Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
ma ise ei arvutanud siin midagi
"Tavainimesele tundub 0,3 või 0,5 sekundit tühiselt väike vahe, aga ralli 300 kilomeetri peale annab see juba kokku minuti," osutas Aava.
Kuidas teie siis sellest aru saate?
"Tavainimesele tundub 0,3 või 0,5 sekundit tühiselt väike vahe, aga ralli 300 kilomeetri peale annab see juba kokku minuti," osutas Aava.
Kuidas teie siis sellest aru saate?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mhm, selle pärast ongi vist autod lahjemaks keeratud, et oleks kompenseeritud.Oliverk kirjutas:Lõuna pool liigub aeg kiiremini.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Ott Tänaku diskussioon
Panidki ju pange arvutusega.soca kirjutas:misasja, ma saan Aava arvutustest aru et Tänak oleks pidanud siis ainult minuti kaotama terve ralli peale?
Rehvi pealt tuleb vahe umbes 0,3 sekundit, auto pealt 0,3 ja Oti mõistliku sõitmise vahe annab veel omakorda 0,3 sekundit - ta ei lähe viimast võtma ega hullu panema, vaid saab aru, et selle rehviga ta rallisid ei võida. Tavainimesele tundub 0,3 või 0,5 sekundit tühiselt väike vahe, aga ralli 300 kilomeetri peale annab see juba kokku minuti," osutas Aava.
Vahel tuleb rohkem lauseid läbi lugeda. Aava pidas silmas mõistliku sõitmise vahe 0,3 - 0,5 sek ja see annab lisa minuti veel juurde.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
ai *****, ma lugesin aind selle ühe lause sealt.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott Tänak: peame hetkeolukorra ära kannatama ja üritama rahu säilitada
http://sport.err.ee/v/autoralli/0a80eb5 ... -sailitada
http://sport.err.ee/v/autoralli/0a80eb5 ... -sailitada
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Reactions: 0
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tegelikult selles Aava artiklis on ilmselgelt ka ajakirjanduslikku tõlgendamist.
Ühel hetkel on kirjas, et auto taha jääb sekund, järgmisel hetkel, et 0,3 sekundit.
Aga kui nüüd tõesti võtta Aava kui ikkagi suhteliselt valdkonda tundva inimese arvamust kui puhast tõde, siis juba matemaatika ei klapi. Auto - 0,3 sek, rehv - 0,3 sek, Tänak - 0,3sek - ümmarguselt 1sek/km. Arvestades, et Tänak kaotas 2sek/km - siis kuhugi pidi veel 1 sek/km kaduma.
Võtaks siia veel ühe meelevaldse võrdluse - Ösberg sel rallil ei säranud millegagi, ja temale kaotas Tänak võrdse autoga, 1sek/km. Arvestades kui näotult/tujutult Östberg sõitis, siis kahtlen, et Tänak talle "omal süül" midagi kaotas - ehk paneks kogu kaotuse rehvi arvele. Saame 1sek/per km kaotust.
Ja kui siit veel edasi targutada. Isegi kui D-Macki uus rehv on "poole parem" - ehk saaks kaotuse 0,5km/sek peale - on seda endiselt väga-väga palju. 300 km rallil oleks siis puhtalt 150 sek, ehk 2,5 minutit kaotust rehvi arvelt. Aga sellist arenguhüpet on juba natuke paljugi loota.
Ei hakka rääkimagi selles, et selle uue rehvi saabumine pole ka mingi aamen-kirikus. Veel enne Mehhiko rallit oli justkui info Oti oma suust, et Portugalis tuleb uus rehv. Peale Mehhiko rallit ütles ott juba aga et ilmselt tuleb Protugaliks-Sardiiniaks uus rehv. Ehk järsku on kindel asi hägustunud.
Ja kui nüüd rehv jääb ikkagi selgelt maha ning selle tõttu ongi parimad kohad reaalselt 5-7, siis sellest saab üks väga säratu hooaeg. Veel teine selline hooaeg aga oleks minu arust juba paras katastroof - loomulikult siiski parem kui Saaremal telekat vaadata. Aga 2 aastat Prokopitega võidu sõita, kui uued noored vihased mehed sarja tulevad... 2017 on selles osas ikkagi väga võimaluste rohke aasta, et lisandumas on sõitjakohti ja minu hinnangul peaks tegema kõik, et järgmine aasta ei peaks sõitma D-Mackis.
Ei pretendeeri väitma, et see siin on kõik puhas tõde. Tegemist on lihtsalt väikse arutlusega...
Ühel hetkel on kirjas, et auto taha jääb sekund, järgmisel hetkel, et 0,3 sekundit.
Aga kui nüüd tõesti võtta Aava kui ikkagi suhteliselt valdkonda tundva inimese arvamust kui puhast tõde, siis juba matemaatika ei klapi. Auto - 0,3 sek, rehv - 0,3 sek, Tänak - 0,3sek - ümmarguselt 1sek/km. Arvestades, et Tänak kaotas 2sek/km - siis kuhugi pidi veel 1 sek/km kaduma.
Võtaks siia veel ühe meelevaldse võrdluse - Ösberg sel rallil ei säranud millegagi, ja temale kaotas Tänak võrdse autoga, 1sek/km. Arvestades kui näotult/tujutult Östberg sõitis, siis kahtlen, et Tänak talle "omal süül" midagi kaotas - ehk paneks kogu kaotuse rehvi arvele. Saame 1sek/per km kaotust.
Ja kui siit veel edasi targutada. Isegi kui D-Macki uus rehv on "poole parem" - ehk saaks kaotuse 0,5km/sek peale - on seda endiselt väga-väga palju. 300 km rallil oleks siis puhtalt 150 sek, ehk 2,5 minutit kaotust rehvi arvelt. Aga sellist arenguhüpet on juba natuke paljugi loota.
Ei hakka rääkimagi selles, et selle uue rehvi saabumine pole ka mingi aamen-kirikus. Veel enne Mehhiko rallit oli justkui info Oti oma suust, et Portugalis tuleb uus rehv. Peale Mehhiko rallit ütles ott juba aga et ilmselt tuleb Protugaliks-Sardiiniaks uus rehv. Ehk järsku on kindel asi hägustunud.
Ja kui nüüd rehv jääb ikkagi selgelt maha ning selle tõttu ongi parimad kohad reaalselt 5-7, siis sellest saab üks väga säratu hooaeg. Veel teine selline hooaeg aga oleks minu arust juba paras katastroof - loomulikult siiski parem kui Saaremal telekat vaadata. Aga 2 aastat Prokopitega võidu sõita, kui uued noored vihased mehed sarja tulevad... 2017 on selles osas ikkagi väga võimaluste rohke aasta, et lisandumas on sõitjakohti ja minu hinnangul peaks tegema kõik, et järgmine aasta ei peaks sõitma D-Mackis.
Ei pretendeeri väitma, et see siin on kõik puhas tõde. Tegemist on lihtsalt väikse arutlusega...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kõik kruusarallid ei toimu soojas ja päikesepaistelises Mehhikos... mujal on pilt ilmselt erinev. Võtame näituseks Michelinidega Korsika ja Hispaania Asfalti jnejne.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
eks näha, ei tasu lootusi kuigi suureks ajada.
Kuna siin täna juba selline arutelu päev on siis jätkaks...
Mehhiko ralli viimase päeva teemas sai puudutatud teemat Paddon ja Tänak.
Tuli meelde, et mõlemad alustasid oma MM karjääri selles samas Pirelli Star Drive tiimis 2010 aastal.
Lahtisel pinnal oli Tänak selgelt kiirem kuid jõle raske on neid võrrelda, sest oli ainult üks ralli kus mõlemad ilma jamadeta lõpuni tulid. Selleks ralliks oli soome kus siis Tänak võitis ning edestas Paddonit ligi 3 minutiga, Paddon oli kolmas. Ülejäänutel rallidel oli ühel või teisel mingid hädad kuid katseaegadest on näha , et Tänak oli ikka selgelt kiirem lahtisel pinnal. Asfaltil jällegi Paddon kiirem, saksas vähemalt.
Edasi läheb neil karjäär teistmoodi, Tänak liikus edasi SWRC klassi 2011 aastaks ning Paddon PWRC klassi. 2012 juba Tänak WRC roolis ja Paddon läks siis SWRC klassi kus oli tollel aastal üli mage konkurents. Ainuke tõsiselt võetav mees oli Breen ja ülejäänud olid mingid turistid. Näitasid Breeniga suht võrdset kiirust.
2013 tegi veel mõne ralli S2000ga ja siis üks esitus WRC masina roolis kus tulemuseks 8 koht. Siis korjas Hyundai ta üles ja edasi on teada.
Üleüldse kui Paddoni tulemusi vaadata siis ega ta nagu millegi erilisega enne eelmise hooaja Sardiiniat silma ei paistnud. Selline stabiilsus ja mõõdukas kiirus.
Kuhu ma jõuda tahan on see, et vaadake kus mehed nüüd on. Üks võitleb iga aasta lepingu eest ja teisel seljatagune kindlustatud Hyundai tehasetiimis paari aastase lepingu näol.
Kuna siin täna juba selline arutelu päev on siis jätkaks...
Mehhiko ralli viimase päeva teemas sai puudutatud teemat Paddon ja Tänak.
Tuli meelde, et mõlemad alustasid oma MM karjääri selles samas Pirelli Star Drive tiimis 2010 aastal.
Lahtisel pinnal oli Tänak selgelt kiirem kuid jõle raske on neid võrrelda, sest oli ainult üks ralli kus mõlemad ilma jamadeta lõpuni tulid. Selleks ralliks oli soome kus siis Tänak võitis ning edestas Paddonit ligi 3 minutiga, Paddon oli kolmas. Ülejäänutel rallidel oli ühel või teisel mingid hädad kuid katseaegadest on näha , et Tänak oli ikka selgelt kiirem lahtisel pinnal. Asfaltil jällegi Paddon kiirem, saksas vähemalt.
Edasi läheb neil karjäär teistmoodi, Tänak liikus edasi SWRC klassi 2011 aastaks ning Paddon PWRC klassi. 2012 juba Tänak WRC roolis ja Paddon läks siis SWRC klassi kus oli tollel aastal üli mage konkurents. Ainuke tõsiselt võetav mees oli Breen ja ülejäänud olid mingid turistid. Näitasid Breeniga suht võrdset kiirust.
2013 tegi veel mõne ralli S2000ga ja siis üks esitus WRC masina roolis kus tulemuseks 8 koht. Siis korjas Hyundai ta üles ja edasi on teada.
Üleüldse kui Paddoni tulemusi vaadata siis ega ta nagu millegi erilisega enne eelmise hooaja Sardiiniat silma ei paistnud. Selline stabiilsus ja mõõdukas kiirus.
Kuhu ma jõuda tahan on see, et vaadake kus mehed nüüd on. Üks võitleb iga aasta lepingu eest ja teisel seljatagune kindlustatud Hyundai tehasetiimis paari aastase lepingu näol.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mulle tundus, et Paddonil õnnestus teha arengus korralik hüpe. Kuidas iganes see tal ka õnnestus - aga igal juhul tubli töö! Ausalt öeldes ma ei oodanud temast ka ülearu palju, aga alates 2015. aasta Sardiinia rallist sõitis ta üsna regulaarselt esiviisiku konkurentsis. Ja suutis suht stabiilselt rallisid lõpuni tulla. Oli, mis see Paddon kunagi varem oli, aga hetkel on ta vähemalt sama hea kui Tänak kui mitte parem.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Just. Ning eroppas olevad WRC kruusa etappid ei ole 2700m merepinnast kõrgemal. Alates Portugalist on seis kindlasti võrdsem. Mehhikos oli kaotaus ka selgelt Fordi mannetu kiirus ja jõud sellisel kõrgusel+Dmacki rehvid. Õige pildi saamegi alles portugalis.-huviline2- kirjutas:Kõik kruusarallid ei toimu soojas ja päikesepaistelises Mehhikos... mujal on pilt ilmselt erinev. Võtame näituseks Michelinidega Korsika ja Hispaania Asfalti jnejne.
Eks Tänaku saatuse on otsustanud M-Sport. Tänakule annaks kindlasti uue hingamise keskonna muutus uues meeskonnas. Nagu näha siis M-Spordis sa ei saa ennast kunagi kindlalt tunda. Ning see, et su peakohal kirves kogu aeg ripub ka tulemustele juurde ei anna.soca kirjutas: Kuhu ma jõuda tahan on see, et vaadake kus mehed nüüd on. Üks võitleb iga aasta lepingu eest ja teisel seljatagune kindlustatud Hyundai tehasetiimis paari aastase lepingu näol.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kui Otil oleks ka miski 3 aastane leping Hyundaiga ja vabad käed näiteks aastaks, oleksid tulemused vähe teised..
Söörlöne!
Re: Ott Tänaku diskussioon
See jutt eriti edasi ei aita. Ei sündinud Paddon ka siia ilma lusikas suus ja leping haiandaiga taskus. Isegi Sebastienid, oh üllatust, sõitsid ise ennast sinna kuhu nad sõitsid. Ei olnud mingeid "olekseid".Lithium kirjutas:Kui Otil oleks ka miski 3 aastane leping Hyundaiga ja vabad käed näiteks aastaks, oleksid tulemused vähe teised..
Ja vaatamata RF soigumisele või siis justnimelt selle tõttu sõidab ka Ott ennast just sinna kuhu ta ise väärt on. Sest küllap ta on.
No worries so far.
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 14
- Liitunud: 19 Jaan 2016, 07:32
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tundub et tegu 2017 aasta masinaga 

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott täna ringvaates mingi aja pärast.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kus kohast sa selle välja imesid?soca kirjutas:Ott täna ringvaates mingi aja pärast.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott ise FB lehel kirjutas.., kuigi ilmselt läheb saatelõigu montaažiga ikka natukene kauem ning lugu on eetris kunagi hiljem.
https://www.facebook.com/otttanakfanpage/?fref=tsKäisime koos Ringvaate tegijatega TALENDID RAJALE sarjale hoogu sisse andmas. Lõpuks läks ka võidusõiduks, tulemusi näete Ringvaate saatest! Eesti Autospordi Liit
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |