Polnud kiireim mees, aga läbis võistlustrassi kõige kiiremini. Huvitav loogika...
Eks me näeme hooaja vältel kui kõva mees Kubica on. ERC võitu ma ei alahinda, aga samas ka ei tähtsustaks üle. Ei pea ERC konkurentsi kõvemaks kui eelmise aasta WRC2-e, kus Kubica suutis nii kruusal kui ka asvaldil kiire olla. Samuti usun, et Kubica jääb hooaja esimesel poolel veidi tahaplaanile, kuid tõenäoliselt mitte kauaks
Füürer kirjutas:Polnud kiireim mees, aga läbis võistlustrassi kõige kiiremini. Huvitav loogika...
Kõige parema lõpptulemuse saamiseks ei pea tingimata kiireim mees olema, see on mootorispordis teada asi. Taktika, vastupidavus, muud vead, stabiilsus mängivad kõik rolli.
Mind huvitab, kuidas hakkab kujunema Kubica v Evans võrdlus. Mullu WRC2 konkurendid, nüüd WRC-s Ford Fiesta roolis. Käivad karjääris ühte jalga. M-Sport pani Evansi tehasepunktidele sõitma, aga kas see õigustab end?
Kiirem mees on rajal ikka see, kes lõpuprotokollis on kõige kiirema ajaga. Põhimõtteliselt on see sama hea, et üks mees hakkas väravat lööma aga lõi ju täielikult mööda..tulemus null. Pech küll lõpetas ..
Lithium kirjutas:Kiirem mees on rajal ikka see, kes lõpuprotokollis on kõige kiirema ajaga. Põhimõtteliselt on see sama hea, et üks mees hakkas väravat lööma aga lõi ju täielikult mööda..tulemus null. Pech küll lõpetas ..
Ma arvan, et küsimus on definitsioon.
"Kiireim mees" lõpp-protokollis distantsi kõige lühema ajaga läbinud mehena kui külma statistilise fakti nentimine vs
"kiirem mees", kes katsetel oma kiirusega jättis kõige silmapaistvama mulje, juhtides rallit kaheminutilise eduga, enne kui auto otsad andis.
Loeb oli 2006 Monte Carlo ralli kiireim sõitja, kuigi ühel katsel pani matsu ja sai sellega 5 minutit penaltit.
Arvan samuti, et VW mehed (Ogier ja Latvala) on 2014 aasta mehed, aga loodan, et Hirvonen leiab ka enda kiiruse Fordiga taas ülesse. Neuville edusse ma see aasta veel Hyundaiga ei usu.
Timur_P kirjutas:Qatar M-Sport World Rally Team'i lehel igatahes loetakse, palju on aega Monteni. Oleks koom küll, kui Montes oleks kohal hoopis Vodafone M-Sport.
Qatar M-Sport WRT leht kuidagi minimalistliku kujunduse saanud. Huvitav, kas varsti saame ehk kuulda uuest sponsorist?
Mikkelseni plaanid- The main goal is to claim the odd podium finish in 2014. This is only my second ‘Monte’. I lined up there in 2011 and crashed out on the first special stage. This means the ‘Monte’ is a completely new experience for me. As such, I will not put all my eggs in one basket, but will take a rather cautious approach.
My goal is to complete the rally and finish in the points. I did not race at the ‘Monte’ last year, so my expectations there are not as high as the rallies I drove in 2013. I would be happy to get through the Rally Monte Carlo without any mistakes this year.
See facelift pidi tulema Portugalis vist. Esimesed rallid pidid sõitma veel vana lahendusega.
Nagu tavaliselt toob Ford oma uue modifikatsiooni välja alles hooaja neljandal rallil. Nii oli see vanasti ning usun, et ka tulevikus. Hooaega on nad alati alustanud eelmise hooaja autoga.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi