Tundub nii olevat jah. Põhiline teema on Otil oma kohta säilitada M-sportis uuel hooajal heade ja tarkade esitustega, muidu saab samamoodi kinga nagu Hirvonen.mcwax kirjutas:Õhtulehe intervjuust siis tuli ka sisuliselt kinnitus sellele, mida sai vaikselt mõeldud siin viimased päevad - et mitte M-Sportis ei jäänud Hirvoneni lahkumisest koht vabaks, mistõttu Tänakul võimalus tekkis, vaid vastupidi - Hirvonen pidi M-Sportist lahkuma, kuna talle sinna enam kohta polnud.
Lihtsalt - kuna lepingu avalikustamisega ei kiirustatud, jättis see Mikkole väga hea võimaluse väärikalt erru minna. Kogu muu maailma jaoks on hetkel ju endiselt seis, et Tänak sai Hirvonenist vabanenud koha (mitte, et Hirvonen sai kinga). Selles olukorras oli sisuliselt ka Hirvonenil "pensionile" minek ainus variant, kuivõrd ainus reaalne vaba koht on ju veel endiselt see üks Citroeni koht (mis hetkel tegelikult ei pruugi enam vaba muidugi olla) - sinna teda aga vaevalt võetud oleks. Oleks rumal eeldada, et Hirvonenil pilt selge polnud juba ammu enne seda kui avalikkus Tänaku lepingust kuulis.
Ja siit edasi - kui Tänak võeti tiimi Hirvoneni asendajaks, siis ei saa olla, et talt oodatakse ainult kindlaid finisheid ja stabiilseid punkte. Seda pakkus ju kuhjaga Hirvonen, ja ilmselt endiselt edukamalt kui Tänak. Ainus mööndus ehk, et kui Tänak ei saa palka, siis Hirvonen ilmselt sai - ehk mingil määral kulude kokkuhoid. Siiski, mina usun, et M-Sport on suhteliselt meeleheitel säravate tulemuste osas - ja just selle tõttu Tänakule võimalus anti - vähemalt näikse Wilson uskuvat, et mees seda pakkuda suudab. Võibolla paar-kolm rallit on see aeg, mis Tänak peab nö. kulgema - et end tiimile tõestada - peale seda, usun et, saab Tänaku rolliks olema VW'te kimbutamine (kui masin seda vähegi võimaldab) - või vähemalt peaks ta olema kiiruselt selgelt best-of-the-rest. Muidu on minu jaoks selline sõitjatevahetus täiesti arusaamatu.
Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Ott Tänaku diskussioon
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Ott Tänaku diskussioon
Huvitav mõelda
10a. tagasi pidi MM/Park loobuma oma palgast ja ka Fordist (me kõik mäletame seda), et avada tee rahameestele. Ehk siis maakeeli - 2004 tuli ja lõi Hirv & Kumpanii oma rahapakiga papa W uimatses, kuid nüid, 10aastat hiljem, lõi MM õpilasega omakorda papa w uimaseks ja nüüd pidi hoopis Hirv ise teelt kõrvale astuma...
Karma

10a. tagasi pidi MM/Park loobuma oma palgast ja ka Fordist (me kõik mäletame seda), et avada tee rahameestele. Ehk siis maakeeli - 2004 tuli ja lõi Hirv & Kumpanii oma rahapakiga papa W uimatses, kuid nüid, 10aastat hiljem, lõi MM õpilasega omakorda papa w uimaseks ja nüüd pidi hoopis Hirv ise teelt kõrvale astuma...
Karma

