Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Oli põnev ralli! Vähemalt minul ja Kolinil eilse õhtuni. Aga kummardus võitjatele, nii Sardiinias kui Raplas!Estonial näeme!
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
WRC+ on pea tunnine kokkuvõte üleval. Lõpus peale poodiumit hüppavad sõitjad ja meeskonnad vette. Üks on ujumisrõngaga 

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
aga ma pettunud selles kokkuvõttes. tänakut näidatigi ainult 20sek kui käigud ei töötanud. nõme. pole veel vaadanud lõpuni highlightse, aga kuni katkestamiseni oli ikka piinlikult vähe neid :/Makkro kirjutas:WRC+ on pea tunnine kokkuvõte üleval. Lõpus peale poodiumit hüppavad sõitjad ja meeskonnad vette. Üks on ujumisrõngaga
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 91
- Liitunud: 16 Nov 2003, 14:23
- Asukoht: võru
- Kontakt:
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Baltic Broadcastingu tüüpide vahendusel ekslusiivset materjali siit
SANDER RALLI FINIŠIS https://www.facebook.com/balticbroadcas ... =2&theater
MICKY JUMP SS19 (Ott katkestas kahjuks just enne seda katset) https://www.facebook.com/balticbroadcas ... =2&theater
SANDER RALLI FINIŠIS https://www.facebook.com/balticbroadcas ... =2&theater
MICKY JUMP SS19 (Ott katkestas kahjuks just enne seda katset) https://www.facebook.com/balticbroadcas ... =2&theater
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Kui vaadata vaid lõputulemusi, siis tundub senine hooaeg üsna igav olema - Ogier võidab ikka aga tegelikult on üle ootuste põnev hooaeg siiski olnud, Meeke võitis, Paddon juhtis rallit ning näitas Ogierile hambaid, Mikkelsen oli Rootsis kiire jne
Ja tegelt on hea meel näha, et ka Tänak on oma hoogu leidmas ainult, et nüüd suudab ta vajadusel ka rahulikumalt võtta, küllap ka Raigo harjub rohkem rütmi ning kiirusega ja hooaja lõpu rallidel me loodetavasti ei kuule enam Otilt sõnasid "Raigo ei püsi rütmis.."
Ja tegelt on hea meel näha, et ka Tänak on oma hoogu leidmas ainult, et nüüd suudab ta vajadusel ka rahulikumalt võtta, küllap ka Raigo harjub rohkem rütmi ning kiirusega ja hooaja lõpu rallidel me loodetavasti ei kuule enam Otilt sõnasid "Raigo ei püsi rütmis.."
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Ja Ewans noppis jälle häid punkte. Uskumatu.
rattaga on kah hea sõita
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Foorumist käis kohapeal päris palju rahvast. Äkki keegi viitsib "ralliturismi" alla muljeid panna. Mis meeldis, mis ei? Hinnad? Melu? Kohalik transport? Naised? Jne.
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Minu jaoks oli see pärast 2005. aastat kõige nõmedam rallijälgimise kogemus, sest:
1) Ogier võitis, tehes peaaegu võimatuks, et keegi teine võib veel maailmameistriks sel aastal tulla. Antud juhul on aga hullem see, et lisaks Vetteli/Schumacheri/Loebi hädale, kus viskab üle see, et sama mees on pea alati esimene, on siin see kõige kiirem mees ka kõige ülbem mees.
2) Ralli tulemusi ei määranud mitte see, kes on kiirem, ega see, kes vähem eksib ega ka see, kelle auto on kiirem või kelle taktika parem. Vaid määras see, kellel rohkem õnne.
3) Ja selles olukorras, kus määras see, kellel rohkem õnne, võitis Ogier, sest kõigil teistel tippsõitjatel juhtus, aga temal mitte.
4) Tänak katkestas, mistõttu jäi saamata tema karjääri parim koht. Ja ta ei olnud ise süüdi, vaid see oli ebaõnn. Jälle! (sel hooajal on ta katkestanud, sest asfaldil oli lahtist ja libedat kruusa, mida 0-auto ajal polnud ja seepärast, et ideaaltrajektoori peal oli auk, mis vedrustuse ära lõhkus ja auto järve paiskas ja seepärast, et lombis oli vee all kivi, mis vedrustuse ära lõhkus. Aga eelmise aasta roolivõimu ja rehvijamasid ei jõua kokku lugedagi)
5) Kruuda katkestas, mistõttu on nüüd pea võimatu saada oma klassi tiitlit. Ja ta katkestas tehnilise probleemi tõttu. Ebaõnn, nagu ka eelmise katkestamise eel. Siis oli küll oma viga, aga see tekkis, sest läks korraldajate lolluse tõttu panema.
6) Pärn katkestas, sest ideaaltrajektooril oli kivi.
7) WRC plussi GPS tõrkus terve ralli, eriti kui oli vaja näidata Tänaku asukohta ja kiirust.
Paddonist oli ikka räigelt kahju.
9) Suurem osa eelpool mainitud asjadest juhtus või sai selgeks suht lühikese aja jooksul laupäeva pärastlõunal, mis mõjus kohe eriti "hästi"
1) Ogier võitis, tehes peaaegu võimatuks, et keegi teine võib veel maailmameistriks sel aastal tulla. Antud juhul on aga hullem see, et lisaks Vetteli/Schumacheri/Loebi hädale, kus viskab üle see, et sama mees on pea alati esimene, on siin see kõige kiirem mees ka kõige ülbem mees.
2) Ralli tulemusi ei määranud mitte see, kes on kiirem, ega see, kes vähem eksib ega ka see, kelle auto on kiirem või kelle taktika parem. Vaid määras see, kellel rohkem õnne.
3) Ja selles olukorras, kus määras see, kellel rohkem õnne, võitis Ogier, sest kõigil teistel tippsõitjatel juhtus, aga temal mitte.
4) Tänak katkestas, mistõttu jäi saamata tema karjääri parim koht. Ja ta ei olnud ise süüdi, vaid see oli ebaõnn. Jälle! (sel hooajal on ta katkestanud, sest asfaldil oli lahtist ja libedat kruusa, mida 0-auto ajal polnud ja seepärast, et ideaaltrajektoori peal oli auk, mis vedrustuse ära lõhkus ja auto järve paiskas ja seepärast, et lombis oli vee all kivi, mis vedrustuse ära lõhkus. Aga eelmise aasta roolivõimu ja rehvijamasid ei jõua kokku lugedagi)
5) Kruuda katkestas, mistõttu on nüüd pea võimatu saada oma klassi tiitlit. Ja ta katkestas tehnilise probleemi tõttu. Ebaõnn, nagu ka eelmise katkestamise eel. Siis oli küll oma viga, aga see tekkis, sest läks korraldajate lolluse tõttu panema.
6) Pärn katkestas, sest ideaaltrajektooril oli kivi.
7) WRC plussi GPS tõrkus terve ralli, eriti kui oli vaja näidata Tänaku asukohta ja kiirust.

9) Suurem osa eelpool mainitud asjadest juhtus või sai selgeks suht lühikese aja jooksul laupäeva pärastlõunal, mis mõjus kohe eriti "hästi"
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Ogier on parim, ei ole midagi teha.Pärtel kirjutas:Minu jaoks oli see pärast 2005. aastat kõige nõmedam rallijälgimise kogemus, sest:
1) Ogier võitis, tehes peaaegu võimatuks, et keegi teine võib veel maailmameistriks sel aastal tulla. Antud juhul on aga hullem see, et lisaks Vetteli/Schumacheri/Loebi hädale, kus viskab üle see, et sama mees on pea alati esimene, on siin see kõige kiirem mees ka kõige ülbem mees.
2) Ralli tulemusi ei määranud mitte see, kes on kiirem, ega see, kes vähem eksib ega ka see, kelle auto on kiirem või kelle taktika parem. Vaid määras see, kellel rohkem õnne.
3) Ja selles olukorras, kus määras see, kellel rohkem õnne, võitis Ogier, sest kõigil teistel tippsõitjatel juhtus, aga temal mitte.
4) Tänak katkestas, mistõttu jäi saamata tema karjääri parim koht. Ja ta ei olnud ise süüdi, vaid see oli ebaõnn. Jälle! (sel hooajal on ta katkestanud, sest asfaldil oli lahtist ja libedat kruusa, mida 0-auto ajal polnud ja seepärast, et ideaaltrajektoori peal oli auk, mis vedrustuse ära lõhkus ja auto järve paiskas ja seepärast, et lombis oli vee all kivi, mis vedrustuse ära lõhkus. Aga eelmise aasta roolivõimu ja rehvijamasid ei jõua kokku lugedagi)
5) Kruuda katkestas, mistõttu on nüüd pea võimatu saada oma klassi tiitlit. Ja ta katkestas tehnilise probleemi tõttu. Ebaõnn, nagu ka eelmise katkestamise eel. Siis oli küll oma viga, aga see tekkis, sest läks korraldajate lolluse tõttu panema.
6) Pärn katkestas, sest ideaaltrajektooril oli kivi.
7) WRC plussi GPS tõrkus terve ralli, eriti kui oli vaja näidata Tänaku asukohta ja kiirust.
Paddonist oli ikka räigelt kahju.
9) Suurem osa eelpool mainitud asjadest juhtus või sai selgeks suht lühikese aja jooksul laupäeva pärastlõunal, mis mõjus kohe eriti "hästi"
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
2) Kuidas sa selle tulemuseni jõudsid, et Ogier pole parim ja VW pole parim masin?Pärtel kirjutas:Minu jaoks oli see pärast 2005. aastat kõige nõmedam rallijälgimise kogemus, sest:
1) Ogier võitis, tehes peaaegu võimatuks, et keegi teine võib veel maailmameistriks sel aastal tulla. Antud juhul on aga hullem see, et lisaks Vetteli/Schumacheri/Loebi hädale, kus viskab üle see, et sama mees on pea alati esimene, on siin see kõige kiirem mees ka kõige ülbem mees.
2) Ralli tulemusi ei määranud mitte see, kes on kiirem, ega see, kes vähem eksib ega ka see, kelle auto on kiirem või kelle taktika parem. Vaid määras see, kellel rohkem õnne.
3) Ja selles olukorras, kus määras see, kellel rohkem õnne, võitis Ogier, sest kõigil teistel tippsõitjatel juhtus, aga temal mitte.
4) Tänak katkestas, mistõttu jäi saamata tema karjääri parim koht. Ja ta ei olnud ise süüdi, vaid see oli ebaõnn. Jälle! (sel hooajal on ta katkestanud, sest asfaldil oli lahtist ja libedat kruusa, mida 0-auto ajal polnud ja seepärast, et ideaaltrajektoori peal oli auk, mis vedrustuse ära lõhkus ja auto järve paiskas ja seepärast, et lombis oli vee all kivi, mis vedrustuse ära lõhkus. Aga eelmise aasta roolivõimu ja rehvijamasid ei jõua kokku lugedagi)
5) Kruuda katkestas, mistõttu on nüüd pea võimatu saada oma klassi tiitlit. Ja ta katkestas tehnilise probleemi tõttu. Ebaõnn, nagu ka eelmise katkestamise eel. Siis oli küll oma viga, aga see tekkis, sest läks korraldajate lolluse tõttu panema.
6) Pärn katkestas, sest ideaaltrajektooril oli kivi.
7) WRC plussi GPS tõrkus terve ralli, eriti kui oli vaja näidata Tänaku asukohta ja kiirust.
Paddonist oli ikka räigelt kahju.
9) Suurem osa eelpool mainitud asjadest juhtus või sai selgeks suht lühikese aja jooksul laupäeva pärastlõunal, mis mõjus kohe eriti "hästi"
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Kuni rehvipurunemiseni SS9-l oli Latvala Ogierist ees ning Paddon oli kuni käigukastijamani Ogierist kiirem.KidrA kirjutas:
2) Kuidas sa selle tulemuseni jõudsid, et Ogier pole parim ja VW pole parim masin?
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Ralli oli ikkagi 23 katset. See, millal Latvala suutis vahepeal tänu paremale stardipositsioonile paremini liikuda, pole eriti oluline.
Samuti Paddon, kel oli nö "tegijatest" kõige parem stardipositsioon esimeseks päevaks ja väike eelis ka teisel võistluspäeval Ogieri ees.
Ma pigem arvan, et sul see Ogieri mitte meldivus segab kainet mõtlemist. Kui mitte näha, et Ogier on kiireim mees rajal ja kui mitte aru saad , et VW on kiireim masin siis peab uuesti mõtlema : )
Samuti Paddon, kel oli nö "tegijatest" kõige parem stardipositsioon esimeseks päevaks ja väike eelis ka teisel võistluspäeval Ogieri ees.
Ma pigem arvan, et sul see Ogieri mitte meldivus segab kainet mõtlemist. Kui mitte näha, et Ogier on kiireim mees rajal ja kui mitte aru saad , et VW on kiireim masin siis peab uuesti mõtlema : )
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
http://etv.err.ee/v/spordisaated/saated ... 95fa27813b Kokkuvõte siis ETV-st ka.
Aru ma ei või, nad näitavad kokkuvõtet päev hiljem, aga ikka samased vead sees nagu olid pühapäevasel näitamisel. Pealelugemise vead ja tõlked puudu. Ja paganapihta, mulle see Lemps ikka ei meeldi. Kogu see kokkuvõte on tal vaja täislobiseda. Hingata jõuab üldse?
Aru ma ei või, nad näitavad kokkuvõtet päev hiljem, aga ikka samased vead sees nagu olid pühapäevasel näitamisel. Pealelugemise vead ja tõlked puudu. Ja paganapihta, mulle see Lemps ikka ei meeldi. Kogu see kokkuvõte on tal vaja täislobiseda. Hingata jõuab üldse?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 19 Mai 2003, 11:41
- Asukoht: Võrumaa
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Minu meelest oleks Paddon võinud rahumeeli öelda: "Best did not win" 

Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Ma ka ei saa aru teist, kellele ei mahu pähe, et Ogier ongi kõige kiirem mees.
Pange Latvala, Östberg, Neuvill, Meeke või Paddon kaks päeva teed puhastama - siis on kibestumus veel suurem, üks vend on siis veel kiirem.
Ralli on meeskonna ala. Kui kaardilugeja jääb hiljaks, rehvid on valed, auto ei kesta, ja aeg ajalt servast kive kompamas käid, siis sa ei olegi kiireim. Sama vana jutt, lihtsalt Seb2-e ajastu. Stopper ei valeta!
Pange Latvala, Östberg, Neuvill, Meeke või Paddon kaks päeva teed puhastama - siis on kibestumus veel suurem, üks vend on siis veel kiirem.
Ralli on meeskonna ala. Kui kaardilugeja jääb hiljaks, rehvid on valed, auto ei kesta, ja aeg ajalt servast kive kompamas käid, siis sa ei olegi kiireim. Sama vana jutt, lihtsalt Seb2-e ajastu. Stopper ei valeta!
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Paddonilt paneb ka pilvedes ringi juba vaikselt, kui arvab et suudab tänu ühele poodiumile kohe rallivõidust kaasa rääkida. "Eyes @RalyAustralia for first WRC win after podium"
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Portugali ralli puhul olin ma nõus, et Ogier oli kiireim - nii kui teepuhastamisest pääses, hakkas paugutama, lõpuks jäi napilt puudu. Kuigi siis otsustas ralli saatuse lõplikult eelviimane katse, kus Ogieri ja Latvala startisid järjest ja Latvala võitis. Enne seda katset võis arvata, et pigem Ogier võtab ära, aga ei.KidrA kirjutas:Ralli oli ikkagi 23 katset. See, millal Latvala suutis vahepeal tänu paremale stardipositsioonile paremini liikuda, pole eriti oluline.
Samuti Paddon, kel oli nö "tegijatest" kõige parem stardipositsioon esimeseks päevaks ja väike eelis ka teisel võistluspäeval Ogieri ees.
Ma pigem arvan, et sul see Ogieri mitte meldivus segab kainet mõtlemist. Kui mitte näha, et Ogier on kiireim mees rajal ja kui mitte aru saad , et VW on kiireim masin siis peab uuesti mõtlema : )
Nüüd aga oli tal teisel päeval koguni viis teepuhastajat, aga Latvala ja Paddoniga oli ta ehk võrdne, aga mitte kiirem. Ja muidu oleks võinud kuni ralli lõpuni kesta võistlus nende kolme vahel ralli võidu nimel - oleks saanud näha, kes on kiirem, kelle auto (tol rallil) kiirem, kelle koostöö sujub ja kelle taktika parem, aga ei. Teiste ebaõnn rikkus.
Seda, et VW parim auto ei ole, ma küll maininud pole. Loomulikult on, kasvõi power stage'i 1-2-3 vaadates või vaadates, kui suur on VW edu teiste tiimide ees üld punktitabelis. Segadust tekitas ehk see, et ma väitsin, et ralli tulemust ei määranud see, kelle auto parim.
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Kui 15 kiiruskatset järjest oled ralli liider, siis ei kõla see minuarust väga ulmelise jutuna. See polnud ju ilmselgelt ainult õnnelik juhus.w0w kirjutas:Paddonilt paneb ka pilvedes ringi juba vaikselt, kui arvab et suudab tänu ühele poodiumile kohe rallivõidust kaasa rääkida. "Eyes @RalyAustralia for first WRC win after podium"
Re: Rally Italia Sardegna 2015 Day 3
Ma ei pea seda ebaõnneks, et Latvala teeäärseid künnab, kus suured kivid on ja oma rehvi lõhub järjekordselt.Pärtel kirjutas:Nüüd aga oli tal teisel päeval koguni viis teepuhastajat, aga Latvala ja Paddoniga oli ta ehk võrdne, aga mitte kiirem. Ja muidu oleks võinud kuni ralli lõpuni kesta võistlus nende kolme vahel ralli võidu nimel - oleks saanud näha, kes on kiirem, kelle auto (tol rallil) kiirem, kelle koostöö sujub ja kelle taktika parem, aga ei. Teiste ebaõnn rikkus.KidrA kirjutas:Ralli oli ikkagi 23 katset. See, millal Latvala suutis vahepeal tänu paremale stardipositsioonile paremini liikuda, pole eriti oluline.
Samuti Paddon, kel oli nö "tegijatest" kõige parem stardipositsioon esimeseks päevaks ja väike eelis ka teisel võistluspäeval Ogieri ees.
Ma pigem arvan, et sul see Ogieri mitte meldivus segab kainet mõtlemist. Kui mitte näha, et Ogier on kiireim mees rajal ja kui mitte aru saad , et VW on kiireim masin siis peab uuesti mõtlema : )
Samuti oli Ogier 17. katse ajaks Paddoni ees 12.6 sekundiga, seda puhta sõiduga, kui Paddonil polnud veel käigukasti probleeme tekkinud. Pluss lisame siia esimese päeva tee puhastamise ja ka teisel päeval oli Paddonil samuti eelis stardipositsiooniga. Nendest kolmest visati Ogierile see ralli kõige rohkem kaikaid kodaratesse ja kui keegi oleks natukenegi Ogieri lähedal kiiruse poolest siis kasutaks ta selle eelise ära. Eriti Latvala sama masinaga sõites. See näitab vaid ühte. Normaalsetes oludes pole Ogierile vastast, kui ta võidab juba sellistes oludes, mis on tema jaoks kõige hullemad. Ma näen selgelt, kuidas Ogier oli see ralli kõige kiirem sõitja. Ma pean seda isegi tema parimaks ralliks see aasta. Sellistes oludes oleks pidanud see Latvalale olema vaid jalutuskäik pargis. Ja üha enam nõustun Ogieriga sel teemal, et parim ikkagi ei võitnud üleeelmine ralli. Samuti Tänakult tegelikult oleks oodanud sõitu nagu Paddon näitas, startisid nad ju üksteise järgi. Üks kasutas oma stardipositsiooni ära, teine mitte.