Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Calderoniga nõus, viga ja mitte väike tuli sisse Otil, Raigol. Õnne oli seekord.... Arvan, et järjekordselt oli legend liiga opimistlik ja kiirus suurem teistest wrcdest!? Poleks ka misu pidanud Otil seal. Tema õnn, et hoogu oli rohkem, et ei visanud sinna betooni. Tublid, et lõpuni tulid nende rehvidga ja rohkem ei eksinud. Esimese ralli pealt on siiski klaas pool täis:)
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Vaata etv spordi saadet ja saad vastuse miks see välja sõit juhtus. Ütles ekstreemsed kohad ja libetad lõigud olid kohad kus nad võtsid alguses rohkem riske, et aga võita.MMAL kirjutas:Calderoniga nõus, viga ja mitte väike tuli sisse Otil, Raigol. Õnne oli seekord.... Arvan, et järjekordselt oli legend liiga opimistlik ja kiirus suurem teistest wrcdest!? Poleks ka misu pidanud Otil seal. Tema õnn, et hoogu oli rohkem, et ei visanud sinna betooni. Tublid, et lõpuni tulid nende rehvidga ja rohkem ei eksinud. Esimese ralli pealt on siiski klaas pool täis:)
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Milor kirjutas:Mind paneb tõsiselt mõtlema Dmack`i väide, et see on ühekordne testihooaeg. Kui nad oma rehve tööle ei saa, siis kes neid ostab/kasutama hakkab? Vähemalt 1 hooaeg tuleks kindlasti veel testida ning rehvi arendada - ... või on Dick`l juba MW`ga aastaks 2017 käed löödud?
See ikkagi kolme aastane projekt. Tänakuga on aastaks leping tehtud.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
OK! Lihtsalt oli jäänud kõrva, et eelnevalt testiti WRC2 masinatel ja nüüd viimasel aastal WRC masinal.Kolin kirjutas:Milor kirjutas:Mind paneb tõsiselt mõtlema Dmack`i väide, et see on ühekordne testihooaeg. Kui nad oma rehve tööle ei saa, siis kes neid ostab/kasutama hakkab? Vähemalt 1 hooaeg tuleks kindlasti veel testida ning rehvi arendada - ... või on Dick`l juba MW`ga aastaks 2017 käed löödud?
See ikkagi kolme aastane projekt. Tänakuga on aastaks leping tehtud.
Tuleb vist silma/kõrva arsti juurde pöörduda.

No sellel mehel oli ikka kolmekordselt õnne.jaank kirjutas:LEFEBVRE
https://www.youtube.com/watch?list=PLVy ... Qq15B9ALVU
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Ja mitte ainult Leffel vaid ka pealtvaatajatel.Milor kirjutas:No sellel mehel oli ikka kolmekordselt õnne.jaank kirjutas:LEFEBVRE
https://www.youtube.com/watch?list=PLVy ... Qq15B9ALVU
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Minu arvamus asjast - nii nagu eelnevalt mainitud, siis oleks olnud ideaalne tulemus, kui poleks olnud, seda katust, siis oleks tulnud ka 6. koht. Aga mis tehtud, see tehtud.
Lihtsalt tulevase ralli ootuses selline fakt - 2015 Rootsi, Ketomaa kaotas DMack rehvidega ja R5 autoga võitjale(Ogier) 1,87sek/km, MC 2016 kaotas Tänak võitjale(Ogier) 1,85sek/km. See nagu annaks lootust, et kui rehv(Rootsi jaoks) on ka edasi läinud, siis oleks võimalik kaotus hoida võitjale 0,5-1sek/km, mis annaks ilmselt korraliku tulemuse. Jääme ootama järgmist rallit.
Lihtsalt tulevase ralli ootuses selline fakt - 2015 Rootsi, Ketomaa kaotas DMack rehvidega ja R5 autoga võitjale(Ogier) 1,87sek/km, MC 2016 kaotas Tänak võitjale(Ogier) 1,85sek/km. See nagu annaks lootust, et kui rehv(Rootsi jaoks) on ka edasi läinud, siis oleks võimalik kaotus hoida võitjale 0,5-1sek/km, mis annaks ilmselt korraliku tulemuse. Jääme ootama järgmist rallit.
-
- Reactions: 0
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Selgelt liiga suur kiirus peaks päädima ikka pigem väliskurvi seinaga mitte sisekurvi lumevalliga. Seal oli pigem mingi asfaltiserva ja libeduse koosmõju, mis enamikel autodel saba korra liputama ajas (mõnel siis lihtsalt rohkem kui teisel), aga see selleks - katust on fakt, olgu see põhjus mis tahes.MMAL kirjutas:... Arvan, et järjekordselt oli legend liiga opimistlik ja kiirus suurem teistest wrcdest!? Poleks ka misu pidanud Otil seal. Tema õnn, et hoogu oli rohkem, et ei visanud sinna betooni...
Vahelduseks oli ka meie mehel sellises olukorras õnne.
Aga ta polnud ainus lõpetanutest, kel samasugust õnne oli - Lefebvre esituses oli vähemalt 2 sellist viga, mis oleks vabalt võinud lõppeda katkestamisega, Mikkelsen tegi väga suurel kiirusel räige spinni, Sordo lasi suurel kiirusel "saba" seina. Kõik nad sõitsid lihtsalt edasi ilma probleemideta...
Ainsad kelle esituses selliseid vigu ei hakanud silma olid Ogier, Östberg ja Neuville (viimasel aga lagunes auto viimase katse eel). Ehk päris muredeta läbis ralli sisuliselt 2 meest. See ongi Monte..
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Kas Östbergil mingil hetkel tuluke ei põlenud kuskil ? Võibolla kelbas ka 

Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Bertelli crash seest vaates palju puudu ei jäänud, et oleks sellest betoonis mööda saanud (prügikastide piire). Kiirus oli liiga väike
https://www.youtube.com/watch?v=LBbKvt_ ... e=youtu.be

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Võtsin ka etapi blogis kokku (kirja- ja faktivigadest võib saata psi). Minu jaoks oli ralli parim "hetk" Meeke kiirus, tundub, et pingevabalt sõitmine sobib talle. Hea ralli tegi ka Lefebvre ning Tänaku osas on kahetised tunded, ma siiski loodan, et lumel ja kruusal on need rehvid paremad, kui asfaldil. Tegelikult oli ju teada, et Monte kujuneb raskeks, kuid ilmselt keegi meist ei osanud arvata, kui raskeks tegelikult, sest kaotust katsetel oli ikka päris raske jälgida. Oti puhul oli see võrdlemisi harjumatu. Nüüd me siis teame, mida tunnevad Bertelli ja Prokopi fännid, müts maha nende ees
http://www.rallinaut.ee/monte-2016-ogie ... tis-rehve/

http://www.rallinaut.ee/monte-2016-ogie ... tis-rehve/
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Mind hakkas huvitama küsimus, kas on olemas mingi Guinnessi rekord selle kohta, mitu MM-tiitlit on ühe ja sama nimega sportlane järjest võitnud. Igatahes Sébastien (
) on võitnud kõik WRC MM-tiitlid aastast 2004... Ja see protsess on "to be continued" staatuses.
Mikkelsenile, Neuville'le, Lefebvre'le ja Tänakule elu parimad MC tulemused. Eks MC ongi sageli selline, et tuleb lihtsalt ilma suuremate viperusteta lõpuni tulla, ja üsna hea tulemus on käes. Lihtsam öelda kui teha muidugi! Eriti kuna Montes on sageli säärane ilm nagu meil siin praegu õues
Lume, jää ja vee sogane.
Ja Östberg võttis muidugi oma kindla 4. koha jälle ära!

Mikkelsenile, Neuville'le, Lefebvre'le ja Tänakule elu parimad MC tulemused. Eks MC ongi sageli selline, et tuleb lihtsalt ilma suuremate viperusteta lõpuni tulla, ja üsna hea tulemus on käes. Lihtsam öelda kui teha muidugi! Eriti kuna Montes on sageli säärane ilm nagu meil siin praegu õues

Ja Östberg võttis muidugi oma kindla 4. koha jälle ära!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Tegelikult ma ootaks Östbergilt sellist minekut nagu mõned aastad tagasi, kui ta tõesti võistleski võidu nimel. Küsimus ongi selles, et tema kogemuste juures peaks ta olema võimeline võidu nimel kihutama, kuid pigem võtab ta nüüd igal rallil nö. "safe modes" ning tuleb lõpuni. Võitlust, verd ja vist ka enesekindlust jääb kohati puudu..
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Ostbergile on see m-sporti aasta nagunii vaheaasta, Toyota olevat temast huvitatud ja tema olevat huvitatud Toyotast. Üks Citroeni koht ka järgmine aasta saadaval, ei imesta kui sinna tagasi läheb
Eks näha kuidas kohaneb Fordiga, asfalt pole tema parim külg, Rootsis ja kruusal saab parema pildi mis temalt oodata see hooaeg kuid eks ta jälle 4-l kohal selle hooaja lõpetab või isegi taga pool. Oleneb kuidas Neuville ja Paddon esinevad.
Eks näha kuidas kohaneb Fordiga, asfalt pole tema parim külg, Rootsis ja kruusal saab parema pildi mis temalt oodata see hooaeg kuid eks ta jälle 4-l kohal selle hooaja lõpetab või isegi taga pool. Oleneb kuidas Neuville ja Paddon esinevad.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Minu arust on selle "mõne aastaga" WRC sarjas konkurents kõvasti tihedamaks muutunud. VW on kõvasti kanda kinnitanud, Mikkelsenil juba mitmes täishooaeg ja VW 1-2-3 rikkumiseks peavad rahvaautoga sõitjad ise midagi ära rikkuma. Väljaarvatud korrad, kus mõningad sõitjad on hooaja lõikes valitud etapil kiirust näidanud. Eelmine aasta olid need siis Neuville Rootsis, Østberg Mehhikos, Paddon Sardiinias, Tänak Poolas, Sordo Hispaanias ja Meeke Walesis. Kui heidate Madsile ette, et ta igal etapil ei riskinud ja top 3(võit on praeguses seisus mission impossible) ei proovinud, siis minu arust tegi ta kõik õigesti. Tiimipealikud hindavad stabiilset punktisaaki väga. Ega ilmaasjata ta Wilsoni juures tagasi pole - peale hooaega, mis lõppes enamasti katkestamise tähe all, otsis Wilson stabiilset ja kiiret sõitjat. Nimetage mulle mõni parem variant kui Mads. Ehk Neuville? Eks ka selle mõttega flirtis teadaolevalt Wilson päris kaua, kuni tuli meelde, et Thierry endaga rahapakke kaasa ei too.MKD kirjutas:Tegelikult ma ootaks Östbergilt sellist minekut nagu mõned aastad tagasi, kui ta tõesti võistleski võidu nimel. Küsimus ongi selles, et tema kogemuste juures peaks ta olema võimeline võidu nimel kihutama, kuid pigem võtab ta nüüd igal rallil nö. "safe modes" ning tuleb lõpuni. Võitlust, verd ja vist ka enesekindlust jääb kohati puudu..
Julgen arvata, et Mads teenib sel hooajal rohkem punkte kui eelmine aasta, seda muidugi juhul kui M-Sport kõik etapid kaasa teeb ja recce ajal end jälle haiglasse ei sõida. Rootsis ja Mehhikos saab lõpuks võrdlusmomendi M-Spordi arendatud Fiestast, eeldusel et Østberg enda seadistuse leiab ja whine mode peale ei lülitu.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Tõsi, konkurents on tõusnud, kuid selle võrra on tõusnud ka Östbergi kogemustepagas ning nii aeglane mees ta
ei tohiks olla, et ei suudaks võidu peale kihutada. Lisaks ma ei ütleks, et Citroen või Hyundai ei oleks võimelised nn. rahvaautodele vastu saama, sest mitmetel rallidel on teised ikkagi vastu saanud, kuid siis ise vea teinud ning "laksnud" VW seltskonnal võita. Ega me tegelikult ei tea, kuidas oleks ka Monte duell lõppenud, kui Meeke ei oleks kivi otsa sõitnud. Sel aastal on uuel Hyundail potentsiaali edestada Volkswageneid, küll ehk mitte hooaja kokkuvõttes, kuid osadel rallidel kindlasti ja seda ka ausas võitluses.
Tiimipealikud hindavad kahtlemata stabiilsust ning selle vastu ma ei ütlegi midagi, pigem on asi selles, et nende kogemustega, mis Madsil täna on, peaks ta rohkem suutma, mitte rääkima igal rallil, et ta alles õpib ning see või teine ei sobi.
Keegi ei ütle, et Mads kiire poleks, kuid lihtsalt mulle tundub, et mees on liiga kauaks ühe koha peale seisma jäänud ning pikemas perspektiivis mandub ta sootuks. Umbes nagu Hirvonen viimastel aastatel.
ei tohiks olla, et ei suudaks võidu peale kihutada. Lisaks ma ei ütleks, et Citroen või Hyundai ei oleks võimelised nn. rahvaautodele vastu saama, sest mitmetel rallidel on teised ikkagi vastu saanud, kuid siis ise vea teinud ning "laksnud" VW seltskonnal võita. Ega me tegelikult ei tea, kuidas oleks ka Monte duell lõppenud, kui Meeke ei oleks kivi otsa sõitnud. Sel aastal on uuel Hyundail potentsiaali edestada Volkswageneid, küll ehk mitte hooaja kokkuvõttes, kuid osadel rallidel kindlasti ja seda ka ausas võitluses.
Tiimipealikud hindavad kahtlemata stabiilsust ning selle vastu ma ei ütlegi midagi, pigem on asi selles, et nende kogemustega, mis Madsil täna on, peaks ta rohkem suutma, mitte rääkima igal rallil, et ta alles õpib ning see või teine ei sobi.
Keegi ei ütle, et Mads kiire poleks, kuid lihtsalt mulle tundub, et mees on liiga kauaks ühe koha peale seisma jäänud ning pikemas perspektiivis mandub ta sootuks. Umbes nagu Hirvonen viimastel aastatel.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Peale Rootsi ralli pole Östberg mu mälu järgi kunagi võitude peale sõitnud, vaid ikka nii 2-3 minutit (või rohkem) võitjast rallide lõpuks maha jäänud. Tal on selline kindlalt välja kujunenud tase. 2012. aasta Portugali ralli võitis seetõttu, et kõik tehaseautod (Citroenid & Fordid) katkestasid või diskvalifitseeriti.
Ahjaa, lisaks Rootsile on Mads ka Mehhikos üsna hea - tavaliselt poodiumikonkurentsis.
Seda, et Östberg tänavu mullusest rohkem punkte koguks, ei julge pakkuda. Sest kuigi Citroen (ja Meeke) täie võimsusega ei osale, siis Hyundai peaks küll kõva küsija tänavu olema seal VW-järgsetel positsioonidel.
Ahjaa, lisaks Rootsile on Mads ka Mehhikos üsna hea - tavaliselt poodiumikonkurentsis.
Seda, et Östberg tänavu mullusest rohkem punkte koguks, ei julge pakkuda. Sest kuigi Citroen (ja Meeke) täie võimsusega ei osale, siis Hyundai peaks küll kõva küsija tänavu olema seal VW-järgsetel positsioonidel.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 194
- Liitunud: 17 Juul 2010, 18:33
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Ei tea kas siit läbi käinud (ei mäleta küll et oleks), aga sattusin sellise uudisenupu peale: http://www.bbc.com/sport/motorsport/35395298
Video ka juurde:
https://www.tvnz.co.nz/one-news/sport/m ... iving.html
Video ka juurde:
https://www.tvnz.co.nz/one-news/sport/m ... iving.html
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
See käis siit läbi küll. Aga see eemaldamine juhtub siis kui hooaja jooksul veel kellegi ohtu seabRaiko kirjutas:Ei tea kas siit läbi käinud (ei mäleta küll et oleks), aga sattusin sellise uudisenupu peale: http://www.bbc.com/sport/motorsport/35395298
Video ka juurde:
https://www.tvnz.co.nz/one-news/sport/m ... iving.html
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Ime et siin keegi alla ei aetud Ogieri poolt.
OGIER full throttle in the service area
https://www.youtube.com/watch?v=Iz-qD-h ... e=youtu.be
Isiklikult arvan, et Latvala karistuse puhul tuleks MC ralli korraldajatele näpuga näidata. Need inimesed ei oleks tohtinud selles kurvis olla.
Ning vaadates videosid siis on tihti näha kurvides väga palju kaameraid pealtvaatajate poolt pandud. Natuke rohkem lõikamist ja kui mõni kaamera esiklaasi lendab (või pealtvaatajate sekka) või mõne muu tehnilise probleemi tekitab siis kes selles eest vastutab?
Ilmselt varsti hakkavad pealtvaatajad ka droone lennutama raja kohal ja oh hullu kui drooni aku äkki tühjaks saab.
OGIER full throttle in the service area
https://www.youtube.com/watch?v=Iz-qD-h ... e=youtu.be
Isiklikult arvan, et Latvala karistuse puhul tuleks MC ralli korraldajatele näpuga näidata. Need inimesed ei oleks tohtinud selles kurvis olla.
Ning vaadates videosid siis on tihti näha kurvides väga palju kaameraid pealtvaatajate poolt pandud. Natuke rohkem lõikamist ja kui mõni kaamera esiklaasi lendab (või pealtvaatajate sekka) või mõne muu tehnilise probleemi tekitab siis kes selles eest vastutab?
Ilmselt varsti hakkavad pealtvaatajad ka droone lennutama raja kohal ja oh hullu kui drooni aku äkki tühjaks saab.
Viimati muutis viplala, 27 Jaan 2016, 16:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rallye Monte Carlo 2016 DAY4
Huvitav huvitav, muteada on hooldusaladele kehtestatud piirangud midagi sarnast õuealale.