Max Mosley plaanib järjekordseid uuendusi!
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Max Mosley plaanib järjekordseid uuendusi!
Taaskord on Max Mosley üritamas F1-te huvitavamaks muuta ja sellega seoses on reeglimuudatused jälle löögi all. Seekord on siis võistlejate reegliterikkumistest tulenevad karistused sihikule võetud.
FIA president on teinud tiimidele vastava ettepaneku ja kui see ka läbi läheb, siis järgmisest hooajast lähevad läbisõidu karistused ajaloo prügikasti. Selle asemel on spetsiaalne karistussüsteem ning piloodid saavad iga rajal tehtud intsidendi eest linnukese kirja. Korduvalt eksivaid võidusõitjaid karistatakse võistluskeeluga.
Lisaks sellele jagatakse plaani kohaselt neid hoiatusi peale võistlust, mitte selle kestel. Selline asjaolu annab kohtunikele aega, et kogu sündmustik üle vaadata ning õiglaseid otsuseid langetada.
See süsteem valmistab märgatavalt rohkem rahulolu, ehkki üldise arvamuse kohaselt peaks olema nagu jalgpallis kohtunik ütleb kohe oma seisukoha, selgitas Mosley ajakirjale Autosport. Suur pluss on see, et kui sõitja või tiim pole otsusega rahul, saavad nad ka seda apelleerida.
Põhiline on tegutseda ausalt, aga mitte suvaliselt lahmides. Isegi kui see pole ebaaus, arvavad inimesed ikkagi, et on, ja et too on sama halb.
Allikas: http://www.formula1.ee/
FIA president on teinud tiimidele vastava ettepaneku ja kui see ka läbi läheb, siis järgmisest hooajast lähevad läbisõidu karistused ajaloo prügikasti. Selle asemel on spetsiaalne karistussüsteem ning piloodid saavad iga rajal tehtud intsidendi eest linnukese kirja. Korduvalt eksivaid võidusõitjaid karistatakse võistluskeeluga.
Lisaks sellele jagatakse plaani kohaselt neid hoiatusi peale võistlust, mitte selle kestel. Selline asjaolu annab kohtunikele aega, et kogu sündmustik üle vaadata ning õiglaseid otsuseid langetada.
See süsteem valmistab märgatavalt rohkem rahulolu, ehkki üldise arvamuse kohaselt peaks olema nagu jalgpallis kohtunik ütleb kohe oma seisukoha, selgitas Mosley ajakirjale Autosport. Suur pluss on see, et kui sõitja või tiim pole otsusega rahul, saavad nad ka seda apelleerida.
Põhiline on tegutseda ausalt, aga mitte suvaliselt lahmides. Isegi kui see pole ebaaus, arvavad inimesed ikkagi, et on, ja et too on sama halb.
Allikas: http://www.formula1.ee/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 109
- Liitunud: 19 Juul 2003, 14:12
- Asukoht: Loksa
kas mosleyl midagi paremat eha ei ole kui lolle reegleid välja mõelda. see on ju täielik mõttetus kõik hakkavad ju reegleid rikkuma. näiteks on hooaja viimane sõit esimesi lahutab paar punkti ja üks laseb ennem minema siis on ju teisel kohe raskem see tiitel kätte võidelda. kui boksist välja tulles saab ju teisi blokkida, siis kui asi on meistritiitli eest võideldes hakatakse üksteist välja sõitma, siis veeel hakatakse lõikama. neid asju võib ju ainult jäädagi ette lugema
Huvitav, kui mitu eksimust on vaja, et võistluskeeld saada ja kui kauaks see keeld kehtima hakkaks. Montoya tegi päris palju räigeid manöövreid eelneval hooajal. Kui ta neid ka tuleval hooajal tegema hakkaks, siis saaks ta vist juba poole hooaja peal võistluskeelu
. Tegelikult on tegemist väga hea reegliga, sest tihtipeale sõitjad kurdavad, et karistus, mis neile määrati oli ebaaus ja selletõttu oli ka tulemus vilets. Selline reegel praktiliselt välistab selle võimaluse, sest need ohtlikud kohad vaadatakse üle peale sõitu ja karistus määratakse ka vastavalt sellele. Siis ei saa keegi tulla kurtma, et karistus rikkus tema sõidu. Pealegi annab see kohtunikele rohkem aega karistuse määramiseks. Jõutakse vahepeal asjasse rohkem süveneda ja võibolla tuleb välja, et karistust pole vajagi määrata. Mina arvan küll, et tegemist on igati väärt ja asjaliku reeglimuudatusega. Arvan, et sõitjatel on seda au piisavalt, et nüüd selle ühe muudatuse pärast ei hakata romurallit tegema. Eks see mõte veidi lihvimist vaja, kuid see variant, mis Rhys Fulber välja pakkus on vägagi huvitav. Iseenesest oleks see sellise reegli puhul vägagi võimalik. Minardil on siis isegi punktilootusi
.


tax eriti ei tea, mida räägib
Võiks olla hoopis selline reegel, et need kes sõidavad kval.'is kiirema aja välja stardivad kõige tagant ja niimoodi saavad nõrgad meeskonnad paremaid kohti
Aga mulle see vigade loendamise reegel ei meeldi kuna see ei too põnevust juurde. Nad võiksid selle boksi läbisõidu karistuse asendada "Stop and Go"-ga

Aga mulle see vigade loendamise reegel ei meeldi kuna see ei too põnevust juurde. Nad võiksid selle boksi läbisõidu karistuse asendada "Stop and Go"-ga