aix kirjutas:Rehvid on nagu nad on .. Ma ainult ei kujuta ette, kuidas sellisest kehvast seisust nüüd mingi oluliselt parem rehv ahjust välja võetakse.
Nojah, ega vist eriti suurt hüpet rehvide osas oodata ei ole, aga kui uued rehvid natukenegi paremaks saab, kui vanad seda on, siis asi seegi ja on mille pealt edasi minna. Eks seda rehviarendamiseks nimetataksegi...Teinekord pole aga eriti suurt arengut vajagi...piisab mõnikord pisiasjast ja juba on ajad paremad. Aga Tänaku suhtumine ja sõit mulle meeldib tegelikult. Otsepildist on näha, et ega ta külgees eriti ei sõida ja ega ta tujul vist eriti langeda ei lase. Teab hetkel oma kohta ja hoiab oma seitsmendat kohta. Ei usu millegi pärast, et kõik eespool olijad muretult lõpuni tulevad (ei soovi sellega loomulikult kellelegi halba).[/quote]
ott oli väga poliitiliselt korrektne vastustega, näha oli, et tahtis halvast öelda aga jättis enda teada
aix kirjutas:Rehvid on nagu nad on .. Ma ainult ei kujuta ette, kuidas sellisest kehvast seisust nüüd mingi oluliselt parem rehv ahjust välja võetakse.
Nojah, ega vist eriti suurt hüpet rehvide osas oodata ei ole, aga kui uued rehvid natukenegi paremaks saab, kui vanad seda on, siis asi seegi ja on mille pealt edasi minna. Eks seda rehviarendamiseks nimetataksegi...Teinekord pole aga eriti suurt arengut vajagi...piisab mõnikord pisiasjast ja juba on ajad paremad. Aga Tänaku suhtumine ja sõit mulle meeldib tegelikult. Otsepildist on näha, et ega ta külgees eriti ei sõida ja ega ta tujul vist eriti langeda ei lase. Teab hetkel oma kohta ja hoiab oma seitsmendat kohta. Ei usu millegi pärast, et kõik eespool olijad muretult lõpuni tulevad (ei soovi sellega loomulikult kellelegi halba).
ott oli väga poliitiliselt korrektne vastustega, näha oli, et tahtis halvast öelda aga jättis enda teada
Aga miks ta peakski nii väga tahtma kiruda neid rehve? Tema praegune ülesanne ei ole võidelda poodiumite pärast, temalt ei nõutagi seda. Tema peamine ülesanne on rehvide arendamine, pidev tagasiside meeskonnale, kõrgemad kohad on ainult boonuseks.
a) Kõik näevad, et Ott võitleb rehviga, mille tõttu on ka ajad kehvemad. Samas on tekkinud stabiilsus ja see tagab uueks aastaks koha. Tõenäoliselt Fordi A tiim.
b) Dmack siseneb veelgi tugevamalt karuselli (mida nad on ka mainimud) ja Ott jätkab sama tiimiga.
Hetkel tundub see teine variant vägagi reaalne. Kahjuks. Aga hooaeg on veel lapsekingades, seega eks me näe.
>
0
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
ma pakuks ka veel kõige mustema variandi, karjäär tipptasemel enam ei jätku. Kuigi jah, eks dmackiga sõidetaks ikkagi edasi, ei usu et asi lõpetataks aga ma ikkagi ei välistaks seda. Ma ei näe kes peale Wilsoni teda järgmiseks hooajaks tahaks, pmt on ju kõik kohad kinni peale Citroeni teise koha, kuhu võiks vägagi proovida ja läbirääkimisi ajada. Toyota kaa mudugi aga tundub et Mäkkinenil on omad mehed juba valitud keda ta sinna tahab, üks neist lappi ja ka Ostbergiga pidid läbirääkimised käima.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Mart_ kirjutas:Minu peas on tuleviku osada 2 varianti:
a) Kõik näevad, et Ott võitleb rehviga, mille tõttu on ka ajad kehvemad. Samas on tekkinud stabiilsus ja see tagab uueks aastaks koha. Tõenäoliselt Fordi A tiim.
b) Dmack siseneb veelgi tugevamalt karuselli (mida nad on ka mainimud) ja Ott jätkab sama tiimiga.
Hetkel tundub see teine variant vägagi reaalne. Kahjuks. Aga hooaeg on veel lapsekingades, seega eks me näe.
Ma arvan, et variant B pole kahjuks, vaid pigem õnneks. M-Spordi A tiimi saab ikkagi vist peale makstes. D-Mackil sõites on see suhe vist nulli lähedane, et erilist palka ei saa aga midagi peale ka ei pea maksma.
Loodame ikka, et Toyota tulekuga tuleb sõitja kohti juurde mõnes tiimis ja meie meest on märgatud, M-Spordis ja D-Mackiga sõites võib heade tulemuste osas suu puhtaks pühkida. Seda eriti järgmine aasta kus minu ennustuse kohaselt jääb M-Sport oma uue Fordiga veel rohkem teistest tipp-tiimidest maha. Ma usun, et järgmine aasta koht ikka leitakse. Kõige mustem variant jätkamine D-Mackiga ja mõni parem variant, tippmeeskond. M-Spordi meeskonna ma ka välistaks.
Foorumis Camilli mõnitamine ja Wilsoni kirumine eriti asjatundmatu. Ja jutt, et Tänak on Dmackis kui trahviroodus, seda enam. Dmack töötab koos M-Spordi Fordiga ning neile oli edukaks rehviarenduseks praktiliselt ainuke võimalus palgata endale Tänak. Nad vajasid sõitjat, kes omab kogemust Fordi ja Micheliniga ning kes suudab näidata tipptasemel tempot. Initsiatiiv oli ikka Dmacki poolne ja ma arvan, et nad on Tänaku senise tööga vägagi rahul. Ma ei saa olla küll 100% kindel aga ma arvan, et Dmack saab ka Fordi tiimi teiste autode raja läbimise dünaamika andmed (ma hästi ei usu, et Michelin seda kuidagi Dmackile keelata saab). Mida rohkem katseid Tänak läbib, seda rohkem andmeid võrdluseks ja üsna kindel, et Tänak ei tule ühtki katsed poolepiduse gaasiga. Muidu poleks andmed rehviarenduseks eriti võrreldavad.
Tulemuste võrdluses on peamine tähelepanu Östbergi ajad, mitte Ogieri või Latvala. Võrdlus nendega tuleb natuke hiljem. Dmack ei palganud Tänakut üheks hooajaks (see küll on minu oletus, ma pole lepingut lugenud, kuid ma olen selles enam kui kindel).