VW on siiski kõige vähem usutav variant. M-sport ikkagi kõige usutavam.Kolin kirjutas:Hetkel siis kaks reaalselt võimaliku varianti on.
1 Meeke ja Tänak
2 Evans ja Tänak
Millegipärast ei usu, et vokariga või hyndaiga kaubale saadi. Aga mine tea. Ogier võib hyndaisse minna ja VW võtab Tänaku asemele. Ilus unistus mis? Või läheb mu unenägu täide.
Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: Ott Tänaku diskussioon
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
nsa kirjutas:VW on siiski kõige vähem usutav variant. M-sport ikkagi kõige usutavam.Kolin kirjutas:Hetkel siis kaks reaalselt võimaliku varianti on.
1 Meeke ja Tänak
2 Evans ja Tänak
Millegipärast ei usu, et vokariga või hyndaiga kaubale saadi. Aga mine tea. Ogier võib hyndaisse minna ja VW võtab Tänaku asemele. Ilus unistus mis? Või läheb mu unenägu täide.
Eks ta M-sport ikka ole jah. Oli see vist Prantsusmaa ralli ajal kui Becsy tweetis et Ogier olevat öelnud, et ta ei lähe kuhugi, et miks ta peaks. Volkar on võimalik kui MIkkelseni kõrvale pannakse veel üks masin, mis pole ka tegelikult ju välistatud. Millegi pärast arvan et Märtin käiski just VW juures, et poisil oleks ikkagi kõige parem tehnika. Küsija suu pihta ei lööda!
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kas just VW ei teatanud Ogieriga lepingu pikendamisest?
Neljandast VW-st on aeg-ajalt ka räägitud, aga pigem Abbringu või Wiegandiga seoses. Ei teagi, mis seis seal hetkel on või mida VW neljandast autost arvab. Kolmikust Ogier, Latvala, Mikkelsen ei ole aga VW-l mõtet kedagi välja vahetada Tänaku vastu. Küll aga peaks Ott huvi tekitama teistes, kõige enam Fordis, siis Citroenis ja noh võib-olla mingitel tingimustel ka Hyundais.

Re: Ott Tänaku diskussioon
VW võimalusse ma ei usu. Neil on piisavalt häid sõitjaid. Kui peaks nelas auto juurde tulema, siis sõidab sellega pigem mõni sakslane.
Hyundai valis enadle Neuville ja tiimi ehitamine käib tema ümber. Ei usu, et nad Otti vajavad. Pigem võetakse keegi, kes masina kindlalt lõpuni toob ja punkte kogub. Teist autot võivad jagada ka kaks sõitjat, üks sõidaks asfaldil ja teine kruusal.
Kui Citroen peaks Ostbergi välja vahetama, siis arvan, et võetakse mingi noorem prantsusekeelne kutt.
M-Sport on kõige tõenäolisem. Kuna M-Sport ja Dmack on viimasel ajal suured sõrad, ei välistaks ma ka võimalust, et Ott sõidab M-Sporti teises tiimis Dmacki raha ja rehvidega.
Hyundai valis enadle Neuville ja tiimi ehitamine käib tema ümber. Ei usu, et nad Otti vajavad. Pigem võetakse keegi, kes masina kindlalt lõpuni toob ja punkte kogub. Teist autot võivad jagada ka kaks sõitjat, üks sõidaks asfaldil ja teine kruusal.
Kui Citroen peaks Ostbergi välja vahetama, siis arvan, et võetakse mingi noorem prantsusekeelne kutt.
M-Sport on kõige tõenäolisem. Kuna M-Sport ja Dmack on viimasel ajal suured sõrad, ei välistaks ma ka võimalust, et Ott sõidab M-Sporti teises tiimis Dmacki raha ja rehvidega.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: Ott Tänaku diskussioon
Usun, et sinu oletused peavad suures plaanis paika, kas siis m-sport või dmack m-sport ei ole enam suurt vahet.Timur_P kirjutas:VW võimalusse ma ei usu. Neil on piisavalt häid sõitjaid. Kui peaks nelas auto juurde tulema, siis sõidab sellega pigem mõni sakslane.
Hyundai valis enadle Neuville ja tiimi ehitamine käib tema ümber. Ei usu, et nad Otti vajavad. Pigem võetakse keegi, kes masina kindlalt lõpuni toob ja punkte kogub. Teist autot võivad jagada ka kaks sõitjat, üks sõidaks asfaldil ja teine kruusal.
Kui Citroen peaks Ostbergi välja vahetama, siis arvan, et võetakse mingi noorem prantsusekeelne kutt.
M-Sport on kõige tõenäolisem. Kuna M-Sport ja Dmack on viimasel ajal suured sõrad, ei välistaks ma ka võimalust, et Ott sõidab M-Sporti teises tiimis Dmacki raha ja rehvidega.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Ott Tänaku diskussioon
Viimane aeg sii Tänakul prantsuse keele kursusele minnaTimur_P kirjutas:VW võimalusse ma ei usu. Neil on piisavalt häid sõitjaid. Kui peaks nelas auto juurde tulema, siis sõidab sellega pigem mõni sakslane.
Hyundai valis enadle Neuville ja tiimi ehitamine käib tema ümber. Ei usu, et nad Otti vajavad. Pigem võetakse keegi, kes masina kindlalt lõpuni toob ja punkte kogub. Teist autot võivad jagada ka kaks sõitjat, üks sõidaks asfaldil ja teine kruusal.
Kui Citroen peaks Ostbergi välja vahetama, siis arvan, et võetakse mingi noorem prantsusekeelne kutt.
M-Sport on kõige tõenäolisem. Kuna M-Sport ja Dmack on viimasel ajal suured sõrad, ei välistaks ma ka võimalust, et Ott sõidab M-Sporti teises tiimis Dmacki raha ja rehvidega.

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
M-sport, WRC ning Dmacki juures on vaid üks "aga". Nimelt lumel ja kruusal võiks ju nende D-mackidega nühkida, kuid asfaldirehvi sooritusvõimet nägime me kõik, ma ei näe küll võimalust, et nad jõuaks aastaga rehvi nii heaks arendada, et Tänak sellega asfaldirallil normaalselt sõita saaks.
Kuigi noh, kui sul oleks valida, kas sõita pastlaga asfaldirallidel või mitte üldse sõita, siis ilmselt valiksid kõik esimese variandi.
Ma ei ütleks, et Ford nii aeglane oleks, Evans liigub täitsa heas tempos, eraldi asfaldil, pigem on probleem mandunud Hirvonenis, kes ei suuda oma kunagisel tasemel sõita ning seetõttu tundub ka auto nõrk olema. Muidugi on selge see, et Fordil on ilmselt kõige vähem võimalusi (ja raha) autot arendada.. aga kas see vahe nii suur on.. ei usu.
Kuigi noh, kui sul oleks valida, kas sõita pastlaga asfaldirallidel või mitte üldse sõita, siis ilmselt valiksid kõik esimese variandi.
Ma ei ütleks, et Ford nii aeglane oleks, Evans liigub täitsa heas tempos, eraldi asfaldil, pigem on probleem mandunud Hirvonenis, kes ei suuda oma kunagisel tasemel sõita ning seetõttu tundub ka auto nõrk olema. Muidugi on selge see, et Fordil on ilmselt kõige vähem võimalusi (ja raha) autot arendada.. aga kas see vahe nii suur on.. ei usu.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tahaks loota, et me saame Fordi kiirusest parema pildi Walesi rallil 

"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kiiruse poolest on kõige kiirem VW ja ülejäänud on kiiruse osas ühel pulgal. Selle vahega et Hyundai võib olla testib ja arendab autot veidi rohkem kui Ford ja Citroen. Fordil aga puudub tehasetugi ja autot ilmslet väga ei arendata. Kui oleks midagi valida oleks loogiline valik VW ja Hyunday vahel.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma nüüd ei mäleta kas Wilson ütles 2015 või 2016 pidi ford osalise tehase toe tagasi tooma.
