WRC hooaeg 2016
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2016
Ma arvaks sama jah, et tootja lõpp-eesmärgiks on minimaalsete kuludega hea lõpptulemus ja sellega Ostberg ju hakkama saab. Katkised autod ja katkestatud rallid ei räägi ei sõitja ega ka meeskonna kasuks. Eriti M-Spordi puhul, kes neid autosid müüa tahab. Muidugi saab nõustuda, et vaja on ka mehi, kes paugutavad kiireid katseaegu, kuid ei pruugi lõpuni tulla.
Ühesõnaga igale mehele oma ülesanne...kes näitab, et auto kestab võistlusnädala ning võimalik on saavutada hea tulemus ja kes näitab, et kui mune ja oskusi on, võib selle autoga poodiumil lõpetada.
Ja muteada ei eelistanud mitte Citroen Ostbergile Meeke`i, vaid Ostberg eelistas (vist lausa nõudis?) paari etapi asemel täishooaega. Ma ei imestaks, kui järgmine aasta Citroen ta jälle "stabiilseks punktikogujaks" võtaks.
Ühesõnaga igale mehele oma ülesanne...kes näitab, et auto kestab võistlusnädala ning võimalik on saavutada hea tulemus ja kes näitab, et kui mune ja oskusi on, võib selle autoga poodiumil lõpetada.
Ja muteada ei eelistanud mitte Citroen Ostbergile Meeke`i, vaid Ostberg eelistas (vist lausa nõudis?) paari etapi asemel täishooaega. Ma ei imestaks, kui järgmine aasta Citroen ta jälle "stabiilseks punktikogujaks" võtaks.
Viimati muutis -huviline2-, 29 Apr 2016, 13:32, muudetud 1 kord kokku.
Re: WRC hooaeg 2016
Kuna teema juba pikk siis pidin ise ka vahele ütlema midagi.
Nendel kes räägivad et punktid on tähtsad on täiesti õigus ja ka neil kes ütlevad et kiirust tal pole on ka õigus.
Kogu point ongi selles et hea on küll olla hooaja lõpus 5s aga ma tahan näha seda Tiimi bossi kes alustab hooaega eesmärgiga olla lõpuks viiendal kohal. Madsist ei saa kunagi maailmameistrit ja kui pole enam edasi minekut hakkab tekkima tagasi minek.
Mads võiks paar aastat Toyotas oma karjääri veel pikendada kuna alguses kindlasti neil stabiilseid sõitjaid vaja aga väga pikka pidu tal pole. Nagu näha otsivad kõik uusi tuleviku lootusi et saada vastu VW sõitjatele.
Nendel kes räägivad et punktid on tähtsad on täiesti õigus ja ka neil kes ütlevad et kiirust tal pole on ka õigus.
Kogu point ongi selles et hea on küll olla hooaja lõpus 5s aga ma tahan näha seda Tiimi bossi kes alustab hooaega eesmärgiga olla lõpuks viiendal kohal. Madsist ei saa kunagi maailmameistrit ja kui pole enam edasi minekut hakkab tekkima tagasi minek.
Mads võiks paar aastat Toyotas oma karjääri veel pikendada kuna alguses kindlasti neil stabiilseid sõitjaid vaja aga väga pikka pidu tal pole. Nagu näha otsivad kõik uusi tuleviku lootusi et saada vastu VW sõitjatele.
Re: WRC hooaeg 2016
Madsist ei saa tõesti kunagi maailmameistrit, aga olgem ausad - palju selliseid sõitjaid üldse on, kellest saaks? Ei maksa ka selliseid illusioone luua, et kõik need, kes natukene kiirust näitavad, on potentsiaalsed maailmameistrid... või isegi tiitlipretendendid. Meister on Ogier ja võib-olla heal juhul praegustest sõitjatest veel keegi võidab kunagi tiitli.
NB! Hirvonen oli ka selline suur stabiilsuse-meister, kes kiirusega eriti ei hiilanud. Aga ta on viimase 10 aasta jooksul olnud üks väga väheseid rallisõitjaid, kes osalenud tiitliheitluses. Nii et stabiilsusest on vahel kasu ka.
NB! Hirvonen oli ka selline suur stabiilsuse-meister, kes kiirusega eriti ei hiilanud. Aga ta on viimase 10 aasta jooksul olnud üks väga väheseid rallisõitjaid, kes osalenud tiitliheitluses. Nii et stabiilsusest on vahel kasu ka.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
Vastupidiselt Ostbergile oli Hirvonenil kiirust ikka kaa ja sellepärast ta võitiski 15 rallit.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2016
No kui nüüd vaadata ERC etapi videosid ja tulemusi (okei, teine ja paar grammi nõrgem konkurents, aga siiski mitte päris papist poisid), siis ega ta nüüd nii aeglane ka ei ole.
Re: WRC hooaeg 2016
kuninglikus ja kiiremas WRC klassis maailma parimatele vastu ei saa, olgugi et ta ka seal maailma parimate nimekirjas aga noo Ogieri kiirust tal pole ju.-huviline2- kirjutas:No kui nüüd vaadata ERC etapi videosid ja tulemusi (okei, teine ja paar grammi nõrgem konkurents, aga siiski mitte päris papist poisid), siis ega ta nüüd nii aeglane ka ei ole.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2016
Teinekord ju natukene on...sessuhtes Ogieri kiirust ja seda va stabiilsust pole ju ühelgi sõitjal, ma ei öelnud ka seda. Jah, sõidavad sama kiiresti/kiireminigi, aga miskipärast lõpuni ei jõua (alati).
Re: WRC hooaeg 2016
Muuseas. Üks näide on veel Sordo, kellel on kirjas üks rallivõit ja hulk poodiume. Viimastel aastatel on ka poodiumid üsna harvaks jäänud, küll aga on ta saavutanud terve rea 4.-6. kohti. Aga selline sõitja on juba 10 aastat olnud hinnatud tehasetiimide sõitjana.
M-Sporti põhiprobleem pole mitte Östberg, vaid see, et neil puudub tõeline esisõitja. Aga M-Sport on erameeskond, ja nende valikud-võimalused on olnud sellised nagu nad on.
Näiteks Hyundail on kõik olemas - Sordo toob stabiilseid punkte ja Paddon suudab ka võitude peale heidelda. Volkswagenis on Mikkelsen see stabiilsete 3. kohtade tooja, aga neil on ka kiiremaid sõitjaid.
M-Sporti põhiprobleem pole mitte Östberg, vaid see, et neil puudub tõeline esisõitja. Aga M-Sport on erameeskond, ja nende valikud-võimalused on olnud sellised nagu nad on.
Näiteks Hyundail on kõik olemas - Sordo toob stabiilseid punkte ja Paddon suudab ka võitude peale heidelda. Volkswagenis on Mikkelsen see stabiilsete 3. kohtade tooja, aga neil on ka kiiremaid sõitjaid.
Re: WRC hooaeg 2016
Ma arvan, et Sordo ja Östbergi suurim vahe on just kommentaarid. See on umbes nii nagu paljudele käib pinda Ogieri järjepidav jutt stardijärjekorrast.
"Come on, you can see more than that"
Re: WRC hooaeg 2016
Isiklikult arvan, et Östberg pole kunagi Sordo tasemel sõitja olnud. Meenutagem, et Sordo suutis sõita võidu Loebiga (ja pidi mõnelgi korral jätma tiimi korraldusel võidu prantslasele), suutis sõida esikoha konkurentsis Miniga selle üürikeseks jäänud esinemise ajal, suudab tänagi sõita samas tempos kõige kiirematega ja võtta katsevõite. Ma millegipärast arvan, et viiest tiimipealikust viis valiks selles võrdluses Sordo.jens kirjutas:Muuseas. Üks näide on veel Sordo, kellel on kirjas üks rallivõit ja hulk poodiume. Viimastel aastatel on ka poodiumid üsna harvaks jäänud, küll aga on ta saavutanud terve rea 4.-6. kohti. Aga selline sõitja on juba 10 aastat olnud hinnatud tehasetiimide sõitjana.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2016
Raja äärset lugemist.
QUESTION TIME:MADS ØSTBERG
http://www.wrc.com/en/wrc/news/may-2016 ... 2-12-.html
QUESTION TIME:MADS ØSTBERG
http://www.wrc.com/en/wrc/news/may-2016 ... 2-12-.html
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2016
Lugesin ka, päris huvitav vastane võib olla. Mehel juba vanust on aga ka kiirust jagub veel ning kõige parema masinaga võivad huvitavad tulemused olla kui ta peakski selle koha saama.
Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
Ma loodan, et see plaan läheb tal läbi. Oleks tõesti huvitav jälgida tema kiirust võrreldes VW põhimeestega.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: WRC hooaeg 2016
Maailma parim rallitiim palkab üllatusmehe? -- Postimees
Postimehe pealkiri viitab, nagu võiks Al-Attiyahist saada VW palgaline sõitaja.
