Hooaeg 2016
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Re: Hooaeg 2016
Kaua see E-rühmki elab, kui seal 400 eurot stardimaksu tahetakse. Sõidavad seal ju enamjaolt need kellel väiksed eelarved, rääkimata E10-st, kes peab hakkama konkureerima R3, A7 jne autodega.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2443
- Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
- Asukoht: Saaremaa
Re: Hooaeg 2016
Rühmades A, N, R ja klassis E12 450 EUR
Rühmas E (2WD) 325 EUR
Klass E13 150 EUR
Aga kui räägitakse 4wd autodest siis peale R5 on olemas veel ju R4, ned peaks ju pm N4 olema ainult vähe parem vedrustus.
Rühmas E (2WD) 325 EUR
Klass E13 150 EUR
Aga kui räägitakse 4wd autodest siis peale R5 on olemas veel ju R4, ned peaks ju pm N4 olema ainult vähe parem vedrustus.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
Re: Hooaeg 2016
Üks on natural ja teine racing,seega ikka erinevusi on.Või olen mina millestki väga valesti aru saanud?
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2016
R4 on tunduvalt kallim kui N4.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2443
- Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
- Asukoht: Saaremaa
Re: Hooaeg 2016
Räägime numbritest palun. Täitsa huvitav mis see hinna vahe lõpuks on...Kolin kirjutas:R4 on tunduvalt kallim kui N4.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 247
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
- Asukoht: harjumaa
Re: Hooaeg 2016
N4 u. 30-50000€allar9944 kirjutas:Räägime numbritest palun. Täitsa huvitav mis see hinna vahe lõpuks on...Kolin kirjutas:R4 on tunduvalt kallim kui N4.
R4 u. 60-90000€
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Re: Hooaeg 2016
EVO 9 on siiski 2016 N4 klassis, pikendati nimelt 2016 lõpuni.
domaza kirjutas:Kahjuks on N surnud, kuna enamus olid ju Evo9 peal, mis 2016 E niietnii. Evo10 ainult Plangil ja uut vaevalt keegi ostma hakkab. Fakt on R5ga Eestis tõsist konkurentsi ei teki - sellist raha siin ei ole. Seega elagu E-rühm?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Hooaeg 2016
1) ma natuke valasin õli tulle nii pool naljaga, loomulikult tean kes sõitsid ja millega sõideti. Ka Jalava suutis top 10-s olla ja ei saand ka Laipaik vastu, aga see selleksCasecas kirjutas:skahar kirjutas:noh nii ja naa, hiljaaegu siin üks ekipaaž suutis E10-s kõik need kaasaegsed eks A-d ja N-d seljatataga hoida Histoorikuga))
Kuid eks ta ole, aeg läheb edasi ja kunagi oli sama hala, kui samaar tuli E-sse, oi mis nüüd saab jms. kuid ei saand midagi.
Teine asi on stardimaks...4 sotti - no comments.
Lihtsal jutujätkuks...
Loomulikult saab küll kui tahta (Histoorikuga) aga eks selle ekipaazi näol oli tegemist ka profisportlastega.
Tõepoolest samaar ja tehase ettevalmistusega R3 klassi auto on võrreldavad.
2) Asi ei olegi niivõrd masinate erinevuses valmistaja vms poolt, vaid pigem esivedu vs tagavedu oli too kord teema. Kuid seekord lisandub FWD nüansile jah tüüp r-ide olemus, mis on samm edasi sammkompunnist. Samas, loeb autorallis lõpparvestuses alati see, kes rohkem punkte teenis elik, kes ka lõpetas ja mis kohal. Seega...lootus säilib alati ka E10-lahjema sammkompunni E30-nega sõitjail, näiteks. Oleneb kui hästi massin ettevalmistet ja kas suudetakse puid ja kiviaedu vältida:)
Isiklik arvamus on küll, et tyyp rid ei ole võrreldavad E10 tagavedustega, kuid eks siis tuleb muutustega kohaneda - taaskord, mis muud.
Stardimaks muidugi tekitab rohkem muret...aga eks ta nii on, et mõnel see 400 pole mingi raha ja nemad ka sõidavad ja ei hala. Teistel läheb lihtsalt raskemaks, või siis sõidetakse aind pool hooaega vms.
AutoralliSuurSõber
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 256
- Liitunud: 15 Jaan 2009, 21:02
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Re: Hooaeg 2016
Minu jaoks ei ole küsimus lõppenud/lõppemas homolegeeringuga u 10a vanad Type-R-id.Seda oli teada juba aastaid tagasi,et need liituvad E10-ga kui aeg käes.PROBLEEM kui niisugune on näiteks sellise R3 klassi autoga nagu seda on Citroen DS3 R3.
1.See on autotootja poolt konstrueeritud spetsiaalne ralliauto.Aegunud homologeeringuga N/A rühma ega ka muud E-rühma autod ei ole tehase poolt konstrueeritud ralliautod vaid tänavasõidu autod mis on kohendatud ralliautodeks.
2.E-rühma tehniliste tingimustes on selge sõnaga kirjas järgnev:
3.1.6 Turbo- ja kompressormootorid on keelatud klassides alla 2000 cm³ (s.t. kubatuur x 1,7 on alla 2000 cm, vankel- ja diiselmootoritel x1,5). Maksimaalne turbo õhuvõtuava läbimõõt peab vastama rühma A nõuetele.
Jällegi jõuan eelpool mainitud citroenini kuna sel konkreetsel autol on turbomootor: http://www.citroenracing.com/en/client- ... en-ds3-r3/
Rallikomitee esimehe vahelisest kirjavahetuset väljavõetud vastus küsmisele milleks seda vaja on?
Aastal 2016 oleks
> klassis EMV4 osalemas kaks autot ning selle klassi liitmine samaväärsete
> autodega on põhjendatud.
Ma ei näe mitte ühtegi loogilist ja argumenteeritud põhjust miks on vaja sellised erinevad klassid kokku liita?
Kas see muudaks kuidagi nende 2 autoga osalejate kiirust või arengut kui nad sõidaks vaid karikale?
Veelkord osavõtutoetusest ehk stardimaksust.
A/N rühma stardimaks tõuseb 450-lt 500-ni ehk u.11% 50€
E 2wd stardimaks tõuseb 325-lt 400-ni ehk u.23% 75€
Veokate stardimaks tõuseb 150-lt 200-ni ehk u 33% 50€
Jällegi fragment rallikomitee esimehe vastusest:
Kõikide klasside osavõtutoetuste hinnatõus tuleneb järgmisel aastal
> korraldajatelt nõutavate suuremate ohutus- ja turvakulutuste
> kompenseerimisest.
Nagu eelpool mainisin olen täiesti nõus,et hinnad peavad tõusma kuid miks seda tehakse ebavõrdselt?
Vaadates,kui ümmargusteks on nimetatud numbrid aetud siis ei usu,et seal oleks tegeletud süvaanalüüsi ja tõsiste arvutustega.Võibolla sularaha ajastul oli tõesti korraldajal mugavam majandada ümmarguste numbritega aga tänapäeva digiajastul?Ja kui tõesti peab olema "paberaha" number 5 või 0 lõpuga siis on olemas ju sellised arvud nagu 370/375/380 jne.Hetkel jääb justkui mulje algklasside matemaatikast (toredad ümmargused numbrid).
1.See on autotootja poolt konstrueeritud spetsiaalne ralliauto.Aegunud homologeeringuga N/A rühma ega ka muud E-rühma autod ei ole tehase poolt konstrueeritud ralliautod vaid tänavasõidu autod mis on kohendatud ralliautodeks.
2.E-rühma tehniliste tingimustes on selge sõnaga kirjas järgnev:
3.1.6 Turbo- ja kompressormootorid on keelatud klassides alla 2000 cm³ (s.t. kubatuur x 1,7 on alla 2000 cm, vankel- ja diiselmootoritel x1,5). Maksimaalne turbo õhuvõtuava läbimõõt peab vastama rühma A nõuetele.
Jällegi jõuan eelpool mainitud citroenini kuna sel konkreetsel autol on turbomootor: http://www.citroenracing.com/en/client- ... en-ds3-r3/
Rallikomitee esimehe vahelisest kirjavahetuset väljavõetud vastus küsmisele milleks seda vaja on?
Aastal 2016 oleks
> klassis EMV4 osalemas kaks autot ning selle klassi liitmine samaväärsete
> autodega on põhjendatud.
Ma ei näe mitte ühtegi loogilist ja argumenteeritud põhjust miks on vaja sellised erinevad klassid kokku liita?
Kas see muudaks kuidagi nende 2 autoga osalejate kiirust või arengut kui nad sõidaks vaid karikale?
Veelkord osavõtutoetusest ehk stardimaksust.
A/N rühma stardimaks tõuseb 450-lt 500-ni ehk u.11% 50€
E 2wd stardimaks tõuseb 325-lt 400-ni ehk u.23% 75€
Veokate stardimaks tõuseb 150-lt 200-ni ehk u 33% 50€
Jällegi fragment rallikomitee esimehe vastusest:
Kõikide klasside osavõtutoetuste hinnatõus tuleneb järgmisel aastal
> korraldajatelt nõutavate suuremate ohutus- ja turvakulutuste
> kompenseerimisest.
Nagu eelpool mainisin olen täiesti nõus,et hinnad peavad tõusma kuid miks seda tehakse ebavõrdselt?
Vaadates,kui ümmargusteks on nimetatud numbrid aetud siis ei usu,et seal oleks tegeletud süvaanalüüsi ja tõsiste arvutustega.Võibolla sularaha ajastul oli tõesti korraldajal mugavam majandada ümmarguste numbritega aga tänapäeva digiajastul?Ja kui tõesti peab olema "paberaha" number 5 või 0 lõpuga siis on olemas ju sellised arvud nagu 370/375/380 jne.Hetkel jääb justkui mulje algklasside matemaatikast (toredad ümmargused numbrid).
Re: Hooaeg 2016
See stardimaksu tõusmine nii palju E-rühmas on ju selgelt seotud sellega, et E-rühma osakaal läheb võistlejate rivis suuremaks. Ega ralli korraldamisele tehtavad kulutused ei muutu sellest, kas sõidavad A/N- või E-rühma masinad. Lihtsalt peab E-rühm nüüd eelarve täitma ja seda muud moodi ei ole võimalik teha, kui stardimaksu tõstmisega.Casecas kirjutas:Veelkord osavõtutoetusest ehk stardimaksust.
A/N rühma stardimaks tõuseb 450-lt 500-ni ehk u.11% 50€
E 2wd stardimaks tõuseb 325-lt 400-ni ehk u.23% 75€
Veokate stardimaks tõuseb 150-lt 200-ni ehk u 33% 50€
Jällegi fragment rallikomitee esimehe vastusest:
Kõikide klasside osavõtutoetuste hinnatõus tuleneb järgmisel aastal
> korraldajatelt nõutavate suuremate ohutus- ja turvakulutuste
> kompenseerimisest.
Nagu eelpool mainisin olen täiesti nõus,et hinnad peavad tõusma kuid miks seda tehakse ebavõrdselt?
Vaadates,kui ümmargusteks on nimetatud numbrid aetud siis ei usu,et seal oleks tegeletud süvaanalüüsi ja tõsiste arvutustega.Võibolla sularaha ajastul oli tõesti korraldajal mugavam majandada ümmarguste numbritega aga tänapäeva digiajastul?Ja kui tõesti peab olema "paberaha" number 5 või 0 lõpuga siis on olemas ju sellised arvud nagu 370/375/380 jne.Hetkel jääb justkui mulje algklasside matemaatikast (toredad ümmargused numbrid).
Ega mina ka rahul ei ole selle suurenemisega, aga vähemalt on see hoomatav ja selgelt planeeritav kulutus. Mind isiklikult häirivad kalendris 2-nädalased vahed rohkem (töölt keerulisem ära olla nii tihti jne).
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1106
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
- Asukoht: kuressaare
Re: Hooaeg 2016
Nuuter vist järgmine aasta E12 arvestuses Subaruga sõitmas.
https://www.youtube.com/watch?v=DAIKI-3 ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=DAIKI-3 ... e=youtu.be
Re: Hooaeg 2016
Leedu rallikalendri projekti kohaselt on Võrumaa talveralli nende teiseks etapiks. Kindel pole kas see ka kinnitatud või mitte. Tallinna ralli on Läti meistrivõistluste etapp.
Re: Hooaeg 2016
Miksnii?calderon kirjutas:Vägisi kisub sinnapoole, et see aasta Võrumaa talverallit ei näe
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2016
Raske arvatatimpss kirjutas:Miksnii?calderon kirjutas:Vägisi kisub sinnapoole, et see aasta Võrumaa talverallit ei näe

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Hooaeg 2016
Mina hetkel ei oska küll ara arvata, räägi lähemaltKolin kirjutas:Raske arvatatimpss kirjutas:Miksnii?calderon kirjutas:Vägisi kisub sinnapoole, et see aasta Võrumaa talverallit ei näe
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1106
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
- Asukoht: kuressaare
Re: Hooaeg 2016
Raske arvata
[/quote]
Mina hetkel ei oska küll ara arvata, räägi lähemalt[/quote]
Usun, et mõtles lume puudust.

Mina hetkel ei oska küll ara arvata, räägi lähemalt[/quote]
Usun, et mõtles lume puudust.
Re: Hooaeg 2016
Ralli ise on ju alles 19 veebruar......kas kuidagi veidike vara pole hakata paanikat tegema? 1,5 kuud alles rallini aega. Ja kui isegi peaks ära jääma siis selle asemel toimub ralli suvel 11-12 augustil