Mul selline küss? enam ei saa aru millised argentiina ralli kuupäevad on õiged. Ühes hooaja kalendris märgitekse ühed kuu päevad teises teised kuupäevad.
Mõlemad kalendrid on võetud WRC.COM
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ei ole hullu midagi, Tänak on ebaõnnesõdur olnud küll see muutub.
Vead tulevad siiski suuresti vähesest kogemusest, kogu teamitöö mis ei koosne ainult kiirusest vaid kogu protsessi analüüsist kus tuleb arvestada muutuvaid ilmaolusid, stardijärjekorda, rehvide käitumist vastavalt ning sellest kõigest tulenevalt legendiparandused jne. Otil ja Raigol on palju õppida.
Mehhiko reede õhtu algus oli suht masendav, mis asendus natukese aja pärast suurema huviga kogu ürituse vastu kui oleks võinud arvata, äraütlemata põnev nädalavahetus oli tegelikult.
Hooaja algus võib paika panna maailmameistri, hooaja lõpp määrab järgmise aasta sõitjad. Aega on, küll kiirus ka tuleb. Lootma peab veel uue auto töökindlusele, et ei tuleks tehnilisi katkestamisi mis paraku uute autodega kaasas käivad, ptüiptüiptüi.
Liitun mõttega, lisaks veel, et meil "siin", ei ole mõtet iga ralli nö. "hinge kinni" hoida...tuleb mis tuleb nagunii. Laskem end lõdvaks ja nautigem melu.
Poisid teevad ju kõvasti tööd ja midagi neile etteheita oleks patt.
Pedal to the metal!
skahar kirjutas:Liitun mõttega, lisaks veel, et meil "siin", ei ole mõtet iga ralli nö. "hinge kinni" hoida...tuleb mis tuleb nagunii. Laskem end lõdvaks ja nautigem melu.
Poisid teevad ju kõvasti tööd ja midagi neile etteheita oleks patt.
Pedal to the metal!
JUST. Väga õige lähenemine asjadele. Meie ju siin Tänakut aidata ei saa. Ning stressamine viib lõpuks haiglasse.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Melka kirjutas:Minu kommentaar ei olnud üldse Oti kohta. Masendav on see, et üks mees võtab katsevõite nii palju rohkem kui teised.
Ogieri ülekaal on seda muljetavaldavam arvestades asjaolu, et Monte Carlos pärast Loebi avariid ta eriti ei pingutanudki. Ja katsevõite Montest eriti ei noppinud.
Sellel hooajal on läinud kuidagi nii, et põnevust justkui jagub aga Ogier võtab ikkagi lõpuks võidu. Noh, puhtalt tulemusi vaadates ehk ei saaks arugi, kui põnevaks kujunes näiteks Rootsi ralli lõppvaatus jms. Eks need kiiruskatsevõidud näitavad sama asja..
1. When Ott Tanak and Molder Raigo somersaulted into a lake in their Ford Fiesta, what did the co-driver instinctively do? Hang on to the pace notes and his favorite red pen of course! Like a boss.
No ma ei tea kas see on ikka hea mõte. Olen ise käinud 3 korda Mehhiko rallit vaatamas ja tean millistes tingimustes seal võisteldakse. Tänaseks on autod muutunud suhteliselt vastupidavaks ja enamjaolt eksivad võistlejad. Kui muuta seda veel raskemaks siis jääb kogu võistlus püsima superrally reeglitel.
mkm kirjutas:No ma ei tea kas see on ikka hea mõte. Olen ise käinud 3 korda Mehhiko rallit vaatamas ja tean millistes tingimustes seal võisteldakse. Tänaseks on autod muutunud suhteliselt vastupidavaks ja enamjaolt eksivad võistlejad. Kui muuta seda veel raskemaks siis jääb kogu võistlus püsima superrally reeglitel.
Tegelt see Superally või Rally2 või misiganes ta nimi ka oleks, on hooletumat sõitu soosiv. Kui Monte Carlo naasis WRCsse, siis nad alguses ei kasutanud seda süsteemi ning üldpilt polnudki kõige hullem. Kui ikka tead, et katkestadea on kõik finito, siis sõidad ka teistmoodi. Sama oleks ka nende maraton katsetega, kuigi nende puhul peaks mingi teise ajalise Rally2 karistuse kehtestama.
Mehiko puhul on suurem probleem väike osalejate arv WRC stardinimekirjas. Kui ma nüüd väga palju ei eksi, siis eelmistel aastatel on rahvuslikud mehed sõitnud pärast need samad katsed läbi.
Küsimus on: Kuidas meelitada rohkem Ameerika maailmajao ekipaaže Mehiko rallil osalema?
Norf 2015 rally guide 1 on väljas. 20 katset kokku ja esimene täispäev (158km 9 kiiruskatset), siis minu arusaamistmööda ilma serviseta, ainult rehve saab vahetada.