Autovahetused
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Re: Autovahetused
Kas siis tõesti on Ford nii palju paremini ehitatud? Ok, töökindlus töökindluseks, aga kiiruse poolest võiks ju peugeot fordidega konkureerida!? Samas, ega see ford just ka laitmatu töökindlusega ei hiilga. Väga palju oleneb vist ka meeskonnast, kes autot haldab ja hooldab. Ehk tuleks lihtsalt teami vahetada, kellel oskusi ja teadmisi rohkem. Ja samas, kas Karl ise oskab omale autot nii seadistada, või nõuda seadistamist selliselt nagu talle sobiks, et kõik oleks piisava kiiruse jaoks OK.
Re: Autovahetused
See on naljakaks muutunud. Meenutab meie "tipp"suusatajaid. Küll oli ilm kehv, määre kehv või lihtsalt kuu seisud valed. Pole möödunud ühtegi rallit, kus Kruuda oleks autoga rahul olnud...
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
Re: Autovahetused
Milline Peugeot 208 R5ga sõitev ekipaaž on autoga rahul olnud? Isegi tehasemeeskonna masinad lagunevad ja kõlakate järgi on masinate tarnimine ajutiselt peatatud ka.Füürer kirjutas:See on naljakaks muutunud. Meenutab meie "tipp"suusatajaid. Küll oli ilm kehv, määre kehv või lihtsalt kuu seisud valed. Pole möödunud ühtegi rallit, kus Kruuda oleks autoga rahul olnud...
"Come on, you can see more than that"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Autovahetused
pesukaru liiga värske ka veel ja eks se oleneb juhist kah, kellele sobib kellele ei sobi
aga kiiruse ja võimekuse poolest peaksid R5 klassi masinad olema sjem vosjem ühes augus siiski
RE-puhul sai määravaks lõppkiirus mis selgelt eelistas N-e, Tänak ja Kõrge hakkasid muidugi vastu:)
kangur ka püüdis, kuid kahjuks katkestas. Plangi näitas kohati häid aegu samuti.
aga kiiruse ja võimekuse poolest peaksid R5 klassi masinad olema sjem vosjem ühes augus siiski
RE-puhul sai määravaks lõppkiirus mis selgelt eelistas N-e, Tänak ja Kõrge hakkasid muidugi vastu:)
kangur ka püüdis, kuid kahjuks katkestas. Plangi näitas kohati häid aegu samuti.
AutoralliSuurSõber
Re: Autovahetused
Sellise auto rentimine pole odav lõbu. Ja kui põhi aeg läheb tehniliste probleemidega jagelemise peale, siis karta on, et ajab vihale.AS kirjutas:Kas siis tõesti on Ford nii palju paremini ehitatud? Ok, töökindlus töökindluseks, aga kiiruse poolest võiks ju peugeot fordidega konkureerida!? Samas, ega see ford just ka laitmatu töökindlusega ei hiilga. Väga palju oleneb vist ka meeskonnast, kes autot haldab ja hooldab. Ehk tuleks lihtsalt teami vahetada, kellel oskusi ja teadmisi rohkem. Ja samas, kas Karl ise oskab omale autot nii seadistada, või nõuda seadistamist selliselt nagu talle sobiks, et kõik oleks piisava kiiruse jaoks OK.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Autovahetused
+1. Tahtsin sama öelda, et sellel rallil oli Kruuda ehe Ostberg. Saan aru, et autoga olid probleemid aga laupäeval kui auto korras oli siis käis ikka vingumine edasi et ikka pole seda tunnetust jne.StP kirjutas:Eesti oma Mads
Samas, Sardiinia rallil liikus väga hästi ju see Pesoo masin enne probleeme, ei tundunud küll et jääks väga alla teistele masinatele ning mäletamist mööda oli Kruuda ka ise väga rahul.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Autovahetused
WRC2 klassis sõidavad enamus sõitjaid kas R5 või RRC'ga, ühtegi N-rühma autot teda kottima ei tule. Nagu enne mainiti, siis võimsuse poolest on need WRC2 autod enamvähem sama auku. Erinevus, mis väärib mainimist on vastupidavus, mis ei ole ka nii tähtis, kuna Soome teed võrreldes Lõuna-Euroopa teedega vägagi kõvad ja siledad. Kas tõesti Kruuda arvas, et kui ta istub autosse, mis on äsja homologeeritud, siis sellel ei löö ühtegi beebiviga välja? See ongi põhjus, miks see tundub mõttetu virinana. Kui sa istud tuli-uude autosse, siis sa kannatad beebiprobleemid ära või kui õnnestub nendeta läbi saada siis maitsed shampust. Mäletamistmööda oli Markkol samad probleemid 2003. aastal. Tema muidugi autot vahetada ei saanud, aga sellegipoolest ei hakanud ta virisema vaid töötas kõvasti auto kallal. Hetkel teebki Kruuda sellega endale sitta mainet, et ta teist autot otsima hakkab, mitte koos tehasega probleeme lahendama ei hakka.
