Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Ott Tänaku diskussioon
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Seda kindlasti. Pidasin silmas aga seda, et siin kodanikud kirjutavad vormis "mina tean, kuidas asjad käivad". Tegelikult ju ei tea ning kui ei tea, siis pole mõtet midagi kindlalt väita. Saan aru, kui inimesed avaldaksid oma arvamust ning kasutaksid seejuures väljendeid "võibolla"/"ehk"/"minu arvates". Siin aga hakatakse üksteist tümitama info tõttu, mida keegi siinolijatest suure tõenäosusega ei tea.Milor kirjutas:... aga selleks ju foorum ongi, et oma mõtteid teistega jagada?jax kirjutas:Küll siin on ikka kõik targad, kes teavad rallimaailma telgitagustest kõike ja kõige paremini..
Minule meeldib küll neid lugeda ja kaasa mõtelda. Kui sulle ei meeldi, siis hoidu sellistest "tuleviku ennustamise" teemadest.
Üleüldse on siin ja kõikides netikommentaariumites mingisugune kõvatamise ja üksteisele "ära panemise" mood. Igaüks proovib ikka teistest targem olla või siis pigem välja paista.
Loodaks edaspidi mõistvamat ning täiskasvanulikumat suhtumist nii oma kolleegide - foorumlaste - kui ka teiste kodanike (ala "Lappi on mõttetu vend, ei oska sõita") suhtes. Aeg on aga näidanud, et seda on ilmselt palju palutud.
Vabandan offtopicu pärast.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 220
- Liitunud: 07 Nov 2011, 17:37
Re: Ott Tänaku diskussioon
VIDEO - Test Ott Tänak & Elfyn Evans - ADAC Rallye Deutschland 2015!

Click on the photo or here --> https://www.youtube.com/watch?v=6CQ7CIlwahY

Click on the photo or here --> https://www.youtube.com/watch?v=6CQ7CIlwahY
Re: Ott Tänaku diskussioon
Seda ma mõtlesingi selle Lappi suguse all. VWni huvi Lappi vastu on suurem kui Toyota oma. Et nii varakult sõlmiti juba leping VW'ga ära, Skoda R5ga jätkates. Näitab seda, et Toyota poolt ei tulnud isegi vähegi mõistliku pakkumist, kui üldse midagi. Mäkinen pillub erinevatele väljaannetele erinevaid nimesid, keda võiks tiimi võtta ja paljud mõtlevadki kohe, et nüüd minnakse nende sõitjate jahile ja hakatakse aga meelitama. Meelitama peab Ogieri või Latvalat või Mikkelseni. Teistele anna leping kätte 2-3 hooaega Toyota WRC tiimis, korraliku palgaga ja üle 2 sekundi keegi ei mõtleks, et nõustuda, eriti veel Lappi sugune vend, kes on WRC'st ainult und näinud.SLy kirjutas:Mis mõttes Lappi sugust? Mina arvan, et temast saab kõvem tegija kui Latvala. Võimalik, et volkar temaga juba asjad tuleviku suhtes kokku leppinud ja teistel polegi võimalust teda endale saada.KidrA kirjutas:Toyota pole koht kuhu peaks Lappi sugust sõitjat meelitama, keegi kodanik Makkinen. Toyota on koht, kus iga Lappi sugune sõitja kümne küünega kinni haaraks. Toyota võib meelitada ainult selliseid tegelasi nagu Ogier, Latvala ja Mikkelsen. Teiste puhul võib meelitamise ära unustada, nad oleks kohe nõus Toyota piloodiks astuma.Kolin kirjutas:Need oli Tommi Makkineni mõtted. Kes tahab väga Lappi Toyotasse meelitada.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mäkinen 2.8 HS-is öelnud nii. "Jos saisin valita saman tien, dream teamissäni olisi kuskeja joka puolelta maailmaa. Olisi kova porukka, kun olisi Ogier, Esapekka Lappi ja vaikka Hayden Paddon Uudesta-Seelannista. Heillä saattaisi jo tulla tulosta", Mäkinen kertoo.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
See teema on Otist!
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kuulus uks TiTänakult on ikkagi kodumaale jõudnud.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=566C1F0F
Otselink on suur vist.
Pilt: Mändjala RT fb-st

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=566C1F0F
Otselink on suur vist.
