Rally Sweden 2015 DAY 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Autoralli on paraku ala, mis toob kolme-nelja päeva emotsioone ja vaimusähvatusi teravalt esile. Ja tõde selle juures ei ole üheselt must või valge. Kõik sõltub arusaamisest, selgitustest ja ka kollegiaalsusest. Kui mõnel nõrgemal närvikava alt veab ja ei suuda adekvaatselt enam argumenteerida ja muutudes labaseks, pole selle juures imekspandav. Kuumenevad ju ka sõitjad ise üle ja annavad katse lõpus selliseid hetkekommentaare, mis oleks vaja kiiremas korras unustada. Ja miks peaksid rally jälgijatest fännidki ennast tagasi hoidma?
Peamine on, et ei minda isiklikuks. Niipalju peaks siiski ennast vaos hoidma, et siis oma virtuaalsõrmekestega vehkima ei hakata teiste suunas.
Kes on piisavalt tark, laseb need viginad silmadega üle ja keskendub teemale, ehk ralli jälgimine.
Sama lugu ülbe alatooniga lühilausete kirjutajate kohta, las plõksib oma sappi välja, kui see teda aitab.
Ma ei näe mingit põhjust, et keegi peaks suure nutuhalaga foorumist minema jooksma, nagu tuletõrje auto "Autode" multikas.
Vaadake asju positiivselt - Ott sõidab tehasetiimis ja üldse mitte kehvalt arvestades tingimusi. Kui teda seal ei oleks, poleks ka selles teemas üleliia palju aktiivsust.
Krt, mehed, kui Kubica oleks eestlane, kas siis kolmandik ripuks oksa küljes kaelad kõveriti?
Tundkem mõnu sellest, et foorumis on taas hiilgeajad ja laske näppudel käia, et info liiguks!
Peamine on, et ei minda isiklikuks. Niipalju peaks siiski ennast vaos hoidma, et siis oma virtuaalsõrmekestega vehkima ei hakata teiste suunas.
Kes on piisavalt tark, laseb need viginad silmadega üle ja keskendub teemale, ehk ralli jälgimine.
Sama lugu ülbe alatooniga lühilausete kirjutajate kohta, las plõksib oma sappi välja, kui see teda aitab.
Ma ei näe mingit põhjust, et keegi peaks suure nutuhalaga foorumist minema jooksma, nagu tuletõrje auto "Autode" multikas.
Vaadake asju positiivselt - Ott sõidab tehasetiimis ja üldse mitte kehvalt arvestades tingimusi. Kui teda seal ei oleks, poleks ka selles teemas üleliia palju aktiivsust.
Krt, mehed, kui Kubica oleks eestlane, kas siis kolmandik ripuks oksa küljes kaelad kõveriti?
Tundkem mõnu sellest, et foorumis on taas hiilgeajad ja laske näppudel käia, et info liiguks!
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
eilsed etv spordiuudised kus juttu ka rootsi rallist.
http://sport.err.ee/v/rubriigid/spordis ... 3e0254dbdc
http://sport.err.ee/v/rubriigid/spordis ... 3e0254dbdc
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Tuleb õppida nendest sapistest kommentaaridest kõrvale vaatama. Ma olen ka saanud siin seda omal nahal tunda. Mis viis selleni, et karituseks võeti mul mode õigused ära. Nüüd vaatan ja itsitan vaikselt. Need kellega mina sõnasõda pidasin lasevad ikka samas vaimus edasi.Milor kirjutas:See ei ole enam foorum ega sõbralik rallisõprade kogunemis koht (mis ta oli 10-15 aastat tagasi).
Rallifoorum.ee on muutund tõsiseks lahinguväljaks, kus mõned tunnevad end teistest suurmetena ja alati on vaja koht kätte näidata a`la mina olen targem, suurem ja tugevam.
Olen pettunud, sest sekundeid ja fakte on terve maailm/internet täis, kuid sellist mõnusalt seltskondliku, huumoririkast ja lahedat kaasaelamist siit enam ei leia.
Kahju, kuid Te ise tapate oma kirge ning seda foorumit, kus paljud on saanud rallipisiku külge ja täna ei julge enam iitsatadagi, sest kirves lendab kiiremini kui seda oodata võib.
Lase vaim vabaks. Targem annab järele. See rusikatega vehkimine ei vii kuhugile. Kui just vastu tatti ei pane. Siis on Rootsi minek Aga mitte lahe taha vaid Tartu trellide taha. Minu asja point on see, et vähem negatiivsust mehed ja mehehakatised. Tuleb endale paks nahk selga kasvatada ja edasi minna.
Mina siit foorumist kuhugile ei kao. Peace mehed Tavaite žit trušna
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Mina ütleks selle video puhul, et ford ikka kõige jõuetum võrreldes teistega. Ja kuidagi jääb selline tunne, et Oti masin on omakorda väheke kesisem ka Evansi omast.
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Võrdlesin ka Oti ja Evansi sõitu sirgetel. Evans oli seal alati tsipa kiirem. Oti autost paistis, et rohkem välja ei pigistanud.aaker1 kirjutas:Mina ütleks selle video puhul, et ford ikka kõige jõuetum võrreldes teistega. Ja kuidagi jääb selline tunne, et Oti masin on omakorda väheke kesisem ka Evansi omast.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 108
- Liitunud: 28 Sept 2010, 20:11
- Asukoht: pärnumaa
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
aaker1 kirjutas:Mina ütleks selle video puhul, et ford ikka kõige jõuetum võrreldes teistega. Ja kuidagi jääb selline tunne, et Oti masin on omakorda väheke kesisem ka Evansi omast.
Mina niisamuti vaatasin videosi ja võrdlesin kiiruseid ,ss Oti autol on isegi teine hääl veidike, võrreldes Evansi omaga . ja ei liigu lihtsalt
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Tundub vähe uskumatu, et sedasi võidakse vahet teha. Kuid kui plussi mehed saavad kiirusi võrrelda ja seal on näha vahesid. Ei tea. Ei oska seisukohta võtta. Tahaks arvata, et see nii ei ole
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Evansiga ei võrdlenud kuid Ogieriga küll paaril katsel ja Ott sirgetel keskmiselt 5-10km/h aeglasem Ogierist. SS14 Vargaseni katsel oli üks ülipikk sirge kus Ogier sai 200km/h sisse, Otil läks 190km/h.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Kas Sa kurvikiiruseid vaatasid mis sirgele eelnesid? Võrdlusega Evansiga tundus mulle, et Ott võttis just neid kiireid kurve sel rallil rahulikumalt.
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1883
- Liitunud: 30 Okt 2008, 18:09
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
M-Sport
1 hr ·
Have you noticed the amazing sound of this year's Ford Fiesta RS WRC? It's courtesy of a new exhaust for the 2015 season. Stay tuned for the biggest evolution the top-specification Fiesta has ever seen as the season progresses! #WRC #FordFiesta
M-Spordi Facebooki lehelt - tundub, et Ott sõidab 2015 spec summutiga.
1 hr ·
Have you noticed the amazing sound of this year's Ford Fiesta RS WRC? It's courtesy of a new exhaust for the 2015 season. Stay tuned for the biggest evolution the top-specification Fiesta has ever seen as the season progresses! #WRC #FordFiesta
M-Spordi Facebooki lehelt - tundub, et Ott sõidab 2015 spec summutiga.
-
- Reactions: 0
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Eks peab vähemat jõudu kompenseerima väiksemate ülekannetega. See tippkiirus muidugi ju mingi 100% näitaja pole, sest kas mitte ka WRC's iga mees omale igaks ralliks "meeldivaid" ülekandeid ei vali? Või pole see autorallis nii lihtne nagu F1's? Lisaks veel kurvist väljumise kiirus - mis mängib kõige rohkem rolli, kui piirajasse ei jõua... ning muidugi pidurdusmaa algus, kui piirajasse ei jõua.
Aga kui see isegi nii on, siis midagi see muidugi näitab (ehk kui jõudu rohkem, on ka rohkem mänguruumi). Oleks vist palju tahta, et näiteks TopGear praegused tiimid kõik külla kutsuks ja oma lennuväljal joonele paneks... oleks kohe võimsuse küsimus lahendatud
Aga kui see isegi nii on, siis midagi see muidugi näitab (ehk kui jõudu rohkem, on ka rohkem mänguruumi). Oleks vist palju tahta, et näiteks TopGear praegused tiimid kõik külla kutsuks ja oma lennuväljal joonele paneks... oleks kohe võimsuse küsimus lahendatud

Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Kuidas nii ? Ma olen küll võhik aga niipalju kui aru sain siis võib autole külge panna ainult neid jubinaid mis olid homologeerimisel. Mäletan eelmisest aastast kui Kruuda autol avastati teine radikas oli pahandusi.Gustav kirjutas:M-Sport
1 hr ·
Have you noticed the amazing sound of this year's Ford Fiesta RS WRC? It's courtesy of a new exhaust for the 2015 season. Stay tuned for the biggest evolution the top-specification Fiesta has ever seen as the season progresses! #WRC #FordFiesta
M-Spordi Facebooki lehelt - tundub, et Ott sõidab 2015 spec summutiga.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1883
- Liitunud: 30 Okt 2008, 18:09
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Nähtavasti on siis uus summuti juba homologeeritud. Tegin FIA lehel ka natuke uurimustööd.Blast kirjutas: Kuidas nii ? Ma olen küll võhik aga niipalju kui aru sain siis võib autole külge panna ainult neid jubinaid mis olid homologeerimisel. Mäletan eelmisest aastast kui Kruuda autol avastati teine radikas oli pahandusi.
http://www.fia.com/sport/homologation
Car homologations - 2014 - sealt avanevaid dokumente läbi vaadates on M-Sport kogu 2014 vältel uusi detaile homologeerinud - vedrustuse, mootori detailid ja ka näiteks Fiesta facelift on 01.2014 aruandes näha.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 3
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Fordidel on kiiruse vahe enne ja pärast hüpet suurem kui teistel, ja hüppe pikkus ka väiksem, millest see tuleneb ? Fordi vedrustusest või lihtsalt sõitja seadetest ?
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Ei maksa nendest arvudest midagi eeldada või tuletada.
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Arvatavasti pandi pidurit või võeti lihtsalt jalg pedaalilt vahetult enne trampliini.Epik kirjutas:Fordidel on kiiruse vahe enne ja pärast hüpet suurem kui teistel, ja hüppe pikkus ka väiksem, millest see tuleneb ? Fordi vedrustusest või lihtsalt sõitja seadetest ?
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Nii oli. Ekraanilt näitas trampale tulekut ka.Divine kirjutas:Arvatavasti pandi pidurit või võeti lihtsalt jalg pedaalilt vahetult enne trampliini.Epik kirjutas:Fordidel on kiiruse vahe enne ja pärast hüpet suurem kui teistel, ja hüppe pikkus ka väiksem, millest see tuleneb ? Fordi vedrustusest või lihtsalt sõitja seadetest ?
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 3
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: Rally Sweden 2015 DAY 3
Vabandust, et küsida julgesin.Füürer kirjutas:Ei maksa nendest arvudest midagi eeldada või tuletada.