Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Järve sõitnud Tänak kutsus FIA-t üles turvalisust tõhustama
http://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/j ... d=71000259
originaal link kah http://www.autosport.com/news/report.php/id/118021
http://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/j ... d=71000259
originaal link kah http://www.autosport.com/news/report.php/id/118021
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
TiTanak ilusti kodus https://twitter.com/MSportLtd/status/576310358765363201
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ei saa just öelda, et tähelepanu ei ole saanud...
http://www.wrc.com/en/wrc/news/march/ta ... 2-12-.html
http://www.wrc.com/en/wrc/news/march/ta ... 2-12-.html
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
TiTanaku väljatõmbamine https://www.youtube.com/watch?v=FgRlc1UCN_s
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott oli oma rally estonia võidukiivriga Jeetsil abis testimas. https://www.facebook.com/media/set/?set ... 411&type=1
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Pärn oli ka seal kohal.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Lõpuks on siis ka teada Otti ebaõnnestumise põhjused...
http://ekspress.delfi.ee/news/paevauudi ... d=71110401

http://ekspress.delfi.ee/news/paevauudi ... d=71110401
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kuulukate kohaselt Ott Tänak ja Raigo Mölder võtavad enne Argentiina rallit prantsuse keele kiirkursused Lauri Leesi juhendamisel, kuna selles keeles suheldes autos pidi kõige kiiremini rallit sõita saama. Ajalugu kinnitab ka seda fakti!
Re: Ott Tänaku diskussioon
Titaaniku küljest on veel meeneid müüki tulnud http://www.ebay.co.uk/itm/Ott-Tanaks-Ti ... 1714548992
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tänakut mainitakse juba ka tallinnas toimunud avariis.
http://tallinncity.postimees.ee/3169257 ... rani-seina
http://tallinncity.postimees.ee/3169257 ... rani-seina
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
meest tümitatakse ikka korralikult igal pool, kahju, sest eelmine ralli ja eilne eksimus olid puhtalt ebaõnn minu meelest.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
veerand hooaega ning need 4 rallit kust Wilson midagi erilist meestelt ei oodanud on siis lõpuks läbi. Uue autoga Wilson loodab mehi pidevalt poodiumil näha.
tiimikaaslasega tuleb ikkagi kõige pealt võrrelda ning peale 4 rallit seis selline ehk siis üsna nutune
Evans 7. - 6. - 4. - 3.
Tänak 18. - 4. - rally2 - rally2
järgmised 2-3 rallit tuleb kindlasti lõpetada ilma igasuguste jamadeta, muidu läheb asi väga hapuks kui just hooaja teine pool vapustavalt hea ei tule. Aga üks ralli korraga
tiimikaaslasega tuleb ikkagi kõige pealt võrrelda ning peale 4 rallit seis selline ehk siis üsna nutune
Evans 7. - 6. - 4. - 3.
Tänak 18. - 4. - rally2 - rally2
järgmised 2-3 rallit tuleb kindlasti lõpetada ilma igasuguste jamadeta, muidu läheb asi väga hapuks kui just hooaja teine pool vapustavalt hea ei tule. Aga üks ralli korraga

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Numbrid räägivad enda eest. Seis pole kiita hetkel. Kuigi kõik asjasse pühendunud teavad, et Tänak on seal kõigi teistega Neuville, Sordo, Meeke ja Ostberg suht sama joone peal siis mida pole on tulemused. Kuigi sama võib öelda ka Latvala kohta see hooaeg siis tema kasuks räägib see, et tema koht WRC sarjas on suht kindlustatud, tööd leiab see mees kindlalt.
Raske on ka otseselt Oti peale näpuga näidata. Ok, Montes käkkis ära, Rootsis jällegi sõitis nii nagu peaks ja siis kaks sellist 50/50 crashi, kus minul isiklikult on raske öelda, kas sõitja või tehnika viga või lihtsalt ebaõnn. Kas Mehhikos esivedrustus peabki otsad andma nii kergesti kui augus pidurdada ja kas seal vee ületamisel Argentiinas mindi valet trajektoori pidi, sest teised said sealt ilusasti läbi või lihtsalt jälle sattus just ühele mehele mingi kivi teepeale ette. Kahtlustaks pigem valet trajektoori.
Kõigele vaatamata, olen positiivselt meelestatud. Usun, et tullakse seekord sealt august välja.
Raske on ka otseselt Oti peale näpuga näidata. Ok, Montes käkkis ära, Rootsis jällegi sõitis nii nagu peaks ja siis kaks sellist 50/50 crashi, kus minul isiklikult on raske öelda, kas sõitja või tehnika viga või lihtsalt ebaõnn. Kas Mehhikos esivedrustus peabki otsad andma nii kergesti kui augus pidurdada ja kas seal vee ületamisel Argentiinas mindi valet trajektoori pidi, sest teised said sealt ilusasti läbi või lihtsalt jälle sattus just ühele mehele mingi kivi teepeale ette. Kahtlustaks pigem valet trajektoori.
Kõigele vaatamata, olen positiivselt meelestatud. Usun, et tullakse seekord sealt august välja.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Loodan väga, et ta seda uut masinat Portugalis kohe maha ei kanna. Sealsetel katsetel ei või kunagi teada kuhu ennast ära lõpetad.
rääkimata veel 17 korda üle katuse käimisest
Väike videomeenutus ka siia vahele, kes mäletab kuidas kamp eestlasi Rootsi rallilt live streami tegid. https://www.youtube.com/watch?v=NaNY05-yRWA
rääkimata veel 17 korda üle katuse käimisest

Väike videomeenutus ka siia vahele, kes mäletab kuidas kamp eestlasi Rootsi rallilt live streami tegid. https://www.youtube.com/watch?v=NaNY05-yRWA
Re: Ott Tänaku diskussioon
ei teajah, kuidas see ebaõnne jumal ikka ühte meest koguaeg enda poole tõmbab. mingismõttes olen ma nüüd ka juba neutraalsel tasandil, et ei võta enam neid viimaseid katkestamisi ja totraid rajalt välja sõitmisi niimoodi südamesse, aga ikkagi ju tahaks, et meie omal läheks kenasti.
praegu ei näe tõesti muud võimalust, kui et hoida pöidlad peos ja loota, et kõik muutub, kui saadakse portugalis uus auto. mäletamist mööda oli ka märtinil vana fordiga igast probleeme, aga kui enda järgi tehtud mudeli istumise alla sai siis kõik sujus (enamvähem, eks see wilsoni tehnika on nagu on. tuleb sõita sellega, mis antakse).
esimesel "õigel" euroopa rallil nüüd ka rohkem eestlasi stardis ja eeldatavalt ka rohkem fänne raja ääres seega, lootus sureb viimasena, aga kindlasti vaja nüüd 2-3 rallit (loodetavasti rohkem) kindlalt lõpuni sõita ja muidugi samas head tulemust loota.
praegu ei näe tõesti muud võimalust, kui et hoida pöidlad peos ja loota, et kõik muutub, kui saadakse portugalis uus auto. mäletamist mööda oli ka märtinil vana fordiga igast probleeme, aga kui enda järgi tehtud mudeli istumise alla sai siis kõik sujus (enamvähem, eks see wilsoni tehnika on nagu on. tuleb sõita sellega, mis antakse).
esimesel "õigel" euroopa rallil nüüd ka rohkem eestlasi stardis ja eeldatavalt ka rohkem fänne raja ääres seega, lootus sureb viimasena, aga kindlasti vaja nüüd 2-3 rallit (loodetavasti rohkem) kindlalt lõpuni sõita ja muidugi samas head tulemust loota.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ebaõnn või mitte aga selle järgselt sõitma asudes on Tänak näidanud täiesti olematut kiirust ning rääkinud pidevalt enesekindluse ja rütmi taastamisest, järgmine võistlus kordub sama muster. Sisuliselt on 4 etappi läbi ning me ei ole näinud Tänaku kiirust, vähemalt mitte sellist, mida me oleme harjunud nägema. Rallifännina tean ja loodan, et ta suudab endiselt kiire olla aga kas ta selle juures ka teel püsib, on omaette küsimus.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: Ott Tänaku diskussioon
Postimehes Otist tasuline artikkel. Kellel digilehe tellimus, võiks teksti siia lugemiseks kopeerida.