Pilt: Mändjala RT fb-st
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 143
- Liitunud: 11 Mai 2015, 10:29
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tundub, et auto asfaldi seades. Äkki püüavad Saksa rallil saadud feedbacki rakendada, et autot asfaldil kiiremaks saada?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ei tea jah, kas tegemist oli plaanilise testiga või vaadati, et kohe peale rallit seal samas oleks hea testida ja nii seaded paika saada.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Ott Tänaku diskussioon
Lootma peab, et kesised tulemused on põhjustatud kehvast seadest, mitte ei ole kinni mehes ega masinas üldiselt. Viimane katse nagu andis juba lootust, et oleks nagu parem, kuigi ilmselt keegi väga ei pressinud ka.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ilmselt ainuke kes ei pressinud oli Ogier.stout kirjutas:Lootma peab, et kesised tulemused on põhjustatud kehvast seadest, mitte ei ole kinni mehes ega masinas üldiselt. Viimane katse nagu andis juba lootust, et oleks nagu parem, kuigi ilmselt keegi väga ei pressinud ka.
Nüüd spekuleerin, et seal oli mingi kokkulepe Ogieriga, meeskonna ja FIA vahel, et jätta kunstlikult natuke põnevust MM tiitli osas. Ilmselt väheneb ka huvi kohe sarja järgmiste etappide vastu, kui tiitel jagatud.
Ogier saab rahulikult sõites oma rallivõidu, Latvala saab 3 lisa punkti PS-lt põnevuse hoidmiseks üldtabelis.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tee,mis tahad,aga seda varianti küll ei usu.Pigem võib-olla lastakse Latvalal endale punkte võita,kuna Ogieril on piisav edu juba.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Eesti Päevalehes üks tasuline artikkel Otti Saksa rallist, kui kellelgi võimalik äkki saab siia ka lisada selle.
http://m.epl.delfi.ee/article.php?id=72269961
http://m.epl.delfi.ee/article.php?id=72269961
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 8
- Liitunud: 18 Juul 2015, 19:27
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tänaku nukker ralli. Kaks väljasõitu ja kaotus tiimikaaslasele (6)
Jaan Martinson
Jaan Martinson
24.august 2015 00:10
Ott Tänak tunnistas, et ei tunne end asfaldil nii kindlalt kui kruusal.
Ott Tänakul läks Saksamaa ralli untsu, kaheksas koht polnud see, mida M-Spordi boss ootas.
Soome rallil lõhutud esiamordi tõttu kesiseks jäänud tulemus Tänaku tulevikuaktsiate väärtust suurt ei muutnud. Ent Saksamaa ralli kaheksas koht ning eelkõige allajäämine tiimikaaslasele Elfyn Evansile ja kaks väljasõitu kõigutasid pisut Tänaku jalgealust.
M-Spordi pealiku Malcolm Wilsoni jutt Saksamaa ralli eesmärkidest jäi pisut segaseks. Soomes kinnitas ta, et Tänak suudab ka asfaldil kiiresti sõita, sestap on ootused suured. Nädal hiljem lootis Wilson poodiumikohta hoopis Evansilt.
Tänak sõitis esimesel katsel vastu piirdeaeda ning kaotas kümmekond sekundit ja enesekindluse.
Paar päeva enne starti torkis Wilson tagant juba mõlemat võidusõitjat. „Meie strateegia oli hooaja teises pooles uue autoga esikolmikusse pürgida ja Saksamaa ralli annab selleks võimaluse, sest katsepäevad olid erakordselt julgustavad,” teatas Wilson.
Paraku pidi Wilson juba keset Saksamaa rallit tunnistama, et katsetati, mis katsetati, seadistust pikkadeks kiiruskatseteks siiski paika ei saadud.
Oli see näpuviga või liigne soov poodiumikoha eest võidelda, aga Tänak sõitis juba esimesel katsel vastu piirdeaeda ning kaotas kümmekond sekundit ja enesekindluse.
Teine äpardus juhtus laupäeval: taas väljasõit, pärast mida keeldus starter töötamast ja auto käivitamiseks kulus üle minuti. „Proovisin lisada kiirust ja sõita võimete piiril, kuid ühes kurvis oli hoogu liiga palju,” selgitas Tänak.
Tänaku kohta ei sõnagi
Pooleteistminutiline ajakaotus langetas Tänaku kaheksandaks. Evans seevastu oli ühel katsel kiireim, tõi koju kuuenda koha punktid ja sai Wilsonilt kuhjaga kiita. „Evans tundis end kindlalt ning tal ja meie Ford Fiestal on asfaldil meeletu potentsiaal,” ütles Wilson pressiteates. „Sébastien Ogier ja Jari-Matti Latvala domineerisid stardist finišini, kuid Evans oli ainus, kes suutis nende kõrval kiiruskatse võita. See näitab mõndagi.”
Ott Tänak Poola rallil Foto: M-Sport
Tänakust ei rääkinud Wilson sõnagi. Selle asemel ta torises, et ootas rohkemat. „Meil ei sujunud kõik sajaprotsendiliselt ja seega tuleb enne Korsika asfaldirallit kõvasti tööd teha.”
