lemmik F1'e meeskond
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Selleks, et auto Pekki ei läheks on vaja ka osata sõita, enamjaolt oleneb autost ka, aga ikkagi ma ei usu, et vormelis juht ei saa masinat hoidvamalt sõita.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Ja just seda Schumacher teebki!Frank kirjutas:Mina ei saa aru mida sa mõtled auto hoidmise all. Kui auto püsib rajal ja ei põrka millegiga kokku ega käi liiva aladel on masin korras.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
iga väiksemgi küngas, iga väiksemgi äärekivi mõjutab. nad teevad seal vormelis ka mingeid asju manuaalselt, keerad midagi nats liiga palju, kohe juba mõjub.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Künkad - kasutatakse amorde, et auto ei rapuks ega lõhuks end.
Ääre kivi - kõik sõitjad saavad parajalt õppetunde iga GP ringraja kohta millel nad sõidavad ja samuti parim trajektoor, mõjuvad ainult osadel radadel olevad ääre kivid mis ei ole lamedad.
Ja pole vaja teist mõnitada ka nüüd
Ääre kivi - kõik sõitjad saavad parajalt õppetunde iga GP ringraja kohta millel nad sõidavad ja samuti parim trajektoor, mõjuvad ainult osadel radadel olevad ääre kivid mis ei ole lamedad.
Ja pole vaja teist mõnitada ka nüüd

Viimati muutis Frank, 12 Jaan 2004, 16:39, muudetud 1 kord kokku.
"Come on, you can see more than that"
Frank kirjutas:Kümkad - kasutatakse amorde, et auto ei rapuks ega lõhuks end.
Ääre kivi - kõik sõitjad saavad parajalt õppetunde iga GP ringraja kohta millel nad sõidavad ja samuti parim trajektoor, mõjuvad ainult osadel radadel olevad ääre kivid mis ei ole lamedad.




Barrichello on piisavalt hea ja stabiilne sõitja, et mitte autot lõhkuda. Auto temal lihtsalt laguneb. Siin ei ole tegemist sellega, et kas sa sõidad sirgel gaas põhjas või mitte. Brasiilia GP oli Barrichello jaoks küll väga õnnetu. Oli ju isegi tugev spekulatsioon selle üle, et mehel sai lihtsalt bensiin otsa

tax eriti ei tea, mida räägib
Aegade algusest peale on lemmikuks olnud Ferrari, juba ajast, mil nad põhjas olid. Võtan siis raske ülesande reastada ka kõik järgnevad tiimid =)
2. Toyota (Trulli seal =) )
3. RBR (ilusad värvid ja ikkagi suht uus tiim + potensiaal kunagi edukam olla)
4.-8. Honda, MF1, STR, BMW ja Williams (no kohe mitte ei oska järjekorda panna. Williamsi vastu olin varem rohkem, aga nende eratiimiks muutumine on neid sümpaatsemaks teinud - mitte just eriti rahakate "erakute" pingutusi on ikka positiivne jälgida)
9. Renault (pikka aega olin nende poolt, aga Briatore käitumine... muidu mul põhimõtteliselt nende tiitli vastu midagi pole, kui vaid Fisichella auto ka kestaks...)
10. Super Aguri (2002 Arrowsi šassiiga jändamine just sümpaatiat ei tekita)
11. McLaren (Ferrari aegade suurim rivaal)
2. Toyota (Trulli seal =) )
3. RBR (ilusad värvid ja ikkagi suht uus tiim + potensiaal kunagi edukam olla)
4.-8. Honda, MF1, STR, BMW ja Williams (no kohe mitte ei oska järjekorda panna. Williamsi vastu olin varem rohkem, aga nende eratiimiks muutumine on neid sümpaatsemaks teinud - mitte just eriti rahakate "erakute" pingutusi on ikka positiivne jälgida)
9. Renault (pikka aega olin nende poolt, aga Briatore käitumine... muidu mul põhimõtteliselt nende tiitli vastu midagi pole, kui vaid Fisichella auto ka kestaks...)
10. Super Aguri (2002 Arrowsi šassiiga jändamine just sümpaatiat ei tekita)
11. McLaren (Ferrari aegade suurim rivaal)