WRC 2015 hooaeg
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC 2015 hooaeg
Ma arvan, et hetkel kasutauses olev R5+ ja Dmacki rehvid ei pruugi tähendada midagi.
M-Spordil on ära kasutatud kõik FIA poolt lubatud testi päevad. (42 testipäeva)
Seega ei tohi kasutada WRCmasinat ja Michelini rehve. Siit ka siis R5+ ja DMacki rehvid. Vähemalt mina arvan seda.
M-Spordil on ära kasutatud kõik FIA poolt lubatud testi päevad. (42 testipäeva)
Seega ei tohi kasutada WRCmasinat ja Michelini rehve. Siit ka siis R5+ ja DMacki rehvid. Vähemalt mina arvan seda.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC 2015 hooaeg
sellega seoses tekkis paar küsimust, et kui tehakse neid n-ö ,,sponsori sõidutamise'' päevi, siis ju keegi ei kontrolli, mis masinaga ja kui palju sõidetakse? või on mingi FIA ametnik kuskil piilumas?Kolin kirjutas:Ma arvan, et hetkel kasutauses olev R5+ ja Dmacki rehvid ei pruugi tähendada midagi.
M-Spordil on ära kasutatud kõik FIA poolt lubatud testi päevad. (42 testipäeva)
Seega ei tohi kasutada WRCmasinat ja Michelini rehve. Siit ka siis R5+ ja DMacki rehvid. Vähemalt mina arvan seda.
ehk mõte selles, et kui ametlikud testipäevad täis, siis kas ei saaks neid ,,üritusi'' testidena kasutada?(RRC masin WRCks teha(m-spordi lehe järgi võtab ca 6h aega))..
ja tean, ei ole ilus sohki teha, aga huvi pärast küsin
Re: WRC 2015 hooaeg
Üks kurb artikkel ka Postimehes: Kurb statistika: Tänak on senise hooaja üks kehvemaid tehasetiimi sõitjaid.
http://sport.postimees.ee/3377963/kurb- ... i-soitjaid
Loodame, et viimase etapiga see statistika läheb natuke paremaks, hetkel on kõik tehasetiimi sõitjad temast eespool, sealhulgas ka vähem sõitnud sõitjad. Ei ole just hea tõesti.
http://sport.postimees.ee/3377963/kurb- ... i-soitjaid
Loodame, et viimase etapiga see statistika läheb natuke paremaks, hetkel on kõik tehasetiimi sõitjad temast eespool, sealhulgas ka vähem sõitnud sõitjad. Ei ole just hea tõesti.
Re: WRC 2015 hooaeg
Ma ei mõistnud, mis on sellise artikli mõte Postimehes. Lihtsalt kirjutame mõttetu artikli, et oma meest maha teha? Oma rallide "kajastamisega" teevad meie portaalid nagunii Otist iga kord patuoina, juhtugu siis mis iganes. Isegi viimase SD 4.koht tõlgiti uudistes 9.kohaks. Teeme selleks artikli, et iga seda lugev lammas saaks kaasa määgida teemadel "kraavi-ott" jne ?
Suurte kogemustega ralliturist
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC 2015 hooaeg
Häda on selles, et Eesti spordiajakirjanikud ei ole võimelised rallist kirjutama nii nagu teistest spordialadest, isegi Pahvi ja Martinsoni, kes peaksid rallist jagama, kirjutised koosnevad viimasel ajal M-Spordi pressiteate refereerimisest. Eestis ei ole just palju sportlasi sellisel tasemel võistlemas, kuid ometigi ei suuda ajakirjanikud paremat, kui vaadata kuivalt tulemusi.. Tegelikult ei saa ma sellest aru, kuidas üks endast lugupidav spordiajakirjanik ei suuda kirjutada spordialast, millel eestlane tipus on, korralikku analüüsi ning sellest on tõsiselt kahju.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: WRC 2015 hooaeg
Just, näiteks kergejõustikus on keegi kümnevõistleja Uibo, kes veel tippseltskonda minu teada ei kuulu(see tähendab alavõidud või kasvõi esikolmik). Ometigi leitakse üles rekordvõistluse parim tulemus ning üldse arhiivis olevad tulemused võrdluseks tänasega. Mingi võrdlus võiks olla ka rallis, näitena siis kõrvale mõne muu sõitja võrdlus ja ongi olemas. Ei peagi olema 20+ kiiruskatse kohta eraldi, saab ka üldisemalt hakkama.MKD kirjutas:Häda on selles, et Eesti spordiajakirjanikud ei ole võimelised rallist kirjutama nii nagu teistest spordialadest, isegi Pahvi ja Martinsoni, kes peaksid rallist jagama, kirjutised koosnevad viimasel ajal M-Spordi pressiteate refereerimisest. Eestis ei ole just palju sportlasi sellisel tasemel võistlemas, kuid ometigi ei suuda ajakirjanikud paremat, kui vaadata kuivalt tulemusi.. Tegelikult ei saa ma sellest aru, kuidas üks endast lugupidav spordiajakirjanik ei suuda kirjutada spordialast, millel eestlane tipus on, korralikku analüüsi ning sellest on tõsiselt kahju.
Ise ma sooviks, et nad intervjueeriks ka kedagi konkurentidest(rallisõitjad saavad ju üldjuhul hästi läbi omavahel), valgustamaks tavainimesele tegelikult seda teemat. Küsigu näiteks Latvalalt, mis arvab Otist jne.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 30
- Liitunud: 24 Okt 2015, 10:24
- Asukoht: Lõuna pool
Re: WRC 2015 hooaeg
Jäi ka see artikkel täna silma ja tekkis sama küsimus:milleks see nüüd kirjutati/ümber tõlgiti?Ei mingit analüüsi-kuiv kont hambusse tatipadrunitele,et oleks jälle järada midagi.
Samas mis seal salata,et numbrid ja statistika on kurb.Kas või mis see Oti jaoks tähendada võiks tuleviku osas?
Samas mis seal salata,et numbrid ja statistika on kurb.Kas või mis see Oti jaoks tähendada võiks tuleviku osas?
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 247
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
- Asukoht: harjumaa
Re: WRC 2015 hooaeg
Kui juba statistikast kirjutada, oleks võinud tuua välja ka katsevõitude tabeli (Ott 5.) ja arengu võrreldes 2012a jne
Re: WRC 2015 hooaeg
Kusjuures nägin instagramis mspordi videot, et käib test Walesi jaoks..Kolin kirjutas:Ma arvan, et hetkel kasutauses olev R5+ ja Dmacki rehvid ei pruugi tähendada midagi.
M-Spordil on ära kasutatud kõik FIA poolt lubatud testi päevad. (42 testipäeva)
Seega ei tohi kasutada WRCmasinat ja Michelini rehve. Siit ka siis R5+ ja DMacki rehvid. Vähemalt mina arvan seda.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 666
- Liitunud: 09 Veebr 2003, 18:34
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC 2015 hooaeg
Arvan ,et testivad M spordi kompleksi ümbruses vms. Seal on see reeglitega lubatud.w0w kirjutas:Kusjuures nägin instagramis mspordi videot, et käib test Walesi jaoks..Kolin kirjutas:Ma arvan, et hetkel kasutauses olev R5+ ja Dmacki rehvid ei pruugi tähendada midagi.
M-Spordil on ära kasutatud kõik FIA poolt lubatud testi päevad. (42 testipäeva)
Seega ei tohi kasutada WRCmasinat ja Michelini rehve. Siit ka siis R5+ ja DMacki rehvid. Vähemalt mina arvan seda.
Reeglid -
66.1.1
On a permanent testing site proposed by the Manufacturer or WRC Team before its first rally of the year and notified to the FIA. The permanent testing site must be located in the country where the Manufacturer or WRC Team rally cars are registered.
66.3.2
In the case of a Manufacturer, a maximum of 42 days in any calendar year. This clause does not
apply to testing as stated in Art. 66.1.1.
Re: WRC 2015 hooaeg
Seekord artikkel delfis:
Ott Tänak teab, et tema tulevik WRC-s pole kindlustatud
http://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/o ... d=72818267
Ott Tänak teab, et tema tulevik WRC-s pole kindlustatud
http://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/o ... d=72818267
Re: WRC 2015 hooaeg
Üks huvitav artikkel kuulujuttu kohta Global Rallycross sarjas, kus VW kahtlustatakse veojõukontrolli kasutamises. Muuhulgas mainitakse ka veidi WRC-d ja VW edu seal. Midagi tõestatud ei ole ja selgitatakse miks selline jutt lahti on läinud.
http://blackflag.jalopnik.com/why-so-ma ... 1732832466
Paremate tehniliste teadmistega inimesed võiksid kommenteerida
http://blackflag.jalopnik.com/why-so-ma ... 1732832466
Paremate tehniliste teadmistega inimesed võiksid kommenteerida

-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: WRC 2015 hooaeg
Tegu vast ikka LSD diferentsiaali ehitusest tulenevaga. See start-stop per ratas, mida näha ainult aegluubis startide pealt, on täiesti normaalne.rs7 kirjutas:Üks huvitav artikkel kuulujuttu kohta Global Rallycross sarjas, kus VW kahtlustatakse veojõukontrolli kasutamises. Muuhulgas mainitakse ka veidi WRC-d ja VW edu seal. Midagi tõestatud ei ole ja selgitatakse miks selline jutt lahti on läinud.
http://blackflag.jalopnik.com/why-so-ma ... 1732832466
Paremate tehniliste teadmistega inimesed võiksid kommenteerida
Re: WRC 2015 hooaeg
Pigem siin tahetud välja tuu seda, et fordil käis ratas ühtlaselt ringi, aga VW'l katkendlikult. Sama asja olen ka Polo WRC masinal täheldanud.aadukesekene kirjutas:Tegu vast ikka LSD diferentsiaali ehitusest tulenevaga. See start-stop per ratas, mida näha ainult aegluubis startide pealt, on täiesti normaalne.rs7 kirjutas:Üks huvitav artikkel kuulujuttu kohta Global Rallycross sarjas, kus VW kahtlustatakse veojõukontrolli kasutamises. Muuhulgas mainitakse ka veidi WRC-d ja VW edu seal. Midagi tõestatud ei ole ja selgitatakse miks selline jutt lahti on läinud.
