Autovahetused
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Autovahetused
ei kas seal nii väga suurt vahet oli lõppkiirusel 2000/R5-e vahel?
pigem vist just kõvakattega ja kiiremad teed soosovad S2000-ndet, parandage kui eksin
pigem vist just kõvakattega ja kiiremad teed soosovad S2000-ndet, parandage kui eksin
AutoralliSuurSõber
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Autovahetused
Mingil rallil just Kruuda kurtis, et tema S2000 jääb R5-le ja RRC-le alla nii jõu kui kiiruse poolest
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Autovahetused
no ei viitsi jah andmeid otsima hakata aga RRC on siiani kõige paremat minekut ja vastupidavust näidandKolin kirjutas:Mingil rallil just Kruuda kurtis, et tema S2000 jääb R5-le ja RRC-le alla nii jõu kui kiiruse poolest
ok, edit:
Compared to S2000 cars, R5 machines should offer similar level of performance but from a 1.6 litre turbocharged engine, and the running costs are said to be lower than those of a S2000 car. Essentially, that means R5s will replace the normally aspirated S2000 machines. Peugeot Sport also abandoned S2000 specifications with the new 208 T16, built around the R5 regulations.
S2000 tehn.:
280 BHp / 8000 rpm
260 Nm at 6500 rpm
6-ne M-sport Xtrac kast
1200kg
lõppkiirus: ei tea (ehk kruuda/kangur teavad:)
http://www.s2000rally.com/ford-fiesta-s2000.php
R5:
290hp at 6000 rpm (32mm kõri)
400 nm at .... ei leidnud
Sadev 5 speed sequential gearbox (ilmselt see asi koos difritega teebki asja odavamaks)
1230kg
lõppkiirus: ei tea (Tänak ilmselt teab)
http://www.driftcompany.com/en/rallytea ... /fiesta-r5
ja siia ka sis RRC:
Hj - ei leidnud (aga kuna 30-ne kõri siis ehk gramm vähem kui R5-l? millel 32mm kõri)
Nm - 360 (4750 peal)
M-Sport / Xtrac 6-ne
1200kg
lõppkiirus: ei tea
http://www.m-sport.co.uk/images/RRC_TS.pdf
Esiasi kui usaldusväärsed ned allikad on aga siit järeldub, et siiski üsna erinevad massinad
ja...r5-l ikka eelis 2000-e ees, kuid lõppkiiruse kohalt on vaikus (st. ma ei leidnud:)
Aga kuna RRC on nö. WRC alusega masin, siis kui minu valida oleks, tuleks garaasi RRC,
tundub hea hybriid olevat neist kahest ja Sardiinia ja Mexico näitasid et vastuüidav samuti
AutoralliSuurSõber
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: Autovahetused
Ei suutnud üles leida seda WRC, R5 ja RRC autode võrdlust mis kunagi lähiminevikus Autolehes ilmus aga mäletan, et RRC auto saab spetsiaalse kit'i ja 6 tunnise tööga WRC autoks ehitada. Hinna poolest oli ta minu mäletamist mööda ainult 20-30% WRC autost odavam.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 232
- Liitunud: 29 Juul 2010, 17:44
- Asukoht: tallinn
Re: Autovahetused
Portugalis, mäest ülesse ei jõudnud auto minna.Kolin kirjutas:Mingil rallil just Kruuda kurtis, et tema S2000 jääb R5-le ja RRC-le alla nii jõu kui kiiruse poolest
RRC ja WRC hind on sama kuna sa pead RRC WRC-st ehitama.STI kirjutas:Ei suutnud üles leida seda WRC, R5 ja RRC autode võrdlust mis kunagi lähiminevikus Autolehes ilmus aga mäletan, et RRC auto saab spetsiaalse kit'i ja 6 tunnise tööga WRC autoks ehitada. Hinna poolest oli ta minu mäletamist mööda ainult 20-30% WRC autost odavam.
See aasta Soomes meistrikatel sai Kruuda Koitlale ja Nikarale vastu S2000, rallil kus oli palju rohkem sirgeid kui Rally Estonial.
