nimh kirjutas:norin natuke:
õige kirjapilt oleks Peugeot, hääldus peoo
seega kirjutage ikka Peugeot'sse mitte peugeoti või peugeotti
nimh, siin annab väga palju norida teiste kirjapildi üle. (Endal pole see ka üks tugevamaid külgi, aga inimesed võik ikka normaalselt kirjutada, mitte nii et peaks on peks jne.)
tegelt on nende prantsuse autode nimed nii keerulised et ükski normaalne inimene ei viitsi neid alati ilusti välja kirjutada. Nii saabki ju Peugeot'st pesoo ja Citroenist sidrun. Ikka parem luged kui näiteks variant kus kõik ks-id on asendatud x-ga.
mcwax kirjutas:tegelt on nende prantsuse autode nimed nii keerulised et ükski normaalne inimene ei viitsi neid alati ilusti välja kirjutada. Nii saabki ju Peugeot'st pesoo ja Citroenist sidrun. Ikka parem luged kui näiteks variant kus kõik ks-id on asendatud x-ga.
Muidugi ei viitsi ükski NORMAALNE inimene neid nimesid välja hääldada, 8 klassi kooliharidust ei peagi enamat võimaldama ...
Markko olevat sel nädalavahetusel Norras viibinud ja sealsele pressile vihjanud, et juhul kui Ford loobub on tema jaoks Subarusse minek vägagi huvitav võimalus...
põhikooli õpilasele võib prantsuse kirjapilt ja hääldus tõesti keeruline olla, kuidas ma varem selle peale ei tulnud?
vabandan!
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Beanladen kirjutas:"Kõlakas": Eelmine nädal sõlmis Markko Peugeot'ga lepingu.
Aga seda mina ei usu
Arvan, et mingeid lepinguid veel sõlmitud pole (va. ka järgmisel aastal kehtiv leping fordiga).
Aga noh, jälle vaid minu arvamus, ja ühtegi usaldatavamat või vähem usaldatavamat infoallikat selle arvamuse taga pole.
What changes can we expect to see to the car in 2004?
The new car we ran in New Zealand was a big step but still on every rally there are new things on the car all the time. Its constant evolution. The minute you stop developing and going quicker you get caught up by the others. So every time, every rally, something is new. Having said that fundamentally the car is going to stay very much the same. In April we plan a new world rally car homologation where there will probably be some aerodynamic kit upgrade and a few bits that are visual but no great deal at the moment. Weve got the speed, we really need to concentrate on getting to the finish every time.
And the team's aim for 2004?
To be world champion. Okay targeting the manufacturers championship is a bit un-realistic because you really need two absolute top drivers to do it but the drivers championship is definitely a target. Lets remember people were not even expecting us to win even one event this year. The plan was that 2003 would be a learning curve, to develop a fast car and to be world champion next year. We are on target and hopefully we'll make it next year.
Rhys Fulber kirjutas:
Sedan`t küll. SL Õhtuleht oli oma allikaks märkinud fordrallynews.com-i.
Jah ja seda mitte esimest korda
Tegelikult on õhtuleht tõlkinud selle Loriaux' intervjuu ja teinud sellest oma järeldused. Samas pole midagi imelikku, et Loriaux räägib helgest tulvekust, ta ei saagi vastupidist rääkida, enne kui midagi kindel ei ole. Lootus sureb viimasena nagu nad ütlevad...