ADAC Rallye Deutschland 2014
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Reactions: 0
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Arvuta kuidas tahad, aga Tänaku tiitlivõimalused tunduvad ikka õhkõrnad - pigem teoreetilised kui realistlikud. Isiklikult arvan küll, et see WRC2 tiitel kui selline Tänaku kontektsis enam ka mingi otsustaja ei ole. Kui selle aasta tulemuste põhjal saab järgmiseks aastaks sõidu, siis saab ka ilma selle tiitlita. Kui ei saa, siis on nagunii asi läbi ja keegi ei vaata ülejärgmisel aastal, et oh võtame selle mehe see oli üleeelmine aasta WRC2 meister.
Aga kes siis meistriks ikkagi tuleb?
Ma ise välistaks mehed kellel on seni 2-3 etappi vaid sõidetud. On ülimalt ebatõenäoline, et need mehed täis hooaja kokku saavad ja isegi kui saavad, siis kõik eksivad vahel. Ehk ülalolevast listis viskaks kohe Tidemandi, Kremeri ja Barrable välja. Olematuks hindan ka Protasovi ja Sousa võimalusi.
Konkurentsi jäävad seega: Al-Arriyah, Kruuda, Bertelli, Ketomaa, Tänak.
Kahjuks on ka Tänaku teoreetiline maksimum natuke liiga väike, et oleks lootust, et keegi mööda ei lähe. Keegi saab kindlasti 100p kokku.
Al-Attiyah on küll kiire, kuid senist asjde käiku arvestades tundub, et äkki ka temal pole prioriteedid WRC2's, ehk on küsitav, kas ta oma 3 sõitu veel üldse ära teeb.
Bertelli on aga küllaltki aeglane tegelikult ja tulemused seni ikka teiste ebaõnne pealt tulnud. Hooaja lõpus ja eriti sellistel rallidel enam äkki ainult kulgemisest ei piisa heaks tulemuseks, kuna juhuslikud mehed võivad tema eest kõvasti punkte ära noppida.
Seega, mina hindaks, et tiitlivõit läheb jagamisele Kruuda ja Ketomaa vahel. Mõlemal 5 rallit sõidetud ja mõlema jaoks 2 kruusarallit veel jäänud (kas nad nüüd mõlemad just Austraaliasse lähevad?). Ja kõige tõenäolisemalt võib neid ohustada ikka just Nasser, kui oma 3 rallit veel ära teeb.
Aga kes siis meistriks ikkagi tuleb?
Ma ise välistaks mehed kellel on seni 2-3 etappi vaid sõidetud. On ülimalt ebatõenäoline, et need mehed täis hooaja kokku saavad ja isegi kui saavad, siis kõik eksivad vahel. Ehk ülalolevast listis viskaks kohe Tidemandi, Kremeri ja Barrable välja. Olematuks hindan ka Protasovi ja Sousa võimalusi.
Konkurentsi jäävad seega: Al-Arriyah, Kruuda, Bertelli, Ketomaa, Tänak.
Kahjuks on ka Tänaku teoreetiline maksimum natuke liiga väike, et oleks lootust, et keegi mööda ei lähe. Keegi saab kindlasti 100p kokku.
Al-Attiyah on küll kiire, kuid senist asjde käiku arvestades tundub, et äkki ka temal pole prioriteedid WRC2's, ehk on küsitav, kas ta oma 3 sõitu veel üldse ära teeb.
Bertelli on aga küllaltki aeglane tegelikult ja tulemused seni ikka teiste ebaõnne pealt tulnud. Hooaja lõpus ja eriti sellistel rallidel enam äkki ainult kulgemisest ei piisa heaks tulemuseks, kuna juhuslikud mehed võivad tema eest kõvasti punkte ära noppida.
Seega, mina hindaks, et tiitlivõit läheb jagamisele Kruuda ja Ketomaa vahel. Mõlemal 5 rallit sõidetud ja mõlema jaoks 2 kruusarallit veel jäänud (kas nad nüüd mõlemad just Austraaliasse lähevad?). Ja kõige tõenäolisemalt võib neid ohustada ikka just Nasser, kui oma 3 rallit veel ära teeb.
-
- Reactions: 0
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Ja nüüd veel ka tähelepanekuid ADAC ralli baasil.
1. Hirvonenil on ilmselt lahkumis-hooaeg. Ei näe küll kuidas see mees veel lepingu võiks saada.
2. Evansil võib olla päris korralik tulevik. Briti turg on suur ja väga atraktiivne, ning mees on hooaja jooksul ikka väga meeldivalt arenenud ja ta on veel üsna noor. Kindlasti pole tegemist Mathew Wilsoni ja Prokopi laadi andetu mehega. Vaevalt ta kunagi maailmameistriks tuleb, kui hea õnne korral rallivõitjaks võib saada küll järgmise paari hooajaga.
3. Erinevalt Loebist, on Ogier siiski inimene.
Ja natuke pikem jahumine.
Kuna ka DMacki tiimis ei saa olla kodanikud nii rumalad, et nad ei teadnud, kui kehv nende rehv tegelikult on, siis tekib 2 küsimust/tähelepankut:
a) Miks ainult Tänak DMacki tiimist Saksa rallil osales?
b) Miks see ralli läks Tänakul WRC2 arvestusse?
a) Vastus sellele küsimusele on ilmselt lihtne. Kuna rehv on tõesti nii kehva, siis oleks kõik teised sõitjad rehvile lihtsalt liialt häbi teinud. Tänak aga võttis mis võtta oli, ning tegi rehvitootja jaoks siiski kena tulemuse. Nagu ka siit läbi käinud - vaevalt, et Tänak midagi eriti tagasi hoidis. Ketomaa oleks ilmselt siin ikka kalendriga kaotanud ja "rehvile häbi teinud".
b) See on keerulisem küsimus. Aga ainus loogiline seletus on see, et järelejäänud kahest kruusarallist ühel, on Tänakul muud plaanid (ehk Britis vast mees ikka jah WRC masinaga). Aga siis miks mitte nomineerida Hispaania ralli, millel ju vähemalt üks päev on kruusal? Siin siis taas 2 valikut - kas on muud plaanid, või nähti ette seda, mis Saksas ka tegelikult juhtus - segased ilmaolud viivad rajalt paljud konkurendid, mis annab võimaluse ikkagi kõrgeks kohaks. Sellist "lammutamist" Pranstusmaal ja Hispaanias kindlasti oodata ei ole mõtet.
1. Hirvonenil on ilmselt lahkumis-hooaeg. Ei näe küll kuidas see mees veel lepingu võiks saada.
2. Evansil võib olla päris korralik tulevik. Briti turg on suur ja väga atraktiivne, ning mees on hooaja jooksul ikka väga meeldivalt arenenud ja ta on veel üsna noor. Kindlasti pole tegemist Mathew Wilsoni ja Prokopi laadi andetu mehega. Vaevalt ta kunagi maailmameistriks tuleb, kui hea õnne korral rallivõitjaks võib saada küll järgmise paari hooajaga.
3. Erinevalt Loebist, on Ogier siiski inimene.
Ja natuke pikem jahumine.
Kuna ka DMacki tiimis ei saa olla kodanikud nii rumalad, et nad ei teadnud, kui kehv nende rehv tegelikult on, siis tekib 2 küsimust/tähelepankut:
a) Miks ainult Tänak DMacki tiimist Saksa rallil osales?
b) Miks see ralli läks Tänakul WRC2 arvestusse?
a) Vastus sellele küsimusele on ilmselt lihtne. Kuna rehv on tõesti nii kehva, siis oleks kõik teised sõitjad rehvile lihtsalt liialt häbi teinud. Tänak aga võttis mis võtta oli, ning tegi rehvitootja jaoks siiski kena tulemuse. Nagu ka siit läbi käinud - vaevalt, et Tänak midagi eriti tagasi hoidis. Ketomaa oleks ilmselt siin ikka kalendriga kaotanud ja "rehvile häbi teinud".
b) See on keerulisem küsimus. Aga ainus loogiline seletus on see, et järelejäänud kahest kruusarallist ühel, on Tänakul muud plaanid (ehk Britis vast mees ikka jah WRC masinaga). Aga siis miks mitte nomineerida Hispaania ralli, millel ju vähemalt üks päev on kruusal? Siin siis taas 2 valikut - kas on muud plaanid, või nähti ette seda, mis Saksas ka tegelikult juhtus - segased ilmaolud viivad rajalt paljud konkurendid, mis annab võimaluse ikkagi kõrgeks kohaks. Sellist "lammutamist" Pranstusmaal ja Hispaanias kindlasti oodata ei ole mõtet.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Kuulujuttude kohaselt peaks Tänak Hispaanias ja Walesis peale minema WRC masinaga. Ning prantsusmaa peaks olema ta viimane ralli WRC2 sarjas. Samas võiks olla ka Austraalia nomineeritud. Sinna vaevalt palju WRC2 sõitjaid tuleb. Saaks korralikud punktid. Eks Barum nüüd näitab kui head on uued Dmack-i asfaldi rehvid. Samas ma arvan,et Prantsusmaa on see ralli kus ta korjab WRC2 punkte. Rehvide arenduse valguses annab võistlus moment korraliku ülevaate arenduse tulemustest.
Nagu aru olen saanud siis Dmack rohub rohkem meeskondlikule tiitlile. Mitte induviduaalsle tiilile.
Saksamaa rallil sai Tänak korraliku kooli.
Nagu aru olen saanud siis Dmack rohub rohkem meeskondlikule tiitlile. Mitte induviduaalsle tiilile.
Saksamaa rallil sai Tänak korraliku kooli.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Reactions: 0
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Elame näeme. Aga kui nüüd Barum just ei näita, et rehviarenduses on suur samm edasi tehtud (eks kogenud sõitja tunnetab tagumikuga ka ära, kas ja kui palju parem see seis on, isegi kui pole kellegagi võistelda), siis ma ei näe küll ühtegi head põhjust, miks peaks nomineerima Prantsuse ralli ja sellega punkte tuulde loopima. Kui siis võibolla tõesti ainult selleks, et DMack siiski võistlusokorras ka seal pildis oleks ja tiitli osas panustatakse siis 100% Ketomaa Austraalia ja UK etappidega. Ühtlasi võiks siis Prantsusmaal Tänak võtta mõnelt konkurendilt äkki Ketomaa jaoks olulisi punkte ära.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Nõustun siin eeskõnelejatega, Oti tiitlivõimalused on jah põhimõtteliselt olematud, tuleb loota räigelt teiste ebaõnnele, see asi kipub tõesti Kruuda ja Ketomaa vaheline olema. Arvan, et ka Ott ja tiim said sellest aru ja sellepärast see Saksa ralli selline test pigem oli.
Pakun, et Austraalia viimane punktidele nomineeritud sõit Otil ja Raigol ning Prantsusmaa jälle selline testimis ralli. Kui viimased kaks rallit on WRC masinaga kas siis üks on neist Dmacki rehvidega? Hooaja alguses oli ju jutt, et 3 rallit M-spordi alt ja ülejäänud hooaeg Dmackiga, et pmt Dmack jääks sis nagu ühe ralliga miinusesse
Pakun, et Austraalia viimane punktidele nomineeritud sõit Otil ja Raigol ning Prantsusmaa jälle selline testimis ralli. Kui viimased kaks rallit on WRC masinaga kas siis üks on neist Dmacki rehvidega? Hooaja alguses oli ju jutt, et 3 rallit M-spordi alt ja ülejäänud hooaeg Dmackiga, et pmt Dmack jääks sis nagu ühe ralliga miinusesse

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
video materjali https://www.youtube.com/watch?feature=p ... wSJ8Fh548g
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 81tQpG7bHE
https://www.youtube.com/watch?v=dByhv-tCZQk
https://www.youtube.com/watch?v=Cyt5cI5 ... UH0xY4djow
https://www.youtube.com/watch?v=2EZbo-g2Uhs
https://www.youtube.com/watch?v=RTPzjW-oDR8
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 81tQpG7bHE
https://www.youtube.com/watch?v=dByhv-tCZQk
https://www.youtube.com/watch?v=Cyt5cI5 ... UH0xY4djow
https://www.youtube.com/watch?v=2EZbo-g2Uhs
https://www.youtube.com/watch?v=RTPzjW-oDR8
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1106
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
- Asukoht: kuressaare
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Pontusel läks viimasel katsel nii.
https://www.youtube.com/watch?v=8lteR_D ... e=youtu.be

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
rally11 kirjutas:Pontusel läks viimasel katsel nii.https://www.youtube.com/watch?v=8lteR_D ... e=youtu.be



Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Kuigi see võit tuli "vale" mehe üle, siis peab tunnistama ,et päris stiiline viimase katse finish millega võita
Ja vähem naljaks pole jutt Dmacki Fb lehel : "The Estonian delivered a controlled, mature and error-free drive to overcome some treacherous conditions over the three-day event. He benefitted from DMACK’s well-constructed asphalt tyre to hold firm and challenge for victory while other drivers struggled with the tough conditions.

Ja vähem naljaks pole jutt Dmacki Fb lehel : "The Estonian delivered a controlled, mature and error-free drive to overcome some treacherous conditions over the three-day event. He benefitted from DMACK’s well-constructed asphalt tyre to hold firm and challenge for victory while other drivers struggled with the tough conditions.

"Iga km katse kohta on alati 2km kraavi."
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
ai krt, no siis võtan küll Oti ja Raigo kohta kõik kiidusõnad tagasi ja ütlen, et sõideti väga kehvasti ikka, sest rehv oli Dmacki väitel kõige parem.Kalm kirjutas:Kuigi see võit tuli "vale" mehe üle, siis peab tunnistama ,et päris stiiline viimase katse finish millega võita![]()
Ja vähem naljaks pole jutt Dmacki Fb lehel : "The Estonian delivered a controlled, mature and error-free drive to overcome some treacherous conditions over the three-day event. He benefitted from DMACK’s well-constructed asphalt tyre to hold firm and challenge for victory while other drivers struggled with the tough conditions.



Häbi peaks olema Dmack!!!
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Kas selle "nalja" eest trahvi ei saaks teha? No nii näiteks 1,9 sekundit?rally11 kirjutas:Pontusel läks viimasel katsel nii.https://www.youtube.com/watch?v=8lteR_D ... e=youtu.be
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
see on selge ju, et dmack ei hakka avalikult oma rehve maha tegema, mõistlik on ikka kiita oma rehve mitte maha teha, aga tiimi siseselt teavad nad ise milliste pasteldega tegelikult tegu on.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
ei ootagi, et nad maha teeks aga see oli ka liig minu arust mis neil seal kirjas oli.(Jan) kirjutas:see on selge ju, et dmack ei hakka avalikult oma rehve maha tegema, mõistlik on ikka kiita oma rehve mitte maha teha, aga tiimi siseselt teavad nad ise milliste pasteldega tegelikult tegu on.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Minu meelest pole mõtet neid rehve üle ka kritiseerida. Tänak istuks ilma dmackita kodus ja kui oleks parem variant, siis Tänak oleks selle teinud. Kui nüüd mingi rehvi arendamine toimub, siis järelikult tulevik tundub dmackine 

Viimati muutis pelmeen10, 25 Aug 2014, 19:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Sellest videost saab natuke aimu, kuidas Tidemand sõitis selle võidu nimel: https://www.youtube.com/watch?v=e_wDvmgOacE
6:04 kandis näeb ka Tänakut korraks.
6:04 kandis näeb ka Tänakut korraks.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 220
- Liitunud: 07 Nov 2011, 17:37
Re: ADAC Rallye Deutschland 2014
Video WRC Rallye Deutschland | Rally Germany 2014 is online!

Click on the photo or here ---> http://youtu.be/j_XU5WYMTRo


Click on the photo or here ---> http://youtu.be/j_XU5WYMTRo