illaR kirjutas:Algus küll alles, aga ikkagi tekkis küsimus, on ikka teaduslikult tõestatud, et Loeb meie koduplaanedilt pärit on!? On see kaasasündind überp...etunnetus või misasi!? Pluss muidugi kõik muud omadused kah, mis sel alal ülivõrdes peavad olema, et nii paugutada! Huvitav oleks näha, mis vend teeks, kui F1-s ühe hooaja mingis top 3 tiimis kaasa teeks? Ise kusjuures eriline fänn ei ole, aga imestama paneb igatahes.
IRW Ei olegi siis ma ainuke, kes sellele mõelnud on!
Veokail pärast CP2 muutis maalihe raja pool-läbimatuks. Etapivõit täna Kolomyle (Tatra) Stacey ees., liider Stacey, edasi Versluis, Villagra, de Rooy.
Kõigis klassides on esimestel päevadel jagatud palju ajatrahve nii kiiruseületuste kui ka varjatud kontrollpunktide valestiläbimise eest.
Kuigi..eks ma olen eri sarjades selliste vanakeste osaluse osas kriitiline olnud, siis...Loebi esitused on, ütleme, veenvad on väga vähe öeldud.
Ja vaadates stardiliste, siis traditsiooniliselt on Dakar populaarne Prantsuse ja muidu Lõuna-Euroopa osalejate seas, ilmselt kultuuriliselt. Aga ei saa märkimata jätta ka Hollandi fenomeni - eriti veoautodel. Oma osa on seal andnud de Rooy'de dünastia. Aga sealtmailt on ka kiireid sõiduauto- ja tsiklimehi viimastel aastatel tulnud (Verhoeven, ten Brinke, van Loon jne)
"We had a puncture at kilometer 100, and then we had the accelerator that is stuck to the bottom. We had to ride with the circuit breaker, and I took a stone, which forced us to change a wheel. It was very complicated. It's like that. The three Peugeot are still before the general, dominates. Overall it was going quite well until today when we lose big. The clocks are reset, we have to start over. But the feeling is good, and the car works well. No specific problem.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
calderon kirjutas:SS6 näidatakse Loeb- ile kuidas sõidetakse
Kui Loebil auto korras siis näitab tema kuidas ikka sõidetakse
Tänane katse
Loeb wp5 3.30 mins ahead of Peterhansel and 2 mins ahead of Sainz
Katsevõit läks Sainzile. Loebi kaotus lõpuks oli 38 sekundit. Jälle kimbutasid Loebi autot tehnilised probleemid - turbo ja õli temperastuuri probleemid.
Samas Loeb edestas Peterhanselit ja tõusis uueti liidriks.
Täna on Dakaris puhkepäev. Loodame, et Loebi auto saab korda ja siis näeb jälle mees mehe võistlust.
Kui sõiduautodel on Peugeotid eesotsas siis veokail on kuuel tiimil reaalseid šansse - liider praegu Versluis MAN-il de Rooy ja Nikolajevi ees. Pluss veel Mardejev, Villagra ja Stacey 20 minuti sees. Tugevamatest on mängust väljas Karginov ja Kolomy (suured ajakaotused) ning Loprais (katkestas 4. katsel rattarummu lagunemisel) ja Renault' mees van den Brink (1. katsel põles auto maani maha).
mrali kirjutas:Kui sõiduautodel on Peugeotid eesotsas siis veokail on kuuel tiimil reaalseid šansse - liider praegu Versluis MAN-il de Rooy ja Nikolajevi ees. Pluss veel Mardejev, Villagra ja Stacey 20 minuti sees. Tugevamatest on mängust väljas Karginov ja Kolomy (suured ajakaotused) ning Loprais (katkestas 4. katsel rattarummu lagunemisel) ja Renault' mees van den Brink (1. katsel põles auto maani maha).
Pidin just kirjutama, et Kamazi mehed ka lõpuks ärganud ja on hakanud aega tagasi võtma. 6 katset veel ees, mille käigus võib mida iganes juhtuda.
>
0
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.