Minu arvamus on selline:
Citroen: WRCs uus meeskond ja esimesel täishooajal juba meeskondlik esikoht. Muidugi võib selle eest suure tänu öelda McRaele, Sainzile ja Loebile. Hooaja algul oli Citroen ainult asfaltil kiire, kuid ajapikku tuli kiirus ka asfaltil. Loebi areng on olnud tegelikult hämmastav. Kahel viimasel kruusarallil on ta võidelnud võidu eest. Varem võis ta sellest ainult unistada. Sainz oli tipus nagu oodata võis. Rahuliku ja kindla sõidustiiliga säras ta ka sellel hooajal. Kahjuks katkestamine esimesel päeval lõpetas ta lootused tulla veel üks kord meistriks. Eks ta järgmisel aastal üritab uuesti, kuid siis on juba raskem. McRael oli lihtsalt halb aasta. Ei õnnestunud tal see ega teine. Palju oli ebaõnne ja katkestamisi. Ilmselt oleks ta ennast järgmiseks aastaks vormi tagasi saanud, kuid oli sunnitud lahkuma (veelkord tänu FIAle).
Peugeot: Ei saanud nad kolme järjestikust tiitlit. Grönholmil oli halb aasta. Katkestamisi oli palju. Temal on ilmselt head aastad üle ühe (2000, 2002, 2004

Subaru: Solberg sai lõpuks selle, mida ta oli soovinud. Esimese MM tiitli. Ei tulnud tal see kuidagi kergelt. Subaru ei olnud hooaja algul just väga töökindel (See probleem on neil vist küll igal aastal), kuid mida aeg edasi, seda töökindlamaks läks Subaru ja ka Solberg leidis endas selle vajaliku kiiruse, et võita nii kruusal kui ka asfaltil. Mäkineni sõidud ei olnud aga nii roosilised. Ei suutnud ta olla teistega ühes tempos ja oli kuidagi õnnetu olemisega. Kui ta oli aga oma lahkumisavalduse sisse andnud, siis muutus ta kuidagi rõõmsamaks ja vabamaks. Seda oli näha ka tema sõidus. Viimasel rallil sai ta isegi McRaega võidu sõita. Tore oli näha kahte lahkuvat meistrit niimoodi sekund-sekundis sõitmas. Mäkinen pani oma karjäärile ilusa punkti kolmanda kohaga Inglismaal. Seda ilmselt tänu oma kuldsaabastele.
Ford: Oeh, vead siin ja vead seal. Lagunes see asi ja lagunes too asi. Uus Ford oli küll kiire, kui vastupidavus on see, mis sellel autol oli puudu. 02 versioon oli küll aeglane, kuid vastupidav. 03 aga vastupidi. Jääb ainult loota, et järgmiseks aastaks on need vead parandatud (muidugi juhul, kui Ford jätkab). Märtin oli muidugi tasemel. Ta oli kiire igal teekattel ja sai ka kõige enam kiiruskatse võite. Ta ei saanud uue autoga sõita ühtegi rallit, mis oleks kulgenud ilma probleemideta. Käigukast enam ei toiminud või elektroonika läks lolliks jne. Duvalil oli see õppimisaasta raske. Uue Focusega ei kohanenud ta kuidagi ja tihtipeale sai Wilsoni käest ka korralikult õiendada. Järgmine hooaeg võib temalt juba tulemusi oodata (eriti asfalitl). Kruusal on tal veidi arenemist veel vaja.
Skoda: Octavia oli küll igati suur ja kohmakas ja vananenud, kuid Fabia on lihtsalt aeglane. Sellise autoga rallit sõita on raske. Gardemeister ja Auriol lihtsalt ei suutnud sõita kiiresti autoga, mis ainult lagunes. Mõned punktid küll korjati, kuid midagi fantastilist ei olnud. Järgmine hooaeg on Fabiat siis näha ainult Euroopa rallidel


Hyundai: Money Money Money. Seda neil kahjuks polnud. Hooaja algul oli Loixi jutust juba tunda, et Hyundail pole enam raha. Arendamist ei olnud ja testisõite ka mitte. Loix ja Schwarz liikusid üldse WRC autole mittekohases tempos. Auto lagunes pidevalt ja hooaja lõpp jäigi neil tulemata. Jääb üle loota seda, et 2006 aastal nad naasevad. Kui see peaks juhtuma, siis saab näha, millega nad vahepeal hakkama olid saanud. Loix nüüd siirdub Peugeoti ja tema head päevad on veel ees. Schwartzi ilmselt enam tehasemeeskonna autos näha ei saa.