Wikipedia tsiteerimine "tõe" pähe ei ole mõistlik. Sinna võib ükskõik kes, ükskõik mida kirjutada. Ülikoolis referaati tehes, ei tasu wikipediat tsiteerida, võib automaatselt läbi kukkuda, kuna sealne informatsioon ei ole kellegi poolt kontrollitud
Sellepärast ongi sõna kavandatud rõhutatud, parem ikka kui vaielda ,kes kus sõidab.
Päris kindlaid on ka juba.
Citroën, Fordis ja Volkswagen-is on juba mõned sõitjad kinnitatud ja see tabel seda näitabki. Muutuste korral on need võimalik teha.
Colin Clark @voiceofrally
So no competitive driving for Petter in 2013. Plenty of time then to test and develop the Hyundai before a glorious return in 2014!
jaani8 kirjutas:Colin Clark @voiceofrally
So no competitive driving for Petter in 2013. Plenty of time then to test and develop the Hyundai before a glorious return in 2014!
...et see EI, mis välja käidi on vaid ajutine?
>
0
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
kusagil polegi öeldud ju, et petter oleks tahtnud ise lahkuda. kuna talle tasuta kohta ei antud, siis ta polnud valmi maksma ja muud valikut polnud, kui lahkuda.
kui hyundai tal sõita laseks ja lisaks kõigele ka palka maksab, siis miks keelduda?
Siit tuleb juba sada punkti ära. JML, SO ja MH jagavad omavahel punktid võrdselt. Kaks eteappi enne lõppu on Loeb tiitlikonkurentsis ning otsustab siis, et võtaks selle 10. tiitli ikkagi ära
>
0
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Siit tuleb juba sada punkti ära. JML, SO ja MH jagavad omavahel punktid võrdselt. Kaks eteappi enne lõppu on Loeb tiitlikonkurentsis ning otsustab siis, et võtaks selle 10. tiitli ikkagi ära
Kusjuures ma pean ütlema, et mul kummalisel kombel ei oleks üldse kahju
Siit tuleb juba sada punkti ära. JML, SO ja MH jagavad omavahel punktid võrdselt. Kaks eteappi enne lõppu on Loeb tiitlikonkurentsis ning otsustab siis, et võtaks selle 10. tiitli ikkagi ära
Tegelikult tuleb 1 etapp veel lisaks neljale, aga seda ei öelda hetkel välja.
5 etappi siis Loebilt, punkte ka rohkem ehk
Minu jaoks kõige intrigeerivam küsimus on see, kas Loeb eriti hooaja lõpus hakkaks nr2 sõitjat mängima, kui Sordo ja Hirvonen tasavägises tiitliheitluses on. Prantsusmaa ralli on suht hooaja lõpus ka. Samas võib-olla on Loebi prestiiž nii kõrge ja tegemist ikkagi tema koduetapiga, et Citroen oleks pigem valmis potentsiaalse sõitjate MM-tiitli loovutama selle asemel, et üheksakordset tema kodupubliku ees alandada ja võit ära võtta.
Mirko kirjutas:Kas mitte Loeb nö eratiimi citroeniga ei sõida? Miks peaks citroen loobuma ühest põhisõitjast?
Miks Citroen ei peaks panema Loebi punktidele sõitma? Kui on enam kui kaks tiimi masinat stardis, siis tiim määrab lihtsalt kes sõidavad meeskonnapunktidele. Individuaalses arvestuses kogub Sordo/Hirvonen oma pointse ikka. Kui kümne hulka jõuab, muidugi
Loeb sõidab neljal rallil, mis on siis Monte, Rootsi, Argentina ja Prantsusmaa. Seal rallidel kus Loeb osaleb on tema masina nr.1, teistel rallidel nr.1 ei kasutata. Nendel rallidel kus Loeb - Elena osalevad sõidavad nad meeskonnapunktide eest koos Hirovnen - Lehtineniga.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Tundub , et 2013 a. Neuville sõidab Citroeninga, Matton praegu otsib talle raha + ta peab sõitma Mehikos,Soomes ja Australias Al Kassi asemel.
Ja siis Sordo jaoks otsitakse ka raha , et mees saaks korjata endale punkte.