2011 kaotas Hänninen S2000 1sek/km WRC võitjale.
Re: Autovahetused
RRC vs S2000 vs R5 vs N4 jutu kokkuvõtteks: kas me tahame pakkuda millisega neist võrrelduist keegi kodanik Tänak ei oleks seda punnvõrride võiduajamist kinni pannud? Mina, isegi kui tahaks, ei saaks seda paraku pakkuda. Me ju teame miks ...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Autovahetused
ee nats segaseks jäi su komm?!
öö ka et anna andeks, aga N4-ja siia MMi teemale toomine on mõtetu, see masin ei pea vastu 3-e tööpäeva sellistes tingimustes, ei Kruuda ei Tänaku ***** all. AUS ju tunnistas et masin oli omadega täitsa läbi juba siin eesti teedelgi:)
nagu ma eelpool mainisin, Tänakule võib ükskõik mis masina anda, ikka saab ta hakkama - lihtsalt enam kogemusi ja vanuse poolest ka küpsem kui teised. Ta on samas elemendis kui MM oli oma kuldajal ju!
Tagasi autode juure, Hinna jätaksin ma kõrvale, sest mu idee oli leida see parim massin nende 3-e seast, kuna RRC tundub vastupidavaim, panustaksin sellele kui oleksin Kruuda ja pappi navalom
öö ka et anna andeks, aga N4-ja siia MMi teemale toomine on mõtetu, see masin ei pea vastu 3-e tööpäeva sellistes tingimustes, ei Kruuda ei Tänaku ***** all. AUS ju tunnistas et masin oli omadega täitsa läbi juba siin eesti teedelgi:)
nagu ma eelpool mainisin, Tänakule võib ükskõik mis masina anda, ikka saab ta hakkama - lihtsalt enam kogemusi ja vanuse poolest ka küpsem kui teised. Ta on samas elemendis kui MM oli oma kuldajal ju!
Tagasi autode juure, Hinna jätaksin ma kõrvale, sest mu idee oli leida see parim massin nende 3-e seast, kuna RRC tundub vastupidavaim, panustaksin sellele kui oleksin Kruuda ja pappi navalom
AutoralliSuurSõber
Re: Autovahetused
Delfi 2013 Autolehe värske number avaldab Ford Fiesta R5 maksumuse. Kui sarnane mudel, veidi kõvem pill Ford Fiesta RRC maksab 450 000 eurot, siis R5 eest tuleks välja käia poole vähem, 220 000 eurot.STI kirjutas:Ei suutnud üles leida seda WRC, R5 ja RRC autode võrdlust mis kunagi lähiminevikus Autolehes ilmus aga mäletan, et RRC auto saab spetsiaalse kit'i ja 6 tunnise tööga WRC autoks ehitada. Hinna poolest oli ta minu mäletamist mööda ainult 20-30% WRC autost odavam.
Rallimaailma värskeim uudismudel, M-Spordi Ford Fiesta R5 ning Ford Fiesta RRC kuuluvad samasse WRC 2 kategooriasse, kuid erinevad teineteisest siiski rohkem, kui välimus lubab arvata, kirjutab Autoleht.
Eks raha mängib rolli, üüratud summad on ikkagi mängus, kas mitte käändmiku lõhkumine rrc autol polnud 4 korda kallim kui r5.
Re: Autovahetused
Kuskil rv foorumis oli juttu autode kulude kohta, siis RRC ülapidamine oli ca. 2 korda kõrgem kui R5 oma.skahar kirjutas:ee nats segaseks jäi su komm?!
öö ka et anna andeks, aga N4-ja siia MMi teemale toomine on mõtetu, see masin ei pea vastu 3-e tööpäeva sellistes tingimustes, ei Kruuda ei Tänaku ***** all. AUS ju tunnistas et masin oli omadega täitsa läbi juba siin eesti teedelgi:)
nagu ma eelpool mainisin, Tänakule võib ükskõik mis masina anda, ikka saab ta hakkama - lihtsalt enam kogemusi ja vanuse poolest ka küpsem kui teised. Ta on samas elemendis kui MM oli oma kuldajal ju!
Tagasi autode juure, Hinna jätaksin ma kõrvale, sest mu idee oli leida see parim massin nende 3-e seast, kuna RRC tundub vastupidavaim, panustaksin sellele kui oleksin Kruuda ja pappi navalom
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Re: Autovahetused
Ärge unustage, miks R5 on üldse R5. Ta on kokku pandud tavaauto juppidest.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
Re: Autovahetused
Alustame sisust,käigukastist ja liigume amortide-vedrude juurde,ning väljalase-kas see on sinuarust tänavaauto osad?Karlip kirjutas:Ärge unustage, miks R5 on üldse R5. Ta on kokku pandud tavaauto juppidest.
Re: Autovahetused
Ega jah tänava autoga võrdlus on kohatu , peale esitulede ja nipet näpet vidinate pole siin ford fiestaga mitte midagi pistmist, nagu teistegi markidega
Re: Autovahetused
Eelmise aasta Rally Estonia nädala autolehes oli võrdlus RRC ja R5-e kohta olemas. Kui kellegil see autoleht veel käepärast, saab lugeda. Seal oli minu mäletamist mööda lahti kirjutatud, mis teeb R5-st nö. säästuma auto.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 232
- Liitunud: 29 Juul 2010, 17:44
- Asukoht: tallinn
Re: Autovahetused
Roolivõim on näiteks tavalise Ford Galaxy omamitsupitsu kirjutas:Alustame sisust,käigukastist ja liigume amortide-vedrude juurde,ning väljalase-kas see on sinuarust tänavaauto osad?Karlip kirjutas:Ärge unustage, miks R5 on üldse R5. Ta on kokku pandud tavaauto juppidest.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Autovahetused
[/quote]
Roolivõim on näiteks tavalise Ford Galaxy oma
[/quote]
kui see nii on siis oleks see tagumine aeg eemaldada, ja kaugele kaugele saata
ma ei tea mitu korda on sellel fiestaariku R5-l see pump jebind
aga ok, aitab ehk mitte teemakohast juttu
Roolivõim on näiteks tavalise Ford Galaxy oma

kui see nii on siis oleks see tagumine aeg eemaldada, ja kaugele kaugele saata
ma ei tea mitu korda on sellel fiestaariku R5-l see pump jebind
aga ok, aitab ehk mitte teemakohast juttu
AutoralliSuurSõber
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 232
- Liitunud: 29 Juul 2010, 17:44
- Asukoht: tallinn
Re: Autovahetused
Roolivõim on näiteks tavalise Ford Galaxy omaskahar kirjutas:

kui see nii on siis oleks see tagumine aeg eemaldada, ja kaugele kaugele saata
ma ei tea mitu korda on sellel fiestaariku R5-l see pump jebind
aga ok, aitab ehk mitte teemakohast juttu[/quote]
Ford on tahtnud ammu seda vahetada aga FIA-ga on mingid probleemid.
Jeetsil jebis RE ka roolivõim. Esimesel katsel. Parast töötas normaalselt
Re: Autovahetused
Margus Kiiver @marguskiiver 18m18 minutes ago
Good news! 15 years old & talented Estonian Karl Martin Volver will compete next 3 years in ASRT with Peugeot 208 R2
Good news! 15 years old & talented Estonian Karl Martin Volver will compete next 3 years in ASRT with Peugeot 208 R2
Re: Autovahetused
EAL-i lõustakast. Varsti ka kindlasti mõnel ametlikul lehel. Igatahes positiivne uudis. Loodetavasti kestab masin rohkem kui see fookuse junn15-aastane Karl Martin Volver sõlmis koos oma taustajõududega kolme aastase lepingu Läti meeskonnaga ASRT. Järgmisel aastal osaleb ta plaani kohaselt Peugeot 208 R2 autoga Eesti ja Läti meistrivõistlustel.

Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 191
- Liitunud: 17 Juun 2011, 22:44
- Asukoht: Hiiumaa
- Kontakt: