Kolin kirjutas:Uus karikas 30+ meestele. Kas keegi teab millal hyundai oma lineupi avaldab?
35+ oleks vaja, sest 30+ võidaks endiselt Ogier. Tegelikult ma mõtlen, et 40+ karikavõistlustel oleksid ka Grönholmil endiselt üsna head šansid... ta vist niiii roostes veel ei ole.
Kolin kirjutas:Uus karikas 30+ meestele. Kas keegi teab millal hyundai oma lineupi avaldab?
35+ oleks vaja, sest 30+ võidaks endiselt Ogier. Tegelikult ma mõtlen, et 40+ karikavõistlustel oleksid ka Grönholmil endiselt üsna head šansid... ta vist niiii roostes veel ei ole.
Kui nii edasi läheb siis saab WRC2 sarjast põhi sari. Fordil, Citroenil, Peugeotil, Skodal ja nüüd ka Mitsubishil oma masin WRC2-s. Tekib juba tootjate vahel väike pinge, kes nende masinas istub ja kes millise masinaga võidab rallisi. Ja ilmselt kliente jätkub nendele R5 masinatele.
Kas mitte kunagi polnudki FIAl plaan, et WRC põhisarjas hakataksegi võistlema tollaste S2000 autodega, kuid see hääletati maha?
Iseenesest muidugi, kui nii läheks, et kõik tootjad ka panustavad sellesse, siis võib sari päris huvitavaks kujuneda. Samas minumeelest pärisb kogu WRC2 sarja see etappidega skeemitamine ala mõnel rallil on stardis kogu paremik, teisel vaid riismed.
MKD kirjutas:Kas mitte kunagi polnudki FIAl plaan, et WRC põhisarjas hakataksegi võistlema tollaste S2000 autodega, kuid see hääletati maha?
Iseenesest muidugi, kui nii läheks, et kõik tootjad ka panustavad sellesse, siis võib sari päris huvitavaks kujuneda. Samas minumeelest pärisb kogu WRC2 sarja see etappidega skeemitamine ala mõnel rallil on stardis kogu paremik, teisel vaid riismed.
Oli küll jah mingi jutt kunagi, aga mitte S2000 vaid R5-tega
Kui nii edasi läheb siis saab WRC2 sarjast põhi sari. Fordil, Citroenil, Peugeotil, Skodal ja nüüd ka Mitsubishil oma masin WRC2-s.
No WRC2 reeglitele vastav auto on Mitsul juba ammu olemas. Samuti on vastav auto olemas ka Subarul ja Renaultil, seda R4 ja N4 masinate näol.
Ei tea kas sellele Mitsu R5 projektile tuli tehasetugi ka taha või on kõik rootslased omal käel teinud?
MKD kirjutas:Kas mitte kunagi polnudki FIAl plaan, et WRC põhisarjas hakataksegi võistlema tollaste S2000 autodega, kuid see hääletati maha?
Iseenesest muidugi, kui nii läheks, et kõik tootjad ka panustavad sellesse, siis võib sari päris huvitavaks kujuneda. Samas minumeelest pärisb kogu WRC2 sarja see etappidega skeemitamine ala mõnel rallil on stardis kogu paremik, teisel vaid riismed.
Minu arust ka võiks WRC2 sarjas olla kindlad seitse-kaheksa euroopas olevat etappi millest saadakse punkte kõikidel etappidel. See veaks igale etappile kogu paremiku kohale.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
MKD kirjutas:Kas mitte kunagi polnudki FIAl plaan, et WRC põhisarjas hakataksegi võistlema tollaste S2000 autodega, kuid see hääletati maha?
Iseenesest muidugi, kui nii läheks, et kõik tootjad ka panustavad sellesse, siis võib sari päris huvitavaks kujuneda. Samas minumeelest pärisb kogu WRC2 sarja see etappidega skeemitamine ala mõnel rallil on stardis kogu paremik, teisel vaid riismed.
Minu arust ka võiks WRC2 sarjas olla kindlad seitse-kaheksa euroopas olevat etappi millest saadakse punkte kõikidel etappidel. See veaks igale etappile kogu paremiku kohale.
pets1 kirjutas:Et tulla maailmameistriks ei saa ainult euroopas sõita.
No siis Sinu väite kohaselt ei saaks meistriks tulla ka Kruuda.
Aga jah kindlaks määratud rallide korral võiks jah üks väljaspool euroopat olla. Näiteks Mehhiko või Argentiina. Austraalia neist kolmest väljaspool euroopat olevast etappidest kõige kulukam.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Solbergi kohta on terve rida segaseid kuulujutte. Igal juhul tundub, et läbirääkimised on eelkõige Citroeniga (kuna ta hetkel rallikrossis ka sellega sõidab) ning lahtine on, millises vormis nende koostöö 2015 jätkub. Ma arvan, et on loogiline, kui Citroen-Solberg oma edukat koostööd Rallykrossi MMil jätkavad ja süvendavad. Tundub ebaloogiline, et see täiesti ära lõhutakse ning Solberg täies mahus WRC-sse naaseb. Milleks? Lisavariandina võivad tõesti kõne all olla mõningad WRC etapid, mis rallikrossi MM kalendriga ei kattu ning isiklikult arvan/oletan, et nendes piirides arutelud ka käivad.
Wrc-2 kohta rääkida, Lisandub veel kolm autotootjat juurde nagu ma aru sain : Mitsubishi,Skoda,Peugot,
Skodal peaks piloodid olemas olema : Lappi ja Wiegand ? Peugotil Breen ja Abbring ? aga Mitsubishi? ja mida mõtlevad jällegi eesti nooremad poisid järgmise hooaja suhtes, Kruuda,Kangur ?
rally11 kirjutas:Usun, et Mitsubish võtab endale ka mõne Rootsi mehe, kui auto sealt poolt. Ahlin või keegi.
Isiklikult arvan, et kui Mitsubishi wrc2 sarjas kogu hooaja kaasa teeb siis pilootideks kaks swensonit on.
Pontus Tidemand ja Frederik Ahlin. Millegi pärast ei usus, et kedagi võõrast sinna võetakse. Swensonid on juba pikka aega üritanud üht oma noort tippu viia.
Kruuda arvatavasti jätkab. Ta ju managerid olemas. Arvan, et see saab toimuma Fordiga. Võib ka äärmisel juhul Škodaga. Sõltub kas printsport muretseb mingi uuema pilli.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
rally11 kirjutas:Usun, et Mitsubish võtab endale ka mõne Rootsi mehe, kui auto sealt poolt. Ahlin või keegi.
Isiklikult arvan, et kui Mitsubishi wrc2 sarjas kogu hooaja kaasa teeb siis pilootideks kaks swensonit on.
Pontus Tidemand ja Frederik Ahlin. Millegi pärast ei usus, et kedagi võõrast sinna võetakse. Swensonid on juba pikka aega üritanud üht oma noort tippu viia.
Kruuda arvatavasti jätkab. Ta ju managerid olemas. Arvan, et see saab toimuma Fordiga. Võib ka äärmisel juhul Škodaga. Sõltub kas printsport muretseb mingi uuema pilli.
Vaevalt küll, et Tidemand, wrc2-es sõidab ta sellel aastal ja arvatavasti uueks hooajaks on mehel siht ikka juba kõrgemale ehk sis WRC rooli.