Hispaania kõmu ajalehe andmetel sõidavad Märtin ja McRae mõlemad Focus 03 mudeliga järgmine aasta, kusjuures Märtin kasutab Michelini kumme ja McRae Pirelli omasid. Mõlemad on tehnisliselt erasõitjad, kuid Markko sõidud maksab Ford kinni. Autosid hooldab endiselt M-sport...
Ma siiski soovitaks oodata mõne nädala. Fordi ja M-Sportiga seoses võib päris huvitavaid uudiseid tulla varsti. Aga ega midagi lõbusat ole küll ja eelpool kirjutet Xausi jutt võib isegi tõeks saada.
xaus kirjutas:Hispaania kõmu ajalehe andmetel sõidavad Märtin ja McRae mõlemad Focus 03 mudeliga järgmine aasta, kusjuures Märtin kasutab Michelini kumme ja McRae Pirelli omasid. Mõlemad on tehnisliselt erasõitjad, kuid Markko sõidud maksab Ford kinni. Autosid hooldab endiselt M-sport...
No see ennustus on nüüd küll absurdne. Eriti rehvide osas.
>
0
Viimati muutis KuriUss, 22 Okt 2003, 10:50, muudetud 1 kord kokku.
Kui nad tõepoolest eratiimi peaksid tegema siis on jama küll. Auto vajab ju ikka täiendavat arendamist ja eratiimilt miskit hoogsat R&D-d küll ei oska loota.
Erkki kirjutas:KAs xaus võiks allika kah riputada siia
Allikas on Hispaania ajakiri: AutoHebdo Sport. Nagu mainis on tegu pelgalt kuulujutuga, vähemalt esialgu.
Rehvide kohapealt niipalju, et tegu ei ole absurdiga. Väidetavalt annab Pirelli McRaele rehvid sponsorluse korras poolmuidu ja kuna tal on iga sent arvel, siis miks mitte. Märtin eelistab jällegi Micheline, kuna need on üldiselt paremad...
No väga põnev igatahes. Näis, mis siis Duvalist saab. Miskipärast ma siiski ei usu, et Ford tehasetiimina pistiku seinast välja tõmbab. Liialt paljulubav aasta on tulemas.
Erki kirjutas:Jah see oli Monte etapp, kus paar sõitjat ette teatamata ei osalend ja selle eest 2003 ja 2004 aastal mm võistluste etappidel osaleda ei tohi...
Iseenesest tobe reegel
just just, midagi sellist oli jah, aga reegel iseenesest on imelik küll. Aga kas siis WRC meeskondadele ka midagi sarnast on ette kirjutatud?