tervet artiklit ma ei näe aga piisas ka sellest, Bertelli terve hooaeg testinud m-sportiga koos



Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Kubica on öelnud nüüdseks juba korduvalt, et raske on eratiimina tehasetiimide vastu saada, justkui vihjaks et soovib tehasetiimi saada.-huviline2- kirjutas:Las treivad...igasuguseid jutte on. Nüüd on Kubica jälle huvitatud, paar nädalat tagasi otsis uusi sarju ja mõtles paaril rallil osaleda.
RALLI. Samal ajal kui Eesti rallisõbrad ootavad uudiseid Ott Tänaku ja Raigo Mõlderi uue hooaja võimaluste kohta, spekuleeritakse ka maailma rallimeedias eestlaste senise tööandja M-Spordi tuleviku teemadel.vaana kirjutas:Postimehes ka mingi targutav artikkel aga kahjuks tasuline.
http://sport.postimees.ee/3401365/m-spo ... -meeskonna
See on selline nii ja naa asi. Reaalselt on hooaja peale ainult paar rallit, kus Ott VW-dega sarnases tempos sõita suudab. Palju on räägitud Oti stabiilsusest või selle puudumisest, aga minu arust on eesti ringkondades ka tema kiirus kergelt ülehinnatud. Paari hea ralli põhjal ei saa teha järeldusi terveks hooajaks või karjääriks.Strike kirjutas: Eks arusaadav, et rallis ei loe puhas statistika midagi ja loeb ka raha ning tutvused, kuid arvestades kui palju on Wilson Tänakusse investeerinud oleks ikka väga loll otsus hetkel ainus mees oma meeskonnas, kes suudab VW tempos sõita, kui viga sisse ei tule ja Ford kestab.
Ott on kruusal kiire, see on selge. Ja Volkswagenitega ei suuda keegi naljalt tempos püsida, siin on juba auto teema. Ei usu mina, et Mikkelsen on puhta kiiruse poolest kõigist mitte VW sõitjatest niipalju üle, kui punktitabel näitab. Oleks, et VW rendiks või müüks oma autosid, saaks hea võrdluse, mida teised mehed suudavad selle autoga. Olgugi, et Oti tulemused ei olnud võibolla sellised nagu oodati, on ta kindlasti väärt veel ühte võimalust. Olen mina ka arvuti taga istudes teda kirunud, kui on jälle ralli tuksi läinud aga see on normaalne reaktsioon. Siia võiks veel lisada ka piisava koguse ebaõnne, mis Otil see aasta on olnud. Kuna Wilson elab ikkagi autode müügist ja rendist, peab keegi ju selle Fordiga kiirust näitama, et keegi seda osta tahaks. Ja seda on Ott tegelikult ka näidanud.jens kirjutas:See on selline nii ja naa asi. Reaalselt on hooaja peale ainult paar rallit, kus Ott VW-dega sarnases tempos sõita suudab. Palju on räägitud Oti stabiilsusest või selle puudumisest, aga minu arust on eesti ringkondades ka tema kiirus kergelt ülehinnatud. Paari hea ralli põhjal ei saa teha järeldusi terveks hooajaks või karjääriks.Strike kirjutas: Eks arusaadav, et rallis ei loe puhas statistika midagi ja loeb ka raha ning tutvused, kuid arvestades kui palju on Wilson Tänakusse investeerinud oleks ikka väga loll otsus hetkel ainus mees oma meeskonnas, kes suudab VW tempos sõita, kui viga sisse ei tule ja Ford kestab.
Vinge analüüs. Minu arust on Wilson mõlemasse kõvasti investeerinud ja sellepärast ma usun, et mõlemad sõidavad järgmine aasta edasi. Isegi kui Ott on teinud Wilsoni arvates halvema tulemuse kui Evans ja võistkonda võetakse Oti nö asemel keegi teine, siis Ott sõidab ikka järgmine aasta Fordiga edasi, aga selle auto külgedel on suured DMacki(kus suitsu, seal tuld) kirjad. Ühesõnaga usun, et Ott on järgmine aasta igal juhul WRC-s.Strike kirjutas:Kui nüüd puhtalt tulemusi ja rahvust vaadata, siis oleks Wilson valik Evans. Kui aga sinna poodiumikohtade taha natukene kiigata, siis Ott sõitis Poolas poodiumile, kui kõik VW olid mängus ja sundis ühe neist viimasel katsel üle pingutama ja katkestama. Võites ise ralli jooksul 6 katset ja kaotas Ogierile +23sek. Evans tuli Argentinas poodiumile, kuid võitis 0 katset ja tõusis lõpuks kolmandale kohale tänu Sordo ja Latvala vigadele ning kaotas Meekele +3.27 ehk kalender. Korsika heitlikes tingimustes õnnestus tal üks katse, mille võitis (üldse sõideti rallil seitse katset) ja lõpuks lõpetas teisena, kaotust Latvalale 43 sek.
Kokku on Evans kahe WRC täishooajaga tehasemeeskonnas võitnud 3 kiiruskatset, Tänak kahe WRC hooajaga (2012. M-Sport B-meeskond) võitnud 20 kiiruskatset. Kusjuures veel küll üks pointless kesmine arvutus aga siiski, mõlemad katkestasid ehk ei saanud üldse kohta kirja vaid 1 ralli ja kui võtta lõpetamise kohtade keskmine siis on Tänaku keskmine per ralli 12,2 ja Evansil 13.
Kui hooaja kokkuvõttes võtta kõikide sõitjate osas, siis Ott oli hooaja kokkuvõttes 10 katsevõiduga viies sõitja, VW kolmiku ja Meeke järel ehk siis võitis 4.2% katsetest vs Evansi 2 katsevõitu ja võidu % 0,8. Hooaja jooksul võitis Ford koos erasõitjatega (Kubica, Prokop) kokku 24 katset, millest siis ligi pooled võitis Tänak.
Hooaja jooksul oli Tänak ralli liider neljal korral, Evansi kahe vastu.
Punktidel lõpetasid nii Tänak, kui Evans mõlemad 8 korral.
Eks arusaadav, et rallis ei loe puhas statistika midagi ja loeb ka raha ning tutvused, kuid arvestades kui palju on Wilson Tänakusse investeerinud oleks ikka väga loll otsus hetkel ainus mees oma meeskonnas, kes suudab VW tempos sõita, kui viga sisse ei tule ja Ford kestab.
Citroen teeb kaasa vähemalt 1 hooaja veel, seega miks sa arvad, et Meeke kohe fordis on? Kes täidavad Citroeni kohad selleks viimaseks aastaks. Kindel on vaid see, et meiesuguste fännidele pole hetkel mitte midagi kindelKolin kirjutas:Citroeni kohapealt veel niipaluu, et kui meeskond otsustab lõpetada siis tähendaks see kindlasti ka Tänaku karjääri lõppu. M-Spordis sõidaksid siis Meeke ja Evans