Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Sai ka natuke Poola rallit üles võetud.
https://youtu.be/rUqNlAbyEZs
https://youtu.be/rUqNlAbyEZs
-
- Reactions: 0
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Pole veel läbi käinud vist.
Latvala PowerStage'i seiklused siis. Liiga palju näha pole, aga ettekujutuse saab.
https://www.youtube.com/watch?v=8_X7VcEVpbA
Onboardist ei jäänudki muljet, et kiirus nii suur oli. Ütleme nii, et kutil oli õnne, et 5. koha punktidki sai.
Latvala PowerStage'i seiklused siis. Liiga palju näha pole, aga ettekujutuse saab.
https://www.youtube.com/watch?v=8_X7VcEVpbA
Onboardist ei jäänudki muljet, et kiirus nii suur oli. Ütleme nii, et kutil oli õnne, et 5. koha punktidki sai.
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
sai eilse päeva videokokkuvõte ka ära vaadatud. siin teemas vist väga suureks kätšiks malcomi ja oti suhete vahel ei läinud, aga neile, kes räägivad, et malcolm wilson otti ei toeta või et ta ei võta asja südamega, siis tundeid näitas see, et kui ott jõudsi PS-i finišisse poetas wilson tiimi boksis olles nii mõnegi pisara. isiklikult usun, et see on alles millegi suure algus. uus fiesta ja tänak tunduvad väga hästi klappivat.
nagu ütles papa wilson: "me ei jõua soome rallit enam ära oodatagi."
ja üleüldse seal 3. päeva kokkuvõttes kiideti otti kõvasti ja anti mõista, et soomes kindlasti tuleb VW-del vähemalt ühel Fordi mehel silm peal hoida. samas ka teada fakt, et ott on julian porteri lemmik, kes minumeelest üks neist, kes neid wrc kokkuvõtvaid saateid teeb
nagu ütles papa wilson: "me ei jõua soome rallit enam ära oodatagi."
ja üleüldse seal 3. päeva kokkuvõttes kiideti otti kõvasti ja anti mõista, et soomes kindlasti tuleb VW-del vähemalt ühel Fordi mehel silm peal hoida. samas ka teada fakt, et ott on julian porteri lemmik, kes minumeelest üks neist, kes neid wrc kokkuvõtvaid saateid teeb

-
- Reactions: 0
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Vaadates sõidustiili, siis tuleb ikkagi jääda kahe jalaga maa peale. Tänak sõitis ikka jõhkra riski piiril selle ralli - piltlikult öelda, võttis autost 105% välja. Samamoodi ei ole võimalik sõita ülejäänud hooaega, ilma eksimusteta. Ogier kindlasti ei pidanud niipalju riskima, et ikkagi oma PS võit saada - see oleks olnud tema poolt arutu. Ja sealt need võidud talle tulevad - ei ole vaja koguaeg viimase piiri peal riskida, selleks, et teistega samas tempos, või kiiremini, liikuda.
Õnneks on jäänud ainult küllalt kiired kruusarallid ja seal saab meie poiss vast jälle kenasti Fordiga ka tegusid teha. Nikerdamise rallidel ilmselt hetkel VW'le ja Ogierile lihtsalt pole vastast.
Asfalt on jälle hoopis omaette ooper. Kindlasti Tänak seal kehv ei ole, ja minu meelest Ogier omakorda asfaltil nii domineeriv pole kui oli Seb Esimene. Aga potentsiaali näikse küll olevat ka asfaltil top3 sisse sõita (kui riskida lubatakse).
Õnneks on jäänud ainult küllalt kiired kruusarallid ja seal saab meie poiss vast jälle kenasti Fordiga ka tegusid teha. Nikerdamise rallidel ilmselt hetkel VW'le ja Ogierile lihtsalt pole vastast.
Asfalt on jälle hoopis omaette ooper. Kindlasti Tänak seal kehv ei ole, ja minu meelest Ogier omakorda asfaltil nii domineeriv pole kui oli Seb Esimene. Aga potentsiaali näikse küll olevat ka asfaltil top3 sisse sõita (kui riskida lubatakse).
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Kindlasti ei ole Ott sõitnud kogu rallit 100%. Väita, et Ogier võitis riskivabalt on natuke liig. Mikkelsen ütles ka laupäeval et Ogieril mingi mind games käib. Et sõidutrajektoorid räägivad oma eest. Seda enam, et kuni viimase päevani olid esinelik 20 seki sees. Lihtsalt Ogieril ego natuke liiga suur nagu näha, muud midagi. Ja PS-i kohta. Latvala pushis meeletult Poweril ja tagajärgi teame kõik. Ott sõitis temaga samas tempos. Ogieril kohe kindlasti poleks miskit 2-3 sekki veel võtnud kuskilt ehk ei hoidnud tagasi. Ott laseb nagu segane ja siis tahad väita et oggy kruiisis läbi katse?
