janarp kirjutas:Matton admitted that Meeke and Østberg are just two of the names under consideration. "I am speaking not only with these two but other drivers too," he said.
Wilson räägib teistega, Matton räägib teistega, kes need "teisesd" kül on?
Mattonile on teised Evans, Tänak, Kubica jne ja Willsonile on teised Meeke, Östberg jne . Kisub natuke koomiliseks see show!
No loodame igatahes, et keegi ikka räägib Tänakuga...
"I'm really happy that I have had the possibility to wait so long because it was very interesting what we saw during this rally. I think I have all the criteria to make a choice, start to speak to them and see if we can find an agreement."
Mida huvipakkuvat küll mees näha võis siis? Meeke oli muljetavaldav ja Östberg mitte nii väga. Aga teised? Evans näitas kohati väga head kiirust, niisiis päkapikk sidrunisse ja Neuville Fordi?
Mitmendat korda peab ütlema, et Neuville ei liigu kuhugi järgmiseks hooajaks, kinnitatud ka ju Hyundai poolt. Arvan, et Meeke jääb Citroeni, kuid huvitav jah mida head see Matton seal nägi, vaevalt et Evans Citroeni.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kui WRC2 klassist veel rääkida, siis Camilli tegi ilusa esituse. Tema kasuks võiks kindlasti rääkida ka rahvus, miinuseks vähene kogemus. Samas, Suninen oli vana Škoda Fabia S2000-ga samuti võidu peal väljas. Kas viimast on Toyotaga seostatud?
Gustav kirjutas:Kui WRC2 klassist veel rääkida, siis Camilli tegi ilusa esituse. Tema kasuks võiks kindlasti rääkida ka rahvus, miinuseks vähene kogemus. Samas, Suninen oli vana Škoda Fabia S2000-ga samuti võidu peal väljas. Kas viimast on Toyotaga seostatud?
Huvitav sõnade valik Mattoni poolt tõesti, nagu võiks ridade vahelt lugeda, et ta on kellegist kolmandast huvitatud. Ma ei näe, et nendeks võiks olla Fordi piloodid. Ülejäänutel on juba samas lepingud olemas. Järele jääb siis Lefebvre.
Mida iganes Matton nägi, seda mina igatahes ei näinud. Ei näinud, et keegi oleks Meeke'st või Ostbergist paremat minekut näidanud, ei see ralli ega kogu hooaja peale. Ja keda neist kahest vallandada, minu silmis on Meeke ja Ostberg täiesti võrdsed piloodid. Meeke kasuks räägib kiirus aga tema kahjuks räägib sama asi, mis Tänaku puhulgi, ebastabiilsus. Ostberg on jällegi ideaalne 2. piloot, kes tiksub ilusasti lõpuni ära tavaliselt, toob oma keskpärased punktid ära ja nagu punktitabel näitab, teeb seda edukamalt kui Meeke. Ja Ostberg sõitis veel ühe sõidu vähem kui Meeke, et võib sealt ka Ostbergile kohe 12 punni lisaks panna
Madsi Facebooki lehelt, Google tõlge: There have been many questions to multiple teams and multiple drivers what is the plan for next year. As always, the part card that is held close to the chest. Mads says the following about it: "we have good control and know what we know. More I have not permission to say but; We tune in next year's WRC, with the aim to do better than this year. The plan that dictates that there it is realistic. So can those who want to speculate on what that means ", concludes with a broad smile Mads.
KidrA kirjutas:Huvitav sõnade valik Mattoni poolt tõesti, nagu võiks ridade vahelt lugeda, et ta on kellegist kolmandast huvitatud. Ma ei näe, et nendeks võiks olla Fordi piloodid. Ülejäänutel on juba samas lepingud olemas. Järele jääb siis Lefebvre.
Mida iganes Matton nägi, seda mina igatahes ei näinud. Ei näinud, et keegi oleks Meeke'st või Ostbergist paremat minekut näidanud, ei see ralli ega kogu hooaja peale. Ja keda neist kahest vallandada, minu silmis on Meeke ja Ostberg täiesti võrdsed piloodid. Meeke kasuks räägib kiirus aga tema kahjuks räägib sama asi, mis Tänaku puhulgi, ebastabiilsus. Ostberg on jällegi ideaalne 2. piloot, kes tiksub ilusasti lõpuni ära tavaliselt, toob oma keskpärased punktid ära ja nagu punktitabel näitab, teeb seda edukamalt kui Meeke. Ja Ostberg sõitis veel ühe sõidu vähem kui Meeke, et võib sealt ka Ostbergile kohe 12 punni lisaks panna
Ma olen viimased aastad mõelnud, et Östberg-Meeke koosseis pole suurem asi, ja noh - nt VW-ga võrreldes polegi - aga reaalset turgu arvestades pole neil kedagi paremat asemele võtta. Nii et arvestades asjaolusid käib kah. Just vaatasin, et Meeke lõpetas viimased neli rallit järjest esiviisikus - pole paha.
Minu meelest oleks Citroeni poolt väga rumal käik oma sõitjaid välja vahetada, Ostberg on väga hea ja stabiilne sõitja ja Meeke vastukaaluks kiire ja hoiab oma kiiruskatse võitude ja crashidega meeskonda pildid. Järgmine aasta peaksid nad minu meelest sama moodi edasi minema ja nii nagu see aasta andma Lefebvrele võimalikult palju WRC autoga starte - 2017 juba vaataks edasi, kuidas seisud on.
Hetkel on Meeke olnud ju enamus rallidel puht kiiruse mõttes ju parem, kui Tänak ja sellist vahetust Citroeni poolt ma küll loogiliseks ei pea ning Lefebvrel on veel liiga vähe kogemust, et olla põhisõitja.
Kolin kirjutas:Kubica teeb healjuhul kaasa mõne WRC etappi. Ta liigub WRC2 sarja, et seal uuesti tiitlit püüda.
Kuidas esimene ja teine lause kokku peaks sobima. Okei, seitse rallit pole kindlasti hooaeg, aga mõnest rallist nagu rohkem ikkagi.
Mis siin arusaamatut on? Joppenpuhh
Teeb kaasa mõne etapi WRC masinaga. Aga põhirõhk on WRC2 sarja hooajal. Nii ta vähemalt väitis ise.
Ehk siis puust ja punaseks - teeb kaasa kõik valitud WRC2 etapid(punktidele) ning siis otsustavad tiimiga ja sponsoritega, kas lähevad sõitma ka ülejäänud etappe või mitte, mis autoga jne.
Meeke on poodiumi kandidaat igal rallil, tema ilmselt tööta ei jää. Ennast teeb murelikuks, et lähiajal pidi Breenilt tulema suuri uudiseid järgmise hooaja suhtes. Mitte wrc2, vaid wrc-s. Veel üks šaakal juures, kes Tänaku kohale ihkab.