
Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Kas meie poisid Argentiinas osalevad?
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Kangur lõpus mingi vea teinud vist.
Palju kaotust viimase splitiga kogunenud.
Palju kaotust viimase splitiga kogunenud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Pärn esimeses splitist Cavest 8 sekundit kiirem!
Tesises splitis 9 sekundit ees.
Tesises splitis 9 sekundit ees.
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Twitterist
" https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 621&type=1 @B_Sousa_rally and @hugo_magalhaes1 having trouble on the section between last stage and finish
"
Kanguril võimalus päeva lõpuks 9 koht välja "võidelda"
" https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 621&type=1 @B_Sousa_rally and @hugo_magalhaes1 having trouble on the section between last stage and finish

Kanguril võimalus päeva lõpuks 9 koht välja "võidelda"
Viimati muutis ponx, 06 Apr 2014, 14:01, muudetud 2 korda kokku.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 747
- Liitunud: 08 Apr 2009, 11:35
- Asukoht: Lindi Taga
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Pärn teeb head tööd .Nagu ta ütles rallil algul ,et seda sõitu ei võida see ,kes on kõige kiirem ,vaid see kes rajal püsib .
Raskel ajal on rahvaralli ka ralli!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Pärn lõpus ja võib siis õnne soovida!
Edu siis Cave ees kokku a 20 sekundit, aga see pole ilmselt enam oluline. Tähtis on võit ja selle tõi ära!
Edu siis Cave ees kokku a 20 sekundit, aga see pole ilmselt enam oluline. Tähtis on võit ja selle tõi ära!
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
ideaalne näide " to finish first , first you have to finish " ütlusest
Õnnitlused !

"Iga km katse kohta on alati 2km kraavi."
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Vähemalt kaks meest pakkusid hea resultaadi aga ikkagi on tuju null juba teist päeva järjest.
Oejah, raske see fänni elu.
Oejah, raske see fänni elu.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Noh see on see tilk tõrva meepotis.soca kirjutas:Vähemalt kaks meest pakkusid hea resultaadi aga ikkagi on tuju null juba teist päeva järjest.
Oejah, raske see fänni elu.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
huvitav on vörrelda kiirust tippude ja kulgejate vahel, kui see ralli oleks söidetud 3 km pikal rallikrossirajal oleks Prokop saanud Ogieri käest 5 ringiga 

-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Prantsuse kodakondsusega oleks palju lihtsam see fänni elusoca kirjutas:Vähemalt kaks meest pakkusid hea resultaadi aga ikkagi on tuju null juba teist päeva järjest.
Oejah, raske see fänni elu.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
No aga selle eest said poolteist päev sellist etendust, et süda jättis lööke vahelesoca kirjutas:Vähemalt kaks meest pakkusid hea resultaadi aga ikkagi on tuju null juba teist päeva järjest.
Oejah, raske see fänni elu.

Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Ott ja Raigo tegid fantastilist sõitu, möla maha! Palun nimetage kedagi, kes võiksid eeldusel, et saaks näiteks aasta pingevabalt WRC-teamis sõita, rünnata Ogier'd!? Neuville, jah. Aga veel? Ainult Tänak/Mõlder! That's it!
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Kiirus oli muljet avaldav. Kuid kas ainult sellest piisab, et järgmiseks aastaks koht mõnda WRC tiimi saada? Loodetavasti leiavad nad selle hooajaga ka kindluse.Lärri kirjutas:Ott ja Raigo tegid fantastilist sõitu, möla maha! Palun nimetage kedagi, kes võiksid eeldusel, et saaks näiteks aasta pingevabalt WRC-teamis sõita, rünnata Ogier'd!? Neuville, jah. Aga veel? Ainult Tänak/Mõlder! That's it!
Mis puutub Ogieri löömisesse, siis Latavalal on see kiirus olemas. Ta on küll meeletult ebastabiilne, kuid nagu Colin McRael 1995 aastal võib ka temal juhtuda mõni õnnestunud hooaeg.
-
- Reactions: 0
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Läheb küll pisut offtopicuks, aga Ogieri löömine (mulle tundub), sisuliselt ei ole hetkel reaalne (kui Seb I just tagasi ei tule). Liiga hea mees ja auto on kokku saanud.
Vägisi tundub, vaadates ralli progresseerumist, et Ogieril on tegelikult pea-aegu alati midagi veel tagataskus varuks. Kui teised sõidavad Ogieriga sekund-sekundis (nii nagu see oli Portugalis umbes poolteist päeva), siis need teised sõidavad 100% flatout - nii sõites on aga väga keeruline lõpuni tulla ilma ühtegi viga tegemata - või nagu juhtus Hirvonenil, rehve pastlaks sõitmata. Samas, kui Ogier samal ajal ikkagi (hoolimata kõigest mis räägib ise katse lõpus) hoiab midagi varuks. Teisiti ei saa seletada seda, kuidas ta tavaliselt just kuskil teise päeva teises pooles äkki lihtsalt läheb eest ära. Või isegi kui ei lähe eest ära, siis on alati tipus (ja ei eksi) - samas kui kõgil teistel lipsab ikka kuskil miskit sisse ja nii see vahe vähehaaval tekkima hakkab. Aga see, et mees ei eksi sisuliselt üldse, viitab ikkagi minumeelest sellele, et mees ei pea 100% flatout tempos sõitma - PowerStage'i jaoks vast "lülitab oma päris kiiruse ka korra sisse". Ilmselt üle-eelmisel aastal nägime Ogieri flatout tempos
Kui me leiaks lõpuks kellegi kes suudaks Ogieri ka 100% flatout tempole sundida, siis võiksime ilmselt näha ka seda, et robotid vahel eksivad... ja no tee või tina, aga ei paista hetkel ühtegi meest (peale ühe), kelle toores kiirus võiks lähiajal sinnamaani küündida, et Ogier tõeliselt pingutama panna. Ei suuda seda ükski soomlane; ega ka minu arvamusel, paljukiidetud belglane; veelvähem mõni britt, norrakas, tsehh või austraalllane; ühel eestlasel võiks selline võimalus aga äkki hea õnne korral tekkida...
Aga eks niipalju kui on inimesi, on ka arvamusi.
Eks nüüd peab keskenduma siis WRC2 tiitlile. Järgmisel rallil tahaks näha juba pilti, kus on ees üks mees, siis 2 meest on natuke (kuid kindlalt) tagapool (kui nad ikka stardivad Argentiinas), ja siis tulevad ülejäänud.
Vägisi tundub, vaadates ralli progresseerumist, et Ogieril on tegelikult pea-aegu alati midagi veel tagataskus varuks. Kui teised sõidavad Ogieriga sekund-sekundis (nii nagu see oli Portugalis umbes poolteist päeva), siis need teised sõidavad 100% flatout - nii sõites on aga väga keeruline lõpuni tulla ilma ühtegi viga tegemata - või nagu juhtus Hirvonenil, rehve pastlaks sõitmata. Samas, kui Ogier samal ajal ikkagi (hoolimata kõigest mis räägib ise katse lõpus) hoiab midagi varuks. Teisiti ei saa seletada seda, kuidas ta tavaliselt just kuskil teise päeva teises pooles äkki lihtsalt läheb eest ära. Või isegi kui ei lähe eest ära, siis on alati tipus (ja ei eksi) - samas kui kõgil teistel lipsab ikka kuskil miskit sisse ja nii see vahe vähehaaval tekkima hakkab. Aga see, et mees ei eksi sisuliselt üldse, viitab ikkagi minumeelest sellele, et mees ei pea 100% flatout tempos sõitma - PowerStage'i jaoks vast "lülitab oma päris kiiruse ka korra sisse". Ilmselt üle-eelmisel aastal nägime Ogieri flatout tempos

Kui me leiaks lõpuks kellegi kes suudaks Ogieri ka 100% flatout tempole sundida, siis võiksime ilmselt näha ka seda, et robotid vahel eksivad... ja no tee või tina, aga ei paista hetkel ühtegi meest (peale ühe), kelle toores kiirus võiks lähiajal sinnamaani küündida, et Ogier tõeliselt pingutama panna. Ei suuda seda ükski soomlane; ega ka minu arvamusel, paljukiidetud belglane; veelvähem mõni britt, norrakas, tsehh või austraalllane; ühel eestlasel võiks selline võimalus aga äkki hea õnne korral tekkida...
Aga eks niipalju kui on inimesi, on ka arvamusi.
Eks nüüd peab keskenduma siis WRC2 tiitlile. Järgmisel rallil tahaks näha juba pilti, kus on ees üks mees, siis 2 meest on natuke (kuid kindlalt) tagapool (kui nad ikka stardivad Argentiinas), ja siis tulevad ülejäänud.
-
- Reactions: 0
Re: Vodafone Rally de Portugal 2014 DAY 3
Lisan siis siia ka soomlaste kokkuvõtte Portugali eksimustest (ka Tänak).
http://www.iltasanomat.fi/ralli/art-128 ... -rlli-ospu
Pildist selgelt näha, et kiirus oli selle kurvi jaoks ikka kaugelt liiga suur. Eks see jääb osapoolte endi vahele - millest see tulenes.
Ka Meeki eksimus oli selline "päris hirmus" - ka oli kiirus kurvi jaoks ikka kaugelt liiga suur. Soomlastelt siis hea kommentaar: "british rallypark" - kuivõrd Evansi ja Meeke'i masinad samas kohas kaldapeal vedelesid.
Ülejäänud olid siis sellised tavapärased ralli-intsidendid. Kubica teine katkestus meenutas kahtlaselt Tänaku 2012 portugali katkestust. Kõik korras - aga teele ei pääse.
http://www.iltasanomat.fi/ralli/art-128 ... -rlli-ospu
Pildist selgelt näha, et kiirus oli selle kurvi jaoks ikka kaugelt liiga suur. Eks see jääb osapoolte endi vahele - millest see tulenes.
Ka Meeki eksimus oli selline "päris hirmus" - ka oli kiirus kurvi jaoks ikka kaugelt liiga suur. Soomlastelt siis hea kommentaar: "british rallypark" - kuivõrd Evansi ja Meeke'i masinad samas kohas kaldapeal vedelesid.
Ülejäänud olid siis sellised tavapärased ralli-intsidendid. Kubica teine katkestus meenutas kahtlaselt Tänaku 2012 portugali katkestust. Kõik korras - aga teele ei pääse.