Kolin kirjutas:Soome rallist alates hakkas Citroeni meestel jälle kolme etapiline Mattoni Championship. Etappideks siis Soome, Saksamaa ja Austraalia. Kõik selleks, et tagada omale koht järgmiseks aastaks.
Hetkel siis Östberg juhib 15:1
See on muidugi huvitav meetod, kuigi tegelikult peaks arvestama kogu hooaega, mitte üksikuid rallisid. Vabalt võib üks sõitja teha 3 head rallit järjest, aga ülejäänud hooaeg ebaõnnestuda. Või vastupidi. 2009 keskel sai Loeb kolme ralli jooksul vaid 7 punkti...
Kolin kirjutas:Soome rallist alates hakkas Citroeni meestel jälle kolme etapiline Mattoni Championship. Etappideks siis Soome, Saksamaa ja Austraalia. Kõik selleks, et tagada omale koht järgmiseks aastaks.
Hetkel siis Östberg juhib 15:1
See on muidugi huvitav meetod, kuigi tegelikult peaks arvestama kogu hooaega, mitte üksikuid rallisid. Vabalt võib üks sõitja teha 3 head rallit järjest, aga ülejäänud hooaeg ebaõnnestuda. Või vastupidi. 2009 keskel sai Loeb kolme ralli jooksul vaid 7 punkti...
Kellel raha, see tellib muusika. Elu on näidanud, et kui autospordis on liikumas suured summad, siis ei ole mõttet sügavat loogikat otsida
>
0
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Tour de Corsel on kavas ainult 9 katset. Aga see eest korralikud purakad.
Stardilist ka korralik: http://planetemarcus.com/wordpress/wp-c ... orse15.pdf
Kaasa teevad Bryan Bouffier Fiesta wrc-ga Sephane Sarrazin sammuti Fiesta WRC-ga. Mõlemad võivad korralikult kaarte segada Samuti on rivis ka Stéphane Lefebvre. Tundub , et ta sõidab Citroeni meeskonna kolmanda autoga nr12. Millega sõitis ju Al-Qassimi
WRC2 pole kumbagi meie meest ei Kruudat ega Pärna. Huvitav kas kumbki ei tule enam see hooaeg rajale.
Kruuda kohapealt on täielik vaikus peale Soome mitte startimist. Ta pidi ju veel ühe ralli PH-Motorspordis kaasa tegema.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Tour de Corsel on kavas ainult 9 katset. Aga see eest korralikud purakad.
Stardilist ka korralik: http://planetemarcus.com/wordpress/wp-c ... orse15.pdf
Kaasa teevad Bryan Bouffier Fiesta wrc-ga Sephane Sarrazin sammuti Fiesta WRC-ga. Mõlemad võivad korralikult kaarte segada Samuti on rivis ka Stéphane Lefebvre. Tundub , et ta sõidab Citroeni meeskonna kolmanda autoga nr12. Millega sõitis ju Al-Qassimi
WRC2 pole kumbagi meie meest ei Kruudat ega Pärna. Huvitav kas kumbki ei tule enam see hooaeg rajale.
Kruuda kohapealt on täielik vaikus peale Soome mitte startimist. Ta pidi ju veel ühe ralli PH-Motorspordis kaasa tegema.
Kruuda ja Pärna kohapealt on jah juba tükk aega täesti vaikus, aga kuskilt on meelde jäänud, et hispaanias pidi Kruuda startima PH-SPORT meeskonnaga.
Korsika ralli on võitnud sellised nimed nagu, Sarrazin, Bouffier, Neuville ja Sordo, mehed on kõik ka see aasta stardis, tõsi võitnud on nad seal sõdetud ERC ralli. Hea on näha ka korsika ralli võidumeeste seas eestlase nime. https://en.wikipedia.org/wiki/Tour_de_Corse
Katsed peaks vist enam vähem kõigile uued olema? Võib-olla välja arvatud siis nendele keda (Jan) nimetas. See oleks suureks plussiks meie meestele, selle ralliga võiks Evansist mööda saada üldis.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Loodan, et enne Prantsusmaad saab Tänak korralikult testida ja mis põhiline, et auto saaks lõpuks seadesse, et võidelda vähemalt Neuville/Sordoga(neil ka eelis, kuna teavad katseid), Evansist lihtsalt peab jagu saama. Kui uus ford asfaldil paremaks ei saa, kui oli Saksas, siis aasta lõpp tuleb päris kurb. Väga raske on rallit jälgida, kui katselt tulevad kohad 8-10.
stout kirjutas:Loodan, et enne Prantsusmaad saab Tänak korralikult testida ja mis põhiline, et auto saaks lõpuks seadesse, et võidelda vähemalt Neuville/Sordoga(neil ka eelis, kuna teavad katseid), Evansist lihtsalt peab jagu saama. Kui uus ford asfaldil paremaks ei saa, kui oli Saksas, siis aasta lõpp tuleb päris kurb. Väga raske on rallit jälgida, kui katselt tulevad kohad 8-10.
Tänak oskab ju asfaltil kiiresti sõita, selles pole küsimus, varasemalt on ta seda korduvalt tõestanud. Millegipärast ei suuda ta uue autoga nii kiiresti liikuda, kui nt 2012 aastal. On siis viga seadetes või ei sobi kombinatsioon uus Fiesta+Tänak eriti kokku asfaltil. Ei usu et ta sõitmise kolme aastaga ära on unustanud... Evans seevastu on näidanud, et autol tegelikult potentsiaali on.
Aga jah, muidu võib tulla aasta lõpp üsna nukker ja papa Wilsoni frustratsioon muudkui suureneb.
teine_riiul kirjutas:Tänak oskab ju asfaltil kiiresti sõita, selles pole küsimus, varasemalt on ta seda korduvalt tõestanud. Millegipärast ei suuda ta uue autoga nii kiiresti liikuda, kui nt 2012 aastal. On siis viga seadetes või ei sobi kombinatsioon uus Fiesta+Tänak eriti kokku asfaltil. Ei usu et ta sõitmise kolme aastaga ära on unustanud... Evans seevastu on näidanud, et autol tegelikult potentsiaali on.
Aga jah, muidu võib tulla aasta lõpp üsna nukker ja papa Wilsoni frustratsioon muudkui suureneb.
Kindlasti oskab, selles ei kahtle keegi. Iseasi, et siis sõitsid Kuldariga ja Kuldaril ikka meeletu kogemuse pagas, Raigol pole midagi vastu panna veel. Teine asi veel, kindlasti Ott suudaks mõne katse võita enne väljasõitu, kui ta sõidaks nii, nagu 2012. Ott ei lähe enam silmad ruutus panema kõigile, vaid proovib sõita nagu kogemused, auto lubavad.