Isiklikukt näeks Tänakut pigem Citroenis kui Fordis. Ok Evans liigub suht kiiresti Fordiga. Aga pole olnud poodiumi konkurentsis. Samas Meeke näitab, et on suudab Citroeniga olla top nelja konkurentsis
Kuid arvan jah, et meeskond saab pigem olma M-Spordi oma. Kas siis koos DMackiga või ilma.
Aga huvitav on see, et nii kindlalt väideti lepingu allkirjastamisest. Aga keegi ei te kellega see leping allkirjastati. Kas pole müstiline. Tundub pigem selline mull olema.
Isiklikukt näeks Tänakut pigem Citroenis kui Fordis. Ok Evans liigub suht kiiresti Fordiga. Aga pole olnud poodiumi konkurentsis. Samas Meeke näitab, et on suudab Citroeniga olla top nelja konkurentsis
Kuid arvan jah, et meeskond saab pigem olma M-Spordi oma. Kas siis koos DMackiga või ilma.
Aga huvitav on see, et nii kindlalt väideti lepingu allkirjastamisest. Aga keegi ei te kellega see leping allkirjastati. Kas pole müstiline. Tundub pigem selline mull olema.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Võibolla teatakse ka aga lihtsalt need inimesed, kes selle asja sees ka ise on, teavad, et igal uudisel on oma aeg ning see on nii ikka kindla põhjusega.
Eks jutte liigub jah igasuguseid.. küllap lähiajad toovad selguse majja.
Eks jutte liigub jah igasuguseid.. küllap lähiajad toovad selguse majja.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Ott Tänaku diskussioon
Fordi kiirus on siiani kindlasti jäänud tihendi taha mis rooli ja istme vahele jääb. Viimane WRC etapp oli Tänak ju ilusti poodiumi konkurentsis enne katkestamist. Kui Tänak oleks tookord lõpuni tulnud, siis usun, et see oleks olnud selle hooaja Fordi parim tulemus.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Huvitav oleks teada, kes on seda kindlalt väitnud, et leping allkirjastati? Isiklikult mina olen küll kuulnud ainult kuulujutte sellest lepingust ja ennem ei usu midagi, kui ametlikult kinnitatakse seda.Kolin kirjutas:Ma nüüd ei mäleta kas Wilson ütles 2015 või 2016 pidi ford osalise tehase toe tagasi tooma.
Isiklikukt näeks Tänakut pigem Citroenis kui Fordis. Ok Evans liigub suht kiiresti Fordiga. Aga pole olnud poodiumi konkurentsis. Samas Meeke näitab, et on suudab Citroeniga olla top nelja konkurentsis
Kuid arvan jah, et meeskond saab pigem olma M-Spordi oma. Kas siis koos DMackiga või ilma.
Aga huvitav on see, et nii kindlalt väideti lepingu allkirjastamisest. Aga keegi ei te kellega see leping allkirjastati. Kas pole müstiline. Tundub pigem selline mull olema.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Sellest oli ametlik uudis küll natukene "kõrgemal" tasemel. Ja noh, vaevalt see tehasetugi praegultki 0 on. Fordi lipud ja tehnoloogia reklaamid nii esiplaanil vaevalt oleks.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
http://totalrallystudio.podbean.com/e/t ... DA.twitter
siin eilne totalrally saade kus Colin Clark räägib ka järgmise aasta koosseisudest. Oti kohta on ta väga kindel, et ta on järgmine hooaeg M-spordis, ütleb et see on pmt garanteeritud. Kiidab ka Oti selle aasta suhtumist, et tegu on üldse teise mehega kui 2012 ning näeb Otti just selle mehena kes saaks VW vastu.
Veel väidab, et Meeke-i koht pole kindel veel Citroenis kuigi minu arust Matton on vastupidist väitnud. Ning Ogieri kohta nii palju, et paar nädalat tagasi oleks olnud võib-olla mingi liikumine kuid nüüd arvab et jääb ikkagi VW-sse kuigi see pole ka veel ikkagi kinnitatud. Kui läheks kuhugi sis kindlasti Citroen mitte Hyundai.
Jutt algab kümnendal minutil.
siin eilne totalrally saade kus Colin Clark räägib ka järgmise aasta koosseisudest. Oti kohta on ta väga kindel, et ta on järgmine hooaeg M-spordis, ütleb et see on pmt garanteeritud. Kiidab ka Oti selle aasta suhtumist, et tegu on üldse teise mehega kui 2012 ning näeb Otti just selle mehena kes saaks VW vastu.
Veel väidab, et Meeke-i koht pole kindel veel Citroenis kuigi minu arust Matton on vastupidist väitnud. Ning Ogieri kohta nii palju, et paar nädalat tagasi oleks olnud võib-olla mingi liikumine kuid nüüd arvab et jääb ikkagi VW-sse kuigi see pole ka veel ikkagi kinnitatud. Kui läheks kuhugi sis kindlasti Citroen mitte Hyundai.
Jutt algab kümnendal minutil.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ei olnud see Dmacki rehv lumel ka kõige parem. Jari Ketomaa oli hädas, et naastud ei tahtnud sees püsida. Kuna WRC masin on R5st võimsam, siis peaks sellega asi veel hullem olema.MKD kirjutas:M-sport, WRC ning Dmacki juures on vaid üks "aga". Nimelt lumel ja kruusal võiks ju nende D-mackidega nühkida, kuid asfaldirehvi sooritusvõimet nägime me kõik, ma ei näe küll võimalust, et nad jõuaks aastaga rehvi nii heaks arendada, et Tänak sellega asfaldirallil normaalselt sõita saaks.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mainis ainult, et Ott on kindlasti järgmine aasta WRC-s. Aga kordagi ei maininud seda, et ta kindlalt M-Spordis on.soca kirjutas:http://totalrallystudio.podbean.com/e/t ... DA.twitter
siin eilne totalrally saade kus Colin Clark räägib ka järgmise aasta koosseisudest. Oti kohta on ta väga kindel, et ta on järgmine hooaeg M-spordis, ütleb et see on pmt garanteeritud. Kiidab ka Oti selle aasta suhtumist, et tegu on üldse teise mehega kui 2012 ning näeb Otti just selle mehena kes saaks VW vastu.
Veel väidab, et Meeke-i koht pole kindel veel Citroenis kuigi minu arust Matton on vastupidist väitnud. Ning Ogieri kohta nii palju, et paar nädalat tagasi oleks olnud võib-olla mingi liikumine kuid nüüd arvab et jääb ikkagi VW-sse kuigi see pole ka veel ikkagi kinnitatud. Kui läheks kuhugi sis kindlasti Citroen mitte Hyundai.
Jutt algab kümnendal minutil.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mina küll kuulsinKolin kirjutas:Mainis ainult, et Ott on kindlasti järgmine aasta WRC-s. Aga kordagi ei maininud seda, et ta kindlalt M-Spordis on.soca kirjutas:http://totalrallystudio.podbean.com/e/t ... DA.twitter
siin eilne totalrally saade kus Colin Clark räägib ka järgmise aasta koosseisudest. Oti kohta on ta väga kindel, et ta on järgmine hooaeg M-spordis, ütleb et see on pmt garanteeritud. Kiidab ka Oti selle aasta suhtumist, et tegu on üldse teise mehega kui 2012 ning näeb Otti just selle mehena kes saaks VW vastu.
Veel väidab, et Meeke-i koht pole kindel veel Citroenis kuigi minu arust Matton on vastupidist väitnud. Ning Ogieri kohta nii palju, et paar nädalat tagasi oleks olnud võib-olla mingi liikumine kuid nüüd arvab et jääb ikkagi VW-sse kuigi see pole ka veel ikkagi kinnitatud. Kui läheks kuhugi sis kindlasti Citroen mitte Hyundai.
Jutt algab kümnendal minutil.

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Reactions: 0
Re: Ott Tänaku diskussioon
Sekundeerin. Selle jutu järgi oleks nagu kohe täitsa kindel, et sõidab ja just Fordiga.soca kirjutas: Mina küll kuulsin...ütleb ju veel et väga huvitav noor koosseis Evans ja Tänak.