http://blackflag.jalopnik.com/why-so-ma ... 1732832466
Paremate tehniliste teadmistega inimesed võiksid kommenteerida
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 19 Mai 2003, 11:41
- Asukoht: Võrumaa
Re: WRC 2015 hooaeg
Mina olen asjadest niimoodi aru saanud, ettüüpiline mehaaniline LSD lukk töötab niimoodi, et kui tekib libisemine erinevate rataste vahel, siis õli ja kettad seal sees lähevad kuumaks ja surub luku kokku. Kui lukk jahtub, siis läheb ta jälle lahtisemaks.
Kuidas VW-il 2 korda sekundis lukk kuumeneb ja maha jahtud, seda ma ei oska öelda.
On veel momendi tundlikud torsenid, aga kas nad ka suudavad nii kiiresti reageerida, seda ma ei tea.
Variant on veel see, et VW insenerid on suutnud leiutada meile senitundmatu uue superdiferentsiaali.
Kuidas VW-il 2 korda sekundis lukk kuumeneb ja maha jahtud, seda ma ei oska öelda.
On veel momendi tundlikud torsenid, aga kas nad ka suudavad nii kiiresti reageerida, seda ma ei tea.
Variant on veel see, et VW insenerid on suutnud leiutada meile senitundmatu uue superdiferentsiaali.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: WRC 2015 hooaeg
Tegelikus elus teeb ka 20 aastat vana Audi Quattro samamoodi. Ees-taga lahtised difrid, keskel torsen. Ketasluku osas kõik õige, aga limited slip tähendab, et läbilibisemine on ja 100% lukus ei ole, eeldusel, et diferentsiaal töökorras. Ja just seesama läbilibisemine seal videos ongi.
Nii toimib asi minu peas. Kuna ma ei tea, mis ehitusega erinevatel võistlusmasinatel diferentsiaalid on, siis kindlasti ei pretendeeri ma 100% tõele oma jutuga. Lihtsalt minu nägemus asjast selline.
Nii toimib asi minu peas. Kuna ma ei tea, mis ehitusega erinevatel võistlusmasinatel diferentsiaalid on, siis kindlasti ei pretendeeri ma 100% tõele oma jutuga. Lihtsalt minu nägemus asjast selline.
Re: WRC 2015 hooaeg
Oh teid amatööre küllraig0 kirjutas:Mina olen asjadest niimoodi aru saanud, ettüüpiline mehaaniline LSD lukk töötab niimoodi, et kui tekib libisemine erinevate rataste vahel, siis õli ja kettad seal sees lähevad kuumaks ja surub luku kokku. Kui lukk jahtub, siis läheb ta jälle lahtisemaks.
Kuidas VW-il 2 korda sekundis lukk kuumeneb ja maha jahtud, seda ma ei oska öelda.
On veel momendi tundlikud torsenid, aga kas nad ka suudavad nii kiiresti reageerida, seda ma ei tea.
Variant on veel see, et VW insenerid on suutnud leiutada meile senitundmatu uue superdiferentsiaali.
nn "superdifferentsiaalil"

-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: WRC 2015 hooaeg
Otsisin kiirelt mingi video, mille peal näidata: https://www.youtube.com/watch?v=73f3MhbiYOcKristop kirjutas:Oh teid amatööre küllraig0 kirjutas:Mina olen asjadest niimoodi aru saanud, ettüüpiline mehaaniline LSD lukk töötab niimoodi, et kui tekib libisemine erinevate rataste vahel, siis õli ja kettad seal sees lähevad kuumaks ja surub luku kokku. Kui lukk jahtub, siis läheb ta jälle lahtisemaks.
Kuidas VW-il 2 korda sekundis lukk kuumeneb ja maha jahtud, seda ma ei oska öelda.
On veel momendi tundlikud torsenid, aga kas nad ka suudavad nii kiiresti reageerida, seda ma ei tea.
Variant on veel see, et VW insenerid on suutnud leiutada meile senitundmatu uue superdiferentsiaali.
nn "superdifferentsiaalil"saab mehaaniliselt tekitada katkendlikku libisemist ainult lahendus nimega Detroit Locker. Kel huvi saab täpsemalt google'st abi
Vähe tõenäoline, et selle auto sildades detroite kasutatakse.
Aga ilmselt läheb jutt juba väga OT-ks.
Mina sellel teemal ja selles teemas enam sõna ei võta

Re: WRC 2015 hooaeg
2015 katsevõidud: Ogier 95, JML 47, Mikkelsen 17, Meeke 13, Tänak 11, Neuville 10, Kubica 8, Östberg 8, Sordo 7, Paddon 7, Loeb 5, Prokop 2, Evans 2, Protasov 1, Tidemand 1.