Hooaeg 2014
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Re: Hooaeg 2014
ma ei tea. ma ei hakkaks selle vihmasõidu põhjal mingeid paralleele tõmbama. oligi karta, et sellistes tingimustes tekivad suured vahed, seda ka eelnevatel aastatel olnud. Q3 sisuliselt otsustati ühe ringiga, sest pärast hakkas ju jälle tihedamalt sadama ja kiireid ringe ei suudetud sõita (erandina Rosberg, kes kolmandaks tõusis neljandalt).
Sepang ja Malaisia on alati paras loterii olnud ja vihm muudab selle loterii ainult suuremaks.
Sepang ja Malaisia on alati paras loterii olnud ja vihm muudab selle loterii ainult suuremaks.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Hooaeg 2014
Ah läks nagu arvata oli. Hamilton oli jälle õigel ajal õiges ja ei teinud vigu ja Rosberg jälle eksis nagu austraalias ja lasi oma võimaluse minema. Kuivaga võib arvata jah, et Mesadele vastast pole. Hulkenberg teeb ikka jätkuvalt mega head tööd, mulle ei mahu see kunagi pähe kuidas ükski tipp tiim pole teda veel endale rabanud. Williamsid kahjuks vihmaga üldse ei liigu
...Mclarenil suht sama teema. Tõotab igatahes põnev sõit tulema.

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Hooaeg 2014
Mõtlen veel seda, et esireas on ju sõitjad, kes katkestasid Austraalias. Seega neil nüüd ülioluline finišisse jõuda.
Ja hoolimata oludest ja "loteriist" on tulemused siiski üsna tavapärased. Hamilton ja Vettel on karjääri jooksul olnud palju kordi koos esireas, võib-olla kaks hetke parimat kvalifikatsioonisõitjat. Mercedes oli juba eelmisel aastal kvalis hea. Uued reeglid, aga mõned asjad ei muutu.
Seega - tõelisi juhuseid tuleb ette harva. Nagu Hülkenbergi pole 2010 Brasiilias. Muidu on tulemustes palju loogikat.

Ja hoolimata oludest ja "loteriist" on tulemused siiski üsna tavapärased. Hamilton ja Vettel on karjääri jooksul olnud palju kordi koos esireas, võib-olla kaks hetke parimat kvalifikatsioonisõitjat. Mercedes oli juba eelmisel aastal kvalis hea. Uued reeglid, aga mõned asjad ei muutu.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Hooaeg 2014
Ausalt ma ei saa aru miks ma seda F1-te vaatan tänapäeval. Puht sellepärast, et harjumus ja armastus motospordi vastu ja et töö juures igav. Aga tänane sõit veel igavam kui siin töö juures niisama passida.
Mis asi see on, "säästa rehve", "säästa kütust"? AUtode hääled on nagu muruniidukitel
..Pole see enam F1 mida ma hakkasin 1994 aastal vaatama. Haige teema.
Mis asi see on, "säästa rehve", "säästa kütust"? AUtode hääled on nagu muruniidukitel

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Hooaeg 2014
kahjuks nii ta on läinud jh. hetkel nagu hooaja alguse intertsist veel jälgin seda sarja, samamoodi oli ka möödunud aasta, et kui väljas ilusad ilmad ja muud tegevust, siis elu ikka naljast f1 jaoks ei peatu, nagu ta kunagi oli. ja suudangi vaadata vaid bbc või skysports ülekannet, sest siis vähemalt jagatakse adekvaatset inffi ja päris magama ei jää. sorri, aga elbre ja kruusi kommentaariga ma ei suuda lihtsalt vaadata. enne panen juba mute peale.
Re: Hooaeg 2014
Kütuse säästmine on kogu olnud kogu aeg teemaks, kui sõidu ajal tankimist ei ole. Varem lihtsalt ei jõudnud tiimide jutt eetrisse. Varem ei olnud ka sugugi haruldased juhused kui masinad jäid raja äärde, sest kütus sai otsa.soca kirjutas:Mis asi see on, "säästa rehve", "säästa kütust"? AUtode hääled on nagu muruniidukitel..Pole see enam F1 mida ma hakkasin 1994 aastal vaatama. Haige teema.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Hooaeg 2014
1994 kui vaatama hakkasin siis tankimine lisanduski jah. Enne seda oli samamoodi täispaagiga lõpuni aga olid vähemalt normaalsed rehvid ja ei olnud mingit haiget võlts möödumist selle DRS-iga.Timur_P kirjutas:Kütuse säästmine on kogu olnud kogu aeg teemaks, kui sõidu ajal tankimist ei ole. Varem lihtsalt ei jõudnud tiimide jutt eetrisse. Varem ei olnud ka sugugi haruldased juhused kui masinad jäid raja äärde, sest kütus sai otsa.soca kirjutas:Mis asi see on, "säästa rehve", "säästa kütust"? AUtode hääled on nagu muruniidukitel..Pole see enam F1 mida ma hakkasin 1994 aastal vaatama. Haige teema.
Ah eks iga ühele oma, mõnele meeldib mõnele mitte.
Vanasti oli mul samamoodi nagu muhk kirjutas, sai oma plaanid kõik formeli järgi tehtud, et näeks ikka igat treeningut, sõidust ja kvalist rääkimata.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Hooaeg 2014
Võrreldes eelmise aastaga on mu arust seni olnud rehvidega kõik OK. Kütuse kuluga läheb asi vast paremaks kui tiimid õpivad masinaid ja mootoreid paremini tundma. Ka DRS-iga on see aasta minu meelest asjad paremini, ei ole see möödumine enam midagi nii lihtne. Kuid ise eelistaksin, et seda elektroonikat oleks masinates vähem. Lihtsalt turboga mootor ja teatud arv kordi sõidu jooksul saaks kasutada suuremat ülerõhku, et kellestki mööduda, või oma kohta kaitsta.soca kirjutas:1994 kui vaatama hakkasin siis tankimine lisanduski jah. Enne seda oli samamoodi täispaagiga lõpuni aga olid vähemalt normaalsed rehvid ja ei olnud mingit haiget võlts möödumist selle DRS-iga.Timur_P kirjutas:Kütuse säästmine on kogu olnud kogu aeg teemaks, kui sõidu ajal tankimist ei ole. Varem lihtsalt ei jõudnud tiimide jutt eetrisse. Varem ei olnud ka sugugi haruldased juhused kui masinad jäid raja äärde, sest kütus sai otsa.soca kirjutas:Mis asi see on, "säästa rehve", "säästa kütust"? AUtode hääled on nagu muruniidukitel..Pole see enam F1 mida ma hakkasin 1994 aastal vaatama. Haige teema.
Re: Hooaeg 2014
Mul oli ka kunagi nii. Hakkasin vaatama vist 1987 kui MTV3 hakkas F1-te näitama. Pea kõik saated sai ära vaadatud, alustades võistlus eelsete saadetega ja lõpetades etapi kokkuvõttega.soca kirjutas: Vanasti oli mul samamoodi nagu muhk kirjutas, sai oma plaanid kõik formeli järgi tehtud, et näeks ikka igat treeningut, sõidust ja kvalist rääkimata.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Hooaeg 2014
F1 on igavaks läinud tõesti. Viimasel ajal olen V8 Supercarsi jälginud, ikka ratas rattas ja viimaste kurvideni kestab võidusõit.
Re: Hooaeg 2014
Mul F1-st veel igav ei ole, sest uus hooaeg, uued reeglid, uued jõuvahekorrad. Naudin veel selle unikaalsust. Aga kui see terve hooaeg niimoodi kestab, siis ilmselt kaob entusiasm küll ära. 2013. aasta II poole jälgimine oli juba sellise veidi raske tundega nagu F1 oleks ennast ammendanud.
Vormelite klassivahed on suured, tiimikaaslased (kui Force India erandina välja jätta) sõidavad suuresti järjestikustel positsioonidel. Ja vastupidavus hakkab ka juba eelmiste aastate taseme lähedale jõudma. Nii et lõpuks ei pruugigi enam midagi märkimisväärset olla.
Ahjaa, ja väga sümpatiseeris Ricciardo etteaste. See, kuidas ta esimestes kurvides 4x tšempionist mööda rebis ja kolmandaks tõusis. Paraku on tal korralikult ebaõnne olnud, potentsiaalse 30 punkti (18+12) asemel on kirjas 0.
Vormelite klassivahed on suured, tiimikaaslased (kui Force India erandina välja jätta) sõidavad suuresti järjestikustel positsioonidel. Ja vastupidavus hakkab ka juba eelmiste aastate taseme lähedale jõudma. Nii et lõpuks ei pruugigi enam midagi märkimisväärset olla.
Ahjaa, ja väga sümpatiseeris Ricciardo etteaste. See, kuidas ta esimestes kurvides 4x tšempionist mööda rebis ja kolmandaks tõusis. Paraku on tal korralikult ebaõnne olnud, potentsiaalse 30 punkti (18+12) asemel on kirjas 0.
Re: Hooaeg 2014
mis võiks natukene leevendust juurde tuua oleks erinevate rehvitootjate lubamine. pirelli vist on sellele sõrad ees vastu ja ka öelnud, et kui fia sellise otsuse langetab, siis nemad avatud konkurentsiga turul ei mölla vaid lahkuksid.
kuid põnevust ikka tekitakse juurde kui oleks näiteks michelin vs bridhestone. miks mitte ka kumho.
praeguste reeglimuudatustega ikka mindud sellistesse äärmustesse, et selline tavaline pühapäevavormelivaataja ei saagi varsti enam ööd ega mütsigi aru. ja ilmselt pole saanud juba päris pikka aega tegelikuses.
kuid põnevust ikka tekitakse juurde kui oleks näiteks michelin vs bridhestone. miks mitte ka kumho.
praeguste reeglimuudatustega ikka mindud sellistesse äärmustesse, et selline tavaline pühapäevavormelivaataja ei saagi varsti enam ööd ega mütsigi aru. ja ilmselt pole saanud juba päris pikka aega tegelikuses.
Re: Hooaeg 2014
Üks asi veel. Siin mainiti, et sel aastal on DRSiga raskem mööda sõita. Mulle tundub, et asi võib suuresti jääda mootorite taha. Ma nüüd täpselt ei mäleta, kes kellega võitles ja kellel kellest raskem mööduda oli, aga Mercedese mootoritest on Ferrari ja Renault-masinatel üsna raske mööda sõita. Hobujõudude erinevused on nii selged, et isegi lahtise DRS-tiivaga ei saavuta nad tippkiiruse ülekaalu.
-
- Reactions: 0
Re: Hooaeg 2014
See eeldaks rehvireeglite muutust, et teine/kolmas tarnija ka oleks.muhk kirjutas:mis võiks natukene leevendust juurde tuua oleks erinevate rehvitootjate lubamine. pirelli vist on sellele sõrad ees vastu ja ka öelnud, et kui fia sellise otsuse langetab, siis nemad avatud konkurentsiga turul ei mölla vaid lahkuksid.
kuid põnevust ikka tekitakse juurde kui oleks näiteks michelin vs bridhestone. miks mitte ka kumho.
praeguste reeglimuudatustega ikka mindud sellistesse äärmustesse, et selline tavaline pühapäevavormelivaataja ei saagi varsti enam ööd ega mütsigi aru. ja ilmselt pole saanud juba päris pikka aega tegelikuses.
Praeguste reeglitega, kus pirelli peab sisuliselt ju tarnima viletsa ja viletsama rehvi, on raske konkurektsi olukorda ette kujutada.
Re: Hooaeg 2014
ma mõtlengi reeglite muudatust. st, et kui sel aastal muudeti massiliselt reegeleid, et põnevamaks teha, siis leian, et seda tehakse ka järgmisel aastal. rehvitootjatega peaksid samas ka läbirääkimised käima, sest arendustöö nii kulukas kui ajanõudlik.mcwax kirjutas:See eeldaks rehvireeglite muutust, et teine/kolmas tarnija ka oleks.muhk kirjutas:mis võiks natukene leevendust juurde tuua oleks erinevate rehvitootjate lubamine. pirelli vist on sellele sõrad ees vastu ja ka öelnud, et kui fia sellise otsuse langetab, siis nemad avatud konkurentsiga turul ei mölla vaid lahkuksid.
kuid põnevust ikka tekitakse juurde kui oleks näiteks michelin vs bridhestone. miks mitte ka kumho.
praeguste reeglimuudatustega ikka mindud sellistesse äärmustesse, et selline tavaline pühapäevavormelivaataja ei saagi varsti enam ööd ega mütsigi aru. ja ilmselt pole saanud juba päris pikka aega tegelikuses.
Praeguste reeglitega, kus pirelli peab sisuliselt ju tarnima viletsa ja viletsama rehvi, on raske konkurektsi olukorda ette kujutada.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2014
Uudis puudutab kül aastat 2015.
Lisandumas on 2 uut meeskonda uuest aastast (1 kindel ja teine on väga oodatud) http://sport.postimees.ee/2752722/ametl ... -meeskonda
Lisandumas on 2 uut meeskonda uuest aastast (1 kindel ja teine on väga oodatud) http://sport.postimees.ee/2752722/ametl ... -meeskonda
Re: Hooaeg 2014
Mersud on küll omaette klassist aga sõit igav küll pold. Tiimidesisene võidusõit mersude, red bullide, williamsite, force indiate vahel sellidt asja pole varem nähtud. Täiesti üllatuslikult FI kokkuvõttes teisel kohal kuigi turvaauto rajale tulles ja kui teised boksi läksid olin suht kindel etneist hakatakse mööda sõitma aga Hülkenbergi hoidis tagumisi kinni ja nii Perez pääses poodiumile. Oma osa mängis ka Red Bullide omavaheline võitlus mis nende hoogu vähendas. Maldonado tegi ajalugu esmakordselt F1 ajaloos jõudis auto nr 13 finisisse läks see küll üle kivide ja kändude.
Re: Hooaeg 2014
Ainult kolm etappi on möödas, aga võib juba öelda, et Mercedesele kuuluvad tiitlid. See on üks läbi aegade domineerivamaid masinaid ja väga harva olen näinud midagi nii võimast. Umbes samast klassist nagu 1992 Williams.
Red Bullil ja Ferraril on tegemist teiste Mersu-tiimidega ja isegi, kui nad hooaja jooksul tugevamaks arenevad, on MB liiga suure vahe sisse teinud, et neid veel püüda.
Aga vähemalt Hamiltoni ja Rosbergi vahel oli tasavägine andmine ja loodetavasti kestab see terve hooaja. Ja tagapool 3. kohale oli ka tugev heitlus. Force India on nüüd tootjate 2. kohal ja Nico Hülkenberg sõitjate 3. kohal. Vägev.
Red Bullil ja Ferraril on tegemist teiste Mersu-tiimidega ja isegi, kui nad hooaja jooksul tugevamaks arenevad, on MB liiga suure vahe sisse teinud, et neid veel püüda.
Aga vähemalt Hamiltoni ja Rosbergi vahel oli tasavägine andmine ja loodetavasti kestab see terve hooaja. Ja tagapool 3. kohale oli ka tugev heitlus. Force India on nüüd tootjate 2. kohal ja Nico Hülkenberg sõitjate 3. kohal. Vägev.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Hooaeg 2014
Kahjuks just eilset sõitu ei näinud. Viitsib keegi pajatada mis seis enne safety car-i oli? Button siin väidab, et nad olid ainult mersudest sõidus aeglasemad et mitmendad sis mclarenid enne katkestamist olid?
Hulkenberg valis ikka väga vale aja kvalifikatsioonis eksimiseks, nüüd varastas siiani mannetu olnud Perez kõik hiilguse endale. Mitte, et mul Perezi vastu midagi oleks aga olen suurem Hulkenbergi fänn. Aga hea nii öelda "damage limitaion" Hulkenbergi poolt ikka, 11-lt 5ks. Nüüd nagu öeldud jah, FI teisel kohal ja Hulkenberg üldis kolmandal kohal.
Hulkenberg valis ikka väga vale aja kvalifikatsioonis eksimiseks, nüüd varastas siiani mannetu olnud Perez kõik hiilguse endale. Mitte, et mul Perezi vastu midagi oleks aga olen suurem Hulkenbergi fänn. Aga hea nii öelda "damage limitaion" Hulkenbergi poolt ikka, 11-lt 5ks. Nüüd nagu öeldud jah, FI teisel kohal ja Hulkenberg üldis kolmandal kohal.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"