Ja Ott oli ainuke nendest 4st kes kaotas aega ( spin 10 sekki ja rehvivalik ). Teised läksid ka alt rehvidega aga ei kaotanud nii hullult kui Ott.

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Õhtulehe arvates on Kruudal uus kaardilugeja
Nojah, nõnda palju siis ralli kajastamisest eks..
http://www.ohtuleht.ee/684611/poodiumil ... malus-antiWRC2 klassis startinud Karl Kruuda – James Morgan lõpetasid mõlemad ralli punktikohal. Reedel rehvipurunemise tõttu aega kaotanud Kruuda sai lõpuks kolmanda koha ja jäi nädalavahetusega rahule: "Kui võrrelda WRC masinatega – kaotasime nõrgema autoga kohati alla sekundi kilomeetri peale – tegime suurepärast tööd."
Nojah, nõnda palju siis ralli kajastamisest eks..
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
ERR spordiportaali lugejad on üksmeelselt aru saanud, kes on tegija. Kuigi, minu meelest võiks nädala tegijaks nimetada siiski meeskonna Tänak - Mõlder.
- Manused
-
- Nädala tegija.png (11.89 KiB) Vaadatud 6762 korda
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Keegi täismahus artikli saaks kuhugi panna?MKD kirjutas:Õhtulehe arvates on Kruudal uus kaardilugeja
http://www.ohtuleht.ee/684611/poodiumil ... malus-antiWRC2 klassis startinud Karl Kruuda – James Morgan lõpetasid mõlemad ralli punktikohal. Reedel rehvipurunemise tõttu aega kaotanud Kruuda sai lõpuks kolmanda koha ja jäi nädalavahetusega rahule: "Kui võrrelda WRC masinatega – kaotasime nõrgema autoga kohati alla sekundi kilomeetri peale – tegime suurepärast tööd."
Nojah, nõnda palju siis ralli kajastamisest eks..
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Õhtuleht on Eestis üldse kõige suurem mootorispordi vihkaja.Ega teisedki varem nii suured kajastajad polnud kuna meil pole see spordiala nii popp kui pallimängud või kergejõustik.Aga nüüd Oti edenedes on asi nats paremaks muutunud.
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Arvan, et kui selliseid tulemusi hakkab ja jääb edaspidi ka tulema, siis hakkab muutuma ka selline suhtumine Eesti meedias.
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Ott Tänak lõpetas Poola MM-ralli kolmanda kohaga. "Ma olen muidugi ka varem poodiumile jõudnud, aga seekord oli teistmoodi – meie tegime selle tulemuse, oma kiiruse ja autoga. See teeb selle eriliseks!" ütles kuus katsevõitu noppinud eestlane.blizzard kirjutas:Keegi täismahus artikli saaks kuhugi panna?MKD kirjutas:Õhtulehe arvates on Kruudal uus kaardilugeja
http://www.ohtuleht.ee/684611/poodiumil ... malus-antiWRC2 klassis startinud Karl Kruuda – James Morgan lõpetasid mõlemad ralli punktikohal. Reedel rehvipurunemise tõttu aega kaotanud Kruuda sai lõpuks kolmanda koha ja jäi nädalavahetusega rahule: "Kui võrrelda WRC masinatega – kaotasime nõrgema autoga kohati alla sekundi kilomeetri peale – tegime suurepärast tööd."
Nojah, nõnda palju siis ralli kajastamisest eks..
Volkswageni, Citro?ni ja Hyundai tallid osalevad autoralli MM-karussellil lihtsa eesmärgiga: teha reklaami oma tänavasõiduautodele. Tänaku tööandja
M-Sport ei ole aga klassikaline tehasemeeskond – ainus toode nende riiulil on Ford Fiesta rallimasin ja selle müümiseks on tarvis tulemusi. Seega saadeti eestlane Poola rallil starti lihtsa käsuga. "Meeskonnalt saadud juhised olid, et annaksime konkurentidele märku: me oleme kõrges mängus sees ja jahime hooaja lõpus esikohti," rääkis Tänak.
See ralliraadiole antud kommentaar tuli pärast Tänaku esimest reedest katsevõitu. Kui ralliäss koos kaardilugeja Raigo Mõlderiga eile finišijoone ületas, oli ta näidanud parimat aega kuuel katsel, sealjuures jäi teda viimase, lisapunkte toova Power Stage’i esikohast lahutama 0,1 sekundit.
"Pingutasin s****kanti. Täiesti p****s! Ma olen nii õnnelik," oli Tänaku vahetu emotsioon pärast kolmanda koha kindlustamist. Paar tundi hiljem, kui adrenaliin vaibus, oli mehe sõnum veidi trükisõbralikum: "Ma ei saa sõnadesse panna, kui palju see poodiumikoht mulle, Raigole ja kogu meeskonnale tähendab. Me oleme nii palju vaeva näinud ja on imeline tunne teada, et see on seda väärt olnud."
Boss tegi välja
Võimsate emotsioonide taga ei ole mitte ainult Tänaku kolmas koht, vaid tõdemus, et eestlane võitles rallimaailma valitsevate Volkswagenitega kui võrdne võrdsega. Kui M-Sport poleks reede pärastlõunal ära vussinud Tänaku rehvistrateegiat, võinuks meie mees sõita ka võidu nimel. "Nõnda palju katsevõite ja Oti julge esitus tähendavad, et see tulemus on meie jaoks peaaegu nagu võit. Õlu on õhtul minu kulul!" võttis Eesti esiekipaaži soorituse kokku meeskonna juht Malcolm Wilson.
Just Wilsoni suunas saatis Tänak teele ka oma esimesed tänusõnad. 27aastane eestlane tegi M-Sport meeskonna ridades kaasa terve 2012. aasta MM-hooaja, ent Sardiinias saadud eilseni karjääri ainsa poodiumikoha kõrval jäid tulemused kahvatuks ning Tänak taandus suurelt rallikarussellilt. Pärast vaheaastat naasis ta mullu WRC2 sarja, kus sai kokkuvõttes alles kuuenda koha. Ent Wilsonile nähtu meeldis ja ta palkas Tänaku Mikko Hirvoneni asemel Fordi rooli.
"Suur tänu Malcolmile, et ta mulle teise võimaluse andis. Nüüd alustasin otsuse õigustamist," ütles Tänak. "Ma ei tea, miks ta minusse uskus, aga nii läks ja tulemus on käes," lisas MMi üldarvestuses üheksandaks tõusnud eestlane.
Saatis konkurendid pikalt
"Tal oli paar rasket aastat, aga nüüd on ta saamas küpseks sõitjaks," kiitis Wilson. "Ott ja Raigo tegid suurepärase sõidu ja on olnud imeline vaadata, kuidas nad viimaste etappidega oma enesekindlust kasvatanud on. Et nad nüüd sellise tulemuse tegid, on lihtsalt fantastiline."
Wilsoni sõnul oligi plaanis, et Tänak ja tema meeskonnakaaslane Elfyn Evans saavad hooaja algul eksimused tehtud ning kui mai keskel uuendatud Fiesta valmis saab, tuleb hakata sõitma mõisa peale. Evansil on kõik kolm rallit untsu läinud, aga
Tänak on kolmanda, neljanda ja kolmandalt kohalt mehaanilise rikke tõttu katkestamisega tõestanud, et ta on praegu maailma väledaim mitte Volkswagenis istuv ralliäss.
"P****e need Volkswagenid," hüüatas Tänak ralliraadio eetris pärast Poola ralli 16. kiiruskatset, kui oli Andreas Mikkelseni või kedagi teist solvata.
Loodetavasti suudab Tänak edukalt rallimaailma kiireimatega konkureerida ka juuli viimasel päeval algaval Soome rallil – seal ei pea MM-arvestuses tipus olevad Volkswagenid nõnda palju tagumistele teed puhastama. "Me teeme vähemalt
sama hea töö kui siin, ehk isegi paremini," lubas pronksijoovastuses Tänak igatahes eile.
Ka Kruuda kolmas
WRC2 klassis startinud Karl Kruuda – James Morgan lõpetasid mõlemad ralli punktikohal. Reedel rehvipurunemise tõttu aega kaotanud Kruuda sai lõpuks kolmanda koha ja jäi nädalavahetusega rahule: "Kui võrrelda WRC masinatega – kaotasime nõrgema autoga kohati alla sekundi kilomeetri peale – tegime suurepärast tööd."
Kruuda kaotas klassi võitnud Esapekka Lappile 2.05,3. "Esapekka ütles, et ka talle oli minu häda pettumustvalmistav. Ta oleks tahtnud võidu sõita," rääkis Kruuda.
Sander Pärn kaotas soomlasele üle seitsme minuti ja lõpetas WRC2 arvestuses üheksandana: "Nüüd ootab ees Rally Estonia, mis on hea ettevalmistus Soome MM-ralliks, kus tahan näidata paremat kiirust.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Kodanik ajakirjanik Voog Viljar võiks end selles valdkonnas harida veidi.Aga tegelt mitte midagi ütlev lugu ausaltöelda.Ralli kajastus puudub artikli juures.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1883
- Liitunud: 30 Okt 2008, 18:09
- Asukoht: Tallinn
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Sinu sõnade kinnituseks. Soovitan kõigil, kel WRC+, panna powerstage võrdlusesse Tänak ja Ogier.mcwax kirjutas:Vaadates sõidustiili, siis tuleb ikkagi jääda kahe jalaga maa peale. Tänak sõitis ikka jõhkra riski piiril selle ralli - piltlikult öelda, võttis autost 105% välja. Samamoodi ei ole võimalik sõita ülejäänud hooaega, ilma eksimusteta. Ogier kindlasti ei pidanud niipalju riskima, et ikkagi oma PS võit saada - see oleks olnud tema poolt arutu. Ja sealt need võidud talle tulevad - ei ole vaja koguaeg viimase piiri peal riskida, selleks, et teistega samas tempos, või kiiremini, liikuda.
Nagu alati, sõitis Ogier justkui raudteel, samal ajal, kui Tänaku auto lendas lipa lapa ühest teeäärest teise.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
No see on neil sõidustilli vahe, endine sõitja Anthony Warmbold tõi ka selle välja anrgentiina powerstagei analüüsides http://wrcbehindthestages.blogspot.com. Julien Porter ka mainis seda Poola ralli ühe live katse ajal ja ütles et Neuville on ka läinud üle sellisele mitte hooplevale ja raudteelikule stiilile. Tänakul ka asi mu arust paremaks läind, 2012 käis see masin veel hullemini seal taguotsa all lipa-lapa.
Aga jah, onboarde ja muidu videosi vaadates on näha, et Tänak võttis päris palju riske.
Aga jah, onboarde ja muidu videosi vaadates on näha, et Tänak võttis päris palju riske.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Ilmselgelt katse esimeses pooles võttis Ott rahulikumalt ja Ogier pushis rohkem kohe algusest. Katse lõpus võttis Ott ilusti tagasi temalt. Aga näeme Soomes siis uuesti. Natuke naljakas et üks mees pushib nii et tilgad püksis ja siis teine tuleb ja tsillib läbi? Arvan et nii suur klassivahe ei ole kohe kindlasti ja teine asi on juba auto vahe. Kui auto vastu peab, siis näeme kuidas see lipa lapa vend oggyle samamoodi vastupanu pakub 

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Ogier paneb alati 100% power stageil, tema enda sõnad, kindlasti ta siin ei kruisind.
Igatahes kindel on see, et Tänak on üks kiiremaid või isegi kiireim vend sellistel sõitja rallidel nagu Poola, Soome jne. Pikk tee on veel minna sellistel karmimatel rallidel nagu Mehhiko, Argentiina, Sardiinia kus see kiirus nii hea veel ei ole ja tundub üldse, et M-sportil on veel masinaga tööd küll teha sest kipub ikka neil linnakatsetel ja aeglasematel rallidel kuidagi kehva olema.
Igatahes kindel on see, et Tänak on üks kiiremaid või isegi kiireim vend sellistel sõitja rallidel nagu Poola, Soome jne. Pikk tee on veel minna sellistel karmimatel rallidel nagu Mehhiko, Argentiina, Sardiinia kus see kiirus nii hea veel ei ole ja tundub üldse, et M-sportil on veel masinaga tööd küll teha sest kipub ikka neil linnakatsetel ja aeglasematel rallidel kuidagi kehva olema.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Vaadake 18 ja 19 katse aegasid, siis võib arvata kui kõvasti Ogier pingutas
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Mis sa öelda tahad, kas pingutas siis või ei?Nasva kirjutas:Vaadake 18 ja 19 katse aegasid, siis võib arvata kui kõvasti Ogier pingutas
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 97
- Liitunud: 21 Juul 2013, 13:33
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Vaatasin ka onboarde ja erinevaid videosid. Ikka uskumatu on, kui palju Ott peab autoga nö maadlema, et head aega välja sõita. VW tundub videode järgi ikka täiesti omast klassist. Ott oleks selle ralli 30 sekiga kinni pannud, kui oleks võrdväärse autoga sõitnud. See näitab pigem sõitja klassi, kui meeletut masina arendust. Citroen, Hyundai ja Ford tunduvad praegu olevat suht samal tasemel. Kui vormel 1-st paralleele tuua, siis ka seal on näha, kuidas tipptiimide autod käituvad täpselt, nagu juht soovib. Ülejäänud meestel käed käivad ja ei oma 100% kontrolli auto üle.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Lotos Rally Poland 2015 Day 3
Oleksid ja poleksid on toredad asjad aga samas, Märtin liikus ka omalajal nö. "päris" tehasemeeskonda Pesukotti ning me kõik mäletame, milline agoonia sellest kujunes. Kui M-Sport koos Otiga suudaks midagi sellist nagu kunagi Märtin ja Focus 03, siis võiks see üks ilus edulugu olla. Kuigi jah, tollal oleks võinud Markko Focusega maailmameistriks tulla, tänase Fiestaga on see vist üpris võimatu, Volkswagen on liiga kugel ees. Raha paneb asjad paika, midagi pole teha.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |