Nagu ka selles postituses kirjutati, siis poleks uskunud, et VW on huvitatud erasõitjatele autode jagamisest. Samas VW II tiim Mikkelsen - Kubica kõlaks isegi usutavalt. Põnevad...äärmiselt põnevad ajad! Tore näha, et autoralli hetkel nii palju kajastust saab.
jens kirjutas:Huvitav, mis selle Citroeniga lahti on, et kõik sealt ära tahavad...
Kui nii edasi läheb, on nende 2014 koosseis tõepoolest Chardonnet + Mr X.
Nagu ma ühes teises teemas ütlesin siis Citroen on uppuv laev ja kel vähegi võimalust põgeneb sealt ennem kui täiesti ära upub. Raha enam niipalju peale ei tule, arendus pidurdub ja auto jääb aegamõõda aina rohkem teisest maha. Umbes sama mis Miniga juhtus: oli konkurentsis, raha võeti tagant ära, arendus jäi seisma ja teised läksid eest ära... Kui vaadata seda, et eelmise aasta Montes oli Mini teisel kohal siis tänavu ei ole miniga enam midagi võimalik korda saata WRC sarjas. Ma ei tea mis mahus Citroen auto arendust jätkab, aga on võimalus, et järgmise aasta lõpuks on nende auto juba liiga aeglane teistega võrreldes.
jens kirjutas:Huvitav, mis selle Citroeniga lahti on, et kõik sealt ära tahavad...
Kui nii edasi läheb, on nende 2014 koosseis tõepoolest Chardonnet + Mr X.
Nagu ma ühes teises teemas ütlesin siis Citroen on uppuv laev ja kel vähegi võimalust põgeneb sealt ennem kui täiesti ära upub. Raha enam niipalju peale ei tule, arendus pidurdub ja auto jääb aegamõõda aina rohkem teisest maha. Umbes sama mis Miniga juhtus: oli konkurentsis, raha võeti tagant ära, arendus jäi seisma ja teised läksid eest ära... Kui vaadata seda, et eelmise aasta Montes oli Mini teisel kohal siis tänavu ei ole miniga enam midagi võimalik korda saata WRC sarjas. Ma ei tea mis mahus Citroen auto arendust jätkab, aga on võimalus, et järgmise aasta lõpuks on nende auto juba liiga aeglane teistega võrreldes.
Ma ei usu, et Fordiga see seis parem oleks. Ka M-Sport rahadega hädas.
st siis on lootust, et citikad suudavad vähemalt fordidega võidu sõita
kuigi, minu meelest näitas lõppenud hooaeg ikkagi välja, kes on sõidumees ja lihtsalt tuleb sokutada vastavad sõitjad õigetesse tiimidesse. ogierile kindlasti tipptehnika järgmine aasta kasutada, neuville'l ilmselt veel mitte, ning kui selguvad citika ja fordi sõitjad, siis tuleb pöialt hoida, et sinna õiged sõidumehed satuksid!
ilmselt kohatu võrdlus, kui näitas ju ott eestikatel, et suutis "vanema tehnikaga" sõita. asi see siis ajale jalgu jääva citikaga sõita poleks, kui 2012 sõitis mitte-tehase fordiga kõvadel vendadel kandadel.
Nagu lugeda saab, siis tagasitulek on võimalik, kui majandustulemused sama positiivset rada pidi liiguvad nagu nad lõppeval aastal olid. Fordi juhtkond on pidevalt tahtnud rallit toetada ning viimatine lahkumine oli tingitud halvast müügitulust, kui sellest, et juhtkond oleks kaotanud huvi autoralli vastu.
See ainult positiivne uudis muidugi. Mida tihedam konkurents seda parem.
jens kirjutas:Huvitav, mis selle Citroeniga lahti on, et kõik sealt ära tahavad...
Kui nii edasi läheb, on nende 2014 koosseis tõepoolest Chardonnet + Mr X.
Nagu ma ühes teises teemas ütlesin siis Citroen on uppuv laev ja kel vähegi võimalust põgeneb sealt ennem kui täiesti ära upub. Raha enam niipalju peale ei tule, arendus pidurdub ja auto jääb aegamõõda aina rohkem teisest maha. Umbes sama mis Miniga juhtus: oli konkurentsis, raha võeti tagant ära, arendus jäi seisma ja teised läksid eest ära... Kui vaadata seda, et eelmise aasta Montes oli Mini teisel kohal siis tänavu ei ole miniga enam midagi võimalik korda saata WRC sarjas. Ma ei tea mis mahus Citroen auto arendust jätkab, aga on võimalus, et järgmise aasta lõpuks on nende auto juba liiga aeglane teistega võrreldes.
Ma ei usu, et Fordiga see seis parem oleks. Ka M-Sport rahadega hädas.
Citroeniga seoses ennustan, et nii 2016 vms pühendutakse WTCC-le ja pigem võtab Peugeot selle rolli üle.
