Ott andis Pontusele hommikuse 2 katsega ära 6,1 seki, hetkel vahe 12 sek. Peaks olema piisav.
Ott võttis hommikul 2 katsega Maurinilt ca 45 seki, hetkel vahe 24,3 seki. Kas Maurin võttis hommikul lihtsalt rahulikult (kuna vahe on turvaline) või on hetkel jõudude vahekord tõesti nii suur ..?
johaan kirjutas:Ott va kaval rebane - algusest peale ei uskunud, et need DMackid nii kehvad on, et kutt üldse kiirust üles ei saa - teades Saksamaa rallit ja selle kadusid võib tagantjärgi tarkusena öelda, et Ott kavaldas kõik üle. Võttis väga rahulikult ning jälgis mängu, kas ja kes üldse viimaseks päevaks nö rajal on ja kui palju tuleb vajutada
Loodan, et ära ei sõnu, aga see on parim etteaste, mida Otilt näinud olen - väga tark sõit!
Mina selliseid avaldusi küll praeguse seisu juures enne finišit teha ei julgeks.
johaan kirjutas:Ott va kaval rebane - algusest peale ei uskunud, et need DMackid nii kehvad on, et kutt üldse kiirust üles ei saa - teades Saksamaa rallit ja selle kadusid võib tagantjärgi tarkusena öelda, et Ott kavaldas kõik üle. Võttis väga rahulikult ning jälgis mängu, kas ja kes üldse viimaseks päevaks nö rajal on ja kui palju tuleb vajutada
Loodan, et ära ei sõnu, aga see on parim etteaste, mida Otilt näinud olen - väga tark sõit!
Mina selliseid avaldusi küll praeguse seisu juures enne finišit teha ei julgeks.
Jah, saan aru küll, et see natuke "julge" avaldus, aga samas on ka kindel see, et DMack tänase öö jooksul uut rehvisegu valmis ei "seganud" .. kust see kiirus siis nüüd äkki tuli?
täpselt, igas interjuus Ott õelnud ,et algusest peale maksimumi peal, ju külmemad ja mudasemad olud kus arvatavasti rehvi temperatuurid ei tule üles piisavalt ja rehvid ei "hakka tööle" võrdsutavad rehvi faktorit, sest Dmackid ei tööta niikuinii üheski olus lihtsalt mingites oludes ei tööta nüüd teised rehvid ka
Timur_P kirjutas:Ma arvan, et Ott on kogu aeg tulnud nii kiiresti kui rehv lubab. Täna hommikuste katsete kate või teeolud sobivad DMackile lihtsalt natuke paremini.
Täpselt, Ott on mitu korda maininud et sõidavad nii kiiresti kui rehv lubab. Nüüd kui rehvi tõttu Ott ei ole kiireim sis on kohe tark sõit.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
«Tänane (eilne) päev oli taas korralik. Suuremaid probleeme polnud ja päeva teises pooles saime ühel katsel korraliku vihmasaju, kuid suutsime seal vigu vältida. Tehnika toimib korralikult ja rütm on hea. Meil hetkel midagi juurde panna pole, sõidame üsna maksimumi peal ja puhta sõiduga oleme katsetel TOP 3 aegade lähedal. Kuid juhtuda võib kõigil ja seda tõestas tänane viimane katse,» rääkis Tänak peale Saksamaa ralli teist võistluspäeva.
«Tänase päevaga saame rahule jääda. Esimene eesmärk oli meil hoida Poola sõitja Szymon Kornicki selja taga, kui de Mevius tegi katuse ja langes samuti meie selja taha, siis oli eesmärgiks ka teda seal hoida, mis ka õnnestus. Tänased katsed sobisid mulle paremini, suurem osa katsetest olid märjad või niisked ja DMACK rehvi pehmem segu sobis meile hästi. Kiirus oli korralik, saime täna ka ühe katsevõidu, mis teeb headmeelt. Seal kus teadsin, et suudan sõita kiiremini, seda ka tegime, kogu päev läks plaanipäraselt. Eesmärk viimaseks päevaks on see, et lõpetada ralli samal kohal, kus hetkel oleme,» rääkis Sander Pärn peale Saksamaa MM-ralli teist päeva.