See mootor pole vast ühe hoolduse jagu sõitnudki. Tegemist uhiuute masinatega.333 kirjutas:hooldus on erinevMart_ kirjutas:Ega siis tehasetiimi masinal ja eratiimi masinal erinevad jõuallikad kasutusel ei ole333 kirjutas:see fabia ei ole ka tehasetiimi auto
Meeskonnad testiradadel
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Meeskonnad testiradadel
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Meeskonnad testiradadel
Kas ennem starti on võimalik mootor vahetada või mitte?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Meeskonnad testiradadel
Kolin kirjutas:Kas ennem starti on võimalik mootor vahetada või mitte?

Kahjuks ei oska öelda kuna tehniline kontroll toimub.
E: enne tehnilist pääseb ilma trahvita jah.
Viimati muutis Füürer, 18 Aug 2015, 15:27, muudetud 1 kord kokku.
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Meeskonnad testiradadel
Nagu aru saan siis võimalik vahetada on. Huvitav kas ennem tehnilist kontrolli saab ilma trahvita hakkama või mitte? Kas mootori vahetuse juures on Trahv igaljuhul tulemas? Loogika ütleb, et ennam tehnilist kontrolli võib vahetada ilma, et peaks trahvi kartma. Kontrollis ju plommitakse kõik kinni.
Aga siit tekib kohe uus küsimus. Kas kontroll toimus ennem seda WRC2 meeste testi või mitte?
Aga siit tekib kohe uus küsimus. Kas kontroll toimus ennem seda WRC2 meeste testi või mitte?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 247
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
- Asukoht: harjumaa
Re: Meeskonnad testiradadel
See mootor pole vast ühe hoolduse jagu sõitnudki. Tegemist uhiuute masinatega.[/quote]Oliverk kirjutas:
hooldus on erinev
See ei ole uhiuus vaid võistelnud/testinud masin
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: Meeskonnad testiradadel
Selline lugu siis:
https://www.youtube.com/watch?v=oPuLquedT4c
Nagu üle künka peitu sai, hakkas mootori laul pihta.
https://www.youtube.com/watch?v=oPuLquedT4c
Nagu üle künka peitu sai, hakkas mootori laul pihta.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1117
- Liitunud: 11 Juul 2011, 18:31
- Asukoht: Tartu
Re: Meeskonnad testiradadel
Selline siis võiks hakata välja nägema 2017 Polo
- Manused
-
- CNQDeJkVAAAiMKk.jpg (33.79 KiB) Vaadatud 5007 korda
-
- CNQDdWRUcAASY3a.jpg (30.53 KiB) Vaadatud 5007 korda
-
- CNQDeWsUAAAB0Rm.jpg (37.7 KiB) Vaadatud 5007 korda
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Meeskonnad testiradadel
juba testivad, huvitav kuna teised tiimid alustavad, Wilson soomes vist ütles, et neil ka mingi visioon juba olemas.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Meeskonnad testiradadel
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Meeskonnad testiradadel
Nagu arvata oligi, on välimus koledam kui praegustel masinatel. Natuke liiga üle võlli ikka see uus disain aga eks harjub ära.
Re: Meeskonnad testiradadel
Kellel visioon, kellel juba reaalne pill valmissoca kirjutas:juba testivad, huvitav kuna teised tiimid alustavad, Wilson soomes vist ütles, et neil ka mingi visioon juba olemas.

Järjekordne näide sellest kui palju VW teistest oma ressursilt ja tegemistelt ees on.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Meeskonnad testiradadel
Raha paneb rattat käima. Nagu tõstamaa vanasõna ütleb.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: Meeskonnad testiradadel
Miks rahakad VW Polo WRCd ei saa rentida? Kus need vanad autod on?
rattaga on kah hea sõita
Re: Meeskonnad testiradadel
Eks see ole sellest, et tehasetiimid enamjaolt pole sellisest asjast huvitatud ja neil pole selleks vajadust, nagu M-Spordil. Nad on seal ühel eesmärgil, et võita. Tehasetiimidel pole masinate rentimisest midagi võita, ainult kaotada.Olts kirjutas:Miks rahakad VW Polo WRCd ei saa rentida? Kus need vanad autod on?
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 247
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
- Asukoht: harjumaa
Re: Meeskonnad testiradadel
Olts kirjutas:Miks rahakad VW Polo WRCd ei saa rentida? Kus need vanad autod on?
Sõidvad rallikrossi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Meeskonnad testiradadel
Jah, VW teeb visioone plasttükkidest pärisautole, M-Sport visandab neid paberileMart_ kirjutas:Kellel visioon, kellel juba reaalne pill valmissoca kirjutas:juba testivad, huvitav kuna teised tiimid alustavad, Wilson soomes vist ütles, et neil ka mingi visioon juba olemas.![]()
Järjekordne näide sellest kui palju VW teistest oma ressursilt ja tegemistelt ees on.

Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Meeskonnad testiradadel
endale isikikult meeldib, et lõpuks muutuvad autod kiiremaks ja võimsamaks. 300hp on juba ka paljudel tänava juustudel. b rühm oligi meeletult populaarne tänu nendele autodele. muidugi disain võiks olla tiba vähem agressiivsem. aga hea, et muutused tulevad ja positiivses suunas.
Re: Meeskonnad testiradadel
Huvitav kas keegi reaalselt läheb ostab Polo, Fiesta, DS3 või i20 kui neid rallirajal edu saadab? Ehk miks just nende mudelitega rallit sõidetakse? Kui niigi reeglid lubavad laiemaid autosid, siis võiks juba vähe priskemate mudelitega võidu sõita. Näiteks Golfi ja Focuse mõõtu autod, millest ka 300+ hp ja neliveolisi versioone pakutakse ehk ralliga samastumine vähe lihtsam.
Isiklikult ei tea, ma ühtki rallifänni kellel oleks täna rallikarusellis tiirlevate autode tänavaversioon, pigem on nendel selline "seljakottide" või "naistekate" maine. Samas on endal ja rallifännidest sõpradel olnud punnsilm Corolla, Lancer, Carisma, Octavia, Evod, Imprezad ja isegi Hyundai Accent, mis 2000 aastate alguses ralliradu nühkisid.
Läänes on küll erinevatel põhjustel autoturg natukene erinev, kui meil siin, aga 1-liitrise ostukäru turustamine ralli abil ei tundu mulle küll eriti mõistlik. Suurem auto võiks teoorias ka turvalisem olla. Kui ikka ukse ja mehe vahel on rohkem õhku, siis on rohkem ruumi deformeerumiseks.
Igal juhul olen samuti rõõmus, et autodele vähe rohkem vurtsu peale keeratakse. See võiks ka jõuvahekordi ühtlustada. Kui ikka füüsiliselt ei ole võimalik ehitada autot mis suudaks kogu selle jõu maha panna, siis tuleb vast paremini välja ka sõitjate oskus/julgus gaasiajalaga ümber käia.
Isiklikult ei tea, ma ühtki rallifänni kellel oleks täna rallikarusellis tiirlevate autode tänavaversioon, pigem on nendel selline "seljakottide" või "naistekate" maine. Samas on endal ja rallifännidest sõpradel olnud punnsilm Corolla, Lancer, Carisma, Octavia, Evod, Imprezad ja isegi Hyundai Accent, mis 2000 aastate alguses ralliradu nühkisid.
Läänes on küll erinevatel põhjustel autoturg natukene erinev, kui meil siin, aga 1-liitrise ostukäru turustamine ralli abil ei tundu mulle küll eriti mõistlik. Suurem auto võiks teoorias ka turvalisem olla. Kui ikka ukse ja mehe vahel on rohkem õhku, siis on rohkem ruumi deformeerumiseks.
Igal juhul olen samuti rõõmus, et autodele vähe rohkem vurtsu peale keeratakse. See võiks ka jõuvahekordi ühtlustada. Kui ikka füüsiliselt ei ole võimalik ehitada autot mis suudaks kogu selle jõu maha panna, siis tuleb vast paremini välja ka sõitjate oskus/julgus gaasiajalaga ümber käia.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Meeskonnad testiradadel
Ma arvan, et see ei ole nii üks ühele reklaam. Vaid väga vähesed hardcore fännid vb kaaluksid Fiesta ostmist, kuna Tänak sellega sõidab. Või Polo. Pole täheldanud üsna tihti Soomes viibides, et seal tänu Latvalale oleks Polode buum. Pigem üritavad autotootjad oma brändi reklaamida, lihtsalt Fordi või Volkarit. MIda edukam see auto rallis on, seda rohkem saab meedias tähelepanu ja inimeste alateadvuses kinnistub mõte, et VW ongi hea auto. (Mida ta ju tegelikult ka on
)
SAma kehtib ka F1 puhul. Ilmselt keegi ei ostaks omale mersut lihtsalt sellepärast, et F1 masin näeb nii äge välja ja Hamilton sellega kogu aeg võidab.
Mina kui Honda omanik peaks vist nüüd oma 2010 aasta Accordi käruga lammarisse sõitma, kuna Mclaren rivi lõpus tilpneb

SAma kehtib ka F1 puhul. Ilmselt keegi ei ostaks omale mersut lihtsalt sellepärast, et F1 masin näeb nii äge välja ja Hamilton sellega kogu aeg võidab.
Mina kui Honda omanik peaks vist nüüd oma 2010 aasta Accordi käruga lammarisse sõitma, kuna Mclaren rivi lõpus tilpneb
