Maailma rallitippude käekäigust
Moderaatorid: KAIKUL , Jaanus , Strike , jagr , Erki
alex
Reactions: 0
Postitus
Postitas alex » 24 Okt 2003, 10:31
Ja kohe kohe algab SS3
tommi
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:31
alex kirjutas: Ja kohe kohe algab SS3
Paar minti veel kannatust
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484 Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:
Postitus
Postitas KuriUss » 24 Okt 2003, 10:32
Mis JWRCd puudutab siis on seal vahed nii pisikesed, et kõik on veel kõigile võimalik. Paistab, et JWRC on nii ebastabiilne klass, kus kõigil vähemalt mõnel katsel minutijagu kaotust tuleb teistele. Tõeline loterii käib seal.
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1082 Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Postitus
Postitas Olts » 24 Okt 2003, 10:32
Urmolt tark algus.JWRC-l ju tähtis lõpetamine.Tuletame meelde mis eelmisel etapil oleks koht olnud kui oleks lõpetanud,paraku ei saa arvestada kui-ga.
tommi
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:33
Sainz läks rajale
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 24 Okt 2003, 10:36
Hommikust kõigile, pääsesin ka lõpuks õppejõu küüsist tulema
Ilus hommik teil siin, Markko alustas väga hästi ja Urmo on ka pildil...
alex
Reactions: 0
Postitus
Postitas alex » 24 Okt 2003, 10:37
xaus kirjutas: Hommikust kõigile, pääsesin ka lõpuks õppejõu küüsist tulema
Ilus hommik teil siin, Markko alustas väga hästi ja Urmo on ka pildil...
ja kuidas eksam?
Kristo
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475 Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:
Postitus
Postitas Kristo » 24 Okt 2003, 10:38
Huvitav on see, et suht ilmetud N-rühma piloodid sõidavad JWRC meestega võrdselt ja isegi kiiremini. Asfaldil tavaliselt olukord vastupidine.
Kasuta ikka turvavööd ka!
alex
Reactions: 0
Postitus
Postitas alex » 24 Okt 2003, 10:40
Carlos kirjutas: Huvitav on see, et suht ilmetud N-rühma piloodid sõidavad JWRC meestega võrdselt ja isegi kiiremini. Asfaldil tavaliselt olukord vastupidine.
julgen veidi vastu vaielda, ennegi on esiveolised masinad asfaldil nelikveolistele hambaid näidanud.
Strike
Moderaator
Reactions: 3
Postitusi: 5959 Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Postitus
Postitas Strike » 24 Okt 2003, 10:40
Seda minagi a ju siis N i mehed lõvikonservi söönud ja lõvi unes näinud
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 24 Okt 2003, 10:41
alex kirjutas: xaus kirjutas: Hommikust kõigile, pääsesin ka lõpuks õppejõu küüsist tulema
Ilus hommik teil siin, Markko alustas väga hästi ja Urmo on ka pildil...
ja kuidas eksam?
eheee, õnneks oli kirjalik eksam. Tulemused selguvad umbes nädala pärast, aga sisetunne ütleb, et tegin ära
Kristo
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475 Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:
Postitus
Postitas Kristo » 24 Okt 2003, 10:41
alex kirjutas: Carlos kirjutas: Huvitav on see, et suht ilmetud N-rühma piloodid sõidavad JWRC meestega võrdselt ja isegi kiiremini. Asfaldil tavaliselt olukord vastupidine.
julgen veidi vastu vaielda, ennegi on esiveolised masinad asfaldil nelikveolistele hambaid näidanud.
Seda ma mõtlesingi, et esivedused peaks kiiremad olema, aga praegu N-id kiiremad.
Kasuta ikka turvavööd ka!
tommi
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:42
Aga miks peaks esivedulised nelivedulistest kiiremad olema?
Kristo
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475 Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:
Postitus
Postitas Kristo » 24 Okt 2003, 10:43
Njahh, SJJ pani asjad paika esiveduste ja ennide vahel.
Kasuta ikka turvavööd ka!
alex
Reactions: 0
Postitus
Postitas alex » 24 Okt 2003, 10:43
tommi kirjutas: Aga miks peaks esivedulised nelivedulistest kiiremad olema?
hm... on ju sidrunid millalgi esiveolistena lausa vertse lüpsnud....
tommi
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:44
Imelik suisa... lahjemad mootorid ja mis kõik veel ja ikka lüpsavad...
tommi
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 997 Liitunud: 08 Aug 2003, 08:09
Asukoht: Hummuli
Postitus
Postitas tommi » 24 Okt 2003, 10:44
Aegu ei tule ja paistab et ka ralliraadio omad ei saa aegu
Kristo
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475 Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:
Postitus
Postitas Kristo » 24 Okt 2003, 10:45
tommi kirjutas: Aga miks peaks esivedulised nelivedulistest kiiremad olema?
Kergemad kõigepealt. Lisaks ei saa asfaldil nelivedu nii suurt eelist kui kruusal. S1600 auto saab ka paremini pidama kui suured N-rühma laevad. Ja nii edasi.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Külaline
Reactions: 0
Postitus
Postitas Külaline » 24 Okt 2003, 10:45
Küsimus ei ole ju niivõrd mootoris JWRC puhul, vaid kaalus. See on seesama pont, miks Jalava Eestis lüpsab enamikke N-e ja mõnesid A-sid. Aga rallist: Krdi WRC.COM, paneb ropendama
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 24 Okt 2003, 10:46
s1600 autod on N-rühma masinatest oluliselt kergemad ja tehnoloogiliselt arenenumad. Pole ime, et nad N masinatele ära teevad. Vähemalt asfaldil...