Kui soov kindlale asjale viidata siis tee seda aga ära jaga tervet lehte! Ei olnud ju raske kirjutada Autoralli MV Üldjuhend 2016?umm kirjutas:http://www.autosport.ee/RalliEMVviplala kirjutas:Kuuse on rallimaalima uue sõna toonudPower Stage eesti keeles kõlab siis Kuuse suust punkti katse!
Siit saad lugeda eestikeelseid termineid. Ei teeks paha pilk peale visata.
Rally Sweden Day 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rally Sweden Day 3
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden Day 3
Niipalju peaks eesti keele oskust olema, et leida vajalikud materjalid valikust ülesse.
See toodud materjal tervikuna ei tee paha läbi lugeda.
See toodud materjal tervikuna ei tee paha läbi lugeda.
Re: Rally Sweden Day 3
4. PUNKTIARVESTUS RALLISARJADES
4.1. Kõikides EMV arvestusklassides (v.a. absoluutarvestus) peetakse punktiarvestust järgmise tabeli alusel:
Koht võistlusel 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Punktid vastavalt 25 18 15 12 10 8 6 4 2 1
4.1.1. Arvestusklassi võitja on see meeskond, kes on kogunud enim punkte.
4.1.2. Punktide võrdsuse korral saab kõrgema koha meeskond, kes on saavutanud rohkem esimesi, teisi, kolmandaid jne kõrgemaid kohti. Kui see on võrdne, vaadeldakse kõrgemaid kohti osavõistlustel, kus mõlemad sõitjad on osalenud. Kui ka see on võrdne, on määravaks parim koht viimasel, eelviimasel jne osavõistlusel.
4.1.3. Kõikide EMV rallide üks lisakatse (punktikatse) annab lisapunkte. Selle katse määrab võistlusjuhend ja ajatabel. Valitud katse kolm esimest igas arvestusklassis saavad lisapunkte järgmiselt:
I koht - 3 punkti
II koht - 2 punkti
III koht - 1 punkt
Need punktid liidetakse rallil arvestusklassis saavutatud koha eest teenitud punktidega.
4.1.4 Punktikatse toimumisel ja arvestusel on järgmised eripärad:
1) kui LK läbiviimine on Force Majeure põhjustel võimatu, võib korraldaja määrata punktikatseks mõne muu lisakatse. Sellisel juhul tuleb võistlejaile sellest allkirja vastu teada anda hiljemalt viimases hoolduses enne punktikatset.
Aitasin otsida lihtsalt.
Aga isegi polnud teadlik sellisest terminist.
4.1. Kõikides EMV arvestusklassides (v.a. absoluutarvestus) peetakse punktiarvestust järgmise tabeli alusel:
Koht võistlusel 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Punktid vastavalt 25 18 15 12 10 8 6 4 2 1
4.1.1. Arvestusklassi võitja on see meeskond, kes on kogunud enim punkte.
4.1.2. Punktide võrdsuse korral saab kõrgema koha meeskond, kes on saavutanud rohkem esimesi, teisi, kolmandaid jne kõrgemaid kohti. Kui see on võrdne, vaadeldakse kõrgemaid kohti osavõistlustel, kus mõlemad sõitjad on osalenud. Kui ka see on võrdne, on määravaks parim koht viimasel, eelviimasel jne osavõistlusel.
4.1.3. Kõikide EMV rallide üks lisakatse (punktikatse) annab lisapunkte. Selle katse määrab võistlusjuhend ja ajatabel. Valitud katse kolm esimest igas arvestusklassis saavad lisapunkte järgmiselt:
I koht - 3 punkti
II koht - 2 punkti
III koht - 1 punkt
Need punktid liidetakse rallil arvestusklassis saavutatud koha eest teenitud punktidega.
4.1.4 Punktikatse toimumisel ja arvestusel on järgmised eripärad:
1) kui LK läbiviimine on Force Majeure põhjustel võimatu, võib korraldaja määrata punktikatseks mõne muu lisakatse. Sellisel juhul tuleb võistlejaile sellest allkirja vastu teada anda hiljemalt viimases hoolduses enne punktikatset.
