Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
to the limit...https://www.facebook.com/AndreLavadinho ... =1&theater
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
Getting ready for the start with the pretty DMACK girls @barumrally
https://twitter.com/DMACK_Tyres/status/ ... 24/photo/1
Ott Tanak latest winner in #FIAERC before the @barumrally
https://twitter.com/FIAERC/status/50537 ... 85/photo/1
https://twitter.com/DMACK_Tyres/status/ ... 24/photo/1
Ott Tanak latest winner in #FIAERC before the @barumrally
https://twitter.com/FIAERC/status/50537 ... 85/photo/1
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott siis täna endale twitteri konto teinud https://twitter.com/OttTanak
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Ott Tänaku diskussioon
Möldri poiss tegeleb jumal teab millega enne rallit. Teine tegelane Sepp Wiegandi kaardilugeja Christian Frank. Või on see kaardilugejate lõõgastus hetk.


-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
on-board barum rallit koos väikese väljasüiduga katse alguses, pluss veel üks moment katse lõpu poole
http://www.mediasport.cz/rally/onboardy/6880.html
http://www.mediasport.cz/rally/onboardy/6880.html
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mehhiko - sellel rallil oli probleemiks vist kommunikatsioon, tee läks künka tagant vasakule aga Ott pani paremale.
Argentiina - roolivõim.
Sardiinia - roolivõim pluss rehv.
Poola - kõik töötas ja ka kindel võit.
Soome - roolivõim pluss rehv.
Saksa - rehvid ei kõlba kuhugi.
Austraalia - kõik võimalikud probleemid mis olla saavad.
Selline see hooaeg siis oli. Hooaja võtme sõnaks on roolivõim. Hooaja alguses olin kindel, et tuleb domineeriv sarja üldvõit kuid kes oleks võinud arvata, et ebaõnn selle hooaja üle kallab. Poleks uskunud, et see R5 nii nii lagunev masin on. See masin kõlbab ainult sellistele meeste sõiduvahendiks nagu Protasov, Bertelli jne.
Isiklikult arvan, et näeme Otti ja Raigot see hooaeg veel korra ning selleks on see järele jäänud WRC ralli ning arvatavasti on selleks Wales.
Argentiina - roolivõim.
Sardiinia - roolivõim pluss rehv.
Poola - kõik töötas ja ka kindel võit.
Soome - roolivõim pluss rehv.
Saksa - rehvid ei kõlba kuhugi.
Austraalia - kõik võimalikud probleemid mis olla saavad.
Selline see hooaeg siis oli. Hooaja võtme sõnaks on roolivõim. Hooaja alguses olin kindel, et tuleb domineeriv sarja üldvõit kuid kes oleks võinud arvata, et ebaõnn selle hooaja üle kallab. Poleks uskunud, et see R5 nii nii lagunev masin on. See masin kõlbab ainult sellistele meeste sõiduvahendiks nagu Protasov, Bertelli jne.
Isiklikult arvan, et näeme Otti ja Raigot see hooaeg veel korra ning selleks on see järele jäänud WRC ralli ning arvatavasti on selleks Wales.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
I'm out of hospital this morning. Big thanks to all the medical people and organisers @RallyAustralia who helped
https://twitter.com/OttTanak/status/511 ... 29/photo/1
https://twitter.com/OttTanak/status/511 ... 29/photo/1
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 717
- Liitunud: 06 Aug 2005, 12:42
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tsiteerin ühte osa allolevast artiklist:
Õnneks mitte! Tänaku hooaeg WRC2-klassis võib küll läbi olla, kuid MM-rallidel sõidab ta R5-masinal edasi, lihtsalt mitte punktidele.
http://www.ohtuleht.ee/595108/tanaku-av ... katastroof
Kas härrasel autoril mingi kindel info?
Õnneks mitte! Tänaku hooaeg WRC2-klassis võib küll läbi olla, kuid MM-rallidel sõidab ta R5-masinal edasi, lihtsalt mitte punktidele.
http://www.ohtuleht.ee/595108/tanaku-av ... katastroof
Kas härrasel autoril mingi kindel info?
Seal kus lõppeb asfalt....
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Täitsa pekkis mis artikkel, okse tuleb peale.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kuidagi labaselt kirjutatud jah aga mis teha, Eesti (spord)ajakirjanike tase on lihtsalt selline.Polnud vaja kaua mõelda, kes järjestikustes ebaõnnestumistes süüdi oli: kogenematu kaardilugeja Mõlder tahtis rikkuda Tänaku teise ja viimase võimaluse rallimaailma tippu murda.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Ott Tänaku diskussioon
Praegu teed küll spordiajakirjanikele liiga - see on konkurentsitult labaseim soperdis, mida lugenud olen. Polnud vaja kaua mõelda, kes ebaõnnestumistes süüdi oli: kogenematu "ajakirjanik" Viljar Voog tahtis rikkuda Õhtulehe viimase võimaluse sopaajakirjandusest spordiajakirjandusse murda.MKD kirjutas:Kuidagi labaselt kirjutatud jah aga mis teha, Eesti (spord)ajakirjanike tase on lihtsalt selline.Polnud vaja kaua mõelda, kes järjestikustes ebaõnnestumistes süüdi oli: kogenematu kaardilugeja Mõlder tahtis rikkuda Tänaku teise ja viimase võimaluse rallimaailma tippu murda.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 42
- Liitunud: 28 Jaan 2012, 00:52
- Asukoht: Tallinn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Minu tagasihoidlikud mõtted...
Tänaku Austraalia seiklus tõestas, et mees edaspidi tööta lihtsalt ei saa jääda. Isegi, kui Wilson osutub lauslolliks ning teda endale ei hoia, siis DMACK on alati olemas hoidmaks teda kümne küünega kinni.
DMACK ei oleks ilma Tänakuta iialgi saavutanud seda tähelepanu, arengut, informatsiooni ning lõppeks ka meeskondlikku võitu. Otti isiklik tiitlivõidust ilma jäämine on siinkohal ikka tühine seik. Ainuüksi Austraalia rallil näitas mees, et ei lähe närvi auto tehniliste probleemide tõttu vaid oskab ise jooksvalt neid parandada (hea mehhaanik), ei kritiseeri olematu tasemega rehve (sest on ise osaline nende arendamises), on parim meeskonnamängija (enda head aega ohverdades aitab meeskonnakaaslase tagasi rajale) ning näitab oma kiirusega vajadusel kõikidele teistele tagatulesi. See eelviimase kiiruskatse mats ei muuda eelnevais punktides mitte midagi (olgu, vaevalt et auto ja enda lõhkumine just plaanides oli), sest auto ja rajad olid selleks ajaks tundma õpitud, meistritiitel ka teoreetiliselt kadunud ning eesolev Bertelli liiga kaugel, et nn kulgemisega tast mööduda. Jäigi üle vaid kombata masina maksimumpiiri.
Tänak on selles mõttes tõeline täht ning ka rahvusvaheliselt äärmiselt populaarseks ja atraktiivseks rallisõitjaks tõusnud. Kõik tiimibossid teavad nüüd seda.
Tänaku Austraalia seiklus tõestas, et mees edaspidi tööta lihtsalt ei saa jääda. Isegi, kui Wilson osutub lauslolliks ning teda endale ei hoia, siis DMACK on alati olemas hoidmaks teda kümne küünega kinni.
DMACK ei oleks ilma Tänakuta iialgi saavutanud seda tähelepanu, arengut, informatsiooni ning lõppeks ka meeskondlikku võitu. Otti isiklik tiitlivõidust ilma jäämine on siinkohal ikka tühine seik. Ainuüksi Austraalia rallil näitas mees, et ei lähe närvi auto tehniliste probleemide tõttu vaid oskab ise jooksvalt neid parandada (hea mehhaanik), ei kritiseeri olematu tasemega rehve (sest on ise osaline nende arendamises), on parim meeskonnamängija (enda head aega ohverdades aitab meeskonnakaaslase tagasi rajale) ning näitab oma kiirusega vajadusel kõikidele teistele tagatulesi. See eelviimase kiiruskatse mats ei muuda eelnevais punktides mitte midagi (olgu, vaevalt et auto ja enda lõhkumine just plaanides oli), sest auto ja rajad olid selleks ajaks tundma õpitud, meistritiitel ka teoreetiliselt kadunud ning eesolev Bertelli liiga kaugel, et nn kulgemisega tast mööduda. Jäigi üle vaid kombata masina maksimumpiiri.
Tänak on selles mõttes tõeline täht ning ka rahvusvaheliselt äärmiselt populaarseks ja atraktiivseks rallisõitjaks tõusnud. Kõik tiimibossid teavad nüüd seda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
kümnesse tekst!Lunastaja kirjutas:Minu tagasihoidlikud mõtted...
Tänaku Austraalia seiklus tõestas, et mees edaspidi tööta lihtsalt ei saa jääda. Isegi, kui Wilson osutub lauslolliks ning teda endale ei hoia, siis DMACK on alati olemas hoidmaks teda kümne küünega kinni.
DMACK ei oleks ilma Tänakuta iialgi saavutanud seda tähelepanu, arengut, informatsiooni ning lõppeks ka meeskondlikku võitu. Otti isiklik tiitlivõidust ilma jäämine on siinkohal ikka tühine seik. Ainuüksi Austraalia rallil näitas mees, et ei lähe närvi auto tehniliste probleemide tõttu vaid oskab ise jooksvalt neid parandada (hea mehhaanik), ei kritiseeri olematu tasemega rehve (sest on ise osaline nende arendamises), on parim meeskonnamängija (enda head aega ohverdades aitab meeskonnakaaslase tagasi rajale) ning näitab oma kiirusega vajadusel kõikidele teistele tagatulesi. See eelviimase kiiruskatse mats ei muuda eelnevais punktides mitte midagi (olgu, vaevalt et auto ja enda lõhkumine just plaanides oli), sest auto ja rajad olid selleks ajaks tundma õpitud, meistritiitel ka teoreetiliselt kadunud ning eesolev Bertelli liiga kaugel, et nn kulgemisega tast mööduda. Jäigi üle vaid kombata masina maksimumpiiri.
Tänak on selles mõttes tõeline täht ning ka rahvusvaheliselt äärmiselt populaarseks ja atraktiivseks rallisõitjaks tõusnud. Kõik tiimibossid teavad nüüd seda.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Capito, Matton, Wilson ja Nandan teavad Tänakut. Kuigi lihtsalt teadmine ei too sõitja kohta. Ford on ilmselgelt kõige kehvem auto hetkel WRC sarjas. VolksWagen kõige vastupidavdam ja kiireim, Hyundai ja Citroen suht võrdsed.
Praegu kui peaks Ott mingilt muult meeskonnalt pakkumise saama. Siis peaks ta väga põhjalikult kaaluma. Oli ju Wilson see kes ta koos toetajatega tagasi sarja tõi.
Palgalist kohta on võimelised pakkuma ainult VolksWagen ja Hyundai. Kui nüüd peaks tõeks osutuma Ogieri liitumine Hyundaiga siis tema asemele tuleb tõenäoliselt kas Mikkelsen või S. Wiegand. Wiegand just seetõttu, et tegu noore ja andeka saksamaa sõitjaga. Ning ka kuulujutud väidavad, et VolksWagen enam kolmandat autot kogu hooaja sõitmas ei hoia. Hyundail oleks siis põhimeeskonnas Neuville ja Ogier. Ning kolmandat autot ohjab Paddon. Variandid oleks ainult Citroen ja Ford. Citroenis koht olemas Meekel ja Fordis on paigas Evans. Seega reaalselt kaks kohta nagu oleks. Vahe ainult selles, et Ford on valmis minema hooajale vastu väga noorte sõitjatega. Citroen see vastu tahab saada kogenud piloote.
Ei tasu unustada, et ripakil on veele Östberg, Sordo, Mikkelsen. Nii Mikkelsen kui ka Östberg on võimelised rahadega koha Tänaku eest ära ostma. Mis variant siis Tänakule jääks? Kas suurte rahadega rentida Wilsosnilt kolmas auto? Või on tõesti tulemas Dmack WRC sarja? Või hoopis Citroen taganeb soovist saada kogenud pilooti ning paneb kokku noorte ja vihaste meeskonna Meeke ja Tänak?
Kaldun arvama, et Sordo ja Hirvonen liituvad Toyotaga. Aitavad seda arendada ja liituvad siis sarjaga 2016 või 2017
PS: see arutelu on tehtud kuulukat silmas pidades. (Ogier ja Hyundai). Kui Ogier ei lähe Hyundaisse siis on see mõtte avaldus tühipaljas loba.
Seega kogu sõitjate turgu hoiab nagu ka MM tiitlit oma käes Ogier.
Kui nüüd Ogier paigale jääb siis on Tänakul üks võimalus veel lisaks võimalikele kohtadele Citroenis ja Fordis.
See on minu Loba.
Praegu kui peaks Ott mingilt muult meeskonnalt pakkumise saama. Siis peaks ta väga põhjalikult kaaluma. Oli ju Wilson see kes ta koos toetajatega tagasi sarja tõi.
Palgalist kohta on võimelised pakkuma ainult VolksWagen ja Hyundai. Kui nüüd peaks tõeks osutuma Ogieri liitumine Hyundaiga siis tema asemele tuleb tõenäoliselt kas Mikkelsen või S. Wiegand. Wiegand just seetõttu, et tegu noore ja andeka saksamaa sõitjaga. Ning ka kuulujutud väidavad, et VolksWagen enam kolmandat autot kogu hooaja sõitmas ei hoia. Hyundail oleks siis põhimeeskonnas Neuville ja Ogier. Ning kolmandat autot ohjab Paddon. Variandid oleks ainult Citroen ja Ford. Citroenis koht olemas Meekel ja Fordis on paigas Evans. Seega reaalselt kaks kohta nagu oleks. Vahe ainult selles, et Ford on valmis minema hooajale vastu väga noorte sõitjatega. Citroen see vastu tahab saada kogenud piloote.
Ei tasu unustada, et ripakil on veele Östberg, Sordo, Mikkelsen. Nii Mikkelsen kui ka Östberg on võimelised rahadega koha Tänaku eest ära ostma. Mis variant siis Tänakule jääks? Kas suurte rahadega rentida Wilsosnilt kolmas auto? Või on tõesti tulemas Dmack WRC sarja? Või hoopis Citroen taganeb soovist saada kogenud pilooti ning paneb kokku noorte ja vihaste meeskonna Meeke ja Tänak?
Kaldun arvama, et Sordo ja Hirvonen liituvad Toyotaga. Aitavad seda arendada ja liituvad siis sarjaga 2016 või 2017
PS: see arutelu on tehtud kuulukat silmas pidades. (Ogier ja Hyundai). Kui Ogier ei lähe Hyundaisse siis on see mõtte avaldus tühipaljas loba.
Seega kogu sõitjate turgu hoiab nagu ka MM tiitlit oma käes Ogier.
Kui nüüd Ogier paigale jääb siis on Tänakul üks võimalus veel lisaks võimalikele kohtadele Citroenis ja Fordis.
See on minu Loba.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Ott Tänaku diskussioon
Saan aru, et loba, aga siiski:Kolin kirjutas:Ford on ilmselgelt kõige kehvem auto hetkel WRC sarjas. VolksWagen kõige vastupidavdam ja kiireim, Hyundai ja Citroen suht võrdsed.
...Või hoopis Citroen taganeb soovist saada kogenud pilooti ning paneb kokku noorte ja vihaste meeskonna Meeke ja Tänak?
- mille alusel väidad, et Ford on sarja kõige sitem auto? See, et Mikko enam asjadega toime ei tule, ei räägi veel tõde autost.
- Meeke on 35-aastane "noor"


Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma isiklikult arvan, et Citroen on veidi üle nii Fordist kui Hyundaist. Hyundaist pakun, et on üle just kiiruse osas, Fordist ehk vastupidavuse osas ja meeskonnatöös tervikuna. Nii palju, kui olen katseaegu vaadanud, pole Neuville/Sordo/kesiganes tavaliselt suutnud Citroeni kiireimaga (viimasel ajal Meeke) sammu suutnud pidada.
Aga Hyundai on muidugi uustulnuk ja järgmise aastaga võib juba eespool olla.
Tänakule on Ford vast reaalseim variant küll, aga täielikult ei saa ka Citroeni välistada sõltuvalt sellest, millise strateegia kasuks nad tulevikus otsustada võivad. Ogieri lahkumine on hetkel üks suur "what if", nii et sellega praegu mängima ei hakka.
Aga Hyundai on muidugi uustulnuk ja järgmise aastaga võib juba eespool olla.
Tänakule on Ford vast reaalseim variant küll, aga täielikult ei saa ka Citroeni välistada sõltuvalt sellest, millise strateegia kasuks nad tulevikus otsustada võivad. Ogieri lahkumine on hetkel üks suur "what if", nii et sellega praegu mängima ei hakka.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kas Sordo mitte ei öelnud, et ta pole huvitatud Toyotast ja uue tiimi masina arendamisest?Kolin kirjutas:Kaldun arvama, et Sordo ja Hirvonen liituvad Toyotaga. Aitavad seda arendada ja liituvad siis sarjaga 2016 või 2017
"Come on, you can see more than that"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
Nii oli jah. Praegu tundub jah, et kõik seisab Ogieri otsuse taga.Frank kirjutas:Kas Sordo mitte ei öelnud, et ta pole huvitatud Toyotast ja uue tiimi masina arendamisest?Kolin kirjutas:Kaldun arvama, et Sordo ja Hirvonen liituvad Toyotaga. Aitavad seda arendada ja liituvad siis sarjaga 2016 või 2017
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mina meenutaksin ikka jälle, et Ott ja M-sport sõlmisid 2011 5-aastase lepingu.
Kas keegi teab, et see on ühepoolselt või poolte kokkuleppel lõpetatud!?
Aga muidu on kuulda, et Otil asi kontrolli all!
Kas keegi teab, et see on ühepoolselt või poolte kokkuleppel lõpetatud!?
Aga muidu on kuulda, et Otil asi kontrolli all!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
kontrolli all sis järgmise hooaja suhtes jah? Seda on küll hea kuulda.GC kirjutas:Mina meenutaksin ikka jälle, et Ott ja M-sport sõlmisid 2011 5-aastase lepingu.
Kas keegi teab, et see on ühepoolselt või poolte kokkuleppel lõpetatud!?
Aga muidu on kuulda, et Otil asi kontrolli all!
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"