Üks võimalus on see, et M-Sportist saabki n-ö ametlik DMacki tehasemeeskond - DMack M-Sport Ford WRT. Kuna Wilsonil nagunii rahadega kitsas käes, siis miks mitte DMack partneriks võtta ja täiendavat toetust saada? Siis sõidaks hiinlaste rehvidega mitte ainult Tänak, vaid ka Evans.
Vastasel juhul... kui M-Sporti põhitiimis on Tänak ja Evans ning DMack loob selle kõrvalt mingi oma WRC tiimi, pole Otil DMackiga pistmist. Juhul, kui Tänak sõidab selles teises (DMacki) tiimis, on Wilsoni põhitiimis sõitjateks Evans ja keegi Mr X. Või DMack jätkab lihtsalt WRC2-sarjas ja WRC-ga rohkem pistmist ei tee, v.a üksikud juhuetapid nagu seni?
Variante palju, mis tundub kõige tõenäolisem?

Või selle Walesi etapi põhjal DMack otsustab, mida 2015 WRC-s teha, s.t kui rehv on väga hea, miks mitte võtta ette põhjalik programm? Kui kehva, siis jätkata pistelist testimist/osalemist?