Kes sellist sõitjat enda tiimi tahab?
Kes sellist sõitjat enda tiimi tahab?
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Autovahetused
Olen su jutuga nõus. Arvan ka sama, et Karl peaks just koos meeskonnaga kõvasti töötama ja autot arendama. Mitte tõmbama kõrvad lontis järgmise masina peale. Samas on tal alati variant ju Ford Fiesta S2000 masina peale minna.Füürer kirjutas:WRC2 klassis sõidavad enamus sõitjaid kas R5 või RRC'ga, ühtegi N-rühma autot teda kottima ei tule. Nagu enne mainiti, siis võimsuse poolest on need WRC2 autod enamvähem sama auku. Erinevus, mis väärib mainimist on vastupidavus, mis ei ole ka nii tähtis, kuna Soome teed võrreldes Lõuna-Euroopa teedega vägagi kõvad ja siledad. Kas tõesti Kruuda arvas, et kui ta istub autosse, mis on äsja homologeeritud, siis sellel ei löö ühtegi beebiviga välja? See ongi põhjus, miks see tundub mõttetu virinana. Kui sa istud tuli-uude autosse, siis sa kannatad beebiprobleemid ära või kui õnnestub nendeta läbi saada siis maitsed shampust. Mäletamistmööda oli Markkol samad probleemid 2003. aastal. Tema muidugi autot vahetada ei saanud, aga sellegipoolest ei hakanud ta virisema vaid töötas kõvasti auto kallal. Hetkel teebki Kruuda sellega endale sitta mainet, et ta teist autot otsima hakkab, mitte koos tehasega probleeme lahendama ei hakka.
Kes sellist sõitjat enda tiimi tahab?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Autovahetused
Parandage mind kui ma eksin, aga Kruudale teenust pakkuv meeskond on Tagai Racing Technology, kes on ostnud kaks Peugeot 208 T16 R5te Peugeot'lt. Peugeot ametlikud sõitjad on Craig Breen ja Kevin Abbring, kes teostavad masinaga ka arendusteste.Kolin kirjutas:Olen su jutuga nõus. Arvan ka sama, et Karl peaks just koos meeskonnaga kõvasti töötama ja autot arendama. Mitte tõmbama kõrvad lontis järgmise masina peale. Samas on tal alati variant ju Ford Fiesta S2000 masina peale minna.Füürer kirjutas:WRC2 klassis sõidavad enamus sõitjaid kas R5 või RRC'ga, ühtegi N-rühma autot teda kottima ei tule. Nagu enne mainiti, siis võimsuse poolest on need WRC2 autod enamvähem sama auku. Erinevus, mis väärib mainimist on vastupidavus, mis ei ole ka nii tähtis, kuna Soome teed võrreldes Lõuna-Euroopa teedega vägagi kõvad ja siledad. Kas tõesti Kruuda arvas, et kui ta istub autosse, mis on äsja homologeeritud, siis sellel ei löö ühtegi beebiviga välja? See ongi põhjus, miks see tundub mõttetu virinana. Kui sa istud tuli-uude autosse, siis sa kannatad beebiprobleemid ära või kui õnnestub nendeta läbi saada siis maitsed shampust. Mäletamistmööda oli Markkol samad probleemid 2003. aastal. Tema muidugi autot vahetada ei saanud, aga sellegipoolest ei hakanud ta virisema vaid töötas kõvasti auto kallal. Hetkel teebki Kruuda sellega endale sitta mainet, et ta teist autot otsima hakkab, mitte koos tehasega probleeme lahendama ei hakka.
Kes sellist sõitjat enda tiimi tahab?
"Come on, you can see more than that"
Re: Autovahetused
Kruuda huvi vaevalt on oma rahakotiga läbi eratiimi tehaseasju ajada/arendada.
Raha vähe-vaja kiirelt resultaadini jõuda.
Ega see E-rühm pole kus iga mees leiutab jalgratast.
Raha vähe-vaja kiirelt resultaadini jõuda.
Ega see E-rühm pole kus iga mees leiutab jalgratast.
Re: Autovahetused
õige jutt.Võrdlus Märtiniga kellele maksti auto arendamise eest palka, on ikka väga jabur.Frank kirjutas:Parandage mind kui ma eksin, aga Kruudale teenust pakkuv meeskond on Tagai Racing Technology, kes on ostnud kaks Peugeot 208 T16 R5te Peugeot'lt. Peugeot ametlikud sõitjad on Craig Breen ja Kevin Abbring, kes teostavad masinaga ka arendusteste.
Re: Autovahetused
No siis ma ei imesta, et see masin just kõikse parem pole. Oleks tehas seal tagan, oleks Karli jonn asjata. Aga mingi meeskond, kes ise ka ei adu asja nii täpselt, on keeruline olukord. Arendamine arendamiseks, aga kas see team üldse oskab masinat seadistada. Selline kvaliteet nagu meie Mmm, seal tundub, et ei ole. Ma ei usu, et Karli jonn asjata on. Kas peaks just auto marki vahetama, ma ei usu. Pigem uue ja asjalikuma teami muretsema.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Autovahetused
O_o. Eks näha mis selle kohta siis kosta on. Selles mõttes tuleb seda Kruuda "Vataneni mänedzmenti" kõvasti kiita, kui vaja autot siis ka muretsetakse, tehakse päris head tööd.
Ott vist ajab ise omi asju või on tal ka mingi manager?
Ott vist ajab ise omi asju või on tal ka mingi manager?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Autovahetused
from Printsport press release:(Jan) kirjutas:Kruuda soome rallyl Fiesta R5-ega
Karl Kruuda will start with their Fiesta S2000
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 313
- Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
- Asukoht: Tartumaa.
Re: Autovahetused
Väga kahe otsaga jutt. Kui uue auto otsimisest räägiti oli Karl jonnipunn, aga kui uus leiti on Vatanen tubli töömees?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Autovahetused
Trw kirjutas:Väga kahe otsaga jutt. Kui uue auto otsimisest räägiti oli Karl jonnipunn, aga kui uus leiti on Vatanen tubli töömees?
Kust kohast see kahe otsaga on, vingusin ainult Karli üle mitte tema mänedzmendi

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Autovahetused
Millega ta siis soomes peale räheb? Kas R5 või S2000-ga.? Need ju ikka kaks täiesti erinevat masinat.
Kui ta nüüd S2000-ga soomes sõidab siis sealt head nahka küll ei tule. Kiiretel katsetel S2000 ikka R5-le vastu ei saa. Või ma eksin?
Kui ta nüüd S2000-ga soomes sõidab siis sealt head nahka küll ei tule. Kiiretel katsetel S2000 ikka R5-le vastu ei saa. Või ma eksin?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi