"Suvaline inimene" ei leia kunagi üles mingit WRC+ ja veel vähem on nõus maksma mingit raha selle eest.STI kirjutas:WRC+ kannab ju kõik PS-id üle ja lisaks muud live katsed ja päeva kokkuvõtted ning in-car'id. Selle eest 5€ kuus pole just palju makstud. Seega on alternatiiv Eesti telekanalitele täitsa olemas.
Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Ott Tänaku diskussioon
"Come on, you can see more than that"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kas keegi võiks kopeerida kogu teksti millest seal veel räägitakse. Ei ole Postimehe pluss klient.
http://sport.postimees.ee/3000693/kupsu ... i#comments
http://sport.postimees.ee/3000693/kupsu ... i#comments
Re: Ott Tänaku diskussioon
sesosas pole ju ka variant, et vsb seda näitama hakkaks, mis on väga tõenäoline. viimati näitasid nad ju wrc rallide kokkuvõtteid, siis ei üllataks rallipäevade kokkuvõttete ja PS live'de näitamine ka.Frank kirjutas:"Suvaline inimene" ei leia kunagi üles mingit WRC+ ja veel vähem on nõus maksma mingit raha selle eest.STI kirjutas:WRC+ kannab ju kõik PS-id üle ja lisaks muud live katsed ja päeva kokkuvõtted ning in-car'id. Selle eest 5€ kuus pole just palju makstud. Seega on alternatiiv Eesti telekanalitele täitsa olemas.
ei näe praegu varianti, et ükski tasuta eesti kanal hakkaks näitama wrc-d.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Muide, kui mõni Eestis nähtav kanal hakkab WRC'd näitama, siis jääb meie jaoks WRC+ nähtavaks ainult live tracking ja võib-olla ka onboard osa. Kokkuvõtteid ja live ei tohiks siis enam WRC+ vahendusel näha. Nii on kahjuks paljudes riikides, kus õigused on müüdud mõnele kanalile.
"Come on, you can see more than that"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
sealt ei ole midagi kopeerida, tõlgitud jutt m-spordi lehelt ja muud ei midagi. AInuke mis seal välja toodi et postimehe andmetel ei maksa Tänak sõitmise eest sentigi aga samas ei saa ka ise mingit erilist tasu, et sponsorid peavad võib-olla mõne testsõidu maksma.Makkro kirjutas:Kas keegi võiks kopeerida kogu teksti millest seal veel räägitakse. Ei ole Postimehe pluss klient.
http://sport.postimees.ee/3000693/kupsu ... i#comments
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
eks siis hakatakse uurima, kuidas täiskohaga rallisõitjatele palka maksma hakata. kui see jutt siin raigo kohta eelnevalt tõele vastas.soca kirjutas:sealt ei ole midagi kopeerida, tõlgitud jutt m-spordi lehelt ja muud ei midagi. AInuke mis seal välja toodi et postimehe andmetel ei maksa Tänak sõitmise eest sentigi aga samas ei saa ka ise mingit erilist tasu, et sponsorid peavad võib-olla mõne testsõidu maksma.Makkro kirjutas:Kas keegi võiks kopeerida kogu teksti millest seal veel räägitakse. Ei ole Postimehe pluss klient.
http://sport.postimees.ee/3000693/kupsu ... i#comments
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
WRC.COM EKSLUSIIV: Tänak oma comebackist http://www.wrc.com/en/wrc/news/november ... 2-12-.html
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 313
- Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
- Asukoht: Tartumaa.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Lühikokkuvõte kes Inglise keelt nii hästi ei valda:
Ott ütleb, et on nüüd täiskasvanum ja oskab rallit "peaga" sõita. 2012 oli tema jaoks raske, kuna üritas kohe algusest tippudega sama tempot hoida, sealt tulid sõiduvead ja see kõik kasvatas stressi.
2013 eemal olles tundis ta peale paari esimest kuud, et peab tagasi WRC seltskonda pääsema ja oli valmis selle nimel kõike tegema.
Mõlderi kohta ütleb, et positiivne on näha enda kõrval meest kes näeb vaeva ja pingutab võidu nimel samamoodi kui tema.
Meeskonnasiseselt on Tänak ja Evans küll võrdsed, kuid just Hirvoneni asendamine tekitab mõningast lisapinget. Seda peab Ott aga positiivseks kuna seda enam on motivatsiooni pingutada.
