Mida arvad DTM-ist ?
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ametlik kodukas: http://www.dtm.de
Marke on tõesti 3,aga meeskondi rohkem.Sel aastal
Mersu:AMG-4 autot,Persson-3,Rosberg-2-kuid kõik ametlikult AMG nime all,peasponsori nimi eristas tiimiarvestuses.
Opel-Holzer,Phoenix,Euroteam-kõik 2 autot
Audi-Abtil 6 autot,seal jälle peasponsori järgne jagamine.
Järgmisel aastal Audil:
Abtis Abt,Ekström,Kristensen,Tomczyk
Joest:Biela,Pirro
Lisaksin tiitlipretendentide hulka kindlasti veel Dumbrecki (sel aastal parim Opel),lisaks kindlasti veel Aiello (kui jätkab Opelis) ja Kristenseni.
DTM-i koduka foorumis spekuleeritakse ka sellega,et kui Alfa (hetkel EM-il BMW põhirivaal)2005.aastal võib-olla DTM-iga liitub,sunnib see BMW-d ka kas 2005 või 2006 tulema.
Võib millalgi tulla veel mõni kolmas mark,Volvo näiteks?1985.aastal võideti nii EM kui ka DTM Volvo 240 Turboga.Ise Volvo-fännina ootaksin seda:-)
Marke on tõesti 3,aga meeskondi rohkem.Sel aastal
Mersu:AMG-4 autot,Persson-3,Rosberg-2-kuid kõik ametlikult AMG nime all,peasponsori nimi eristas tiimiarvestuses.
Opel-Holzer,Phoenix,Euroteam-kõik 2 autot
Audi-Abtil 6 autot,seal jälle peasponsori järgne jagamine.
Järgmisel aastal Audil:
Abtis Abt,Ekström,Kristensen,Tomczyk
Joest:Biela,Pirro
Lisaksin tiitlipretendentide hulka kindlasti veel Dumbrecki (sel aastal parim Opel),lisaks kindlasti veel Aiello (kui jätkab Opelis) ja Kristenseni.
DTM-i koduka foorumis spekuleeritakse ka sellega,et kui Alfa (hetkel EM-il BMW põhirivaal)2005.aastal võib-olla DTM-iga liitub,sunnib see BMW-d ka kas 2005 või 2006 tulema.
Võib millalgi tulla veel mõni kolmas mark,Volvo näiteks?1985.aastal võideti nii EM kui ka DTM Volvo 240 Turboga.Ise Volvo-fännina ootaksin seda:-)
Volvo esines väga hästi BTCC klassis, kus Richard Rydell viis tiitli Rootsi vist oli 1998 või 99. Peale teda juba domineeris seal Aiello ja Nissan.
Ka 1998 STCC meistrikatel oli Volvo ja BMW autod mis donimeerisid sealseid radu eesotsas Jan Nilssoni ja Fredrik Ekblomiga.
Audi roolis siis taas tagasi kunagi BTCC klassis Audi tiimis sõitnud Biela, Pirro.
Kui BMW tuleks DTM see lisaks kindlasti veel rohkem põnevust niigi juba põnevase sarja.
Ka 1998 STCC meistrikatel oli Volvo ja BMW autod mis donimeerisid sealseid radu eesotsas Jan Nilssoni ja Fredrik Ekblomiga.
Audi roolis siis taas tagasi kunagi BTCC klassis Audi tiimis sõitnud Biela, Pirro.
Kui BMW tuleks DTM see lisaks kindlasti veel rohkem põnevust niigi juba põnevase sarja.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Rydell oli 1998.aasta BTCC meister,kui aus olla,siis pärast Volvo lahkumist BTCC ka minu jaoks muutus ysna ebaatraktiivseks.Unustada ei tasu ka,et Biela on 1991.aasta DTM-i ja 1996.BTCC meister ning Pirro 1996.aasta STW meister ning on samuti varem DTM-is kaasa teinud.
BMW-paar aastat tagasi jahus Berger,et DTM on liiga vähe-internatsionaalne-liiga Saksamaa-keskne.
BMW-paar aastat tagasi jahus Berger,et DTM on liiga vähe-internatsionaalne-liiga Saksamaa-keskne.
Viimati muutis mrali, 03 Dets 2003, 13:10, muudetud 1 kord kokku.
Jah Berger lõpetas ka STW projekti, kus sõitsid väga edukalt BMW 320 Checotto ja Winkelhock. Kahju, et nad kogu arendustöö F1 suunasid. Sama nagu Toyota rallis seda tegi
Loodan neid näha küll mõne aasta pärast DTM sarjas. Mis aina rohkem ja rohkem populaarsust kogumas. Sest F1 on ikka väg ebahuvitav võrreldes DTM iga.
Mis puutub veel Volvose ja BTCC siis 1999 hooajal veel Rydell üritas võideda kõrgete kohtade eest Aiello ja Leslie (vist oli) Nissani meeskonna piloodi, kuid ega sellest jah eriti enam midagi välja tulnud.
Rootsis kui 1998 STCC sarjas olin nö. igal etapil kohal, siis enne viimast etappi oli Ekblomil ja Nilssonil mõlemal võimalus meistriks tulla. Lõpuks võitsis Ekblom. Nilsson oli nii pettunud teise koha üle, et ei tulnud isegi poodiumile vaid kohe peale sõitu lendas helikopteriga ära rajaäärest.

Mis puutub veel Volvose ja BTCC siis 1999 hooajal veel Rydell üritas võideda kõrgete kohtade eest Aiello ja Leslie (vist oli) Nissani meeskonna piloodi, kuid ega sellest jah eriti enam midagi välja tulnud.
Rootsis kui 1998 STCC sarjas olin nö. igal etapil kohal, siis enne viimast etappi oli Ekblomil ja Nilssonil mõlemal võimalus meistriks tulla. Lõpuks võitsis Ekblom. Nilsson oli nii pettunud teise koha üle, et ei tulnud isegi poodiumile vaid kohe peale sõitu lendas helikopteriga ära rajaäärest.

Viimati muutis Strike, 04 Dets 2003, 14:59, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
BMW teemal jätkates...
Berger oligi 320 projekti lõplik peataja,kuigi ta ise sõitis 1980.aastate keskel samuti BMW turismiautodega.1998.aastal tuli Cecotto STW meistriks n.ö."erasõitjana",kuigi kõigil oli teada,et tehas siiski aitab kaasa. Sellega rööviti tõelistelt eravõistlejatelt suuremad auhinnarahad (mida tehasetiimid tollal ei saanud).1992.aasta lõpul lahkus BMW koos Audiga DTM-ist,kuigi mõlemad tootjad osalesid koos Mersu,Opeli,Alfa ja FIAga n.ö.1.klassi turismiautode reglemendi väljatöötamisel ning BMWl oli ka uue kerega M3 versioon praktiliselt valmis.DTM-i asemel sõitsid mõlemad 2-liitriste turismiautodega.Samamoodi,DTM-i taasloomisel oli BMW kõlakate järgi samuti reglemendi üks loojaist,see peaks M3 jaoks ideaalselt sobima.Mis aga puudub,on BMW tulek,Bergeri jahumisest liigse Saksamaa-kesksuse teemal olen juba maininud.Ei oska öelda,mida otsustavad tema järglased.
Ja veel;1995.aasta STW-s saavutasid Winkelhock ja Kox BMW roolis kaksikvõidu,lisaks veel Ravaglia kuues ja Burgstaller seitsmes.Pärast hooaja lõppu saadeti kolm esimest sõitjat+veel Schnitzeri meistermeeskond sundkorras 1996.aastaks BTCC-sse,kus 1994.aasta STW meister Cecotto 1995.aastal erilisi tulemusi kirja ei saanud...
Ja veel;1995.aasta STW-s saavutasid Winkelhock ja Kox BMW roolis kaksikvõidu,lisaks veel Ravaglia kuues ja Burgstaller seitsmes.Pärast hooaja lõppu saadeti kolm esimest sõitjat+veel Schnitzeri meistermeeskond sundkorras 1996.aastaks BTCC-sse,kus 1994.aasta STW meister Cecotto 1995.aastal erilisi tulemusi kirja ei saanud...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Asi oli minu teada nii,et pärast 1996.aastat,kus Audi võitis Saksamaal,Inglismaal,Belgias,Hispaanias,Itaalias ja LAV-is turismiautode kohalikud meistrivõistlused,määrati need 90 lisakilo Audile kui ainsale nelikveolisele FIA poolt karistuseks.Lisaks keelati 1998.aastast alates neljarattavedu üleüldse Supertouring-autodel.Erki kirjutas:Tean et 96 aasta Biela võitis BTCC Audiga ja audi oli tol hooajal nii ülivõimas et sai "kingituseks " vist 90 lisakilo.
Oli vist nii.
(tahtsin lihtsalt oma ajalooteadmisi demonstreerida)
Nii ma tean jah seda asja kõike nagu mrali kirjutas.
Rootsi BTCC ei löönud Audi erilisi laineid, kuigi oli näha, et kiire auto a mitte piisavalt, et BMW st ja Volvost mööda saada.
Veel veidi STCC sarjast siis 98 oli seal selline juunioride Volvo klass ka ja selle võitja sai sõita ühe sõidu kaasa 2L klassis koos proffidega. Kahjuks osutus meie tiimile see saatuslikuks sel aastal, kuna see mees ei saanud seal hakkama ja tema rängast sõiduveast oli ka meie tiimi esisõitja sunnitud katkestama.
Berger võiks natuke mõelda ka turismiautode peale nüüd, kui F1 projekt on hästi käima lükatud ja hakata tegema järgmist sammu DTMi poole.
Rootsi BTCC ei löönud Audi erilisi laineid, kuigi oli näha, et kiire auto a mitte piisavalt, et BMW st ja Volvost mööda saada.
Veel veidi STCC sarjast siis 98 oli seal selline juunioride Volvo klass ka ja selle võitja sai sõita ühe sõidu kaasa 2L klassis koos proffidega. Kahjuks osutus meie tiimile see saatuslikuks sel aastal, kuna see mees ei saanud seal hakkama ja tema rängast sõiduveast oli ka meie tiimi esisõitja sunnitud katkestama.
Berger võiks natuke mõelda ka turismiautode peale nüüd, kui F1 projekt on hästi käima lükatud ja hakata tegema järgmist sammu DTMi poole.
Viimati muutis Strike, 05 Dets 2003, 09:21, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Sorry minu viga. Nüüd on see parandatudErki kirjutas:Strike kirjutas:Nii ma tean jah seda asja kõike nagu mrali kirjutas.
Rootsi BTCC ei löönud Audi erilisi laineid, kuigi oli näha, et kiire auto a mitte piisavalt, et Audist ja Volvost mööda saada.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P