Täpselt ei tea, aga remontida pole kohapeal võimalik.Karlip kirjutas:Täpsemalt pole teada, et kuidas katki ja mis üldse juhtus?
Rally d'Italia Sardegna II päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Pagan küll. Nii lähedal oli see, et kaks eestlast punktikohal...Kahju.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Ajalugu jääbki tegemata, aga kunagi hiljem!
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Pea 9 minutit on aega, et need 2 katset läbi loksutada...poleks isegi vaja sõita. Krdi kahju.
Suurte kogemustega ralliturist
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Kas võib olla asi selles, et kui Kruuda eelviimasel katsel kaardilugeja poolse küljega puus käis, siis sai auto turvapuur niivõrd kannatada, et ei lubata enam sõita? st. sõita saaks aga reeglid ei luba.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
see oleks loogiline küll. sest raadios räägiti temaga pärast viimast katset ja olevat suht sodi olnud see külg, kuigi sõitmist oluliselt ei seganud.MKD kirjutas:Kas võib olla asi selles, et kui Kruuda eelviimasel katsel kaardilugeja poolse küljega puus käis, siis sai auto turvapuur niivõrd kannatada, et ei lubata enam sõita? st. sõita saaks aga reeglid ei luba.
kahju jh, oleks nii väga tahtnud, et karlil hästi läheks. aga ta vist sõidab hispaanias ka kaasa sel aastal veel?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
http://www.rallyracc.com/2012/descargas/inscritos.pdfmuhk kirjutas:see oleks loogiline küll. sest raadios räägiti temaga pärast viimast katset ja olevat suht sodi olnud see külg, kuigi sõitmist oluliselt ei seganud.MKD kirjutas:Kas võib olla asi selles, et kui Kruuda eelviimasel katsel kaardilugeja poolse küljega puus käis, siis sai auto turvapuur niivõrd kannatada, et ei lubata enam sõita? st. sõita saaks aga reeglid ei luba.
kahju jh, oleks nii väga tahtnud, et karlil hästi läheks. aga ta vist sõidab hispaanias ka kaasa sel aastal veel?
Söörlöne!
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Ott Tänak sai tiimiboss Malcolm Wilsonilt kiita
http://sport.err.ee/autoralli/47f62a3c- ... 372d2366ca
http://sport.err.ee/autoralli/47f62a3c- ... 372d2366ca
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Ford duo leave dramas behind during clean run in Sardinia -- M-SportFord World Rally Team director Malcolm Wilson reflected on an improved day for the squad. “It was good to see that Jari-Matti regained his pace and confidence, which was important before Spain, and while Petter struggled this morning, he raised his speed this afternoon. Ford’s private drivers enjoyed another fantastic day, with Mads Østberg climbing back to fourth and Evgeny Novikov and Ott Tänak doing exactly what I asked of them,” he said.
M-Sport duo maintain podium positions in Sardinia -- M-SportOtt Tänak (3rd) said:
“Today has been OK. It was a lot easier in the morning because the stages were quite smooth and there weren’t a lot of rocks lying around. But this afternoon was a bit tougher and I didn’t feel so comfortable – I was just trying to get through. It was quite rough and I am feeling everything and looking out for anything that could get in our way!
“For sure I am looking forward to tomorrow. There is only 16 kilometres but they are still proper stages so it will not be so easy. I will just have to stay concentrated and keep it going!”
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 3
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Ma ei mõelnud midagi isklikult vaid kui midagi kirjutad siis paluks ennast täpsustada. Ei ole võimalik lihtsalt sellsises sarjas nagu WRC, et üks meeskond paneb oma s2000 autole 1,6 turbo mootori või wrc aerodünaamika vms. ja kõik vaatavad kõrvalt et oh ongi s2000. Point oli lihtsalt selles, et kui midagi tead siis räägi teistele ka mitte ära tee ennast huvitakas ja ütle et " a la need ei ole tegelt s2000 autod". Aga okei, varjan erutust ja olen ühke meie meeste tegemiste üle, samas Kruudast kahju, et homme ei stardi, sõit oli siiamaani super.aix kirjutas:
Teen ennast huvitavaks, oled rahul nüüd...Lihtsalt inimesed kes on lähemalt vaadanud neid autosid ütlesid, et nendel skodadel on palju asju, mis ei pidavat kehtima s2000 nõuetele. Varja natuke erutust nüüd ja olgem rõõmsad et meie meestel hästi läheb.
Pikemalt ei hakka seletama.
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Ma arvan, et aix pidas lausega "Lihtsalt inimesed kes on lähemalt vaadanud neid autosid ütlesid, et nendel skodadel on PALJU ASJU, mis ei pidavat kehtima s2000 nõuetele" silmas seda, et Ogier ja Ingressia on need paljud asjad, et nad sõidavad nii kiirelt, et ei vasta S2000 nõuetele.
Kui tõsiselt rääkida siis oleme ausad, neid inimesi kes neid PALJU ASJU näinud on, pole olemas olnudki, sest kuna ühtegi näidet nende PALJUDE ASJADE kohta ei toodud siis järelikult peavad nad olemas sisemised, mitte välised. Järelikult need kes neid nägid peavad olema eriti asjatundjad. Nad peavad olema veel rohkem asjatundjad, kui need asjatundjad kes on seda tööd tegema võetud FIA poolt. Ja kuna FIA'l on rahaline preemia sellele, kes annab üles reegleid rikkuva meeskonna siis peavad need asjatundjad olema Skoda enda töötajad, kes neid PALJUSID ASJU on näinud. Aga tundub et VW maksab meestele nii kõvasti, et see preemia neid ei huvita. Ja lõpetuseks tahaks öelda, et väga loogiline on, et VW läheb S2000 masinaga reegleid rikkuma, nende PALJUDE ASJADEGA, väga loogiline.
Kui tõsiselt rääkida siis oleme ausad, neid inimesi kes neid PALJU ASJU näinud on, pole olemas olnudki, sest kuna ühtegi näidet nende PALJUDE ASJADE kohta ei toodud siis järelikult peavad nad olemas sisemised, mitte välised. Järelikult need kes neid nägid peavad olema eriti asjatundjad. Nad peavad olema veel rohkem asjatundjad, kui need asjatundjad kes on seda tööd tegema võetud FIA poolt. Ja kuna FIA'l on rahaline preemia sellele, kes annab üles reegleid rikkuva meeskonna siis peavad need asjatundjad olema Skoda enda töötajad, kes neid PALJUSID ASJU on näinud. Aga tundub et VW maksab meestele nii kõvasti, et see preemia neid ei huvita. Ja lõpetuseks tahaks öelda, et väga loogiline on, et VW läheb S2000 masinaga reegleid rikkuma, nende PALJUDE ASJADEGA, väga loogiline.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 43
- Liitunud: 24 Juul 2005, 20:37
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Kui VW autod vastaksid SWRC ehk R4 klassi nõuetele siis nad ju sõidaks ka tiitlile.
See hooaeg aga on VW sõitnud väljaspool arvestust.
R4 klassi kuuluvad nii 2000cc vabalthingav kui ka 1600cc turbo. Sõidavad ju SWRC arvestuses nii Fiesta S2000 kui ka Fiesta RRC.
Pigem siiski VW katsetab erinevaid tehnilisi lahendusi järgmiseks aastaks.
See hooaeg aga on VW sõitnud väljaspool arvestust.
R4 klassi kuuluvad nii 2000cc vabalthingav kui ka 1600cc turbo. Sõidavad ju SWRC arvestuses nii Fiesta S2000 kui ka Fiesta RRC.
Pigem siiski VW katsetab erinevaid tehnilisi lahendusi järgmiseks aastaks.
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
See, et nad tiitlile ei sõida, ei tähenda et nende autol midagi teistmoodi oleks. Tiitlile ei sõideta lihtsalt sellepärast, et sellega kaasneksid testide piirangud. Skoda S2000 on täiesti tavaline S2000 masin, ei midagi erilist.citikas kirjutas:Kui VW autod vastaksid SWRC ehk R4 klassi nõuetele siis nad ju sõidaks ka tiitlile.
See hooaeg aga on VW sõitnud väljaspool arvestust.
R4 klassi kuuluvad nii 2000cc vabalthingav kui ka 1600cc turbo. Sõidavad ju SWRC arvestuses nii Fiesta S2000 kui ka Fiesta RRC.
Pigem siiski VW katsetab erinevaid tehnilisi lahendusi järgmiseks aastaks.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Ma ei saa ka sellest aru, miks peaks Škoda Fabia S2000 auto olema erinev S2000 autodele püstitatud reeglitest? Ega see mingi külaralli ei ole, kel rohkem pappi, see tuunib auto vingemaks. Anthony Warmbold kirjutas blogis, et privaatsõitjana ei saanud päris sellist masinat nagu oli tehasemeeskonna oma (Ford Focus), kuid et Ogieri masin on mingeid vingemaid vidinaid täis, kõlab kahtlaselt. Muidugi ka see "keegi rääkis ja keegi ütles" ei kõla eriti usutavalt. Ilmselt meeltesegaduses välja paisatud argument, muud vast midagi.KidrA kirjutas:See, et nad tiitlile ei sõida, ei tähenda et nende autol midagi teistmoodi oleks. Tiitlile ei sõideta lihtsalt sellepärast, et sellega kaasneksid testide piirangud. Skoda S2000 on täiesti tavaline S2000 masin, ei midagi erilist.citikas kirjutas:Kui VW autod vastaksid SWRC ehk R4 klassi nõuetele siis nad ju sõidaks ka tiitlile.
See hooaeg aga on VW sõitnud väljaspool arvestust.
R4 klassi kuuluvad nii 2000cc vabalthingav kui ka 1600cc turbo. Sõidavad ju SWRC arvestuses nii Fiesta S2000 kui ka Fiesta RRC.
Pigem siiski VW katsetab erinevaid tehnilisi lahendusi järgmiseks aastaks.

-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 43
- Liitunud: 24 Juul 2005, 20:37
- Asukoht: Tallinn
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Kui vaadata Fiesta WRC ja RRC autosid siis erinevus on ju ainult turbokõris ja aeropaketis.
Vedrustus ja muu on ju kõik sama. Seega ei saagi olla mingeid erilisi vingeid vidinaid.
Lihtsalt saab testida erinevaid lahendusi reaalsetes tingimustes. Järgmiseks aastaks pannakse teine turbokõri ja asendatakse fabia kere polo omaga ja ongi WRC auto valmis.
Vedrustus ja muu on ju kõik sama. Seega ei saagi olla mingeid erilisi vingeid vidinaid.
Lihtsalt saab testida erinevaid lahendusi reaalsetes tingimustes. Järgmiseks aastaks pannakse teine turbokõri ja asendatakse fabia kere polo omaga ja ongi WRC auto valmis.
Re: Rally d'Italia Sardegna II päev
Ma nüüd lõpuks ei saagi aru, mida täpselt sa öelda tahad, kas vastavad SWRC nõuetele või mitte. Esimene post jättis mulje, et ei vasta ja teine postitus, et vastab. Igatahes sõidavad nende masinad SWRC klassis, küll mitte punktidele, kuid siiski sõidavad ja nad peavad selle klassi reeglistikule vastama. Nad ei saa ralli käigus teha mitte midagi erilist nendest, kes sõidavad punktidele. Küll aga peale rallit.citikas kirjutas:Kui vaadata Fiesta WRC ja RRC autosid siis erinevus on ju ainult turbokõris ja aeropaketis.
Vedrustus ja muu on ju kõik sama. Seega ei saagi olla mingeid erilisi vingeid vidinaid.
Lihtsalt saab testida erinevaid lahendusi reaalsetes tingimustes. Järgmiseks aastaks pannakse teine turbokõri ja asendatakse fabia kere polo omaga ja ongi WRC auto valmis.