soca kirjutas:Algus oli pmt sama mis õhtulehe intervjuu, et väga frustreeriv aasta ja Wilson oli kuidagi väga morn intervjuus alguses.
Loeb Oti tugevamaiks küljeks kiirust kuid nõrgimaks stabiilsust, kiiruselt on Ott TOP3 mees ning ka tõestas seda see hooaeg kuid ta ei suuda seda stabiilususega ühendada.
Üldjoontes samad küsimused ja vastused mis õhtulehes.
Selle nädala esimeses pooles üritatakse m-sporti tegemised teada anda.
jäi ka kõlama see, et wilsoni arvates on kõige parem mõõdupuu punktitabel ja seal on evans eespool. seega - tehke omad järeldused.
mina kordan veel kord "saunas kuuldut": keegi ei tea oti tulevikust veel mitte midagi. ei ott ise, ega tema lähikondlased. seega ei tasu kuttide stiilis "sõidab" ja "kindlalt olemas" väiteid tõsiselt võtta.
hoian endiselt moraali kõrgel, ent toon välja, et midagi pole veel kusagil lukku löödud. vähemasti nii olid lood nädalavahetuse alguses.
Kas Ogier-i leping on kindel ja järgmisel aastal jätkab VW-s?
Siin oli juttu, et Hyundai pakkus 16 miljonit eelmisel aastal.
Sealt võiks üllatus tulla hoopis.
ponx kirjutas:Kas Ogier-i leping on kindel ja järgmisel aastal jätkab VW-s?
Siin oli juttu, et Hyundai pakkus 16 miljonit eelmisel aastal.
Sealt võiks üllatus tulla hoopis.
Kui Ogier peaks Hyundaisse minema, siis hakkab Emajõgi teist pidi voolama.
ponx kirjutas:Kas Ogier-i leping on kindel ja järgmisel aastal jätkab VW-s?
Siin oli juttu, et Hyundai pakkus 16 miljonit eelmisel aastal.
Sealt võiks üllatus tulla hoopis.
Gieri leping on kindel. Teda ei lasta sealt kusagile. Nii VW kui ka HY on lineup paigas järgmiseks hooajaks
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Hetkel on juba selline tunne endal, et vahet ei ole, kus mees sõidab, peaasi, et oleks pildil, sest nagu eelpool korduvalt mainitud, siis 2017 tuleb kohti juurde ja võimalused kõrgeimal tasemel sõita, suurenevad oluliselt.
Frank kirjutas:Kogu sellel M-Sporti mõtlemisel ja võib-olla ka venitamisel on ka teine funktsioon - olla meedia tähelepanu käes.
Mul on ka täpselt sama mõte kogu seda tsirkust jälgides. wrc.com produtseerib iga paari päeva tagant erinevaid artikleid sõitjate tuleviku kohta (täna Bertelli), Twitter säutsub ja selle reklaami eest ei pea midagi maksma. Peaks rumal olema kui seda ära ei kasuta.
Kuna Hyundai avalikustab uue auto 09.12. siis pakun, et hiljemalt 1-2.12. saadab M-Sport välja oma pressiteate järgmise aasta sõitjate nimedega. Samas eelmisel nädalal siseringist tulnud info ei olnud küll väga positiivne ehk midagi 100% kindlat siis veel Tänaku jaoks lukus ei olnud. Septembris olla olnud järgmine aasta suht kindel veel aga eks see Citroeni vaheaasta otsus lõi kaarte korralikult sassi jälle.
teadsin ka, et peale Hispaaniat oli asi kindel, lepingut küll polnud aga nüüd, kus olukord on muutunud, citroeni uudisega, ei ole midagi kindlat. võimalik, et käib lihtsalt meedia tsirkus.
Wilson: I'm looking at a number of drivers for WRC 2016 http://www.crash.net/wrc/blog/225384/1/ ... -2016.html
Selles eilses jutukeses ütleb Wilson: I'm under no pressure to make a decision as entries for Monte-Carlo close on the 18 December. Obviously I'd like to make an announcement sooner rather than later, but I won't be rushed into it.
Seega võib Wilson meid siin "küpsetada" poole detsembrini!
See on ka üks tore lause Wilsonilt: Looking ahead to 2016, I'm yet to decide who will be driving for us but plans are already in place for the rally and the pre-event testing. The team are just waiting for my decision as to which drivers they'll be working with.
Ja võttes sealt artiklist välja veel ühe lõigu: I am looking at a few different drivers including both Elfyn and Ott. I'll be looking at everyone's performances over the course of the year and what I think they have in terms of potential and further progression
Kui nüüd seda lõiku analüüsida (loodame et on ikka päriselt Wilsoni sõnad), ja eeldada, et M-Sport siiski loodab järgmisest hooajast maksimaalset tulemust, siis kelle teise performance'it ta ikka niiväga eelmisest aastast analüüsida saab? Alamate klasside mehed ei saa tulla WRC'sse ja siin kohe "lammutama" (kaudses mõttes) hakata. Seega saab jutt käia ikka ainult Östbergist, Evansist ja Tänakust. Kõik muud variandid saavad tähendada ainult seda, et keegi loopis Wilsoni silmad paksult dollareid täis ja kõik see jutt meeste tulemuste analüüsist on jama.
Ja kui nüüd omakorda analüüsida selle lause teist poolt (potential and further progression), siis no andke andeks, aga potentsiaali on Tänakul kindlasti rohkem. Ja küsimus taandub siis sellele, kas Wilson tahab kahte meest kellel on potentsiaali, või ühete kindlat lõpetajad ja ühte potentsiaalikat meest.
Lõpuks läheb aga kindlasti nii (teisendades ühe anekdoodi):
Wilson analüüsis pikalt ja põhjalikult kõikide kandidaatide eelmise aasta esitusi ja nende potentsiaali tulevikus. Peale mitmenädalast analüüsi jõudis lõpuks kindla valikuni ja valis need, kellel on rohkem raha.
Lihtsalt küsin, aga kas selline varjant pole reaalne, et M-sport osaleb 2016 a. kolme autoga? nii nagu VW.
Kui Östberg tuleb ja toob sponsorid lisaks ja selle arvelt võtakse kolmas auto juurde?