xaus kirjutas:Teil on mingid täiega imelikud süsteemid
Minul on nagu vanast ajast sisse jäänud selline kombinatsioon: Parema käe keskmise sõrmega annan gaasi ja pidurdan, nimetissõrmega keeran vasakule ja sõrmuse sõrmega keeran paremale. Kässar on vasaku käe all, ja klahviks tühik.
hehe, ma peaks ka oma viisis editima, Parema jalaga annan gaasi ja vasaku jalaga pidurdan, kätega juhin, vasaku käe pöial on sidur, parema käe pöial käsipidur ja F#¤# näpud on käiguvahetajad
MOMO Racing Force siis vahendiks
>
0
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ... www.liveforspeed.net
mcwax kirjutas:Tõepoolest omapäraseid variante loen siit. Ma mõtlesin, et kõik vähegi kiiremad vennad kasutavad sama varianti nagu Xausil, aga noh, eks igaüks ise tea kuidas kiiremini edasi saab. Ise kasutan juba ammust ajast sama varianti nagu xaus.
Tegelt hiljuti sai rool ostetud, ja häbi tunnistada , aga nt. CMR2-s ajad muutusid päris palju kehvemaks, ja kuidagi ei saa neid sellisele tasemele nagu klaverilt juhtides
Samas teistel prooviotud mängudel oli roolist ikka tublisti abi.
Ega alguses lähevad ikka halvemaks, ma sõitsin cmr2 10-20 sekki sitemaid aegu, nüüd kui olen juba LFS-is kõik ajad rooliga ümber sõit enamvähem ja maailmarekordeid jahtimas, siis peaks vist proovima cmr2, kuna Undergroundiga sain täica lõdvaga hakkama ja pole aimugi, kas oleks klaveriga kiirem olnud
>
0
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ... www.liveforspeed.net
xaus kirjutas:Teil on mingid täiega imelikud süsteemid
Minul on nagu vanast ajast sisse jäänud selline kombinatsioon: Parema käe keskmise sõrmega annan gaasi ja pidurdan, nimetissõrmega keeran vasakule ja sõrmuse sõrmega keeran paremale. Kässar on vasaku käe all, ja klahviks tühik.
Mul sama ja käik üles on A ja käik alla on Z.
Mul sama aga eriline on see et s6rmed on alati A ja Z peal valmis isegi siis kui mängus pole vaja käike vahetada
RudiTurbo kirjutas:
Ega alguses lähevad ikka halvemaks, ma sõitsin cmr2 10-20 sekki sitemaid aegu, nüüd kui olen juba LFS-is kõik ajad rooliga ümber sõit enamvähem ja maailmarekordeid jahtimas, siis peaks vist proovima cmr2, kuna Undergroundiga sain täica lõdvaga hakkama ja pole aimugi, kas oleks klaveriga kiirem olnud
No minu kogemus rooliga seni on näitanud, et rooliga on mõnusam sõita alajuhitava autga (ehk üldjoontes siis ringrada - nt. GP4, SportsCar GT, LFS), aga parajalt ülejuhitava masinaga on rooliga raskem (nt. cmr2).
Üldiselt polegi niivõrd raskem sõita, kuivõrd jama on siis kui mingil põhjusel oled auto üle veidi kontrolli kaotanud (läheb külg ette või miskit sellist), siis on jube raske oluliselt aega kaotamata uuesti edasi kihutada rooliga.
xaus kirjutas:Teil on mingid täiega imelikud süsteemid
Minul on nagu vanast ajast sisse jäänud selline kombinatsioon: Parema käe keskmise sõrmega annan gaasi ja pidurdan, nimetissõrmega keeran vasakule ja sõrmuse sõrmega keeran paremale. Kässar on vasaku käe all, ja klahviks tühik.
minul on ka täpselt sama süsteem, see tundub kõige lihtsam!!!
xaus kirjutas:Teil on mingid täiega imelikud süsteemid
Minul on nagu vanast ajast sisse jäänud selline kombinatsioon: Parema käe keskmise sõrmega annan gaasi ja pidurdan, nimetissõrmega keeran vasakule ja sõrmuse sõrmega keeran paremale. Kässar on vasaku käe all, ja klahviks tühik.
minul on ka täpselt sama süsteem, see tundub kõige lihtsam!!!
Aga mehed siis ei saa ju paremajala pidurdamist teha aga noh vanakooli mehed panevad vasaku jalaga pidurdades samu aegu
RudiTurbo kirjutas:
Ega alguses lähevad ikka halvemaks, ma sõitsin cmr2 10-20 sekki sitemaid aegu, nüüd kui olen juba LFS-is kõik ajad rooliga ümber sõit enamvähem ja maailmarekordeid jahtimas, siis peaks vist proovima cmr2, kuna Undergroundiga sain täica lõdvaga hakkama ja pole aimugi, kas oleks klaveriga kiirem olnud
No minu kogemus rooliga seni on näitanud, et rooliga on mõnusam sõita alajuhitava autga (ehk üldjoontes siis ringrada - nt. GP4, SportsCar GT, LFS), aga parajalt ülejuhitava masinaga on rooliga raskem (nt. cmr2).
Üldiselt polegi niivõrd raskem sõita, kuivõrd jama on siis kui mingil põhjusel oled auto üle veidi kontrolli kaotanud (läheb külg ette või miskit sellist), siis on jube raske oluliselt aega kaotamata uuesti edasi kihutada rooliga.
kas ma kuulsin LFS Ma olen ainult selle mängu hull ja seda päevad läbi juba juuli kuust mängingi aint
Mul oli sial ka alajuhitavus lemmik asi, aga kui õpid sõitmise selgeks ja saad teada, et ülejuhitavatel autodel on vaja enamvähem koguaeg gaasi tallata, siis saab ka nendega hakkama
>
0
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ... www.liveforspeed.net
xaus kirjutas:Teil on mingid täiega imelikud süsteemid
Minul on nagu vanast ajast sisse jäänud selline kombinatsioon: Parema käe keskmise sõrmega annan gaasi ja pidurdan, nimetissõrmega keeran vasakule ja sõrmuse sõrmega keeran paremale. Kässar on vasaku käe all, ja klahviks tühik.
minul on ka täpselt sama süsteem, see tundub kõige lihtsam!!!
Aga mehed siis ei saa ju paremajala pidurdamist teha aga noh vanakooli mehed panevad vasaku jalaga pidurdades samu aegu
Tsiteerin siin suht vana postitust aga oli vist kahe silma vahele jäänud.
Vasaku jala pidurdamist saab väga hästi teha kui samaaegselt oled valmis vajutama nii gaasi kui pidurit. Ehk siis peavad nimetissõrm ja keskmine sõrm olema vastavate klahvide peal. Samas teemas esimesel lehel on ka minu "skeem" ja saab väga hästi sõidetud.
Emm, Ise sõidan rooliga nii et vasak pedaal pidur, parem pedaal gaas, vasak, parem ja vasak ylemine nupp on k2sipidur ja taga nende nuppudega mida tõmbad enda poole, need on k2ik yles ja alla, aga kui klavikaga siis nooled, üles gaas, alla pidur, vasak parem ja k2sipidur Space bar