Pärast kuute etappi väike endapoolne ülevaade senisest hooajast.
Mercedes - Nagu oodata võis, endiselt kindlalt parim. Rosbergi 7 järjestikust võitu oli muidugi hämmastav seeria, kuigi tal oli 2016. a selle seeria jätkamiseks ka õnne vaja. Igatahes siiski ainult aja küsimus, mil Hamilton enda võitudeseeriaga vastab ja päris lahtine on, mis saab tiitliheitlusest. Ham neist kahest siiski pisut andekam, aga ebaõnnega võib alati alt minna.
Ferrari - kiiruselt ehk umbes sama palju Mersust maas kui eelmisel aastal, aint RBR on ohtlikuks muutunud. Vastupidavus ja kohati ka taktikad on alt vedanud. Räikkönen on Vettelile lähemal olnud kui 2015. aastal, aga see tundub pigem selline ajutine "Webberi 2012" stiilis vormitõus. Aasta lõpuks peaks Vettel üsna kindlalt ees olema.
Red Bull - Renault' mootor on paremaks muutunud, mis on ka RBRi ettepoole tõstnud, sest et šassiiosakond teeb neil järjepidevalt fantastilist tööd. Nüüd on neil ka kaks superhead sõitjat. Kiirematel radadel muidugi nad Mercedesele vastu ei saa ja tõenäoliselt läheb ka Ferrari vastu raskeks. Aga igatahes - viimaste kõlakate järgi üritab FIA erinevate piirajatega (mitte aint pööretepiiraja) mootoreid võrdustama hakata. Mis tähendab, et on tekkimas väike lootus, et aastal 2017 uute šassiidega (uute parameetrite ja rehvide jaoks vaja kohandada) võib Mercedesele lõpuks... lõpuks ometi konkurent tekkida.

Ja muidugi vaatan ma siin esmajoones Red Bulli poole, kuna eeldan, et nemad peaksid suutma küll hästi uute reeglitega kohaneda.
Williams - olukorras, kus jõuallikate vahed on vähenenud, on Williams tahapoole vajumas. 2014 särasid nad olukorras, kus neil oli nii Ferrari kui RBR-i ees tohutu mootorieelis. Nüüd on nad selline tugev kõrgema keskklassi meeskond koos kahe laias laastus tubli keskklassi tasemel sõitjaga. Bottas on sarnaselt Hülkenbergiga enda kui tulevikustaari maine minetanud.
Force India - oma traditsioonilisel viimaste aastate kohal. Pérez on viimastel aastatel hästi esile tõusnud ja nüüd võiks juba öelda, et ta on Hülkenbergist pisut parem võistlussõitja. Samuti suudab igal hooajal mõne poodiumi välja võluda, kuigi Monacos läks vaja selleks taktikalist õnne (ka Hulkiga võrdluses).
Toro Rosso - James Key on hakkama saanud järjekordse vägeva šassiiga, ent oma staarsõitja Maxi kaotus ning Ferrari vanad mootorid, mis üha enam konkurentsis järgi annavad, võivad tähendada, et punktilisa hooaja teises pooles väga suur ei tule. Sainzi kohta võib seda öelda, et kvallides on üsna kiire, aga sõitudes vajub tavaliselt veidi ära. Kvjatil läheb oma karjääri päästmisega raskeks, kuigi tal on rohkem sisu, kui see viimase aja õnnetu seeria on näidanud.
McLaren - nende kohta pole tavapäraselt midagi head öelda. Honda mootor on parem ja vastupidavam kui 2015, aga noh--- arvestades, kui **** see 2015 oli, oleks ka ime, kui poleks. Igatahes on Honda endiselt nõrgim mootor ja McLareni šassii on kindlalt oma keskpärasel tasemel. McLarenil on muidugi väga head sõitjad, aga ka eriti Alonso aeg-ajalt ettetulevatest imesõitudest jääb väheseks, et võistkonda oluliselt võistlejaterivis ettepoole tõsta.
Haas - hooaja suurüllatus. Grosjeanilt hea karjäärivalik ja tegelikult Gutiérrez ei jää rajal temast palju maha, vaid on suuresti ebaõnne küüsis kannatanud. Laias laastus asendab Haas nüüd võistlejaterivis Sauberit.
Renault - ülesehitushooaeg. Loodetavasti on nüüd korralik eelarve taga, et Lotuse mahajäetud "tühjus" uuesti üles ehitada... ja muidugi asendada Palmer korraliku sõitjaga. Võivad alates 2017. aastast alates järkjärgult konkurentsis ettepoole tõusma hakata.
Sauber - suured rahalised raskused, kaks nn paydriverit... Haasi tulek andis neile täiendava põntsu, nüüd pole nad isegi Ferrari 2. võistkond enam. Seega asuvad seal, kus võiks eeldada mõnda uut võistkonda - ehk üsna rivi lõpus.
MRT - suurem eelarve ning Mercedese tippklassi mootorid tähendavad seda, et lõpuks on Manor enam-vähem arvestatav osa F1-st. Wehrlein suudab aeg-ajalt Sauberite ja Renault'dega võidu sõita.