Täna hommikul suutis Kyvat lõhkuda ainukese Red Bulli esitiiva, mis neil oli kaasas Jerezis.
Nüüd tuleb siis nii jätkata:

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Sohh... See on nüüd küll peaaegu šokeeriv. Saksamaa tundus üks kindlamaid n-ö Euroopa kantse, kuhu etapp ikka alles peaks jääma, isegi kui teised ära kaovad. Eriti veel oludes, kus neil on pakkuda kaks täiesti suurte korralduskogemustega ja F1 tingimustele vastavat võistluspaika - Nürburgring ja Hockenheim.mrali kirjutas:Seniilsel vanamehel on aeg kaduda - sel aastal pole Saksamaa etappi...
jens kirjutas:Sohh... See on nüüd küll peaaegu šokeeriv. Saksamaa tundus üks kindlamaid n-ö Euroopa kantse, kuhu etapp ikka alles peaks jääma, isegi kui teised ära kaovad. Eriti veel oludes, kus neil on pakkuda kaks täiesti suurte korralduskogemustega ja F1 tingimustele vastavat võistluspaika - Nürburgring ja Hockenheim.mrali kirjutas:Seniilsel vanamehel on aeg kaduda - sel aastal pole Saksamaa etappi...
Aga ilmselt seotud F1 üldise allakäiguga. Eelmisel aastal lugesin, et Saksamaa GP-l oli pealtvaatajate arv väiksem kui varem. Ja TV vahendusel vaadatavus ka langenud. Nii et majanduslikult langes see kaardimajake kokku...
Marussia plaan oli võistelda eelmise aasta autoga. Aga kuna teised võistkonnad polnud asjaga nõus siis see plaan jäi katki.jens kirjutas:Igatahes Jerezi testid on seljataga. Tiitliheitluse osas on vist küll kõigi aegade "igavaim" n-ö eelhooaeg. Juba testide eel oli üldlevinud arusaamaks, et Mercedesele tänavu vastast pole ja ega seda seisukohta pole miski kõigutanud. Laovad rahulikult oma ringe ritta.
Põnevam on ilmselt see, mis hakkab toimuma nende seljataga. Ferrari on hea mulje jätnud, aga selles konkurentsis ei saa alahinnata ka Williamsi ega Red Bulli. Näis, palju sisu Lotusel uue mootoriga on.
McLarenil on veel tükk tööd teha, et ennast pildile sõita. Toro Rosso on ilmselt seal, kus alati – oma keskmiku tasemel. Sauber särab küll ajatabelites, aga realistikult võttes oleks saavutus nende jaoks seegi, kui nad 2014 tasemelt edasi arenevad ja punkte koguda suudaksid.
Näis, millega Force India välja tuleb. Hetkel on segased lood jah. Eks tiimid ole varemgi testidelt puudunud ja pärast terve hooaja kenasti kaasa sõitnud. Nii et vaja oodata mõistmaks, kui tõsine seis tegelikult on. Marussia lugu tundub üsna kahtlane, minu arusaamade järgi pole neil 2015. vormelitki olemas.
Mõnede väidete kohaselt on Manor/Marusja uus investor Põhja-Iiri energiamüügiärikas Stephen Fitzpatrick. Samuti on McLaren nimetanud, et jätkavad tehnilist koostööd. Kuigi kuuldused, nagu otsiks McLaren Honda B-tiimi (muuhulgas koha leidmiseks Magnussenile/Vandoornele), on nad tagasi lükanud.raulito kirjutas:Hakka või uskuma et Austraalias on kohal kümme meeskonda.Manor/Marussia teatas eelmine nädal et Ferrariga on saadud kokkuleppele eelmise aasta mootorite kasutamise osas. Nüüd on teada antud ka et üheks piloodiks on Caterhamiga hooaja viimasel etapil sõitnud Stevens. Aga ilmselt eelmise aasta autoga neil ikkagi ei õnnestu starti saada.
Ilmselt oleks varianti ka mõnel sõitjal Ferrari pikast testisõitjate rivist. Iseasi mis diiliga Ferrari eelmise aasta mootor saadi.mrali kirjutas:Üks kuulukas on, et Magnussen või Vandoorne pargitakse teise Manor/Marusjasse.