Ise kahjuks terve aja rallit jälgida ei saanud. Esimese info peale, et Ott väljas, läks tuju kohe natukene mõruks. Aga ei, pöidlad edaspidigi pihus ja vaadates Meeke'i viimast kuut ralli, mis kõik rally2 olnud, siis tunnen, et meil on veel mida oodata.
Ise kahjuks terve aja rallit jälgida ei saanud. Esimese info peale, et Ott väljas, läks tuju kohe natukene mõruks. Aga ei, pöidlad edaspidigi pihus ja vaadates Meeke'i viimast kuut ralli, mis kõik rally2 olnud, siis tunnen, et meil on veel mida oodata.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott:
The end of a hard rally... It was going really well until that watersplash, I still can't explain what went wrong but anyway it pulled the front wheel off. The stages were tricky and rough and hard to get the confidence as the conditions and surface was always changing.
Some of the roads were so rough it was like the Acropolis Rally in places and we made quite a few changes to the pacnotes throughout the whole rally.
It was important to get back out on Saturday and today to complete all of the stages possible and get the experience. We had more of a push on the Power Stage and the pace was good - so that was nice to finish with. Now we go to Portugal where the stages will be new for everyone and we will have the new car which is very important for me.
The end of a hard rally... It was going really well until that watersplash, I still can't explain what went wrong but anyway it pulled the front wheel off. The stages were tricky and rough and hard to get the confidence as the conditions and surface was always changing.
Some of the roads were so rough it was like the Acropolis Rally in places and we made quite a few changes to the pacnotes throughout the whole rally.
It was important to get back out on Saturday and today to complete all of the stages possible and get the experience. We had more of a push on the Power Stage and the pace was good - so that was nice to finish with. Now we go to Portugal where the stages will be new for everyone and we will have the new car which is very important for me.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
27. aprill 2015 07:15
Iga ebaõnnejada peab ükskord ometi lõppema25
«Tundub, et ma võin olla praegu MM-sarjas kõige rohkem ebaõnne kogev sõitja!» Need sõnad kuuluvad Eesti parimale rallisõitjale Ott Tänakule. Argentina MM-ralli neljandal kiiruskatsel üle tee voolanud vees peitunud kivi otsa sõitnud ja selle tagajärjel oma Ford Fiesta esimese vasaku ratta kaotanud saarlase ütlusele on raske vastu vaielda. Tänavu sõidetud neljast MM-rallist kolmel on teda kollitanud ebameeldivad vahejuhtumid.
Meenutame. Hooaja avaetteastel Monte Carlos eksisid Tänak ja tema kaardilugeja Raigo Mõlder ise ning sõitsid teelt välja. Nad said küll pealtvaatajate abil rajale tagasi, kuid kaotasid väga palju aega. Rootsis olid nad ühed vähestest, kes suutsid ralli lõpetada suuremate probleemideta – tasuks 4. koht. Mehhikos purunes pärast trampliini Tänaku auto esisild, masin muutus juhitamatuks ja sõitis samas asunud veekogusse. Auto uppus, mehed pääsesid tervelt.
Nüüd siis tänavuse MM-sarja üks keerulisemaid rallisid Argentinas. Tänak ja Mõlder alustasid rahulikult, kuid, kolmanda kiiruskatse järel asuti soliidsel neljandal kohal. Neljandast kiiruskatsest oli sõidetud kaks kilomeetrit, kui kuritegelik kivi tegi auto kallal oma laastamistöö. Laupäeval ja pühapäeval ralli jätkamine oli siiski vaid nii-öelda kogemuste hankimine, ehk pingevabalt kulgedes lõpuni sõitmine.
«Ma ei näe võimalust, kuidas oleksime saanud juhtunut vältida,» vahendas M-Spordi pressiteenistus pettunud Tänaku sõnu. Ta selgitas, et sõitis teel olnud suurest veeloigust läbi piisavalt ettevaatlikult, kuid kivi rebis ikkagi ratta masina küljest.
M-Spordi pealik Malcolm Wilson on seni vähemalt avalikkuse ees suhtunud Tänaku vahejuhtumistesse rahulikult ja toetavalt. Seegi kord rääkis ta sellest, kuidas Tänak alustas stabiilselt ja hea kiirusega. «Kahjuks võttis ta veeloiku läbides natuke liiga laia kurvi ja vigastas auto vedrustust,» tegi ta siiski kerge vihje võimalikule sõidueksimusele, kuid ei enamat.
Tänak tunnistas, et pärast järjekordset ebaõnnestumist oli laupäevaks ja pühapäevaks rajale naasmine raske. «Peame võimalikult hästi edasi tegutsema. Loomulikult on see juhtunu järel raske, kuid elu ongi mõnikord raske,» nentis Tänak. «Tuleb end lihtsalt kokku võtta ja jätkata pingutamist. Mõnikord on see raske, kuid seda tuleb teha iseenda, meeskonna ja kõikide toetajate nimel.»
Õige sõidurütmi leidmine võttis aga aega. Pärast laupäevast teist kiiruskatset tunnistas Tänak ralliraadiole antud lühikommentaaris, et tegemist on tema jaoks väga stressirohkete hetkedega, sest sõidurütmi ja tunnetuse leidmine pole sugugi kerge.
Kerge või raske, Tänak ja Mõlder tegid ralli lõpuni ausat tööd ning viimasel kiiruskatsel üritasid esikolmikusse pääsemisega hankida mõnda lisapunkti, kuid lõpuks lepiti siiski neljanda kohaga. Rohkete katkestamistega rallil jäi ka kokkuvõttes viimasele punktikohale jõudmisest puudu väga vähe. 11. koha saanud eestlasi jäi 10. kohast lahutama vaid 32,7 sekundit.
Argentina ralli on MM-sarjas ainus, mille võit puudub valitseval maailmameistril Sebastien Ogieril. Võiduta jäi ta ka seekord. Juba teisel kiiruskatsel raja äärde jäänud ning laupäeval ja pühapäeval sarnaselt Tänakuga jätkanud prantslane noppis küll viimase kiiruskatsega kolm lisapunkti, kuid kokkuvõttes tuli leppida 17. kohaga.
Argentina ralli võidu sai Citroënil sõitev britt Kris Meeke, kes edestas oma norralasest tiimikaaslast Mads Østbergi 18,1 sekundit. Kolmandana tõusus poodiumile Tänaku meeskonnakaaslane Elfyn Evans, kes kaotas võitjale juba kolm ja pool minutit. Kuna ralli oli keeruliste teeolude tõttu tõesti kohati ekstreemne, hõivasid esikümne teise poole mitmed Lõuna-Ameerika rallimehed.
Ralli MM-sari jätkub mai lõpus Portugalis. Seal on Tänak ja kogu M-Spordi meeskond stardis juba täiesti uuenenud Ford Fiesta WRC masinatega.
Iga ebaõnnejada peab ükskord ometi lõppema25
«Tundub, et ma võin olla praegu MM-sarjas kõige rohkem ebaõnne kogev sõitja!» Need sõnad kuuluvad Eesti parimale rallisõitjale Ott Tänakule. Argentina MM-ralli neljandal kiiruskatsel üle tee voolanud vees peitunud kivi otsa sõitnud ja selle tagajärjel oma Ford Fiesta esimese vasaku ratta kaotanud saarlase ütlusele on raske vastu vaielda. Tänavu sõidetud neljast MM-rallist kolmel on teda kollitanud ebameeldivad vahejuhtumid.
Meenutame. Hooaja avaetteastel Monte Carlos eksisid Tänak ja tema kaardilugeja Raigo Mõlder ise ning sõitsid teelt välja. Nad said küll pealtvaatajate abil rajale tagasi, kuid kaotasid väga palju aega. Rootsis olid nad ühed vähestest, kes suutsid ralli lõpetada suuremate probleemideta – tasuks 4. koht. Mehhikos purunes pärast trampliini Tänaku auto esisild, masin muutus juhitamatuks ja sõitis samas asunud veekogusse. Auto uppus, mehed pääsesid tervelt.
Nüüd siis tänavuse MM-sarja üks keerulisemaid rallisid Argentinas. Tänak ja Mõlder alustasid rahulikult, kuid, kolmanda kiiruskatse järel asuti soliidsel neljandal kohal. Neljandast kiiruskatsest oli sõidetud kaks kilomeetrit, kui kuritegelik kivi tegi auto kallal oma laastamistöö. Laupäeval ja pühapäeval ralli jätkamine oli siiski vaid nii-öelda kogemuste hankimine, ehk pingevabalt kulgedes lõpuni sõitmine.
«Ma ei näe võimalust, kuidas oleksime saanud juhtunut vältida,» vahendas M-Spordi pressiteenistus pettunud Tänaku sõnu. Ta selgitas, et sõitis teel olnud suurest veeloigust läbi piisavalt ettevaatlikult, kuid kivi rebis ikkagi ratta masina küljest.
M-Spordi pealik Malcolm Wilson on seni vähemalt avalikkuse ees suhtunud Tänaku vahejuhtumistesse rahulikult ja toetavalt. Seegi kord rääkis ta sellest, kuidas Tänak alustas stabiilselt ja hea kiirusega. «Kahjuks võttis ta veeloiku läbides natuke liiga laia kurvi ja vigastas auto vedrustust,» tegi ta siiski kerge vihje võimalikule sõidueksimusele, kuid ei enamat.
Tänak tunnistas, et pärast järjekordset ebaõnnestumist oli laupäevaks ja pühapäevaks rajale naasmine raske. «Peame võimalikult hästi edasi tegutsema. Loomulikult on see juhtunu järel raske, kuid elu ongi mõnikord raske,» nentis Tänak. «Tuleb end lihtsalt kokku võtta ja jätkata pingutamist. Mõnikord on see raske, kuid seda tuleb teha iseenda, meeskonna ja kõikide toetajate nimel.»
Õige sõidurütmi leidmine võttis aga aega. Pärast laupäevast teist kiiruskatset tunnistas Tänak ralliraadiole antud lühikommentaaris, et tegemist on tema jaoks väga stressirohkete hetkedega, sest sõidurütmi ja tunnetuse leidmine pole sugugi kerge.
Kerge või raske, Tänak ja Mõlder tegid ralli lõpuni ausat tööd ning viimasel kiiruskatsel üritasid esikolmikusse pääsemisega hankida mõnda lisapunkti, kuid lõpuks lepiti siiski neljanda kohaga. Rohkete katkestamistega rallil jäi ka kokkuvõttes viimasele punktikohale jõudmisest puudu väga vähe. 11. koha saanud eestlasi jäi 10. kohast lahutama vaid 32,7 sekundit.
Argentina ralli on MM-sarjas ainus, mille võit puudub valitseval maailmameistril Sebastien Ogieril. Võiduta jäi ta ka seekord. Juba teisel kiiruskatsel raja äärde jäänud ning laupäeval ja pühapäeval sarnaselt Tänakuga jätkanud prantslane noppis küll viimase kiiruskatsega kolm lisapunkti, kuid kokkuvõttes tuli leppida 17. kohaga.
Argentina ralli võidu sai Citroënil sõitev britt Kris Meeke, kes edestas oma norralasest tiimikaaslast Mads Østbergi 18,1 sekundit. Kolmandana tõusus poodiumile Tänaku meeskonnakaaslane Elfyn Evans, kes kaotas võitjale juba kolm ja pool minutit. Kuna ralli oli keeruliste teeolude tõttu tõesti kohati ekstreemne, hõivasid esikümne teise poole mitmed Lõuna-Ameerika rallimehed.
Ralli MM-sari jätkub mai lõpus Portugalis. Seal on Tänak ja kogu M-Spordi meeskond stardis juba täiesti uuenenud Ford Fiesta WRC masinatega.