Postimehe pealkiri viitab, nagu võiks Al-Attiyahist saada VW palgaline sõitaja.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2016
Nad on suutnud jah Nasseri huvi võimaluse korral startida Pologa pöörata VW huviks.
Loodaks minagi, et õnneks läheb ning võiks ju, Dakaril tõi ta neile mitmeid võite.
Loodaks minagi, et õnneks läheb ning võiks ju, Dakaril tõi ta neile mitmeid võite.
Viimati muutis -huviline2-, 10 Mai 2016, 10:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2016
90% Eesti spordiajakirjanikest ei tea rallist mitte midagi, edastatakse autospordi ja teiste lehtede uudiseid ning klikkide püüdmise nimel väänatakse uudist endale sobivas suunas. Antud uudise puhul pole ilmselt sel ajakirjanikul vahet, kas VW soovib palgata nagu pealkirjas või Nasseril on huvi võimaluse korral VW vastu..
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 19
- Liitunud: 08 Juun 2011, 14:15
Re: WRC hooaeg 2016
Neuville testi ajal avarii teinud, ei tee enda olukorda paremaks...
http://www.racer.com/latest-stories/ite ... uring-test
http://www.racer.com/latest-stories/ite ... uring-test
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2016
DMACK Introduces Upgraded Gravel Tyres For Portugal
FIA World Rally Championship tyre supplier DMACK will bring a new range of UK-made gravel tyres to next week’s Vodafone Rally de Portugal, round five of the world series. And, for the first time, the British firm has developed products specifically for both world rally cars and R5 specification machines.
The FIA regulations allow tyre manufacturers to change the specification of homologated tyres once during the season. DMACK has taken the opportunity to introduce new soft and hard options of its DMG+2 tyre for both WRC and WRC 2 competitors.
The DMACK World Rally Team crew of Ott Tänak and co-driver Raigo Mõlder ensured the old tyre went out on a high after setting fastest time through the iconic El Condor stage on the final day of Rally Argentina last month. And they will be aiming for a repeat performance in Portugal – on stages they like and remember well from last season.
For WRC cars like Tänak’s Ford Fiesta RS WRC, DMACK has introduced two new compounds, the GS61 soft and the GH21 hard – with the hard being nominated as the primary choice next week. WRC drivers are permitted a maximum of 24 pieces over the weekend.
In WRC 2, the Drive DMACK Trophy Team is fielding two M-Sport-run Ford Fiesta R5 cars. Last year’s Drive DMACK Fiesta Trophy winners Marius Aasen and Veronica Engan from Norway will be joined by Estonians Sander Pärn and new co-driver Martin Järveoja for round two of their campaign.
Both crews haven’t competed since Rally Sweden in February but will be looking to use their experience of this event in 2015 to score a solid finish in WRC 2. They will test on Monday to finalise preparation ahead of the event.
WRC 2 competitors will also use the GS61 soft compound gravel tyre alongside the all-new GH42 hard option – developed specifically for R5 cars. They have a maximum of 22 tyres to use during the event. The DMG+2 tyre has traditionally been a top performer on soft surfaces but it’s also been designed to offer durability on the abrasive roads in northern Portugal.
The roads around the Porto and Fafe regions will see competitors tackle a mix of fast, sandy tracks alongside some technical roads over a mountain area. The region has a crazy base of motorsport fans and organisers are expecting the stages to be swamped with spectators eager to catch the action.
After a start in Guimares on Thursday night and a 3.36km super-special stage at Lousada, the rally moves north for a three-stage loop near the Spanish border on Friday. Saturday includes two passes over the 37.67km Amarante test to the east before Sunday sees the return of the iconic Fafe stage, which is steeped in WRC history.
Dick Cormack, DMACK managing director, said: “We’ve had a number of strong events so far this year but Portugal marks the start of the traditional European summer rounds. After a series of tests earlier this year, we’ve decided upon new specifications for our gravel tyres and, importantly, developed products specific to WRC 2 cars. We’re looking forward to debuting our new products next week on some tough and technical stages.”
Ott Tänak said: “Rally Portugal is one of my favourite events of the season and I’ve done the rally quite a few times now. Since moving north it’s still a relatively new event but the stages are identical to last year so that’s a benefit. I’m looking forward to see how the new tyres perform but we’ve still got a bit to learn and the pace this year in WRC is pretty fast – but once again we will be driving as hard as we can.”
Marius Aasen said: “I’m really looking forward to the rally, my first gravel event in the Fiesta R5 this year. I remember how rough the roads were last year and we had to be very careful in the R2 car, so this will be a much different experience. We’re testing on Monday so that will be very important to get back up to speed again as we haven’t been competing since Sweden in Febraury. It’s also the first time we are using pacenotes from last year so it will be good to have two proper recce runs.”
Sander Pärn said: “It’s my second season with the R5 car and we’re aiming to improve on the pace from last year. I’ve got a new co-driver for this season and our aim is to really give this our best shot right from the start – so it’s a benefit that the stages are the same as last year. We haven’t done much since Sweden but I will be doing driving in Estonia today and then we have a test in Portugal on Monday.”
FIA World Rally Championship tyre supplier DMACK will bring a new range of UK-made gravel tyres to next week’s Vodafone Rally de Portugal, round five of the world series. And, for the first time, the British firm has developed products specifically for both world rally cars and R5 specification machines.
The FIA regulations allow tyre manufacturers to change the specification of homologated tyres once during the season. DMACK has taken the opportunity to introduce new soft and hard options of its DMG+2 tyre for both WRC and WRC 2 competitors.
The DMACK World Rally Team crew of Ott Tänak and co-driver Raigo Mõlder ensured the old tyre went out on a high after setting fastest time through the iconic El Condor stage on the final day of Rally Argentina last month. And they will be aiming for a repeat performance in Portugal – on stages they like and remember well from last season.
For WRC cars like Tänak’s Ford Fiesta RS WRC, DMACK has introduced two new compounds, the GS61 soft and the GH21 hard – with the hard being nominated as the primary choice next week. WRC drivers are permitted a maximum of 24 pieces over the weekend.
In WRC 2, the Drive DMACK Trophy Team is fielding two M-Sport-run Ford Fiesta R5 cars. Last year’s Drive DMACK Fiesta Trophy winners Marius Aasen and Veronica Engan from Norway will be joined by Estonians Sander Pärn and new co-driver Martin Järveoja for round two of their campaign.
Both crews haven’t competed since Rally Sweden in February but will be looking to use their experience of this event in 2015 to score a solid finish in WRC 2. They will test on Monday to finalise preparation ahead of the event.
WRC 2 competitors will also use the GS61 soft compound gravel tyre alongside the all-new GH42 hard option – developed specifically for R5 cars. They have a maximum of 22 tyres to use during the event. The DMG+2 tyre has traditionally been a top performer on soft surfaces but it’s also been designed to offer durability on the abrasive roads in northern Portugal.
The roads around the Porto and Fafe regions will see competitors tackle a mix of fast, sandy tracks alongside some technical roads over a mountain area. The region has a crazy base of motorsport fans and organisers are expecting the stages to be swamped with spectators eager to catch the action.
After a start in Guimares on Thursday night and a 3.36km super-special stage at Lousada, the rally moves north for a three-stage loop near the Spanish border on Friday. Saturday includes two passes over the 37.67km Amarante test to the east before Sunday sees the return of the iconic Fafe stage, which is steeped in WRC history.
Dick Cormack, DMACK managing director, said: “We’ve had a number of strong events so far this year but Portugal marks the start of the traditional European summer rounds. After a series of tests earlier this year, we’ve decided upon new specifications for our gravel tyres and, importantly, developed products specific to WRC 2 cars. We’re looking forward to debuting our new products next week on some tough and technical stages.”
Ott Tänak said: “Rally Portugal is one of my favourite events of the season and I’ve done the rally quite a few times now. Since moving north it’s still a relatively new event but the stages are identical to last year so that’s a benefit. I’m looking forward to see how the new tyres perform but we’ve still got a bit to learn and the pace this year in WRC is pretty fast – but once again we will be driving as hard as we can.”
Marius Aasen said: “I’m really looking forward to the rally, my first gravel event in the Fiesta R5 this year. I remember how rough the roads were last year and we had to be very careful in the R2 car, so this will be a much different experience. We’re testing on Monday so that will be very important to get back up to speed again as we haven’t been competing since Sweden in Febraury. It’s also the first time we are using pacenotes from last year so it will be good to have two proper recce runs.”
Sander Pärn said: “It’s my second season with the R5 car and we’re aiming to improve on the pace from last year. I’ve got a new co-driver for this season and our aim is to really give this our best shot right from the start – so it’s a benefit that the stages are the same as last year. We haven’t done much since Sweden but I will be doing driving in Estonia today and then we have a test in Portugal on Monday.”