Testimine 2015 hooajaks algab detsembri keskel, kui paralleelselt testitakse Monteks ja 2015 aasta autot. Uut autot esitletakse millalgi uue hooaja jooksul.
Monte Carlost veel niipalju, et see on tema jaoks nii-öelda "ellujäämise" ralli, kust tuleb lihtsalt võimalikult palju kogemust hankida. Parajaks katsumuseks Montes on kindlasti ka labaga käiguvahetussüsteem.
Ott ütleb, et on nüüd täiskasvanum ja oskab rallit "peaga" sõita. 2012 oli tema jaoks raske, kuna üritas kohe algusest tippudega sama tempot hoida, sealt tulid sõiduvead ja see kõik kasvatas stressi.
2013 eemal olles tundis ta peale paari esimest kuud, et peab tagasi WRC seltskonda pääsema ja oli valmis selle nimel kõike tegema.
Mõlderi kohta ütleb, et positiivne on näha enda kõrval meest kes näeb vaeva ja pingutab võidu nimel samamoodi kui tema.
Meeskonnasiseselt on Tänak ja Evans küll võrdsed, kuid just Hirvoneni asendamine tekitab mõningast lisapinget. Seda peab Ott aga positiivseks kuna seda enam on motivatsiooni pingutada.
Testimine 2015 hooajaks algab detsembri keskel, kui paralleelselt testitakse Monteks ja 2015 aasta autot. Uut autot esitletakse millalgi uue hooaja jooksul.
Monte Carlost veel niipalju, et see on tema jaoks nii-öelda "ellujäämise" ralli, kust tuleb lihtsalt võimalikult palju kogemust hankida. Parajaks katsumuseks Montes on kindlasti ka labaga käiguvahetussüsteem.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Huvitav, kas nüüd on siis labadega käiguvahetus lubatud kõigile, mitte ainult Kubicale.. Tõenäoliselt on siis sama süsteem kasutusel nagu Kubical oli eelmisel hooajal, reageerimisaega on natukene pikendatud, et oleks "kangiga" võrdsem või kaob viimane sootuks?
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 313
- Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
- Asukoht: Tartumaa.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kui ma nüüd ei eksi siis selle "uue ajastu" alguses vist juba räägiti, et 2015 tulevad labad tagasi.MKD kirjutas:Huvitav, kas nüüd on siis labadega käiguvahetus lubatud kõigile, mitte ainult Kubicale.. Tõenäoliselt on siis sama süsteem kasutusel nagu Kubical oli eelmisel hooajal, reageerimisaega on natukene pikendatud, et oleks "kangiga" võrdsem või kaob viimane sootuks?
Oli vist veel asju mis vanadelt autodelt aja jooksul tagasi tulevad.
Re: Ott Tänaku diskussioon
artikkel andis ka vastuse neile, kes küsisid, kas m-sportil üldse uus auto tuleb 2015. aasta jooksul. Tänak ütleb, et uue hooaja jooksul, enne seda lihtsalt järkjärgulised uuendused. Seega, midagi arendatakse ning tundub, et VW ja citikas järel lihtsalt kolmandat viiulit mängima jääda ei kavatseta.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Ott Tänaku diskussioon
Meeldis see tõik (kui õigesti arusain ikka), et enam ei minda külmalt pukki nagu 2012, vaid tehakse enne ikka käsi soojaks.
Ses osas olen surmkindel, et need trenni km-d oleksid palju parema lõppresultaadi andnud juba siis.
Tundub aga jah, et kokpitis on meeldivam õhkkond ja poisid naudivad koostööd, mis on ka suur pluss/edasiminek.
Ses osas olen surmkindel, et need trenni km-d oleksid palju parema lõppresultaadi andnud juba siis.
Tundub aga jah, et kokpitis on meeldivam õhkkond ja poisid naudivad koostööd, mis on ka suur pluss/edasiminek.
AutoralliSuurSõber
Re: Ott Tänaku diskussioon
samas, ega toona ei kästud lajatada lapatsit põhja. oli vaja rallid lihtsalt läbi sõita (nagu evans tegi tänavu, algselt punktikoha piirimail, hiljem aina kindlamalt ja kindlamat). ott seevastu alustas kohe vingelt, algul vedas, kuid siis ei vedanud enam ja tulid cräshid. eks kõige tipuks ikka see austraalia (või oli NZ ralli, ei mäleta) sai, kus keegi tagant konkurentsi ei pakutud ja väga healt kohalt rajalt välja sõideti.skahar kirjutas:Meeldis see tõik (kui õigesti arusain ikka), et enam ei minda külmalt pukki nagu 2012, vaid tehakse enne ikka käsi soojaks.
Ses osas olen surmkindel, et need trenni km-d oleksid palju parema lõppresultaadi andnud juba siis.
Tundub aga jah, et kokpitis on meeldivam õhkkond ja poisid naudivad koostööd, mis on ka suur pluss/edasiminek.
nüüd kindlasti testikilomeetrid aitavad otti ning seekord ka võimalus hoopis teine - vaja sõida sisuliselt tehasemeeskonna punktide eest, mitte m-sport b-meeskonnas, nagu ta seda 2012 tegi.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Otilt pikk ja põhjalik intervjuu http://sport.postimees.ee/3006223/ott-t ... -pingetest
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tasuline lugu. Äkki keegi paneks terve loo siia?
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Seal arvan ,et on see sama jutt mis igalpool mujal juba kirjutatud on
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tundub, et mitte. Pahv juba ühe artikli tegi sellest mis igal pool. Käin varsti poest läbi ja eks loen ära ja vaatan mis seal on 

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Autor: Peep Pahv
Postimees22. november 2014 07:11
Eile keskpäeval langes Ott Tänaku ja tema toetajate südamelt rõhuvalt raske kivi – M-Sporti meeskond avalikustas, et Eesti praegune parim rallimees sõidab tuleval hooajal nende meeskonnas Ford Fiesta WRC-autoga ning teeb kaasa terve MM-sarja programmi. Kitsamas ringis oli teada, et sisuliselt Fordi tehasetiimiks olev meeskond pidi eile Tänaku suhtes sõlmitud kokkuleppe kinnitama, kuid sajaprotsendiline kindlus saadi alles pärast ametliku teadaande ilmumist.
Kui Tänak poleks M-Sporti meeskonda pääsenud, olnuks tema karjäär tippsõitjana lõppenud. Kodused sponsorid eesotsas Oleg Grossiga poleks teist aastat järjest suutnud enam nii suurt toetussummat kokku panna. Täpselt aasta tagasi oldi olukorras, kus Tänaku ja tema kaardilugeja Raigo Mõlderi edasine karjäär oli pandud ühele kaardile: õnnestumine tähendas karjääri jätku, põrumine selle lõppemist.
Suurtoetaja Grossi, peamiselt Saaremaalt pärit sponsorite, kogu karjääri vältel Tänaku mentoriks olnud Markko Märtini ja M-Sporti pealiku Malcolm Wilsoni koostöös pandi kokku programm, mis andis Tänakule võimaluse sõita kolm rallit WRC-autoga ning lisaks heidelda R5-masina roolis WRC 2 tiitli eest. See oli hooaeg, millega Tänak pidi tõestama oma küpsust ja taastama Wilsoni silmis 2012. aasta sõitudega kaotatud usalduse.
«Olen sõitjana saanud palju täiskasvanumaks ja oleme teinud väga palju tööd,» rääkis Tänak ja tänas seejuures kõiki oma toetajaid. «Midagi lihtsat selles hooajas polnud ning uus aasta saab olema meie jaoks veel suurem väljakutse.»
Wilson seisis põhimõtteliste valikute ees – kas eelistada puhast sõidutalenti või rahasummat, mida mõni piloot meeskonda kaasa toob. Ta otsustas talendi kasuks.
Tulemuste poolest polnud Tänaku tänavune hooaeg särav, ainus oma klassi võit saadi Poola MM-rallil. Kuid rallivõidud polnudki põhilised – oluline oli näidata kiirust ja võimet sõita targalt ning tuua auto tervena finišisse. Kogu hooaega võib nimetada Tänaku küpsuseksamiks ning eilne uudis kinnitab, et ta läbis selle hea hindega.
Tänak on korduvalt rääkinud, et Wilson jälgis läbi hooaja tema tegemisi väga tähelepanelikult, ning nüüd võib teha vaid ühe järelduse: tiimipealik jäi Saaremaalt pärit rallimehe arenguga rahule. Lisaks Tänakule polnud vähetähtis ka esimest aastat tipptasemel sõitnud Mõlderi areng ja õppimisvõime.
«Tõestasime Raigoga, et oleme valmis sõitma autoralli MM-sarja tippseltskonnas ning valik, mille tegime kaardilugeja osas, õigustas ennast,» lausus Tänak. «Meil polnud lihtne aasta, Raigo jaoks oli õppimist ja tööd palju, kuid ta sai sellega edukalt hakkama ja meie koostöö sujub. Selge on see, et midagi lihtsamaks ei lähe, tehasemeeskonnas sõitmine tähendab veel rohkem tööd ja vastutust.»
Juba varem oli teada, et tuleval hooajal sõidab M-Sporti värvides britt Elfin Evans. Lisaks Tänakule olid teise sõitja valikus ka norralane Mads Östberg ja uusmeremaalane Hayden Paddon. Wilson seisis põhimõttelise valiku ees: kas eelistada puhast sõidutalenti või rahasummat, mida mõni piloot meeskonda kaasa toob. Ta otsustas talendi kasuks.
Postimehele teadaolevalt ei pea Tänak maksma järgmise hooaja sõitude eest sentigi. Samas jäävad ilmselt koduste sponsorite kanda igapäevased kulutused – Tänak peab ju kindlustama ka oma perekonna heaolu – ning võimalik, et ka mõnede testisõitudega kaasnevad kulud. Võrreldes lõppenud hooajaga on see tunduvalt väiksem panus.
Just Wilsoni positiivne suhtumine on etendanud Tänaku karjääris olulist rolli. Eile vahendas wrc.com M-Sporti bossi sõnu, kus ta asetas eestlase õlule suuri lootusi. «Oti ja ka Elfini potentsiaalis pole kahtlust ja seepärast ootan huviga nende järgmise hooaja sõite. Mõlemal mehel on juba piisavalt kogemusi ning kogu tiimi motiveerib ootus mõnest suurepärasest võistlusest,» rääkis ta.
Tänak teab väga hästi, et eelolev hooaeg toob endaga kaasa senisest veelgi suurema vastutuse. MM-sarja kodulehele antud lühiintervjuus kinnitas ta, et on selleks valmis ja ootab juba uue hooaja algust.
«Peame esimeste võistlustega oma rütmi leidma, kuid õnneks oleme teinud M-Sportiga pikalt koostööd ja oleme läbinud Fiesta RS WRC masinaga väga palju kilomeetreid. Seega ma loodan, et õige kiiruse leidmine ei võta väga palju aega,» sõnas ta. Eeloleval MM-hooajal sõidetakse 13 rallit, neist esimene juba kahe kuu pärast Monte Carlos.
Postimees22. november 2014 07:11
Eile keskpäeval langes Ott Tänaku ja tema toetajate südamelt rõhuvalt raske kivi – M-Sporti meeskond avalikustas, et Eesti praegune parim rallimees sõidab tuleval hooajal nende meeskonnas Ford Fiesta WRC-autoga ning teeb kaasa terve MM-sarja programmi. Kitsamas ringis oli teada, et sisuliselt Fordi tehasetiimiks olev meeskond pidi eile Tänaku suhtes sõlmitud kokkuleppe kinnitama, kuid sajaprotsendiline kindlus saadi alles pärast ametliku teadaande ilmumist.
Kui Tänak poleks M-Sporti meeskonda pääsenud, olnuks tema karjäär tippsõitjana lõppenud. Kodused sponsorid eesotsas Oleg Grossiga poleks teist aastat järjest suutnud enam nii suurt toetussummat kokku panna. Täpselt aasta tagasi oldi olukorras, kus Tänaku ja tema kaardilugeja Raigo Mõlderi edasine karjäär oli pandud ühele kaardile: õnnestumine tähendas karjääri jätku, põrumine selle lõppemist.
Suurtoetaja Grossi, peamiselt Saaremaalt pärit sponsorite, kogu karjääri vältel Tänaku mentoriks olnud Markko Märtini ja M-Sporti pealiku Malcolm Wilsoni koostöös pandi kokku programm, mis andis Tänakule võimaluse sõita kolm rallit WRC-autoga ning lisaks heidelda R5-masina roolis WRC 2 tiitli eest. See oli hooaeg, millega Tänak pidi tõestama oma küpsust ja taastama Wilsoni silmis 2012. aasta sõitudega kaotatud usalduse.
«Olen sõitjana saanud palju täiskasvanumaks ja oleme teinud väga palju tööd,» rääkis Tänak ja tänas seejuures kõiki oma toetajaid. «Midagi lihtsat selles hooajas polnud ning uus aasta saab olema meie jaoks veel suurem väljakutse.»
Wilson seisis põhimõtteliste valikute ees – kas eelistada puhast sõidutalenti või rahasummat, mida mõni piloot meeskonda kaasa toob. Ta otsustas talendi kasuks.
Tulemuste poolest polnud Tänaku tänavune hooaeg särav, ainus oma klassi võit saadi Poola MM-rallil. Kuid rallivõidud polnudki põhilised – oluline oli näidata kiirust ja võimet sõita targalt ning tuua auto tervena finišisse. Kogu hooaega võib nimetada Tänaku küpsuseksamiks ning eilne uudis kinnitab, et ta läbis selle hea hindega.
Tänak on korduvalt rääkinud, et Wilson jälgis läbi hooaja tema tegemisi väga tähelepanelikult, ning nüüd võib teha vaid ühe järelduse: tiimipealik jäi Saaremaalt pärit rallimehe arenguga rahule. Lisaks Tänakule polnud vähetähtis ka esimest aastat tipptasemel sõitnud Mõlderi areng ja õppimisvõime.
«Tõestasime Raigoga, et oleme valmis sõitma autoralli MM-sarja tippseltskonnas ning valik, mille tegime kaardilugeja osas, õigustas ennast,» lausus Tänak. «Meil polnud lihtne aasta, Raigo jaoks oli õppimist ja tööd palju, kuid ta sai sellega edukalt hakkama ja meie koostöö sujub. Selge on see, et midagi lihtsamaks ei lähe, tehasemeeskonnas sõitmine tähendab veel rohkem tööd ja vastutust.»
Juba varem oli teada, et tuleval hooajal sõidab M-Sporti värvides britt Elfin Evans. Lisaks Tänakule olid teise sõitja valikus ka norralane Mads Östberg ja uusmeremaalane Hayden Paddon. Wilson seisis põhimõttelise valiku ees: kas eelistada puhast sõidutalenti või rahasummat, mida mõni piloot meeskonda kaasa toob. Ta otsustas talendi kasuks.
Postimehele teadaolevalt ei pea Tänak maksma järgmise hooaja sõitude eest sentigi. Samas jäävad ilmselt koduste sponsorite kanda igapäevased kulutused – Tänak peab ju kindlustama ka oma perekonna heaolu – ning võimalik, et ka mõnede testisõitudega kaasnevad kulud. Võrreldes lõppenud hooajaga on see tunduvalt väiksem panus.
Just Wilsoni positiivne suhtumine on etendanud Tänaku karjääris olulist rolli. Eile vahendas wrc.com M-Sporti bossi sõnu, kus ta asetas eestlase õlule suuri lootusi. «Oti ja ka Elfini potentsiaalis pole kahtlust ja seepärast ootan huviga nende järgmise hooaja sõite. Mõlemal mehel on juba piisavalt kogemusi ning kogu tiimi motiveerib ootus mõnest suurepärasest võistlusest,» rääkis ta.
Tänak teab väga hästi, et eelolev hooaeg toob endaga kaasa senisest veelgi suurema vastutuse. MM-sarja kodulehele antud lühiintervjuus kinnitas ta, et on selleks valmis ja ootab juba uue hooaja algust.
«Peame esimeste võistlustega oma rütmi leidma, kuid õnneks oleme teinud M-Sportiga pikalt koostööd ja oleme läbinud Fiesta RS WRC masinaga väga palju kilomeetreid. Seega ma loodan, et õige kiiruse leidmine ei võta väga palju aega,» sõnas ta. Eeloleval MM-hooajal sõidetakse 13 rallit, neist esimene juba kahe kuu pärast Monte Carlos.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
See pole see jah. Tahaks värsket lugeda.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016