Aitasin otsida lihtsalt.

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden Day 3
viplala kirjutas:Kuuse on rallimaalima uue sõna toonudPower Stage eesti keeles kõlab siis Kuuse suust punkti katse!
Mina olen enda blogis kasutanud nii "punktikatse" kui ka "lisapunktikatse" väljendit, tõsi sulgudes olen kohati toonud ka (power stage) mõiste välja. Inglisekeelne termin ei ütle rallikaugemale inimesele suurt midagi, (lisa)punktikatse ka lõpuni ei ütle, kuigi on siiski parem, kui inglisekeelne variant.
Ralli on selline ala, mille väljendeid on üsna raske eesti keelde tõlkida, kuid seda tuleb teha, sest ERR ei saaks endale lubada inglisekeelseid väljendeid.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rally Sweden Day 3
Punktikatse on pehmodele, igavatele europedaalidele. Normaalne karvane rallisõber ütleb power stage'i maakeelse vastena "jõufaas". Et nagu tavaliselt, nii ka seekord luttis Ogier jõufaasis jälle kogu rallisootsiumit.Olts kirjutas:Eesti juhendis pole sellist terminit nagu "Power stage". Kuidas see eesti keeles siis ikkagi oleks?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden Day 3
Võtsin enda ralliblogis ka ralli kokku, minu jaoks oli suurim "staar" rallil siiski Paddon, kes näitas juba eelmine aasta Rootsis head minekut, kuid sel aastal ohustas ta kohati juba Ogieri. Ma ei imestaks, kui ta sel aastal mõne ralli ka võidaks. Teisalt ootasin ma ikkagi Östbergilt rohkem, koht on hea, kuid oleks oodanud ikkagi Ogieri / Paddoni tempos sõitmist.
Tänaku osas tuleb samuti rahul olla, lõpuks vist on tekkimas tal mingisugune stabiilsus ja oskus võtta oludest maksimum - kui saab, siis surub ja kui ei kannata, siis sõidab parimal võimalikul piiril, kuid ei ületa seda. Evans on samuti kiire, mis paneb mõtlema, et Camilli oleks võinud veel aastakese WRC2 sarjas kogemust koguda.
Pikemalt aga..
http://www.rallinaut.ee/rootsi-2016-hay ... entsiaali/
Tänaku osas tuleb samuti rahul olla, lõpuks vist on tekkimas tal mingisugune stabiilsus ja oskus võtta oludest maksimum - kui saab, siis surub ja kui ei kannata, siis sõidab parimal võimalikul piiril, kuid ei ületa seda. Evans on samuti kiire, mis paneb mõtlema, et Camilli oleks võinud veel aastakese WRC2 sarjas kogemust koguda.
Pikemalt aga..
http://www.rallinaut.ee/rootsi-2016-hay ... entsiaali/
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden Day 3
Lugesin paari tunni pärast uuesti, ikka ei saa naeru pidama.Lärri kirjutas:Punktikatse on pehmodele, igavatele europedaalidele. Normaalne karvane rallisõber ütleb power stage'i maakeelse vastena "jõufaas". Et nagu tavaliselt, nii ka seekord luttis Ogier jõufaasis jälle kogu rallisootsiumit.Olts kirjutas:Eesti juhendis pole sellist terminit nagu "Power stage". Kuidas see eesti keeles siis ikkagi oleks?


Söörlöne!
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rally Sweden Day 3
Lithium kirjutas:Lugesin paari tunni pärast uuesti, ikka ei saa naeru pidama.Lärri kirjutas:Punktikatse on pehmodele, igavatele europedaalidele. Normaalne karvane rallisõber ütleb power stage'i maakeelse vastena "jõufaas". Et nagu tavaliselt, nii ka seekord luttis Ogier jõufaasis jälle kogu rallisootsiumit.Olts kirjutas:Eesti juhendis pole sellist terminit nagu "Power stage". Kuidas see eesti keeles siis ikkagi oleks?![]()



Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Rally Sweden Day 3
Evans on kiire, sest nad said Otiga mõlemad M-ist kinga. Oleks Ott üksi minekut teind ja Evans jäänud, oleks ta sõltumata tulemustest eestlaste jaoks sama mõttetu mees kui Camilli praegu. Nii on ju.MKD kirjutas:Võtsin enda ralliblogis ka ralli kokku, minu jaoks oli suurim "staar" rallil siiski Paddon, kes näitas juba eelmine aasta Rootsis head minekut, kuid sel aastal ohustas ta kohati juba Ogieri. Ma ei imestaks, kui ta sel aastal mõne ralli ka võidaks. Teisalt ootasin ma ikkagi Östbergilt rohkem, koht on hea, kuid oleks oodanud ikkagi Ogieri / Paddoni tempos sõitmist.
Tänaku osas tuleb samuti rahul olla, lõpuks vist on tekkimas tal mingisugune stabiilsus ja oskus võtta oludest maksimum - kui saab, siis surub ja kui ei kannata, siis sõidab parimal võimalikul piiril, kuid ei ületa seda. Evans on samuti kiire, mis paneb mõtlema, et Camilli oleks võinud veel aastakese WRC2 sarjas kogemust koguda.
Pikemalt aga..
http://www.rallinaut.ee/rootsi-2016-hay ... entsiaali/
Suurte kogemustega ralliturist
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden Day 3
Ei ole. Kui sa vaatad rallit vaid eestlaste pärast, siis võibolla tõesti on nii. Mind on Evans tõesti üllatanud, kasvõi eelmisel aastal asfaldil, kus ta näiteks Otist selgelt kiirem oli. Arvasin minagi alguses, et Evans on mingi järjekordne Wilsoni projekt - vaja ju ikka kohalikke Briti sõitjaid toetada, kuid tore, et mees näitas eelmisel hooajal, et temas on rohkem sisu.pets1 kirjutas:Evans on kiire, sest nad said Otiga mõlemad M-ist kinga. Oleks Ott üksi minekut teind ja Evans jäänud, oleks ta sõltumata tulemustest eestlaste jaoks sama mõttetu mees kui Camilli praegu. Nii on ju.MKD kirjutas:Võtsin enda ralliblogis ka ralli kokku, minu jaoks oli suurim "staar" rallil siiski Paddon, kes näitas juba eelmine aasta Rootsis head minekut, kuid sel aastal ohustas ta kohati juba Ogieri. Ma ei imestaks, kui ta sel aastal mõne ralli ka võidaks. Teisalt ootasin ma ikkagi Östbergilt rohkem, koht on hea, kuid oleks oodanud ikkagi Ogieri / Paddoni tempos sõitmist.
Tänaku osas tuleb samuti rahul olla, lõpuks vist on tekkimas tal mingisugune stabiilsus ja oskus võtta oludest maksimum - kui saab, siis surub ja kui ei kannata, siis sõidab parimal võimalikul piiril, kuid ei ületa seda. Evans on samuti kiire, mis paneb mõtlema, et Camilli oleks võinud veel aastakese WRC2 sarjas kogemust koguda.
Pikemalt aga..
http://www.rallinaut.ee/rootsi-2016-hay ... entsiaali/
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rally Sweden Day 3
Evans on ideaalne wrc2 sõitja, klass kõrgemal jääb tipust puudu ja pakun, et aastatega seal ei jõuaks oluliselt lähemale ka tipule
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2443
- Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
- Asukoht: Saaremaa
Re: Rally Sweden Day 3
Ei ole ju Ott kinga saanud ja ei ole ka Evans kinga saanud. Mõlemad sõidavad ju Papa Wilsoni juures edasi.pets1 kirjutas:
Evans on kiire, sest nad said Otiga mõlemad M-ist kinga.
Dmäki bossud tahtsid kangesti Oti sõitu kinnimaksta ja Evans pandi R5 autot reklaamima. Ostberg võeti punkte korjama ja Camilli võeti uueks õpipoisiks. Kõik saavad kogemust, kõik saavad sõita, aasta lõpus Wilsonil kena valik 2017 hooajaks.
Re: Rally Sweden Day 3
me kõik ju teame, et ogier ja neuville on willi märg unenägu. kui ei saand 2016, siis äkki 2017?allar9944 kirjutas:Ei ole ju Ott kinga saanud ja ei ole ka Evans kinga saanud. Mõlemad sõidavad ju Papa Wilsoni juures edasi.pets1 kirjutas:
Evans on kiire, sest nad said Otiga mõlemad M-ist kinga.
Dmäki bossud tahtsid kangesti Oti sõitu kinnimaksta ja Evans pandi R5 autot reklaamima. Ostberg võeti punkte korjama ja Camilli võeti uueks õpipoisiks. Kõik saavad kogemust, kõik saavad sõita, aasta lõpus Wilsonil kena valik 2017 hooajaks.



-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden Day 3
Wilson ei saa eales Ogieri, mitte kunagi - annaks oma elu selle eest isegi. 

Söörlöne!
Re: Rally Sweden Day 3
Ühel tingimusel saaks. Kui kõik autotootjad WRC-st lahkuvad ja Ogieril pole kusagile mujale enam minna.Lithium kirjutas:Wilson ei saa eales Ogieri, mitte kunagi - annaks oma elu selle eest isegi.

Re: Rally Sweden Day 3
Omalt poolt ka mõned mõtted veel suvalistel teemadel...
Fordist. Viimastel aastatel on palju kõlanud väiteid, et Ford ei ole eriti hea auto. Minu arust Östbergi etteasted tõestavad, et autol pole viga midagi. Sest et tema tulemused Fordiga on põhimõtteliselt samasugused nagu Citroeniga. Ning Citroen on ilmselgelt hea auto, arvestades, et Meeke suudab sageli peaaegu Ogieri tempos püsida.
Meeke. Ralli ajal kõlas väiteid, et mees saab pingevabalt sõita ja see talle sobib. Ent võib olla saab ta isegi liiga pingevabalt sõita. Sest et nagu näha - kiirust on, riske võtab, aga punkte on kirjas 1...
Tänakust. Rootsi ralli on ilmselt tema üks tugevamaid rallisid. Ta on seal juba üsna järjepidevalt lõpuni tulnud ja stabiilsete tulemustega. 2014 - viies, 2015 - neljas, 2016 - viies. Arvestades, et 2016 tuli läbi ajada pisut kehvema rehviga, oli see võib-olla tema parim Rootsi etteaste? Samas lõplik ajakaotus on petlik, kuna palju katseid jäeti ära. Seetõttu vahed on üldse kuidagi väikesed. Kaheksas mees Breen kaotab ka alla 3 minuti.
Paddon. Võimas! Kui mullu näitas Rootsis hambaid Neuville, siis seekord võttis uusmeremaallane selle "Ogieri ohustaja" rolli üle. Paddon on igal aastal edasi arenenud ja tahaks loota, et tal on sel aastal olla võimekust üks n-ö musti hobuseid. Ehk VW seltskonna kimbutajaid. Igatahes Hyundai suur duell on käima löödud - nii Neuville'l kui Paddonil on üks poodium juba kirjas. Hyundai i20 WRC '16 on ehk ka samm edasi.
Latvala. Aeg-ajalt räägitakse, et ainult temast võiks loota Ogieri reaalset ohustajat. Tegelikkus kipub aga selline olema, et Latvala peab pigem seljataha vaatama. Mikkelsen ei jäänud juba eelmisel aastal eriti palju maha. Norralane on kokkuvõttes pisut aeglasem, aga omab potentsiaali rallisid stabiilsemalt lõpuni tulla. Kuigi seekord oma (enam-vähem) kodurallil pingutas üle - nagu ka eelmisel aastal! Näis, mis seis hooaja lõpuks jääb.
Fordist. Viimastel aastatel on palju kõlanud väiteid, et Ford ei ole eriti hea auto. Minu arust Östbergi etteasted tõestavad, et autol pole viga midagi. Sest et tema tulemused Fordiga on põhimõtteliselt samasugused nagu Citroeniga. Ning Citroen on ilmselgelt hea auto, arvestades, et Meeke suudab sageli peaaegu Ogieri tempos püsida.
Meeke. Ralli ajal kõlas väiteid, et mees saab pingevabalt sõita ja see talle sobib. Ent võib olla saab ta isegi liiga pingevabalt sõita. Sest et nagu näha - kiirust on, riske võtab, aga punkte on kirjas 1...
Tänakust. Rootsi ralli on ilmselt tema üks tugevamaid rallisid. Ta on seal juba üsna järjepidevalt lõpuni tulnud ja stabiilsete tulemustega. 2014 - viies, 2015 - neljas, 2016 - viies. Arvestades, et 2016 tuli läbi ajada pisut kehvema rehviga, oli see võib-olla tema parim Rootsi etteaste? Samas lõplik ajakaotus on petlik, kuna palju katseid jäeti ära. Seetõttu vahed on üldse kuidagi väikesed. Kaheksas mees Breen kaotab ka alla 3 minuti.
Paddon. Võimas! Kui mullu näitas Rootsis hambaid Neuville, siis seekord võttis uusmeremaallane selle "Ogieri ohustaja" rolli üle. Paddon on igal aastal edasi arenenud ja tahaks loota, et tal on sel aastal olla võimekust üks n-ö musti hobuseid. Ehk VW seltskonna kimbutajaid. Igatahes Hyundai suur duell on käima löödud - nii Neuville'l kui Paddonil on üks poodium juba kirjas. Hyundai i20 WRC '16 on ehk ka samm edasi.
Latvala. Aeg-ajalt räägitakse, et ainult temast võiks loota Ogieri reaalset ohustajat. Tegelikkus kipub aga selline olema, et Latvala peab pigem seljataha vaatama. Mikkelsen ei jäänud juba eelmisel aastal eriti palju maha. Norralane on kokkuvõttes pisut aeglasem, aga omab potentsiaali rallisid stabiilsemalt lõpuni tulla. Kuigi seekord oma (enam-vähem) kodurallil pingutas üle - nagu ka eelmisel aastal! Näis, mis seis hooaja lõpuks jääb.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden Day 3
Ma arvan, et tegelikult teeks Latvalale head VWst lahkumine ja liitumine näiteks Toyotaga, muidugi ei viimased lubada, et neil on hea auto. Latvala puhul jääb VWs midagi justkui koguaeg puudu..
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rally Sweden Day 3
Olen aru saanud ja Latvala on seda ise ka maininud, et uus Volkar ei sobi tema sõidustiiliga. Ta peab kogu aeg aretama midagi, et auto paremini sobiks.Volkar ilmselgelt ehitatud Ogieri sõitu silmas pidades
Sama probleem oli ka kunagi Burnsil Peugeotis.
Sama probleem oli ka kunagi Burnsil Peugeotis.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden Day 3
Nii see vist on jah, eelmise aasta Monte järgselt ütles JML, et nüüd ta lõpuks hakkab aru saama, kuidas VWga peaks sõitma, kuid ikkagi ei suutnud ta leida õiget minekut.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rally Sweden Day 3
Ära unusta Peugeot ja Märtin. Focus tehti Märtini järgi, Peugeoti minnes kadus sära Märtinil. Auto ei sobinudKolin kirjutas:Olen aru saanud ja Latvala on seda ise ka maininud, et uus Volkar ei sobi tema sõidustiiliga. Ta peab kogu aeg aretama midagi, et auto paremini sobiks.Volkar ilmselgelt ehitatud Ogieri sõitu silmas pidades
Sama probleem oli ka kunagi Burnsil Peugeotis.