AutoralliSuurSõber
Re: Ott Tänaku diskussioon
Keegi ei söönud Märtinit Fordist välja. Peugeoti pakkumine oli tol ajal lihtsalt parim.skahar kirjutas:Huvitav mõelda![]()
10a. tagasi pidi MM/Park loobuma oma palgast ja ka Fordist (me kõik mäletame seda), et avada tee rahameestele. Ehk siis maakeeli - 2004 tuli ja lõi Hirv & Kumpanii oma rahapakiga papa W uimatses, kuid nüid, 10aastat hiljem, lõi MM õpilasega omakorda papa w uimaseks ja nüüd pidi hoopis Hirv ise teelt kõrvale astuma...
Karma
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ford ise ei teadnud ka 2004 aasta lõpus, kas järgmisel aastal jätkatakse või mitte, olgugi, et masin oli tollel hetkel sarja üks paremaid. Viimast Märtin ka Peugeot roolis korduvalt kinnitas.KidrA kirjutas:Keegi ei söönud Märtinit Fordist välja. Peugeoti pakkumine oli tol ajal lihtsalt parim.skahar kirjutas:Huvitav mõelda![]()
10a. tagasi pidi MM/Park loobuma oma palgast ja ka Fordist (me kõik mäletame seda), et avada tee rahameestele. Ehk siis maakeeli - 2004 tuli ja lõi Hirv & Kumpanii oma rahapakiga papa W uimatses, kuid nüid, 10aastat hiljem, lõi MM õpilasega omakorda papa w uimaseks ja nüüd pidi hoopis Hirv ise teelt kõrvale astuma...
Karma
Lisaks siis ka palganumber Peugeot poolt, mida täpselt ei mäleta, aga oli vist tolle aja üks suuremaid WRC sõitjate seas.
Kui uut Fordi sõitjatepaari vaadata, siis natuke meenutab see 2003 aasta sõitjatepaari, kui mindi samamoodi esmapilgul kogenematu ja rohelise võistluspaariga välja, aga hooaja jooksul sõideti sõna otseses mõttes võidu. Ehk selleski kogemuses võib oma osa, et ei võetud kogenumat, näiteks Ostbergi, esisõitjaks vaid minnakse peale Tänak-Evans koosseisus.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Selle asemel, et säutstu tekst ja pilt foorumisse kopeerida, vaatame nüüd kuvatõmmist.
Kuid aitäh ikkagi...
Kuid aitäh ikkagi...
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Telefoniga "opereerides" pole see pildi kopeerimine alati nii lihtne, kui arvutis klõbistades..Füürer kirjutas:Selle asemel, et säutstu tekst ja pilt foorumisse kopeerida, vaatame nüüd kuvatõmmist.
Kuid aitäh ikkagi...

Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ilmselt mõeldi siin olukorda 2005. aasta lõpus, kui Peugeot WRC-st lahkus ning Märtin töökohata jäi. Hirvonen polnud 2005 üldse tehasesõitja, vaid erasõitjana tegi osad etapid kaasa. Igatahes 2005 lõpus jäid Fordi 2. sõitjakoha valikus sõelale Hirvonen vs Märtin.KidrA kirjutas:Keegi ei söönud Märtinit Fordist välja. Peugeoti pakkumine oli tol ajal lihtsalt parim.skahar kirjutas:Huvitav mõelda![]()
10a. tagasi pidi MM/Park loobuma oma palgast ja ka Fordist (me kõik mäletame seda), et avada tee rahameestele. Ehk siis maakeeli - 2004 tuli ja lõi Hirv & Kumpanii oma rahapakiga papa W uimatses, kuid nüid, 10aastat hiljem, lõi MM õpilasega omakorda papa w uimaseks ja nüüd pidi hoopis Hirv ise teelt kõrvale astuma...
Karma
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Ott Tänaku diskussioon
või oli see 2005 siis? Igatahes MM keeldus ise raha sisestama ja sealt hakkas see nö. rahakotiga sõitjate pealevool pihta.jens kirjutas:
Ilmselt mõeldi siin olukorda 2005. aasta lõpus, kui Peugeot WRC-st lahkus ning Märtin töökohata jäi. Hirvonen polnud 2005 üldse tehasesõitja, vaid erasõitjana tegi osad etapid kaasa. Igatahes 2005 lõpus jäid Fordi 2. sõitjakoha valikus sõelale Hirvonen vs Märtin.
Ma mäletaisn et Ford eelistas raha MMile 2004 (olgugi et muid ettekäändeid toodi seal välja) aga Hirv maksis enda koha kinni. Nüüd aga ei aitand vist isegi rahapakk, kuigi seda me vele ei tea.
AutoralliSuurSõber
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ilmselt Wilson sai aru, et Hirvonen on hakanud ennast ammendama ning võistkonda on vaja värskendust. Olgugi, et tegu on riskiga, ja punkte ei pruugi Tänak nii stabiilselt koguda, aga sageli on edukaks olemiseks vaja riskida. Ükskõik, kas see õigustab end või mitte. Kuna muidu jäädki keskpäraseks.mcwax kirjutas: Võibolla paar-kolm rallit on see aeg, mis Tänak peab nö. kulgema - et end tiimile tõestada - peale seda, usun et, saab Tänaku rolliks olema VW'te kimbutamine (kui masin seda vähegi võimaldab) - või vähemalt peaks ta olema kiiruselt selgelt best-of-the-rest. Muidu on minu jaoks selline sõitjatevahetus täiesti arusaamatu.
Arvatavasti on panustatud sellele, et Tänak suudab olla kiirem kui Hirvonen - ning suudab ajapikku ühtlasi sama stabiilseks areneda, mis kokkuvõttes tooks kasu. Nagu öeldakse - kergem on kiiret sõitjat stabiilseks saada kui aeglast sõitjat kiireks. Näis, kas Tänak suudab neid ootusi pikapeale täita.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Need olid eri situatsioonid. 2004. aastal oli minu mälu järgi pikka aega Fordi WRC-s jätkamine küsimärgi all. Kuna Peugeot tegi konkreetse pakkumise, võttis Märtin selle vastu, kuna ta ei jõudnud Fordi saatust ära oodata. Asja iroonia seisneb selles, et 2004 lõpus teatas Ford jätkamisest ja pikaajalisest WRC programmist, samal ajal kui PSA teatas, et nad lahkuvad 2005 järel...skahar kirjutas:või oli see 2005 siis? Igatahes MM keeldus ise raha sisestama ja sealt hakkas see nö. rahakotiga sõitjate pealevool pihta.jens kirjutas:
Ilmselt mõeldi siin olukorda 2005. aasta lõpus, kui Peugeot WRC-st lahkus ning Märtin töökohata jäi. Hirvonen polnud 2005 üldse tehasesõitja, vaid erasõitjana tegi osad etapid kaasa. Igatahes 2005 lõpus jäid Fordi 2. sõitjakoha valikus sõelale Hirvonen vs Märtin.
Ma mäletaisn et Ford eelistas raha MMile 2004 (olgugi et muid ettekäändeid toodi seal välja) aga Hirv maksis enda koha kinni. Nüüd aga ei aitand vist isegi rahapakk, kuigi seda me vele ei tea.
See tasuta sõitmise jutt oli seotud 2005 lõpuga, kuna kõrgepalgalise Grönholmi kõrvale nad olid valmis võtma kas Hirvoneni, kes peale maksaks, või Märtini, kes tasuta sõidaks. Ma ausalt öeldes ei mäleta, mida 2004 pakuti või Fordi ebakindla tuleviku tõttu neil ei olnudki konkreetset pakkumist. Aga Peugeot suutis kindlasti parema pakkumise teha.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
2004 minu teada mõlemad tegurid, Fordi segane tulevik aga oli peamine (teatavasti lasi samaaegselt Märtiniga ka Duval jalga, kuigi teda nooliti esisõitja staatuse ja muuga. Siis piirdutigi Gardekas+Kresta komboga 2005-ks.jens kirjutas:Need olid eri situatsioonid. 2004. aastal oli minu mälu järgi pikka aega Fordi WRC-s jätkamine küsimärgi all. Kuna Peugeot tegi konkreetse pakkumise, võttis Märtin selle vastu, kuna ta ei jõudnud Fordi saatust ära oodata. Asja iroonia seisneb selles, et 2004 lõpus teatas Ford jätkamisest ja pikaajalisest WRC programmist, samal ajal kui PSA teatas, et nad lahkuvad 2005 järel...skahar kirjutas:või oli see 2005 siis? Igatahes MM keeldus ise raha sisestama ja sealt hakkas see nö. rahakotiga sõitjate pealevool pihta.jens kirjutas:
Ilmselt mõeldi siin olukorda 2005. aasta lõpus, kui Peugeot WRC-st lahkus ning Märtin töökohata jäi. Hirvonen polnud 2005 üldse tehasesõitja, vaid erasõitjana tegi osad etapid kaasa. Igatahes 2005 lõpus jäid Fordi 2. sõitjakoha valikus sõelale Hirvonen vs Märtin.
Ma mäletaisn et Ford eelistas raha MMile 2004 (olgugi et muid ettekäändeid toodi seal välja) aga Hirv maksis enda koha kinni. Nüüd aga ei aitand vist isegi rahapakk, kuigi seda me vele ei tea.
See tasuta sõitmise jutt oli seotud 2005 lõpuga, kuna kõrgepalgalise Grönholmi kõrvale nad olid valmis võtma kas Hirvoneni, kes peale maksaks, või Märtini, kes tasuta sõidaks. Ma ausalt öeldes ei mäleta, mida 2004 pakuti või Fordi ebakindla tuleviku tõttu neil ei olnudki konkreetset pakkumist. Aga Peugeot suutis kindlasti parema pakkumise teha.
2005 jah ruulis lõpuks Hirvose rahakott. Ja ega ei keeruta - otsides toonaseid siinse foorumi postitusi, oli siin Hirvose osalt mõõdutundetut ülistamist küllaga - peamine argument, et tegu ju toreda soome poisiga...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Dmacki twitterist
@DMACK_Tyres
Crunch time for DMACK Fiesta Shoot Out finalists. Media and physical tests today @MSportLtd before driving skills tomorrow with @OttTanak
kõva tööpäev Otil homme siis. Eks nüüd tehasesõitjatena tuleb igast muid üritusi juurde
Aga tahaks mehi juba rooli taga näha, Hyundai ja VW testivad siin juba mitmendat nädalat.
@DMACK_Tyres
Crunch time for DMACK Fiesta Shoot Out finalists. Media and physical tests today @MSportLtd before driving skills tomorrow with @OttTanak
kõva tööpäev Otil homme siis. Eks nüüd tehasesõitjatena tuleb igast muid üritusi juurde

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
soca kirjutas:Dmacki twitterist
@DMACK_Tyres
Crunch time for DMACK Fiesta Shoot Out finalists. Media and physical tests today @MSportLtd before driving skills tomorrow with @OttTanak
kõva tööpäev Otil homme siis. Eks nüüd tehasesõitjatena tuleb igast muid üritusi juurdeAga tahaks mehi juba rooli taga näha, Hyundai ja VW testivad siin juba mitmendat nädalat.
- Manused
-
- ott.JPG (39.18 KiB) Vaadatud 4923 korda
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott on kuidagi väga õnneliku näoga. Ah jaa, talle saabus jõulukingitus järgmiseks aastaks väga vara! 

-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
blizzard kirjutas:soca kirjutas:Dmacki twitterist
@DMACK_Tyres
Crunch time for DMACK Fiesta Shoot Out finalists. Media and physical tests today @MSportLtd before driving skills tomorrow with @OttTanak
kõva tööpäev Otil homme siis. Eks nüüd tehasesõitjatena tuleb igast muid üritusi juurdeAga tahaks mehi juba rooli taga näha, Hyundai ja VW testivad siin juba mitmendat nädalat.

https://twitter.com/DMACK_Tyres
Cave läheb järgmine hooaeg DDFT tiitlit jahtima
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Homme peaks sis hakkama M-sport testima Monte jaoks, VW samuti. Loodetavasti postitab Ott ka twitterisse midagi ning lekib ka mõni video, Hyundai Monte testist on küll päris palju videosid.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ei kahtlegi selles et materjali ei peaks tulema. Alati on olnud iga meeskonna puhul 

Re: Ott Tänaku diskussioon
Raigo arutab uue hooaja teemadel (alates 28:00, aga enne võib ka võrkpalli-jutte kuulata):
http://vikerraadio.err.ee/helid?main_id=2420331
Väga aus ja meeldiv vestlus. Eriti see, kui Raigo ütles, et ei tee meelega vigu.
http://vikerraadio.err.ee/helid?main_id=2420331
Väga aus ja meeldiv vestlus. Eriti see, kui Raigo ütles, et ei tee meelega vigu.