Tartu Rahvaralli
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke
-
- Reactions: 0
Njah, üsnagi palju erinevaid mõtteid tekitab ühe Tartu Rahvaralli kiiruskatse kirjeldus: LK 10 / LK 14 Reinu (1,80 km)
Neeruti - Vana-Otepää teel kulgev katse. Ralli kõige kiirem katse. Sirgel teel 10 trampliiniga katse. Pealtvaatajad pääsevad katset jälgima ainult Vana-Otepää suunalt jalgsi. Erilist tähelepanu pealtvaatajatelt sest autode kiirused on maksimaalsed kuni 200 km/h.
Ja seda tehakse tänavasõidu autodega, lahtise teekattega teel.
Neeruti - Vana-Otepää teel kulgev katse. Ralli kõige kiirem katse. Sirgel teel 10 trampliiniga katse. Pealtvaatajad pääsevad katset jälgima ainult Vana-Otepää suunalt jalgsi. Erilist tähelepanu pealtvaatajatelt sest autode kiirused on maksimaalsed kuni 200 km/h.
Ja seda tehakse tänavasõidu autodega, lahtise teekattega teel.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Tänavusel Soome rallil mõõdeti tippkiiruseks 207 km/h, selle sõitis välja Richard Burns SS6-l ja VM ajakirja andmetel sellest oluliselt kiiremat lõiku rallil ei ole. Samas N-rühma autod sõitsid samas kohas 150-160 km/h.
Ma küll ei tea küll rahvarallist midagi, kuid 200 km/h on raske ette kujutada. Need autod pole ehitatud selliste kiiruste jaoks kruusal ja õnnetuse korral ei päästa piloote mitte miski.
Ma küll ei tea küll rahvarallist midagi, kuid 200 km/h on raske ette kujutada. Need autod pole ehitatud selliste kiiruste jaoks kruusal ja õnnetuse korral ei päästa piloote mitte miski.

-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 89
- Liitunud: 03 Apr 2003, 10:01
- Asukoht: Tallinn
Olen üsna kindel et neid kahesajaga tulijaid seal ei ole.
Egas keegi taha ennast ribadeks sõita.Seda saab ka muul ajal teha.
Arvan et see on igati positiivne et rahavarallid on ka muutumas kiiremaks ja nauditavamaks kui nad senini on olnud.Juba saab eelnevalt rajaga tutvuda ja omad korrektuurid ennem starti juba paberi peal ära teha.Jäävadki ära sellised mõtetult ohtlikud kihutamised ülesõitudel ja põhirõhk jääb ikkagi kiirus/lisakatsetele.
Edu!
Egas keegi taha ennast ribadeks sõita.Seda saab ka muul ajal teha.
Arvan et see on igati positiivne et rahavarallid on ka muutumas kiiremaks ja nauditavamaks kui nad senini on olnud.Juba saab eelnevalt rajaga tutvuda ja omad korrektuurid ennem starti juba paberi peal ära teha.Jäävadki ära sellised mõtetult ohtlikud kihutamised ülesõitudel ja põhirõhk jääb ikkagi kiirus/lisakatsetele.
Edu!
Everything is possible in this buisness(M.Grönholm)
alex kirjutas:Njah, üsnagi palju erinevaid mõtteid tekitab ühe Tartu Rahvaralli kiiruskatse kirjeldus: LK 10 / LK 14 Reinu (1,80 km)
Neeruti - Vana-Otepää teel kulgev katse. Ralli kõige kiirem katse. Sirgel teel 10 trampliiniga katse. Pealtvaatajad pääsevad katset jälgima ainult Vana-Otepää suunalt jalgsi. Erilist tähelepanu pealtvaatajatelt sest autode kiirused on maksimaalsed kuni 200 km/h.
Ja seda tehakse tänavasõidu autodega, lahtise teekattega teel.



Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
- Asukoht: Mustamäe
Jah paneb mõtlema, seda on ikka natuke palju küll, tulgu kasvõi 150km/halex kirjutas:Njah, üsnagi palju erinevaid mõtteid tekitab ühe Tartu Rahvaralli kiiruskatse kirjeldus: LK 10 / LK 14 Reinu (1,80 km)
Neeruti - Vana-Otepää teel kulgev katse. Ralli kõige kiirem katse. Sirgel teel 10 trampliiniga katse. Pealtvaatajad pääsevad katset jälgima ainult Vana-Otepää suunalt jalgsi. Erilist tähelepanu pealtvaatajatelt sest autode kiirused on maksimaalsed kuni 200 km/h.
Ja seda tehakse tänavasõidu autodega, lahtise teekattega teel.
heh... see et tee sirge tähendab lõunaosariikides seda et horisontaali suhtes on ta vägagi kõver, tavalise ülekandega (ja seda enamus rr autod on) seal kogu aeg kindlasti kellad ripakil ei sõida, ei jaksa lihtsalt mäkke ronida.
ja kellel reeglina on jõulisemad ülekanded siis on ka vedrustusse ja mujale investeeritud et see auto paremini teel seisaks jne.
ja kellel reeglina on jõulisemad ülekanded siis on ka vedrustusse ja mujale investeeritud et see auto paremini teel seisaks jne.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
- Asukoht: Mustamäe
Ja sina arvad, et sellistes tingimustes ei ole võimalik ennast ja autot maha kanda?lambasass kirjutas:heh... see et tee sirge tähendab lõunaosariikides seda et horisontaali suhtes on ta vägagi kõver, tavalise ülekandega (ja seda enamus rr autod on) seal kogu aeg kindlasti kellad ripakil ei sõida, ei jaksa lihtsalt mäkke ronida.
ja kellel reeglina on jõulisemad ülekanded siis on ka vedrustusse ja mujale investeeritud et see auto paremini teel seisaks jne.
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 15
- Liitunud: 25 Mär 2003, 14:31
ss11/15 on sama jah, aga vastupidises suunas kaardi järgi. Ei kujuta küll ette kuidas seda tänavasõiduautoga turvaliselt täiega läbi sõita, kuna sealgi kiirused üsna suured, 4wd klassis kindlasti 100+ kmh(juhul muidugi kui ei ole kunstlikke takistusi). See LK10/14 on ju täiesti sirge tee, aga kus need 10 trampat on ,seda küll ei tea. Võibolla 200ja pealt tulevad... Igal juhul ilma puurita golfis nt. sel hetkel küll olla ei tahaks...
Vaata Olts, kui ise sõidad, siis järelikult on sul ju jalad küljes ja ka mõistus peas. Vaevalt, et siin ka päris hulle on, kes üldse ei mõtle. Pealegi ma ei vaidle, vaid oma arvamust avaldan.Olts kirjutas:Olen eespool kirjutajatega nõus.Ohutus peaks käima asjaga kaasas.Kui midagi siiski juhtub, hakatakse kohe süüdlast otsima ja vaevalt, et kommenteerija RS siis enam nii agar vaidleja on, a´la igaühe oma asi kui kiiresti sõidab.Siis jääb tahtmatult süüdlaseks organisaator.
Kui sa 200 km/h TLL - TRT maanteel puusse laod, kas siis hakkad teedeehitajat süüdistama? Vaevalt, sama ju ka RR-s. Ega korraldaja ei käse sul hullu moodi kupatada, ta lihtsalt annab selleks seadusliku võimaluse. Võid ka 90-ga sõita, keegi ei keela ju. Ja pealegi on seal kirjas, kuhu "käpa" alla paned, et teed seda täielikult omal vastutusel.
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 15
- Liitunud: 25 Mär 2003, 14:31
Näiteks see kurv: album_pic.php?pic_id=1429
RR-l minnakse teisapidi ja siis on see päris huvitav.
RR-l minnakse teisapidi ja siis on see päris huvitav.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Reactions: 0
30 - 50 km tunnis..... no seda jutu ma küll ei usu, kui pilti vaadata, on ju näha, et see aparaat on tõsiselt tuule alla võtnud.Andre kirjutas:Just nii ta käibki...... kusjuures selle koha peal kus pilt tehtud ei olnud kiirusest erilist juttu pakun vahemikku 30 - 50 lihtsalt küngas oli selline lihtsalt mis viskas kõrgusesse mitte kaugusesse