Tänak tõdes, et Saksamaa ralli oli keeruline. „Polnud ammu asfaldil kihutanud, lisaks uus auto. Tuli palju õppida. Ei tundnud end asfaldil sama kindlalt kui kruusal ja see põhjustas paar eksimust.”
Järgmine MM-ralli sõidetakse 11.–13. septembrini Austraalias.
Ogieri ja Volkswageni pidu
Saksamaa ralli oli kolmikvõidu võtnud Volkswageni ja Sébastien Ogieri pidu.
Ogier on ülekaalukalt parim rallipiloot ja Volkswagen parim tiim, kuid Saksamaal võidutsesid nii üks kui ka teine esimest korda. „Pinge langes esikohaga õlult ja tšempionitiitel on samuti mul enam-vähem taskus,” rõõmustas Ogier.
Prantslane edestab Saksamaal teise koha saanud Jari-Matti Latvalat 93 punktiga, kõige rohkem on veel võimalik teenida 112 punkti. Seega peaks Ogier meistriks kroonitama kolme nädala pärast Austraalias.
Saksamaa ralli
1. Sébastien Ogier, Volkswagen 3.26.38,5
2. Jari-Matti Latvala, Volkswagen +23,0
3. Andreas Mikkelsen, Volkswagen +1.56,6
8. Ott Tänak, Ford +4.26,6
MM-sari kokku: 1. Ogier 207, 2. Latvala 114, 3. Mikkelsen 98, 4. Østberg 90, 5. Neuville 80, 6. Evans 61, 7. Meeke 56, 8. Tänak 54
Jaan Martinson
Jaan Martinson
24.august 2015 00:10
Ott Tänak tunnistas, et ei tunne end asfaldil nii kindlalt kui kruusal.
Ott Tänakul läks Saksamaa ralli untsu, kaheksas koht polnud see, mida M-Spordi boss ootas.
Soome rallil lõhutud esiamordi tõttu kesiseks jäänud tulemus Tänaku tulevikuaktsiate väärtust suurt ei muutnud. Ent Saksamaa ralli kaheksas koht ning eelkõige allajäämine tiimikaaslasele Elfyn Evansile ja kaks väljasõitu kõigutasid pisut Tänaku jalgealust.
M-Spordi pealiku Malcolm Wilsoni jutt Saksamaa ralli eesmärkidest jäi pisut segaseks. Soomes kinnitas ta, et Tänak suudab ka asfaldil kiiresti sõita, sestap on ootused suured. Nädal hiljem lootis Wilson poodiumikohta hoopis Evansilt.
Tänak sõitis esimesel katsel vastu piirdeaeda ning kaotas kümmekond sekundit ja enesekindluse.
Paar päeva enne starti torkis Wilson tagant juba mõlemat võidusõitjat. „Meie strateegia oli hooaja teises pooles uue autoga esikolmikusse pürgida ja Saksamaa ralli annab selleks võimaluse, sest katsepäevad olid erakordselt julgustavad,” teatas Wilson.
Paraku pidi Wilson juba keset Saksamaa rallit tunnistama, et katsetati, mis katsetati, seadistust pikkadeks kiiruskatseteks siiski paika ei saadud.
Oli see näpuviga või liigne soov poodiumikoha eest võidelda, aga Tänak sõitis juba esimesel katsel vastu piirdeaeda ning kaotas kümmekond sekundit ja enesekindluse.
Teine äpardus juhtus laupäeval: taas väljasõit, pärast mida keeldus starter töötamast ja auto käivitamiseks kulus üle minuti. „Proovisin lisada kiirust ja sõita võimete piiril, kuid ühes kurvis oli hoogu liiga palju,” selgitas Tänak.
Tänaku kohta ei sõnagi
Pooleteistminutiline ajakaotus langetas Tänaku kaheksandaks. Evans seevastu oli ühel katsel kiireim, tõi koju kuuenda koha punktid ja sai Wilsonilt kuhjaga kiita. „Evans tundis end kindlalt ning tal ja meie Ford Fiestal on asfaldil meeletu potentsiaal,” ütles Wilson pressiteates. „Sébastien Ogier ja Jari-Matti Latvala domineerisid stardist finišini, kuid Evans oli ainus, kes suutis nende kõrval kiiruskatse võita. See näitab mõndagi.”
Ott Tänak Poola rallil Foto: M-Sport
Tänakust ei rääkinud Wilson sõnagi. Selle asemel ta torises, et ootas rohkemat. „Meil ei sujunud kõik sajaprotsendiliselt ja seega tuleb enne Korsika asfaldirallit kõvasti tööd teha.”
Tänak tõdes, et Saksamaa ralli oli keeruline. „Polnud ammu asfaldil kihutanud, lisaks uus auto. Tuli palju õppida. Ei tundnud end asfaldil sama kindlalt kui kruusal ja see põhjustas paar eksimust.”
Järgmine MM-ralli sõidetakse 11.–13. septembrini Austraalias.
Ogieri ja Volkswageni pidu
Saksamaa ralli oli kolmikvõidu võtnud Volkswageni ja Sébastien Ogieri pidu.
Ogier on ülekaalukalt parim rallipiloot ja Volkswagen parim tiim, kuid Saksamaal võidutsesid nii üks kui ka teine esimest korda. „Pinge langes esikohaga õlult ja tšempionitiitel on samuti mul enam-vähem taskus,” rõõmustas Ogier.
Prantslane edestab Saksamaal teise koha saanud Jari-Matti Latvalat 93 punktiga, kõige rohkem on veel võimalik teenida 112 punkti. Seega peaks Ogier meistriks kroonitama kolme nädala pärast Austraalias.
Saksamaa ralli
1. Sébastien Ogier, Volkswagen 3.26.38,5
2. Jari-Matti Latvala, Volkswagen +23,0
3. Andreas Mikkelsen, Volkswagen +1.56,6
8. Ott Tänak, Ford +4.26,6
MM-sari kokku: 1. Ogier 207, 2. Latvala 114, 3. Mikkelsen 98, 4. Østberg 90, 5. Neuville 80, 6. Evans 61, 7. Meeke 56, 8. Tänak 54
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
krt kui madalale on ajakirjandus langenud, copy-paste m-spordi press releasitest ja Martinsoni paar sõna juurde ja VOILA ongi tasuline artikkel. Postimees samamoodi.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
tegelikkuses nii karm ei tasuks olla. tegemist lihtsalt mõlemal väljaande ja suurfirmade otsustega, et paberlehes ilmuvad artiklid on veebiväljaandes tasulised. ja antud juhul, kuna rallisõitja tänak on eesti meediale, kes rallidel kohapeal ei viibi suhteliselt kättesaamatu, siis tulebki kasutada pressiteateid.soca kirjutas:krt kui madalale on ajakirjandus langenud, copy-paste m-spordi press releasitest ja Martinsoni paar sõna juurde ja VOILA ongi tasuline artikkel. Postimees samamoodi.
seega, mingis mõttes on tegu paratamatusega, mingis mõttes lugeja "pettmisega".
niisiis tglt tuleks igale artiklile, kus tänaku kommentaar on reaalselt oma ajakirjaniku kaudu saadud kirjutada ette "EKSKLUSIIV".

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
leidsin ise vastuse oms päevasele küsimusele, mingi private m-sport test oli täna https://twitter.com/GEMfuel/status/635886407219867653
Paddon, kes ka saksas hädas oli, vastab aeg ajalt twitteris fännide küsimustele ning asfalti sõitmise kohta räägib nii
Hayden Paddon @HaydenPaddon 19m19 minutes ago
Hayden Paddon retweeted darren hayes
At the moment it's a matter of time and experience - naturally it will happen like it did on gravel Hayden Paddon added,
darren hayes @Hayes1Darren
@HaydenPaddon what do you after change to feel more comfortable on the tarmac? #askpaddon
That the lack of speed is not coming from commitment etc, it's coming from wrong technique. Will work on for Corsica Hayden Paddon added,
RIP Jules #17 @Warrensnel
@HaydenPaddon #askpaddon
What do you think you learned the most over Rally Germany?
Paddon, kes ka saksas hädas oli, vastab aeg ajalt twitteris fännide küsimustele ning asfalti sõitmise kohta räägib nii
Hayden Paddon @HaydenPaddon 19m19 minutes ago
Hayden Paddon retweeted darren hayes
At the moment it's a matter of time and experience - naturally it will happen like it did on gravel Hayden Paddon added,
darren hayes @Hayes1Darren
@HaydenPaddon what do you after change to feel more comfortable on the tarmac? #askpaddon
That the lack of speed is not coming from commitment etc, it's coming from wrong technique. Will work on for Corsica Hayden Paddon added,
RIP Jules #17 @Warrensnel
@HaydenPaddon #askpaddon
What do you think you learned the most over Rally Germany?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kus juures WRC auto ei ole sama mida Tänak Saksas kasutas.soca kirjutas:leidsin ise vastuse oms päevasele küsimusele, mingi private m-sport test oli täna https://twitter.com/GEMfuel/status/635886407219867653
Vähemalt reg. Numbri järgi
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.ph ... try=894997
PX62AVJ peaks olema üldse R5 Shassi numbriga 1
http://www.ewrc-results.com/carinfo.php ... -Fiesta-R5
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi