
Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kas see üle katuse käimine läks ka siis Janari kohemuste pagasi täiendamise hulka? 

-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
mul täpselt sama küsimus, ei näe nagu kedagi.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tuleval nädalal ootab Ott Tänakut ees karjääri üks olulisemaid rallisid. MM-sarja viimasel etapil, Suurbritannia rallil tuleb sõita nii, et M-Spordi boss Malcolm Wilson oleks rahul ja pakuks eestlasele lepingut ka järgmiseks hooajaks. Ajakirjale Autosport antud intervjuus märkis Wilson, et esialgu on Tänaku ja tema tiimikaaslase Elfyn Evansi saatus lahtine.
Vähemalt avalikult pole Wilson meestele viimaseks võistluseks selgepiirilist eesmärki püstitanud, tiimi sees räägitut pole aga autospordis tavapäraste kommete kohaselt avaldatud. Samas, nädalapäevad tagasi ilmunud intervjuus märkis Wilson, et Tänak peab veel tõestama oma suutlikkust kuuluda rallimaailma tippu.
«Ma ei garanteeri midagi. Olen öelnud, et räägime tulevikust pärast Walesi ralli lõppu. On väga võimalik, et hooaja lõppedes tulevad turule teised sõitjad ja mul pole mõistlik kellegagi enne seda lepingut sõlmida,» sõnas Wilson. Kogenud tiimijuht lisas, et nii Tänaku kui ka Evansi ebastabiilsed esitused on tekitanud tuska. «Nad peavad andma endast kõik ja leidma tee, kuidas rasketest aegadest edukalt välja tulla. Neil on olnud piisavalt võimalusi, aga ma ei tea, kas nad suudavad õppida ja edasi minna.»
Seega tähendab MM-sarja viimane etapp Tänakule karmi võitlust oma tuleviku nimel. Samas… esialgu on üsna segane, kellega Wilson Tänakut ähvardas. Tippseltskonnas turule tulevaid sõitjaid pole esialgu näha.
Üsna ebatõenäoline on, et Wilson plaaniks tuua meeskonda olematute kogemustega sõitjat Junior WRC-sarjast. WRC-sarja suured meeskonnad peaksid järelkasvu saama eelkõige WRC2-sarjast, kus sõitjad on saanud neliveolistel autodel MM-rallidega kohaneda. Paraku pole ka selles seltskonnas meest, kes suudaks jalaga ukse lahti lüüa ja enesestmõistetavusega ässade vahele asuda.
WRC2 tabeli tipus on 44-aastane Nasser Al-Attiyah – tema ei tule ilmselt arvesse. 31-aastases Juri Protassovis pole samuti sellel tasemel ainest. 24-aastased Esapekka Lappi ja Pontus Tidemand on juba paar aastat liigitatud noorte ja andekate gruppi, kuid enne WRC-sarja minekut peaksid nad end lõpuks tõestama aste madalama klassi valitsejatena. Seni pole nad seda suutnud. Pealegi on nii Lappi kui ka Tidemand seotud Škoda meeskonnaga, mis omakorda tähendab otsapidi Volkswageni tiimi.
Postimehega vestelnud rallispetsialistid tõid õhkõrna variandina esile ka eestlastelegi hästi tuttava Craig Breeni, kelle WRC2 hooaeg on täielikult luhtunud. 25-aastane iirlane on aga viimasel ajal olnud seotud Peugeot’ meeskonnaga ning suure tõenäosusega võib samas ka jätkata.
Breeni ERC-sarjas edestanud Kajetan Kajetanowicz on 36-aastane ja tema joaks on suure ralli rong ilmselt juba läinud. ERC juuniorite sarjas võidutsenud 21-aastane Emil Bergkvist võib olla tulevikumees, kuid tal pole mingisuguseid kogemusi WRC-sarjas.
Sellega on võimalike nii-öelda alt üles tulijate ring täis. Äkki pidas Wilson turule tulijatena silmas mõnda töökoha vahetusest huvitatud praegust WRC-sarja sõitjat?
Tänavuse MM-sarja esikolmik kuulub Volkswageni pilootidele ning on ebatõenäoline, miks peaks keegi neist tahtma loobuda maailma parima ralliautoga sõitmisest. Seega võib Sebastien Ogieri, Jari-Matti Latvala ja Andreas Mikkelseni Fordile minejate nimekirjast maha tõmmata.
Hyundai sõlmis oktoobri keskel kolmeaastase lepingu Hayden Paddoniga, kes osaleb tuleval hooajal kõigil MM-rallidel. Toonases pressiteates nimetati tema meeskonnakaaslasteks tänavugi samas tiimis sõitvad Thierry Neuville ja Dani Sordo.
Samas võiks Neuville sõita sama hästi ka Fordiga, kuid see eeldaks, et M-Sport suudab talle maksta väga head palka. Vastasel korral pole meeskonna vahetusel suurt mõtet, kuna ka Hyundai tegeleb usinasti oma auto arendamisega.
Suur küsimärk püsib Citroëni kohal: kas ja mis kujul meeskond üldse tulevikus MM-sarjas jätkab? Teadupärast on Prantsusmaa meeskonnal valik, kas loobuda WRC- või WTCC-sarjast.
Citroën on tänavu noppinud ühe MM-ralli võidu, Argentinas sai sellega hakkama Kris Meeke, lisaks on tal kirjas üks kolmas koht. Kolm korda on tänavu poodiumile mahtunud Mads Østberg.
Meeke oleks Fordi jaoks uus ja huvitav võimalus – mehel on kiirust ja samas ka kogemust. Østberg on M-Spordile juba läbiproovitud, kuid erilise eduta jäänud variant. Samas on teada, et norralasega kaasneb ka korralik rahakott. Teatud oht on nende kahe poolt Tänakule igatahes olemas.
Võimatu pole ka variant, et M-Spordi pealik Wilson on juba Tänaku kasuks otsuse langetanud, kuid ei soovi tema jätkamist veel avalikult välja ütelda. Kuigi eestlane asub MM-sarjas tehasesõitjatest kehvimal, 10. kohal, ei kahtle ilmselt keegi, et võimete poolest kuulub ta kõige teravamasse tippu. Ilmselgelt on ta varasemate aastatega võrreldes muutunud küpsemaks.
Kõige suurema plussmärgi saab Tänak aga selle eest, et pärast Fordi rallimasina uuendamist on ta sisuliselt ainus, kes suutnud kruusal Volkswagenitega võidu sõita. Poola MM-ralli 3. koht on selle parim näide. Hooaja jooksul on poodiumile jõudnud ka teisi mehi, kuid ikka seetõttu, et mõni Volkswageni pilootidest pole suutnud autot tervena finišisse tuua. Tänak kiilus end aga nende vahele vahetus võitluses.
Vähemalt avalikult pole Wilson meestele viimaseks võistluseks selgepiirilist eesmärki püstitanud, tiimi sees räägitut pole aga autospordis tavapäraste kommete kohaselt avaldatud. Samas, nädalapäevad tagasi ilmunud intervjuus märkis Wilson, et Tänak peab veel tõestama oma suutlikkust kuuluda rallimaailma tippu.
«Ma ei garanteeri midagi. Olen öelnud, et räägime tulevikust pärast Walesi ralli lõppu. On väga võimalik, et hooaja lõppedes tulevad turule teised sõitjad ja mul pole mõistlik kellegagi enne seda lepingut sõlmida,» sõnas Wilson. Kogenud tiimijuht lisas, et nii Tänaku kui ka Evansi ebastabiilsed esitused on tekitanud tuska. «Nad peavad andma endast kõik ja leidma tee, kuidas rasketest aegadest edukalt välja tulla. Neil on olnud piisavalt võimalusi, aga ma ei tea, kas nad suudavad õppida ja edasi minna.»
Seega tähendab MM-sarja viimane etapp Tänakule karmi võitlust oma tuleviku nimel. Samas… esialgu on üsna segane, kellega Wilson Tänakut ähvardas. Tippseltskonnas turule tulevaid sõitjaid pole esialgu näha.
Üsna ebatõenäoline on, et Wilson plaaniks tuua meeskonda olematute kogemustega sõitjat Junior WRC-sarjast. WRC-sarja suured meeskonnad peaksid järelkasvu saama eelkõige WRC2-sarjast, kus sõitjad on saanud neliveolistel autodel MM-rallidega kohaneda. Paraku pole ka selles seltskonnas meest, kes suudaks jalaga ukse lahti lüüa ja enesestmõistetavusega ässade vahele asuda.
WRC2 tabeli tipus on 44-aastane Nasser Al-Attiyah – tema ei tule ilmselt arvesse. 31-aastases Juri Protassovis pole samuti sellel tasemel ainest. 24-aastased Esapekka Lappi ja Pontus Tidemand on juba paar aastat liigitatud noorte ja andekate gruppi, kuid enne WRC-sarja minekut peaksid nad end lõpuks tõestama aste madalama klassi valitsejatena. Seni pole nad seda suutnud. Pealegi on nii Lappi kui ka Tidemand seotud Škoda meeskonnaga, mis omakorda tähendab otsapidi Volkswageni tiimi.
Postimehega vestelnud rallispetsialistid tõid õhkõrna variandina esile ka eestlastelegi hästi tuttava Craig Breeni, kelle WRC2 hooaeg on täielikult luhtunud. 25-aastane iirlane on aga viimasel ajal olnud seotud Peugeot’ meeskonnaga ning suure tõenäosusega võib samas ka jätkata.
Breeni ERC-sarjas edestanud Kajetan Kajetanowicz on 36-aastane ja tema joaks on suure ralli rong ilmselt juba läinud. ERC juuniorite sarjas võidutsenud 21-aastane Emil Bergkvist võib olla tulevikumees, kuid tal pole mingisuguseid kogemusi WRC-sarjas.
Sellega on võimalike nii-öelda alt üles tulijate ring täis. Äkki pidas Wilson turule tulijatena silmas mõnda töökoha vahetusest huvitatud praegust WRC-sarja sõitjat?
Tänavuse MM-sarja esikolmik kuulub Volkswageni pilootidele ning on ebatõenäoline, miks peaks keegi neist tahtma loobuda maailma parima ralliautoga sõitmisest. Seega võib Sebastien Ogieri, Jari-Matti Latvala ja Andreas Mikkelseni Fordile minejate nimekirjast maha tõmmata.
Hyundai sõlmis oktoobri keskel kolmeaastase lepingu Hayden Paddoniga, kes osaleb tuleval hooajal kõigil MM-rallidel. Toonases pressiteates nimetati tema meeskonnakaaslasteks tänavugi samas tiimis sõitvad Thierry Neuville ja Dani Sordo.
Samas võiks Neuville sõita sama hästi ka Fordiga, kuid see eeldaks, et M-Sport suudab talle maksta väga head palka. Vastasel korral pole meeskonna vahetusel suurt mõtet, kuna ka Hyundai tegeleb usinasti oma auto arendamisega.
Suur küsimärk püsib Citroëni kohal: kas ja mis kujul meeskond üldse tulevikus MM-sarjas jätkab? Teadupärast on Prantsusmaa meeskonnal valik, kas loobuda WRC- või WTCC-sarjast.
Citroën on tänavu noppinud ühe MM-ralli võidu, Argentinas sai sellega hakkama Kris Meeke, lisaks on tal kirjas üks kolmas koht. Kolm korda on tänavu poodiumile mahtunud Mads Østberg.
Meeke oleks Fordi jaoks uus ja huvitav võimalus – mehel on kiirust ja samas ka kogemust. Østberg on M-Spordile juba läbiproovitud, kuid erilise eduta jäänud variant. Samas on teada, et norralasega kaasneb ka korralik rahakott. Teatud oht on nende kahe poolt Tänakule igatahes olemas.
Võimatu pole ka variant, et M-Spordi pealik Wilson on juba Tänaku kasuks otsuse langetanud, kuid ei soovi tema jätkamist veel avalikult välja ütelda. Kuigi eestlane asub MM-sarjas tehasesõitjatest kehvimal, 10. kohal, ei kahtle ilmselt keegi, et võimete poolest kuulub ta kõige teravamasse tippu. Ilmselgelt on ta varasemate aastatega võrreldes muutunud küpsemaks.
Kõige suurema plussmärgi saab Tänak aga selle eest, et pärast Fordi rallimasina uuendamist on ta sisuliselt ainus, kes suutnud kruusal Volkswagenitega võidu sõita. Poola MM-ralli 3. koht on selle parim näide. Hooaja jooksul on poodiumile jõudnud ka teisi mehi, kuid ikka seetõttu, et mõni Volkswageni pilootidest pole suutnud autot tervena finišisse tuua. Tänak kiilus end aga nende vahele vahetus võitluses.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Siin saab paarile asjale vastu vaielda. Esiteks saab Neuville'e ka maha tõmmata, sest temal on juba järgmiseks aastaks leping olemas.
Teiseks on vist vale nimetada Meeke'e M-Spordi jaoks uueks ja huvitavaks võimaluseks. Vanust on juba 36 ja stabiilsus ei ole tama tugevaim külg. Tõenäoliselt ei ahvatle ta kuidagi pidi Wilsoni.
Pakuks ikkagi dmäkki siia kompotti. Kus suitsu seal tuld ja seda suitsu on siin üleval olnud küll.
Teiseks on vist vale nimetada Meeke'e M-Spordi jaoks uueks ja huvitavaks võimaluseks. Vanust on juba 36 ja stabiilsus ei ole tama tugevaim külg. Tõenäoliselt ei ahvatle ta kuidagi pidi Wilsoni.
Pakuks ikkagi dmäkki siia kompotti. Kus suitsu seal tuld ja seda suitsu on siin üleval olnud küll.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Wilson välistas ka ise Meekei ühes intervjuus paar kuud tagasi, pigem võetakse Ostberg oma rahakotiga ning mees on ka ülimalt stabiilne aga vaevalt et see juhtub.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1117
- Liitunud: 11 Juul 2011, 18:31
- Asukoht: Tartu
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ühesõnaga, on siin foorumis kõik võimalikud variandid nüüd läbi arutatud. Ja selgust pole karvavõrdki.
Ootame Walsi ralli ära siis loeme tibusid.
Ootame Walsi ralli ära siis loeme tibusid.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 247
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
- Asukoht: harjumaa
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kulude kokkuhoiu mõttes võib VW Latvala või Ogieri Lappi vastu vahetada, meeskondlikult oleks nad ikka tõenäoliselt esimesed.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Huvitav, mis VW üldse tulevikus saab. Petu-tarkvara skandaal on üpris suur hetkel ja oli mingi uudis, et kõik, mis ei ole eluliselt vajalik tõmmatakse koomale. Samas testitakse hoolega juba 2017 autot ja ei tundu mingit mõju olevat. On kellegil täpsemat infot?
Re: Ott Tänaku diskussioon
viimane teade kohe pärast seda skandaali oli, et 3a rahastus on tiimil kindlalt olemas. aga tema väga hästi erinevate jaapani autotootjate lahkumist paugupealt nii f1 kui wrc-sarjast, seega mine võta kinnistout kirjutas:Huvitav, mis VW üldse tulevikus saab. Petu-tarkvara skandaal on üpris suur hetkel ja oli mingi uudis, et kõik, mis ei ole eluliselt vajalik tõmmatakse koomale. Samas testitakse hoolega juba 2017 autot ja ei tundu mingit mõju olevat. On kellegil täpsemat infot?
Re: Ott Tänaku diskussioon
"I've got unfinished business in the championship. I want more podiums and my first win so I really hope that we can continue our progression next year.
After Wales Rally GB I'm sure that there will be a lot of discussions on our plans for 2016. I try not to think about it too much at the moment, but I want to be there and I want to prove what we are capable of."
http://www.crash.net/wrc/news/224870/1/ ... -more.html
After Wales Rally GB I'm sure that there will be a lot of discussions on our plans for 2016. I try not to think about it too much at the moment, but I want to be there and I want to prove what we are capable of."
http://www.crash.net/wrc/news/224870/1/ ... -more.html
Re: Ott Tänaku diskussioon
http://www.motorsport-total.com/wec/new ... 10305.htmlmuhk kirjutas:viimane teade kohe pärast seda skandaali oli, et 3a rahastus on tiimil kindlalt olemas. aga tema väga hästi erinevate jaapani autotootjate lahkumist paugupealt nii f1 kui wrc-sarjast, seega mine võta kinnistout kirjutas:Huvitav, mis VW üldse tulevikus saab. Petu-tarkvara skandaal on üpris suur hetkel ja oli mingi uudis, et kõik, mis ei ole eluliselt vajalik tõmmatakse koomale. Samas testitakse hoolega juba 2017 autot ja ei tundu mingit mõju olevat. On kellegil täpsemat infot?
Porsche GT programm on lõpetatud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Püsige teemas palun 
Selle crash.net artikli põhjal tundub et pole veel midagi otsustatud tuleviku suhtes. Ning Ott ütleb hästi:" Asjad on veel lõpule viimata"

Selle crash.net artikli põhjal tundub et pole veel midagi otsustatud tuleviku suhtes. Ning Ott ütleb hästi:" Asjad on veel lõpule viimata"
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ise julgen arvata hoolimata Oti selle aastastes vigadest, et tegelikkuses on diil lukus ja kuna sõitjateturul on vabade sõitjate seis pehmelt öeldes nutune ja Fordil nagunii pole raha, et korralikule sõitjale palka maksta, siis järgmisel hooajal on pigem Wislonil vaja Tänakut, kui Tänakul Wilsonit. Elame näeme.
Kubica loobumise korral ei imestaks ma, kui Lotose rahadega oleks mõnel järgmise aasta MM-etapil Kajetanovic stardis.
Kubica loobumise korral ei imestaks ma, kui Lotose rahadega oleks mõnel järgmise aasta MM-etapil Kajetanovic stardis.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mul miskipärast tunne, et järgmine aasta Ott Fordi roolis edasi.Strike kirjutas:Ise julgen arvata hoolimata Oti selle aastastes vigadest, et tegelikkuses on diil lukus ja kuna sõitjateturul on vabade sõitjate seis pehmelt öeldes nutune ja Fordil nagunii pole raha, et korralikule sõitjale palka maksta, siis järgmisel hooajal on pigem Wislonil vaja Tänakut, kui Tänakul Wilsonit. Elame näeme.
Kubica loobumise korral ei imestaks ma, kui Lotose rahadega oleks mõnel järgmise aasta MM-etapil Kajetanovic stardis.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Parem oleks, ma ostsin Rootsi ralli jaoks juba lennupiletid ära.aadukesekene kirjutas:Mul miskipärast tunne, et järgmine aasta Ott Fordi roolis edasi.Strike kirjutas:Ise julgen arvata hoolimata Oti selle aastastes vigadest, et tegelikkuses on diil lukus ja kuna sõitjateturul on vabade sõitjate seis pehmelt öeldes nutune ja Fordil nagunii pole raha, et korralikule sõitjale palka maksta, siis järgmisel hooajal on pigem Wislonil vaja Tänakut, kui Tänakul Wilsonit. Elame näeme.
Kubica loobumise korral ei imestaks ma, kui Lotose rahadega oleks mõnel järgmise aasta MM-etapil Kajetanovic stardis.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kui kellegil on üks Fiesta uks puudu siis siit oksjonilt õnnestub see muretseda. Kiirustage kuna oksjon lõppeb juba täna õhtu!
Ott Tanak Ford Fiesta RS WRC Used & Damaged Door From WRC Spain 2015
http://www.ebay.com/itm/Ott-Tanak-Ford- ... 1930022831
Ott Tanak Ford Fiesta RS WRC Used & Damaged Door From WRC Spain 2015
http://www.ebay.com/itm/Ott-Tanak-Ford- ... 1930022831
Viimati muutis viplala, 12 Nov 2015, 12:55, muudetud 1 kord kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1128
- Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
- Asukoht: Kuressaare
Re: Ott Tänaku diskussioon
viplala kirjutas:Kui kellegil on üks Fiesta uks puudu siis siit oksjonilt õnnestub see muretseda. Kiirustage kuna oksjon lõppeb juba täna õhtu!
Ott Tanak Ford Fiesta RS WRC Used & Damaged Door From WRC Spain 2015
http://www.ebay.com/itm/Ott-Tanak-Ford- ... 1930022831
Muidugi ostke keegi see ära, eelmine uks mis mehhikos järves käis ja oksjonile läks on ju kah Eestimaa pinnal!
