Olen täiesti nõus, see pole oodatud kiirus ja tulemus ja EI SAA OODATA, et äkki keegi kukub eest ära. Ise tuleb kiire olla, aga peale rallit kuuleb täpsemalt.soca kirjutas:miski on mäda siin rallil aga ei tea mis...Tänak ei leia klappi vist uue Fiestaga asfaltil veel.
ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 802
- Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
- Asukoht: Suure-Jaani
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
rallinarkar
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Kubica -ratas alt ära
Hinkelstein on oma esimese ohvri leidnud

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Arvestades, kui palju heinapalle raja ääres on, siis jumal tänatud, et Fiesta rehvi sööb - mitte heina.viplala kirjutas:miks Fiesta rehvi sööb
Huumor, ära võta isiklikult.

Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
on jah kuidagi poolkõva ralli olnud siiani. Mitu nädalat oli ootamist, et nüüd tuleb see purakas ja lõplik läbimurre, aga kuidagi emotsioonitu sõit on olnud. Ilmselt pole seadistust paika saadud või siis uus Fiesta ei sobigi asfaltile. 

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Tänak Ott - Mõlder Raigo "It was reasonably okay but when the tyres started to go off I lost a bit of confidence.
Evans Elfyn - Barritt Daniel "I tried to start quite slow, but still my tyres were worn by the end. It's very difficult to judge your pace in there without the split times."
Evans Elfyn - Barritt Daniel "I tried to start quite slow, but still my tyres were worn by the end. It's very difficult to judge your pace in there without the split times."
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Nüüd siis mitu tundi pausi.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
No hard feelings dear MilorMilor kirjutas:Arvestades, kui palju heinapalle raja ääres on, siis jumal tänatud, et Fiesta rehvi sööb - mitte heina.viplala kirjutas:miks Fiesta rehvi sööb
Huumor, ära võta isiklikult.

Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Endal on see artikkel vahele jäänud. Seda oleks huvitav lugeda kuidas selline üsnagi suur viga teiste tiimide poolt sisse lasti, eriti kui eelnevalt veel seda teati?Milor kirjutas:Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
mulle ikka meeldib neid vanu asju vaadata nii et siis Aasta 2012 SS9 Arena Panzerplatte 1 - 46.54 km
1. Loeb Sébastien - Elena Daniel Citroën DS3 WRC WRC 27:31.9 101.4
2. Latvala Jari-Matti - Anttila Miikka Ford Fiesta RS WRC WRC 27:32.7 +0.8
3. Hirvonen Mikko - Lehtinen Jarmo Citroën DS3 WRC WRC 27:37.0 +5.1
4. Ostberg Mads - Andersson Jonas Ford Fiesta RS WRC WRC 27:40.5 +8.6
5. Tänak Ott - Sikk Kuldar Ford Fiesta RS WRC WRC 27:46.5 +14.6
teisel läbimisel tegi Tänak tutvust Hinkelsteiniga
1. Loeb Sébastien - Elena Daniel Citroën DS3 WRC WRC 27:31.9 101.4
2. Latvala Jari-Matti - Anttila Miikka Ford Fiesta RS WRC WRC 27:32.7 +0.8
3. Hirvonen Mikko - Lehtinen Jarmo Citroën DS3 WRC WRC 27:37.0 +5.1
4. Ostberg Mads - Andersson Jonas Ford Fiesta RS WRC WRC 27:40.5 +8.6
5. Tänak Ott - Sikk Kuldar Ford Fiesta RS WRC WRC 27:46.5 +14.6
teisel läbimisel tegi Tänak tutvust Hinkelsteiniga

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Kas VW kasutab uusi Michelini rehve, või need kõigil? Kuskil oli jutt sellest ja käis läbi et "teistele hakkavad ka kindlasti meeldima", nagu osad ei saaks neid kasutada.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Ja mida nad oleksid siis pidanud tegema? Ma ei usu, et nad aretavad käimareid nagu legosid kohapeal.Martti kirjutas:Endal on see artikkel vahele jäänud. Seda oleks huvitav lugeda kuidas selline üsnagi suur viga teiste tiimide poolt sisse lasti, eriti kui eelnevalt veel seda teati?Milor kirjutas:Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.

Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Seda ma tahtsingi ju õelda et kas te saaksite palun viite anda tahaks rohkem selle kohta lugedaMilor kirjutas:Ja mida nad oleksid siis pidanud tegema? Ma ei usu, et nad aretavad käimareid nagu legosid kohapeal.Martti kirjutas:Endal on see artikkel vahele jäänud. Seda oleks huvitav lugeda kuidas selline üsnagi suur viga teiste tiimide poolt sisse lasti, eriti kui eelnevalt veel seda teati?Milor kirjutas:Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Sellest räägiti meie foorumis testide teemas. Mingit ametliku avaldust selle kohta pole.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 802
- Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
- Asukoht: Suure-Jaani
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Ei peagi aretama, ülekandeid saab muuta ja seda ei saadud "eile" teada, et 2015 kalendris on Saksamaa ralli ja oh imet....samasugune kui varasematel 10 aastal. Nii et seda käigukasti asja ma väga ei usu.Milor kirjutas:Ja mida nad oleksid siis pidanud tegema? Ma ei usu, et nad aretavad käimareid nagu legosid kohapeal.Martti kirjutas:Endal on see artikkel vahele jäänud. Seda oleks huvitav lugeda kuidas selline üsnagi suur viga teiste tiimide poolt sisse lasti, eriti kui eelnevalt veel seda teati?Milor kirjutas:Juba testidel tundus paljudele, et VW käigukast teistest "lühem". Usun, et see ongi nende eelis, sest siin vaja head kiirendust mitte tippkiirust.
rallinarkar
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
Härrased foorumlased.
Tundub, et hr.Martti kahtleb meie ülekaalukalt enamuse foorumlaste pädevuses, kes on hinnanud Fodi kiirendust võrreldes VW-ga üsna nigelaks...Mis on äraandja palk(Viimne reliikvia) ???
Tundub, et hr.Martti kahtleb meie ülekaalukalt enamuse foorumlaste pädevuses, kes on hinnanud Fodi kiirendust võrreldes VW-ga üsna nigelaks...Mis on äraandja palk(Viimne reliikvia) ???
Maineka nimega sõitja
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Re: ADAC Rallye Deutschland 2015 Day2
alk kirjutas:Härrased foorumlased.
Tundub, et hr.Martti kahtleb meie ülekaalukalt enamuse foorumlaste pädevuses, kes on hinnanud Fodi kiirendust võrreldes VW-ga üsna nigelaks...Mis on äraandja palk(Viimne reliikvia) ???

Siis saab VW edu selgitada veel ainult 2 tegurit:
1. Nende eelarve on kõige suurem (see on fakt) ja nad maksavad kurvid sirgeks.
2. VW on palganud 3 kõige paremat pilooti (selles ma isiklikult kahtlen) ja ülejäänud "hall" mass võitleb omaette.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.