WRC maailmameister 2013
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
WRC maailmameister 2013
Kuningas Loeb loovutab trooni ning esmakordselt pärast 2003. aastat võidab tiitli keegi teine. Kuna ka Petter Solberg on loobunud, siis 2013 saame uue maailmameistri igal juhul.
Aga kes?
Põhitegijate nimekiri peaks uueks aastaks suures osas kinnitatud olema, nii et võime analüüsida pretendente.
Hirvonen, Citroen: Vähemalt paberil parimate võimalustega. Lugematutel kordadel Loebi järel teisena lõpetanud, ka MM-kokkuvõttes mitmel korral Loebile lähedale jõudnud... jälle teisena. 2013 Loebi enam ees pole. See on elu suurim võimalus. Oma tavapärase stabiilsusega peaks ta hooaja lõpuks koguma jälle suurel hulgal punkte - kas sellest piisab?
Sordo, Citroen: Hetkel ebaselge, kas ta sõidab 11, 12 või kõik 13 rallit. Aga Citroen on justkui seniste #2 sõitjate duell. Sordogi on lugematul hulgal Loebi järel teine olnud, mõnikord ka tiimikorralduste tõttu. Pole tal isegi etapivõitu veel. Tunduks hämmastav, kui seda 2013 ka ei tuleks! Sarnaselt Hirvonenile väga stabiilne sõitja, aga koos ühes tiimis pole nad veel kunagi kihutanud - kumb on ikkagi kiirem? Suur küsimus ootab vastust.
Ogier, VW: Kiiruselt kippus Loebi trooni 2011. aastal ilmselgelt kõigutama - mitmel rallil on ta suutnud oma legendaarset kaasmaallast puhta sõiduga edestada. Aga poliitika saatis ta tiimist uutele jahimaadele. 2013 tuleb täiemahuline comeback, aga revanš Loebi vastu jääb võtmata. Kuidas jääb võrdluses teistega? Mehe kiiruses ei tohiks kahtlust olla, aga tema ja VW stabiilsus hooaega läbivalt on veel õhus. Punktisüsteemi arvestades on vaja pidevalt punkte korjata ning piisab vaid 3-4 katkestamisest Hirvoneni tavapärase 1 vastu, et MM-heitlus kaotada. Kas VW-Ogieri combo on valmis kohe paugutama, seejuures stabiilselt, kordamaks 2000 Peugeot' ja Grönholmi triumfi.
Latvala, VW: Sarnaselt Citroenile peaks ka VW-s olema intrigeeriv tiimisisene heitlus. Kiiruselt on JML koos Ogieriga seni kõige muljetavaldavamad olnud. Aga stabiilsuse osas ei tea kunagi, mida soomlaselt oodata. 2010 näitas, et ta on võimeline enam-vähem stabiilse hooajaga hakkama saama, aga samas 2012 kogesime, et ta võib ta igal hetkel uusi pauke pakkuda. Kui stabiilne on Jari-Matti 2013 ning kui tugevaks tiitlinõudlejaks osutub?
Östberg, Ford: Sai 2012 hakkama muljetavaldava hooajaga, lõpetades eratiimis punktitabelis kahe tehase-Fordi vahel hoolimata kahel rallil mitteosalemisest. Üsna hirvonenlik sõitja - harva võib temalt võite oodata, aga masina toob pidevalt koju, tavaliselt poodiumikonkurentsis. Ent Fordi tehasetoe kadumine süvendab kahtlusi M-Sporti võimekuses 2013 tehasetiimidele hooaega läbivalt vastu saada. Või suudab Östberg oma stabiilsuse najal hooaega läbivalt liidrite lähedal püsida?
Äsja kinnitati Novikov ja Neuville M-Sporti sõitjateks, aga neilt oleks võib-olla palju oodatud esimeste heitlusesse sekkumist? Või astuvad noored arengus veel ühe sammu edasi ning ohustavad reaalselt liidreid? Aga igal juhul ülalmainitud viisik tundub mulle põhitegijatena.
Aga kes?
Põhitegijate nimekiri peaks uueks aastaks suures osas kinnitatud olema, nii et võime analüüsida pretendente.
Hirvonen, Citroen: Vähemalt paberil parimate võimalustega. Lugematutel kordadel Loebi järel teisena lõpetanud, ka MM-kokkuvõttes mitmel korral Loebile lähedale jõudnud... jälle teisena. 2013 Loebi enam ees pole. See on elu suurim võimalus. Oma tavapärase stabiilsusega peaks ta hooaja lõpuks koguma jälle suurel hulgal punkte - kas sellest piisab?
Sordo, Citroen: Hetkel ebaselge, kas ta sõidab 11, 12 või kõik 13 rallit. Aga Citroen on justkui seniste #2 sõitjate duell. Sordogi on lugematul hulgal Loebi järel teine olnud, mõnikord ka tiimikorralduste tõttu. Pole tal isegi etapivõitu veel. Tunduks hämmastav, kui seda 2013 ka ei tuleks! Sarnaselt Hirvonenile väga stabiilne sõitja, aga koos ühes tiimis pole nad veel kunagi kihutanud - kumb on ikkagi kiirem? Suur küsimus ootab vastust.
Ogier, VW: Kiiruselt kippus Loebi trooni 2011. aastal ilmselgelt kõigutama - mitmel rallil on ta suutnud oma legendaarset kaasmaallast puhta sõiduga edestada. Aga poliitika saatis ta tiimist uutele jahimaadele. 2013 tuleb täiemahuline comeback, aga revanš Loebi vastu jääb võtmata. Kuidas jääb võrdluses teistega? Mehe kiiruses ei tohiks kahtlust olla, aga tema ja VW stabiilsus hooaega läbivalt on veel õhus. Punktisüsteemi arvestades on vaja pidevalt punkte korjata ning piisab vaid 3-4 katkestamisest Hirvoneni tavapärase 1 vastu, et MM-heitlus kaotada. Kas VW-Ogieri combo on valmis kohe paugutama, seejuures stabiilselt, kordamaks 2000 Peugeot' ja Grönholmi triumfi.
Latvala, VW: Sarnaselt Citroenile peaks ka VW-s olema intrigeeriv tiimisisene heitlus. Kiiruselt on JML koos Ogieriga seni kõige muljetavaldavamad olnud. Aga stabiilsuse osas ei tea kunagi, mida soomlaselt oodata. 2010 näitas, et ta on võimeline enam-vähem stabiilse hooajaga hakkama saama, aga samas 2012 kogesime, et ta võib ta igal hetkel uusi pauke pakkuda. Kui stabiilne on Jari-Matti 2013 ning kui tugevaks tiitlinõudlejaks osutub?
Östberg, Ford: Sai 2012 hakkama muljetavaldava hooajaga, lõpetades eratiimis punktitabelis kahe tehase-Fordi vahel hoolimata kahel rallil mitteosalemisest. Üsna hirvonenlik sõitja - harva võib temalt võite oodata, aga masina toob pidevalt koju, tavaliselt poodiumikonkurentsis. Ent Fordi tehasetoe kadumine süvendab kahtlusi M-Sporti võimekuses 2013 tehasetiimidele hooaega läbivalt vastu saada. Või suudab Östberg oma stabiilsuse najal hooaega läbivalt liidrite lähedal püsida?
Äsja kinnitati Novikov ja Neuville M-Sporti sõitjateks, aga neilt oleks võib-olla palju oodatud esimeste heitlusesse sekkumist? Või astuvad noored arengus veel ühe sammu edasi ning ohustavad reaalselt liidreid? Aga igal juhul ülalmainitud viisik tundub mulle põhitegijatena.
Re: WRC maailmameister 2013
Mina panustan kindlalt Ogieri peale. Ma usun, et isegi kui VW peaks kiiruselt Citroenile alla jääma natuke, siis kompenseerib Ogier selle puudujäägi oma oskustega. Ei ole mul usku ei Hirvonenisse ega Latvalasse. Fordi meestelt ei oota ma absoluutselt mitte midagi. Ostberg ja Novikov peaks uskumatu arenguhüppe läbinud olema, et midagigi korda saata järgmine aasta. Kui Citroeni ja VW'ni poisid rajal püsivad siis ma ei näe kuidas Ostberg või Novikov võiks rallisid võita, veel vähem meistritiitlile heidelda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: WRC maailmameister 2013
+1 eelkirjutajale.
Eriti magus oleks näha järjekordseid Timo Jouhki pisaraid 10-aastase saaga järel, kui Hirvoneni on vahendeid valimata püütud MM-iks upitada.
Eriti magus oleks näha järjekordseid Timo Jouhki pisaraid 10-aastase saaga järel, kui Hirvoneni on vahendeid valimata püütud MM-iks upitada.
Re: WRC maailmameister 2013
Mina panustaks Hirvonenile. Tema kasuks räägib see, et traditsiooniliselt töötab Citikas kogu tiim esiõitja heaks ja masin on neil jätkuvalt kiire. Neil on ka tohutult kogemusi selle masina seadistamisel. Ainuke kes võib talle konkurentsi pakkuda on Ogier, juhul kui VW-l õnnestus luua kiire ja vastupidav auto.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC maailmameister 2013
Hirvonen on lihtsalt niivõrd stabiilne ja panustaksin ka temale. Katkestanud pole ta kordagi see aasta. Hooaja halvim koht oli viies GB-l. Siis üks 4. koht ja viies ning ülejäänud poodiumid. 10 poodiumit, üks excluded kus tegelikult lõpetas ralli võitjana.
Söörlöne!
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC maailmameister 2013
Hirvonen ja Ogier võitlevad uuel hooajal tiitli eest. Nende kahe mehe vahel on raske valida. Sama Oger-il on hull kiirus. Aga Hirvonenil stabiilsus. Ning mee veel ei tea kui vastupidav on Polo punn
Samas loodan, et M-sport täiega läbi põleks.
Samas loodan, et M-sport täiega läbi põleks.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Re: WRC maailmameister 2013
Minu panus:
1. Hirvonen
2. Ogier
3. Ostberg
4. Loeb
5. Sordo
VW Auto võib olla kiire uuel aastal, kuid mina panustan, et auto laguneb, on tehnilisi vigu või jääb mõningatel tingimustel teistest tahapoole natuke rohkem, kui plaaniti. Sellest hoolimata suudab Ogier peale vigade parandust end headele kohtadele upitada.
Hirvonen võib selle hooaja kinni panna.
1. Hirvonen
2. Ogier
3. Ostberg
4. Loeb
5. Sordo
VW Auto võib olla kiire uuel aastal, kuid mina panustan, et auto laguneb, on tehnilisi vigu või jääb mõningatel tingimustel teistest tahapoole natuke rohkem, kui plaaniti. Sellest hoolimata suudab Ogier peale vigade parandust end headele kohtadele upitada.
Hirvonen võib selle hooaja kinni panna.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2443
- Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
- Asukoht: Saaremaa
Re: WRC maailmameister 2013
See oleks päris kentsakas, kui Loeb nelja ralli ja 100 (?) punktiga Sordost ja Latvalast eespool lõpetaks.Karlip kirjutas:Minu panus:
1. Hirvonen
2. Ogier
3. Ostberg
4. Loeb
5. Sordo

-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: WRC maailmameister 2013
Ogieril jääb Loebi vastu aasta kokkuvõttes küll revanš võtmata, kuid neil neljal rallil, kus mõlemad mehed stardis on, saab vast päris head heitlust näha. Isiklikult panustan VW-le ja Ogierile, aga kui Hirvonen hästi paugutab, siis pole ka selle vastu midagi.
Eeldan, et Volkswagen on auto ehitanud kiire ja vastupidava. Kui oled palganud sellise kaliibriga mehed nagu Ogier ja Latvala, siis eeldavad ka nemad, et auto on konkurentsivõimeline ning sellega kannatab võidu nimel sõita. Kuigi jah, Latvala sõidab liiga sideways, et olla lõpuni konkurentsis.
M-Sporti kannan maha, tehku mis tahavad. Sõitjad ei ole vastumeelt, kuid poliitika. See pidev meediamöla sõitjate ja ma ei tea kellede ümber tüütab ära. Kas Citroeni kohta on ka nii palju artikleid tulnud, et kes ja kus ja millal? Tundub, et sealt see vahe tulebki - Wilson võtab asja puhtalt ärina (müüb sõitjatele kohti, pidev meediakära, salatsemine jne jne) ning sel ajal on Citroen lihtsalt vait olnud ja 9 aastat järjest MM-tiitli võtnud.
Nii et eks näis. Esimese etapi ennustamine võib küll väga põnev tulla.
Eeldan, et Volkswagen on auto ehitanud kiire ja vastupidava. Kui oled palganud sellise kaliibriga mehed nagu Ogier ja Latvala, siis eeldavad ka nemad, et auto on konkurentsivõimeline ning sellega kannatab võidu nimel sõita. Kuigi jah, Latvala sõidab liiga sideways, et olla lõpuni konkurentsis.
M-Sporti kannan maha, tehku mis tahavad. Sõitjad ei ole vastumeelt, kuid poliitika. See pidev meediamöla sõitjate ja ma ei tea kellede ümber tüütab ära. Kas Citroeni kohta on ka nii palju artikleid tulnud, et kes ja kus ja millal? Tundub, et sealt see vahe tulebki - Wilson võtab asja puhtalt ärina (müüb sõitjatele kohti, pidev meediakära, salatsemine jne jne) ning sel ajal on Citroen lihtsalt vait olnud ja 9 aastat järjest MM-tiitli võtnud.
Nii et eks näis. Esimese etapi ennustamine võib küll väga põnev tulla.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 3
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: WRC maailmameister 2013
Mina panustan südamerahuga Hirvoneni peale. Esiteks tema stabiilsus ja stabiilsust silmas.pidades on ta kindlalt Loebi järel kiiruselt teine. Nagu näha suutis Ogier mitte midagi püüdes see aasta ka s2000 autoga võistluse ära käkkida ja pole Latvala minu silmis ka teab mis stabiilne sõitja. Pluss on vw autol.tuleval hooajal kindlasti ka nn "laste haigusi". Sordo kahjuks räägib jällegi tiimis nr 2 sõitja roll ja Ostbergilt ei.julge enamat.kui hooaja kokkuvõttes 3 koht loota.
Pigem arvan, et 5 rallit võites võib Loebil tulla mõte, et võtaks selle ilusa kümnenda MM tiitli.
Pigem arvan, et 5 rallit võites võib Loebil tulla mõte, et võtaks selle ilusa kümnenda MM tiitli.
Re: WRC maailmameister 2013
Hirvonen ja Hirvonen,see tont võib ju stabiilne olla aga Ogieri pole kindlasti mõtet maha kanda.Raudselt kiirem kui mõlemad sommid.Sordo võiks ka vabalt võidelda tiitli eest ja Fordid jäävadki unistama meistritiitlist:)
Re: WRC maailmameister 2013
asjade kokkulangemisel võib Loeb selle 10 tiitli võtta ka ainult 5 etappi kaasa tehes:)
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC maailmameister 2013
Peale testi ütles Latvala, et Vokar tahab otse sõitmist, et tal on alguses raske. Kuna tal on erinev sõidus stiil.Crapmaster kirjutas:O
Eeldan, et Volkswagen on auto ehitanud kiire ja vastupidava. Kui oled palganud sellise kaliibriga mehed nagu Ogier ja Latvala, siis eeldavad ka nemad, et auto on konkurentsivõimeline ning sellega kannatab võidu nimel sõita. Kuigi jah, Latvala sõidab liiga sideways, et olla lõpuni konkurentsis.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: WRC maailmameister 2013
Koidab vaikselt endalegi, et ta midagi sellist öelnud on.Kolin kirjutas:Peale testi ütles Latvala, et Vokar tahab otse sõitmist, et tal on alguses raske. Kuna tal on erinev sõidus stiil.Crapmaster kirjutas:O
Eeldan, et Volkswagen on auto ehitanud kiire ja vastupidava. Kui oled palganud sellise kaliibriga mehed nagu Ogier ja Latvala, siis eeldavad ka nemad, et auto on konkurentsivõimeline ning sellega kannatab võidu nimel sõita. Kuigi jah, Latvala sõidab liiga sideways, et olla lõpuni konkurentsis.
Re: WRC maailmameister 2013
Ogieri kiiruses ma ei katle, kuid Polo on hetkel küsimärk, seda ka VW-le endale. Keegie ie tea ta tegelikku kiirust ega seda kui vastupidav on masin.Mesh kirjutas:Hirvonen ja Hirvonen,see tont võib ju stabiilne olla aga Ogieri pole kindlasti mõtet maha kanda.Raudselt kiirem kui mõlemad sommid.Sordo võiks ka vabalt võidelda tiitli eest ja Fordid jäävadki unistama meistritiitlist:)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC maailmameister 2013
Maailmameistriks saab tulla vaid üks meestest. Nii, et mõnele meeldib Hirvonen ja mõnele Ogier.Mesh kirjutas:Hirvonen ja Hirvonen,see tont võib ju stabiilne olla aga Ogieri pole kindlasti mõtet maha kanda.Raudselt kiirem kui mõlemad sommid.Sordo võiks ka vabalt võidelda tiitli eest ja Fordid jäävadki unistama meistritiitlist:)
Lepi sellega.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC maailmameister 2013
Ise oled tont, võtaks asja reaalselt hetkel. VW pole veel ühtegi rallit lõppu sõitnud(ega startinudki) WRC-s ja sa paned tiitleid kaela, kui Citroen on MM-sarjas üks vastupidavamaid autosid olnud siis loogiline variant oleks Hirvonen hetkel.Mesh kirjutas:Hirvonen ja Hirvonen,see tont võib ju stabiilne olla aga Ogieri pole kindlasti mõtet maha kanda.Raudselt kiirem kui mõlemad sommid.Sordo võiks ka vabalt võidelda tiitli eest ja Fordid jäävadki unistama meistritiitlist:)

Söörlöne!
Re: WRC maailmameister 2013
Panustan Hirvonenile, kuna ei usu, et volks hakkab kohe esimesel aastal üritama ja M-Sportist ei usu midagi head. Hirvonen mitmel aastal nüüd teiseks tulnud, kunagi peab ju see WRC tiitel ära tulema.
Re: WRC maailmameister 2013
Seda enam, et see mees kes tema ees tiitlid on võitnud, sõidab sellel aastal ainult osadel etappidel.ivar99 kirjutas:Panustan Hirvonenile, kuna ei usu, et volks hakkab kohe esimesel aastal üritama ja M-Sportist ei usu midagi head. Hirvonen mitmel aastal nüüd teiseks tulnud, kunagi peab ju see WRC tiitel ära tulema.