Tundub, et siis Hirvonen ikkagi jääb Citikasse, muidugi kindlat pole siin midagi. Välismaises foorumises käib selline Ostbergi kaitsimine, et halb hakkab. Ei saa aru mida selles mehes nähakse.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Natuke segane seis sõitjateturul. Tundub, et osad doominokivid peavad langema enne kui asi edasi liigub. Üheks neist tundub olevat Kubica, kellest paistavad kolm tootjat huvitatud olevat ning nüüd tuleb langetada otsus.
Tundub, et siis Hirvonen ikkagi jääb Citikasse, muidugi kindlat pole siin midagi. Välismaises foorumises käib selline Ostbergi kaitsimine, et halb hakkab. Ei saa aru mida selles mehes nähakse.
Ma ei saa aru, mis siin inimestel Östbergi vastu on??? 2012 söitis samaväärse hooaja, nagu Neuville see aasta ja seda täielikus eratiimis, ja see aasta alustas oma hooaega paljulubavalt aga ebaõnne oli liiga palju, küll ütles auto üles ja tegi ka kaardilugeja ühe lolli vea. Enne seda ütles isegi Ogier, et teatud lõikudel ei ole Östbergiga vöimalik sammu pidada. Kui hooaeg nii sitasti algab ja kaardilugejaga koostöö päris ei suju on raske enesekindlus tagasi saada.
Östberg võib ju kohati sähvatada, aga tal puudub kiirus, et läbi hooaja kõikidel rallidel võistelda Ogieri ja teiste ässadega. Asfaldil ei jõua ta nendega üldse konkurentsis püsida. Mehel on juba 5 täishooaja jagu MM-rallisid selja taga ning kui ta oleks super-talent, võistleks ta juba praegu MM-tiitli nimel. Tihti peale kipub süüdistama seadistust ja auto tasakaalu...sellest jutust ilmselt kõigil kopp ees juba
Kuniks raha tal jagub, jääb ta teise sõitja rolli kandma ning ehk vahepeal ka sähvatab.
Tundub, et siis Hirvonen ikkagi jääb Citikasse, muidugi kindlat pole siin midagi. Välismaises foorumises käib selline Ostbergi kaitsimine, et halb hakkab. Ei saa aru mida selles mehes nähakse.
Ma ei saa aru, mis siin inimestel Östbergi vastu on??? 2012 söitis samaväärse hooaja, nagu Neuville see aasta ja seda täielikus eratiimis, ja see aasta alustas oma hooaega paljulubavalt aga ebaõnne oli liiga palju, küll ütles auto üles ja tegi ka kaardilugeja ühe lolli vea. Enne seda ütles isegi Ogier, et teatud lõikudel ei ole Östbergiga vöimalik sammu pidada. Kui hooaeg nii sitasti algab ja kaardilugejaga koostöö päris ei suju on raske enesekindlus tagasi saada.
Rõhk sõnal SAMAVÄÄRSE. Kas ma olen midagi maha maganud või? Rooki lõpetas hooaja teise kohaga ja kogemustega mees alles kuuendana.
Võrreldes Neuville ja Östbergi siis kuidas üks suudab ja teine kellel kogemusi kuhjaga ei suuda. Peale vingumise (küll setup ei klappi, rehvid on jamad ja muuselline) Östberg kahjuks silma ei jäänud. Neuville ei vingunud vaid tegi tööd. Ning tulemus oli vastav.
Aga see puhtalt minu arvamus.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Nii hea on näha, et minuga samal lainel olevaid inimesi leidub. Ma olen juba Ostbergi WRC karjääri algusest peale rääkinud, et sellest vennast ei saa asja, viimaks on mind toetama hakatud.
Divine kirjutas:Nii hea on näha, et minuga samal lainel olevaid inimesi leidub. Ma olen juba Ostbergi WRC karjääri algusest peale rääkinud, et sellest vennast ei saa asja, viimaks on mind toetama hakatud.
Sõltub, mida lugeda hakkama saamiseks. Ma arvan, et Ostberg võiks väga vabalt olla mõne tiimi teine sõitja, kes tooks tiimile stabiilselt punkte, ega üritaks ilm tingimatta rallisi võita. Kuid ta ei ole sellel tasemel vend, kes võidaks tiitleid. Tundub, et ta on oma kiiruse lae saavtanud, kui ta üritab veel kiiremini sõita, hakkab ta tegema vigu, kaotab enesekindluse ja sellegi kiiruse, mis ta varem oli.
See hooaeg oli muidugi Ostbergil alla igasugust arvestust aga öelda, et mehel pole kiirust..ei ole kindlasti korrektne. Tuletagem meelde Rally Estonia 2011..võitis lõpuks Markkot päris kindlalt..kuigi sõitis neid katseid esimene kord ja Markko oleks võinud ka legendita sõita...see oli ikka kõva sõna. Respect!