Pealtvaataja ja sõitja hinnang Viru Rally kiiruskatsetele
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Pealtvaataja ja sõitja hinnang Viru Rally kiiruskatsetele
Tahaksime teada konkreetseid hinnanguid 5 palli süsteemis Ponsse Viru Rally 2003 kiiruskatsetele, et järgmisel aastal huvitavama ralli korraldada. Tuletan meelde:
1 ja 2 Linnakatse 3,1 km
3 Viitna 5,2 km
4 Kõnnu 20,2 km
5 Riistamäe 11,7 km
6 Kehala Ring 2,3 km
7 Rihula 11,2 km
8 Vinni 7,0 km
9 Aravuse 13,9 km
10 Sae 11,5 km
Kindlast märgi ära kas oled pealtvaataja või sõitja ( sõitjal ka rühm), sest see, mis meeldib pealtvaatajale ei pruugi sugugi meeldida sõitjale. Ette tänades!
1 ja 2 Linnakatse 3,1 km
3 Viitna 5,2 km
4 Kõnnu 20,2 km
5 Riistamäe 11,7 km
6 Kehala Ring 2,3 km
7 Rihula 11,2 km
8 Vinni 7,0 km
9 Aravuse 13,9 km
10 Sae 11,5 km
Kindlast märgi ära kas oled pealtvaataja või sõitja ( sõitjal ka rühm), sest see, mis meeldib pealtvaatajale ei pruugi sugugi meeldida sõitjale. Ette tänades!
linnakatse oli üldiselt 5 vääriline, nägi ilusat sõitu ja ega vist enam kusagilt paremat lahendust linnakatse jaoks rakveres leiagi, vihm tegi kah vaatamise toredaks, lisas sõidule vaadatavust... muidu oli vist igale maitsele midagi, kiireid lõike ja tagasipöördeid.
teine katse mida vaatasin oli kehala ring, sellele annaks 5- sest seal pikal sirgel oleks võinud olla trampliin, oleks teinud asja huvitavamaks... vaadatavus oli hea, enamus kohtadest nägi kogu raja ulatuses, nii, et oli mida vaadata ja koguaeg toimus action.
kahjuks ülejäänud katseid ei jõudnud vaatama, a neid mida nägin, nendega jäin rahule... tglt see võiks olla asfaldiralli, lääne-virumaal on väga ilusaid ja huvitavaid asfaltteid, siis oleks eestis kah ikka oma asfaldiralli.
järgmise aasta rallit oodates...
teine katse mida vaatasin oli kehala ring, sellele annaks 5- sest seal pikal sirgel oleks võinud olla trampliin, oleks teinud asja huvitavamaks... vaadatavus oli hea, enamus kohtadest nägi kogu raja ulatuses, nii, et oli mida vaadata ja koguaeg toimus action.
kahjuks ülejäänud katseid ei jõudnud vaatama, a neid mida nägin, nendega jäin rahule... tglt see võiks olla asfaldiralli, lääne-virumaal on väga ilusaid ja huvitavaid asfaltteid, siis oleks eestis kah ikka oma asfaldiralli.
järgmise aasta rallit oodates...

-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 348
- Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
- Asukoht: Tallinn
Karl-pealtvaataja
Kogu rallile annaks positiivse hinnangu! Rajad tundusid kõrvaltvaadates sõitjatele huvitavad - tõusud-langused, kurvilin, kitsas, igasuguse spetsiifikaga teid paistis olevat!
Linnakatse annaks kindlasti 5! Sest sellist kõrguste vahet nagu Rakveres pole muudel linnakatsetel näinud. Ja et see just linna sees on! Nii kiireid lõike trassi alguses kui ka rooliga ,,kruvimist'' trassi lõpus, + päris suure raadiusega ring kuhu ümber pääseb vaatama!
Riistamäele 5! Väga vaadeldav koht (pikalt näha) oli Viljakuivati juures. Nägi nii eemalt tulevat autot suurel kiirusel, kui järsku mahapööret pidurdusega (paljud panid otse,suure libeduse tõttu), väga aeglane lõik kuivati ees trampliiniga ja siis kiirendamine üle asfaltkattega maantee.
Kehala ring 4! Ülevaade väga hea! Samas tundus, et mahapööre, peale finishit, tuli liiga kiiresti - just sõitja seisukohast. Kuni finishi jooneni peab andma täiega ja siis väga lühikese maa pealt peab ära pöörama. Tundus ka et mõned kurvid liiga kitsaks jäid. Trampliin ei teeks paha:)!
Rihula 4! Neli selle koha eest, kus vaatasin - kohe esimeses stardijärgses kurvis. Edasi tundus, et läheb põnevaks, sest peale seda kurvi oli eemalt näha tuntavat langust. Juurdepääs vähe piiratud! Tulime mööda metsateed, alguses, aga kahjuks jäi jõgi kiiruskatse vahele nii, et pidime siiski tagasi pöörduma ja stardist minema raja äärde!
Vinni 5! Vaatasin Kehala ringi ääres, aga positiivne oli just see, et ringi oli kasutatud pikema kiiruskatse osana! Autod tulid peale paraja vahega nii, et korraga ikkagi kahte sõitjat oli näha! Mahapööre ringilt oli päris mitmele sõitjale ootamatu (millegipärast!!!).
Kiiruskatsete vahed oli pealtvaatajale parajad, kes tahtis nägi väga suurt hulka katseid!
Ja startinud meeskondade arv oli märkimisväärne ja esinduslik - pea kõik Eesti paremik ja mujalt ka. Kahju, et mõned küll registreerunutest ei startinud (Pohl, Kinanen).
OLI HEA ÜRITUS!
Linnakatse annaks kindlasti 5! Sest sellist kõrguste vahet nagu Rakveres pole muudel linnakatsetel näinud. Ja et see just linna sees on! Nii kiireid lõike trassi alguses kui ka rooliga ,,kruvimist'' trassi lõpus, + päris suure raadiusega ring kuhu ümber pääseb vaatama!
Riistamäele 5! Väga vaadeldav koht (pikalt näha) oli Viljakuivati juures. Nägi nii eemalt tulevat autot suurel kiirusel, kui järsku mahapööret pidurdusega (paljud panid otse,suure libeduse tõttu), väga aeglane lõik kuivati ees trampliiniga ja siis kiirendamine üle asfaltkattega maantee.
Kehala ring 4! Ülevaade väga hea! Samas tundus, et mahapööre, peale finishit, tuli liiga kiiresti - just sõitja seisukohast. Kuni finishi jooneni peab andma täiega ja siis väga lühikese maa pealt peab ära pöörama. Tundus ka et mõned kurvid liiga kitsaks jäid. Trampliin ei teeks paha:)!
Rihula 4! Neli selle koha eest, kus vaatasin - kohe esimeses stardijärgses kurvis. Edasi tundus, et läheb põnevaks, sest peale seda kurvi oli eemalt näha tuntavat langust. Juurdepääs vähe piiratud! Tulime mööda metsateed, alguses, aga kahjuks jäi jõgi kiiruskatse vahele nii, et pidime siiski tagasi pöörduma ja stardist minema raja äärde!
Vinni 5! Vaatasin Kehala ringi ääres, aga positiivne oli just see, et ringi oli kasutatud pikema kiiruskatse osana! Autod tulid peale paraja vahega nii, et korraga ikkagi kahte sõitjat oli näha! Mahapööre ringilt oli päris mitmele sõitjale ootamatu (millegipärast!!!).
Kiiruskatsete vahed oli pealtvaatajale parajad, kes tahtis nägi väga suurt hulka katseid!
Ja startinud meeskondade arv oli märkimisväärne ja esinduslik - pea kõik Eesti paremik ja mujalt ka. Kahju, et mõned küll registreerunutest ei startinud (Pohl, Kinanen).
OLI HEA ÜRITUS!
Karl
Linnakatsed - 5. Linnakatsele meeldivamat rada on vist suht keeruline kuskil leida. Parajalt kiire ja parajalt kurviline, kitsast ja laia, libedat ja head pidamist, publikule ilusaid kohti ja sõitjale põnevaid kurve. Tõusud ja langused andsid ka oma plussi.
LK3 Viitna - väga hea ärataja. 5 kilomeetrit on hommikul täpselt selline vajalik kiirendus, et uni silmast saada
Raja lõpuosa oli küll veits ülesküntud rada, seal vist oli metsa veetud või midagi sellist. Aga tingimused olid kõigile samad. Hinnet ei oska anda. Küll aga oli see katse pandud ajakavas õigesse kohta ja selle eest 5.
LK4 Kõnnu - ralli pikim. Kuuldavasti vanakooli katse ja üsna nõudlik. Võrreldi Valge Daami Roosta katsega, et selline kaardilugeja katse. Seda ta ka oli. Enamus katsest olid puud üsnagi lähedal. Sel katsel oli probleeme turvalisusega, aga sellest on juba niigi palju räägitud. Hea, et niigi läits! Katse võiks ka tulevikus sisse jääda. Ajakavas võiks ta veidi hiljem olla, sest see katse hõrendab võistlejaterivi kindlasti.
Rohkem katseid ei õnnestunud kiirelt sõites läbida. Huvitavad olid nad kõik. Kehala rada vajab veidi veel muudatusi, nagu öeldud võiks seal publikule mõeldud lennutav hüpe olla.
Kaasasõitja, rühm A.
LK3 Viitna - väga hea ärataja. 5 kilomeetrit on hommikul täpselt selline vajalik kiirendus, et uni silmast saada

LK4 Kõnnu - ralli pikim. Kuuldavasti vanakooli katse ja üsna nõudlik. Võrreldi Valge Daami Roosta katsega, et selline kaardilugeja katse. Seda ta ka oli. Enamus katsest olid puud üsnagi lähedal. Sel katsel oli probleeme turvalisusega, aga sellest on juba niigi palju räägitud. Hea, et niigi läits! Katse võiks ka tulevikus sisse jääda. Ajakavas võiks ta veidi hiljem olla, sest see katse hõrendab võistlejaterivi kindlasti.
Rohkem katseid ei õnnestunud kiirelt sõites läbida. Huvitavad olid nad kõik. Kehala rada vajab veidi veel muudatusi, nagu öeldud võiks seal publikule mõeldud lennutav hüpe olla.
Kaasasõitja, rühm A.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Osalesin siis pealtvaatajana, linnakatsel, Riistamäel ja Kehalas.
Jäin ralliga väga rahule. Natuke häiris korralduse pool Kehalas, publikule reklaamiti välja, et kahe katse vaheline aeg sisustatakse meelahutustega, milleks minuteda oli ainsana siis 1000.- maksev kopteri sôit (ei tea kui suur osa publikust seda kasutas:) ). Toitlustuse pool oli kehva, kui oodatakse siis nii palju rahvast siis vôiks organiseerida ka rohkem toitlustajaid. Häiris veel Kehala karjääri teistkordsel läbimisel peakohal lärmav kopter. Oleks ta siis tulnud ja läinud, aga lärmas seal kogu selle aja, millal kiiremad katset läbisid. Oleks tahtnud ikka autode mootorite hääli ka kuulda. Tummfilmi vaadates ei saa kogu elamust kätte.
Nonii nüüd tuli palju virinat. Üldkokkuvôttes aga jäin ralliga väga rahule. Katsed olid huvitavad ja rajad erinavad teistest rallidest. Edu järgmiste rallide korraldamisel.
Jäin ralliga väga rahule. Natuke häiris korralduse pool Kehalas, publikule reklaamiti välja, et kahe katse vaheline aeg sisustatakse meelahutustega, milleks minuteda oli ainsana siis 1000.- maksev kopteri sôit (ei tea kui suur osa publikust seda kasutas:) ). Toitlustuse pool oli kehva, kui oodatakse siis nii palju rahvast siis vôiks organiseerida ka rohkem toitlustajaid. Häiris veel Kehala karjääri teistkordsel läbimisel peakohal lärmav kopter. Oleks ta siis tulnud ja läinud, aga lärmas seal kogu selle aja, millal kiiremad katset läbisid. Oleks tahtnud ikka autode mootorite hääli ka kuulda. Tummfilmi vaadates ei saa kogu elamust kätte.
Nonii nüüd tuli palju virinat. Üldkokkuvôttes aga jäin ralliga väga rahule. Katsed olid huvitavad ja rajad erinavad teistest rallidest. Edu järgmiste rallide korraldamisel.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 348
- Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
- Asukoht: Tallinn
Karl
Lisaksin omalt poolt veel ühe märkuse Viru Ralli kohta.
Kehala piletite müük ja parkimine!
Pileteid ei oleks tohtinud müüa suurel teel! Tüdrukuid oli seal 5 ... 6 (kes siis pidid ilmselt pileteid müüma), aga ainult üks neist müüs pileteid, teised hoidsid raha või jäi nende ülesanne üldse arusaamatuks. See tekitas meeletu autode järjekorra maanteele. Pileteid oleks pidanud müüma ,,väravas'' kui auto pargitud, sest parklasse pääsemiseks ei olnud ju pileti omamine vajalik.
Aga see piletite müük on enamuste Eesti rallide häda - seda ei suudeta operatiivselt korraldada (üritatakse autodesse müüa, aga see ei edene kuidagi), alati on meeletu autode rivi ja ootamine. Autod tuleks enne piletite müüki parkida ja seejärel pilet osta.
Kui tahetakse autodesse müüa, siis peab olema see müüatele selgeks tehtud ja müüjaid peab olema palju!!!
Parkla oli ilmastiku tõttu väga pehme. Kui sealt ära hakkasin sõitma, siis jäi igatahes minu auto kinni! Aga see tuli tõesti ilmselt ilmast ja niiskusest!
Lugupidamisega!
Kehala piletite müük ja parkimine!
Pileteid ei oleks tohtinud müüa suurel teel! Tüdrukuid oli seal 5 ... 6 (kes siis pidid ilmselt pileteid müüma), aga ainult üks neist müüs pileteid, teised hoidsid raha või jäi nende ülesanne üldse arusaamatuks. See tekitas meeletu autode järjekorra maanteele. Pileteid oleks pidanud müüma ,,väravas'' kui auto pargitud, sest parklasse pääsemiseks ei olnud ju pileti omamine vajalik.
Aga see piletite müük on enamuste Eesti rallide häda - seda ei suudeta operatiivselt korraldada (üritatakse autodesse müüa, aga see ei edene kuidagi), alati on meeletu autode rivi ja ootamine. Autod tuleks enne piletite müüki parkida ja seejärel pilet osta.
Kui tahetakse autodesse müüa, siis peab olema see müüatele selgeks tehtud ja müüjaid peab olema palju!!!
Parkla oli ilmastiku tõttu väga pehme. Kui sealt ära hakkasin sõitma, siis jäi igatahes minu auto kinni! Aga see tuli tõesti ilmselt ilmast ja niiskusest!
Lugupidamisega!
Karl
Õnnestus viru rallil olla nii sõitja kui ka pealtvaataja rollis. Aga kahjuks peale kehala ringi ma rohkem ei näinud. Viru ralli erines teistest eestis toimuvatest rallidest oma väga hõreda asustuse poolest. Minu arust panid metsa sisse andtsid 10 kilti vinti ei olnud enne finissi lipu polnud ühtegi mahapõõret rääkimata majadest ja lagedatest kohtadest kus mida vaadata...